طراحی، رنگ و دوربین‌های گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۱ مشخص شدند

طراحی، رنگ‌ها و چینش دوربین‌های جدید در سری گوشی‌های پرچم‌دار گلکسی اس ۲۱

0

قرار است پرچم‌دارهای سری Galaxy S21 سامسونگ زودتر از هر زمان دیگری معرفی و در سال جدید وارد بازار شوند. بنابراین، بازار شایعات و نشت‌ها درباره این گوشی‌ها بسیار داغ است.

جدیدترین اطلاعاتی که درباره این گوشی‌ها به دست آوردیم؛ از فیلم‌های جدید منتشر شده درباره مدل‌های گلکسی S21 است که طراحی، رنگ و دوربین‌های آن‌ها را نشان می‌دهد.

ظاهرا این فیلم‌ها برای تبلیغ سه گوشی گلکسی اس ۲۱، گلکسی اس ۲۱ اولترا و گلکسی اس ۲۱ پلاس آماده شده بودند ولی زودتر از موعد روی اینترنت قرار گرفته و منتشر شدند.

منبع Max Weinbach، یکی از بزرگ‌ترین افشاکننده‌های سامسونگ، این سه فیلم را برای سایت اندروید پلیس فرستاده است.

گلکسی اس ۲۱ معمولی و پلاس

در این ویدیوهای یک دقیقه سه گوشی گلکسی S21، گلکسی +S21 و گلکسی S21 Ultra نمایش داده شده‌اند. اولین چیزی که به چشم می‌آید؛ رنگ جدید Phantom Violet است که بسیار زیبا و درخشان نشان می‌دهد. یک رنگ بنفش متمایل به ارغوانی و آبی که با ماژول‌های دوربین با روکش طلا و برنز ترکیب شده و یک طراحی جدید را جلوه می‌کند.

فارغ از رنگ بدنه این گوشی‌ها، ظاهرا سامسونگ از همان بافت طراحی استفاده کرده است که در سری نوت ۲۰ و همین‌طور گلکسی S20 FE شاهد بودیم. امسال شایعه شده بود که گوشی اس ۲۱ با بدنه‌ای پلاستیکی روانه بازار می‌شود اما آنچه که ویدیوها نشان می‌دهند؛ ظاهرا گوشی گلکسی اس ۲۱ پلاس با جنس Glasstic عرضه می‌شود.

هر دو گوشی Galaxy S21 و +S21 دارای یک سوراخ ناچ درون صفحه‌نمایش هستند که کاملا مسطح است. اندازه کامل حاشیه‌ها در این کلیپ‌ها مشخص نیست و هنوز برای اظهارنظر درباره آن زود است ولی به نظر می‌رسد مانند دیگر پرچم‌دارهای این روزهای بازار، حاشیه‌های بسیار نازکی باشند.

براساس شایعاتی که قبلا شنیدیم و اکنون در این فیلم‌ها مشخص است؛ سامسونگ برای این گوشی‌ها از ماژول دوربین سه‌گانه با لنز اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، لنز اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی و لنز تله‌فوتو ۶۴ مگاپیکسلی استفاده کرده است.

گلکسی اس ۲۱ اولترا

داستان گوشی Galaxy S21 Ultra متفاوت بوده و بدنه پشتی شیشه‌ای و درخشان‌تری برخوردار است ولی هنوز هم دارای بافت مات گوشی‌های اخیر سامسونگ است. متاسفانه، باز هم این گوشی از یک صفحه‌نمایش خمیده در جلو برخوردار است که البته زیاد تعجب‌برانگیز نیست چون در نوت ۲۰ اولترا نیز شاهد چنین کاری بودیم.

ماژول دوربین گلکسی اس ۲۱ اولترا متفاوت از دو گوشی قبلی است. لنز اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی به همراه لنز اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی و زوم اپتیکال ۳ برابری ده مگاپیکسلی و زوم اپتیکال ۱۰ برابری در دقت تصویر ۱۰ مگاپیکسلی است. برای حل مسئله فوکوس خودکار در گوشی گلکسی اس ۲۱ اولترا، سامسونگ از سیستم فوکوس خودکار لیزری نوت ۲۰ اولترا استفاده کرده است.

این گزارش، تاریخ معرفی این گوشی‌ها را ۱۴ ژانویه اعلام کرده است که قبلا هم شنیده بودیم. هر سه دستگاه گوشی در تاریخ ۲۹ ژانویه و با قیمت‌های ظاهرا ارزان‌تر وارد بازار می‌شوند.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

بازسازی چهره شاعران ایرانی به کمک هوش مصنوعی Midjourney (میدجرنی)

چه کسی می‌داند مولدهای متن به عکس هوش مصنوعی در آینده به کدام سمت خواهند رفت. به نظر من روز به روز پیشرفته‌تر و متنوع‌تر می‌شوند.امروز داشتم فکر می‌کردم گاهی لازم می‌شود که شما باری تصویرسازی بهتر به جای توصیف متنی، ترکیبی از توصیف متنی…

کلاژهای کاغذی زیبای مینیمال از شخصیت‌های سینمایی مشهور

اینکه بتوانی به صورت خلاصه و مختصر و مفید با هنر خودت، مفهومی را برسانی، هر بسیار جالبی است. حالا تصور کنید که با برش چند کاغذ رنگی و کنار هم نهادت انها، یغنی کلاژ کاغذی بشود، شخصیت‌های مهم سینمایی را بازسازی کرد.این کاری است که مارگارت…

عکس‌های دلپذیر این سلبریتی‌ها با میدجرنی نسخه پنج و این دستور ایجاد شده که شما هم می‌توانید از آن…

تصور کنید که بخواهید عکس‌هایی از شمار قابل توجهی از سلبریتی‌ها داشته باشید که همه در حال انجام یک کار واحد هستند، آن هم در یک شرایط نوری یکسان.در شرایط عادی که نمی‌شود به همه‌شان دیکته کرد که ژست مورد نظر ما را بگیرند. اما هوش مصنوعی…

ابر تورم آلمان در سال 1923 چه بر سر مردم آورد؟

به زمانی می‌رویم که یک آلمانی طبقه متوسط، ​​میلیاردها مارک در جیب خود حمل می‌کرد اما هنوز نمی‌توانست چیزی بخرد. یک قرص نان 200 میلیارد مارک قیمت داشت.با حقوق بازنشستگی یک هفته‌ای حتی یک فنجان قهوه را نمی‌شد خرید. سقوط آزاد ادامه داشت و…

نوستالژی: سیر در لوازم التحریر قدیمی

لوازم التحریر زمان کودکی ما نه کیفیت لازم را داشتند (به جز استثنائاتی) و نه تنوع کافی را. خوبی‌اش این بود که ما اصلا نمی‌دانستیم که لوازم التحریر با کیفیت عالی‌تری هم وجود دارد و فاصله فقیر و غنی در مدارس آنقدرها هم زیاد نبود. یعنی تقریبا…

این هنرمند با استفاده از هوش مصنوعی به عنوان یک ابزار، نقاشی‌های خود را ارتقا می‌دهد

در حالی که بسیاری از هنرمندان از هوش مصنوعی فرار می‌کنند، هنرمند دیجیتالی به نام Cy Teh از امکانات خلاقانه آن استقبال کرده . او با آمیختن نقاشی‌های دیجیتال خود با هوش مصنوعی، آثار هنری ترکیبی بی نظیری خلق می‌کند که هنر او را به سطح جدیدی…
منبع نکست وب
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.