گلکسی اس ۲۲ اولترا معرفی شد: نوت جدید سامسونگ با مشخصات یک گوشی سری اس

برخی ارتقاهای سخت‌افزاری و نرم‌افزاری به همراه قلم نوری درون گوشی

0

گوشی Galaxy S22 Ultra جدید سامسونگ را می‌توانید یک Galaxy Note جدید ولی با نام دیگری تصور کنید. صفحه‌نمایش ۶.۸ اینچی، قلم نوری داخل بدنه، ماژول دوربین‌های کامل و قیمت ۱۱۹۹ دلاری رسما این گوشی را یک گلکسی نوت معرفی می‌کند.

هر آن چیزی که از یک پرچم‌دار اندرویدی در سال ۲۰۲۲ مانند مجموعه دوربین‌های رده بالا، عکاسی در شب و نور کم فوق‌العاده، عکاسی پرتره عالی، شارژ بی‌سیم سریع‌تر، قلم نوری در بدنه و آخرین نسل پردازنده و اندروید، انتظار دارید؛ در گوشی گلکسی اس ۲۲ اولترا یافت می‌شود.

اگر طراحی قلم نوری اس پن در بدنه گوشی و برخی تغییرات جزئی ظاهری را در نظر نگیریم؛ اس ۲۲ اولترا را باید یک به‌روزرسانی تکاملی از اس ۲۱ اولترا بدانیم. به طور طبیعی، شاهد جدیدترین پردازنده پرچم‌دار کوالکام، اسنپدراگون ۸ نسل ۱ روی این گوشی هستیم.

صفحه‌نمایش ۶.۸ اینچی اولد با نرخ تازه‌سازی تصویر ۱۲۰ هرتزی و حداکثر روشنایی ۱۷۵۰ نیت، باز هم همان مشخصاتی هستند که از پرچم‌دارترین اسمارت‌فون سامسونگ در سال ۲۰۲۲ انتظار می‌رود.

در بدنه جلویی و پشتی گلکسی اس ۲۲ اولترا از گوریلا گلس Victus Plus استفاده شده است و به شارژر سریع کابلی ۴۵ وات و بی‌سیم ۱۵ وات مجهز شده است. یک نسخه با فضای ذخیره‌سازی ۱ ترابایت از این گوشی نیز عرضه می‌شود و باتری بزرگ ۵ هزار میلی‌آمپر ساعتی به همراه مودم 5G، وای‌فای Wi-Fi 6E، استاندارد IP68 برای ضد آب و ضد گرد و غبار سایر مشخصات جدیدی هستند که در این پرچم‌دار پیدا می‌کنیم.

سیاست پشتیبانی نرم‌افزاری سامسونگ برای سری S22 بهتر شده است و شامل پشتیبانی از ۴ نسل سیستم‌عامل اندروید می‌شود.

سامسونگ علاوه بر دوربین، در اس ۲۲ اولترا روی قلم نوری اس پن نیز تمرکز زیادی داشته است. این اسمارت‌فون طوری طراحی شده که قلم اس پن درون آن جای می‌گیرد و یک مزیت بزرگ برای سامسونگ است. تاخیر این قلم نیز از ۹ میلی ثانیه به ۲.۵ میلی ثانیه کاهش پیدا کرده است. در تجربه کوتاه کار با این گوشی، واقعا S Pen بسیار سریع است و در کمترین زمانی که تصور خواهید کرد؛ به دستورات پاسخ می‌دهد.

سامسونگ می‌گوید این قلم با استفاده از یادگیری ماشینی می‌تواند الگوریتم مسیری که کاربر با اس پن ترسیم می‌کند را یادگیری کرده و بعد پیشبینی کند و به بهبود عملکرد کار با آن بینجامد. تشخیص دست‌خط این قلم نوری افزایش یافته است و شامل ده‌ها زبان دیگر می‌شود. همچنین، از قابلیت S pen air برای ورق زدن گالری عکس، کنترل دوربین تلفن از راه دور بدون لمس صفحه‌نمایش پشتیبانی می‌کند.

مشخصات دوربین S22 Ultra مشابه مدل قبلی است: دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، دوربین‌های تله‌فوتو ۳ و ۱۰ برابر، اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۴۰ مگاپیکسلی.

در عوض، بهبودهایی در عکاسی در نور کم و شب، عکاسی پرتره و گرفتن عکس پرتره در شب صورت گرفته است. قبلا، می‌توانستید عکس‌هایی با وضوح بالا و عکس‌هایی در شب بگیرید ولی اکنون در اس ۲۲ اولترا می‌توانید در شب هم عکس‌هایی با وضوح بالا ثبت کنید.

سامسونگ ادعا می‌کند به‌روزرسانی‌های چشم‌گیری در نقشه‌برداری حالت پرتره عمیق ایجاد کرده است و به لطف پیشرفت‌های پردازشی، سری S22 می‌توانند سوژه‌ها را بهتر شناسایی کرده و از پس‌زمینه جداسازی کنند. سامسونگ می‌گوید تک تک تارهای موی صورت افراد در حالت پرتره شناسایی می‌شود تا عکاسی پرتره فوق‌العاده‌ای را شاهد باشیم. عکاسی پرتره حیوانات هم بهتر شده است.

اپلیکیشن Expert RAW که سامسونگ اواخر سال گذشته برای اس ۲۱ اولترا در نسخه بتا عرضه شد؛ اکنون به طور رسمی برای همه گوشی‌های سری اس ۲۲ در دسترس قرار گرفت. می‌توان از این اپ در تمام دوربین‌های پشتی گوشی S22 Ultra استفاده کرد و امکان ثبت تصاویر RAW را داشت که ترکیبی از مزایای عکاسی چند فریمی با انعطاف‌پذیری پس از پردازش تصویری RAW است. روی این اپ، دسترسی به کنترل‌های دستی نوردهی مانند ISO و سرعت شاتر نیز فراهم می‌شود.

این اسمارت‌فون را می‌توان از امروز پیش‌خرید کرد و از ۲۵ فوریه در فروشگاه‌های مجاز سامسونگ در رنگ‌های مشکلی، سفید، فانتوم و شرابی خریداری کرد. مدل ۱۲۸ گیگابایتی دارای ۸ گیگابایت رم است ولی مدل‌های ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی و مدل ۱ ترابایتی دارای ۱۲ گیگابایت رم هستند.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

۱۰ واقعیت جذاب درباره جی رابرت اوپنهایمر -پدر بمب اتمی و سوژه فیلم جدید کریستوفر نولان

جولیوس رابرت اوپنهایمر بیشتر به عنوان فیزیکدانی شناخته می‌شود که به ساخت اولین بمب اتمی کمک کرد. اما سنگ‌ها و کانی‌ها عشق اول او بودند و او همچنین شاعرمسلک بود.اوپنهایمر آزمایشگاهی را رهبری کرد که اولین بمب اتمی را ساخت و با موفقیت…

نمونه‌های جالبی از اختراعاتی که فراموش شدند، یا تکامل یافتند یا به کلی به صورت دیگری تغییر پیدا…

در طی دهه‌ها و قرن‌های انسان‌های اختراعات گوناگونی کرده‌اند. از برخی از آنها در ابتدای امر تصور می‌شد که استقبال خوبی شود، اما در نهایت فراموش شدند، برخی با تغییرات نه چندان بنیادین همچنان به همان صورت تولید می‌شوند، برخی با تغییرات جدی و…

جستجو برای جیمز باند بعدی – طرفداران جیمز باند یکی از این 11 نفر را جیمز باند بعدی می‌دانند

جیمز باند یک شخصیت خیالی است که توسط نویسنده بریتانیایی یان فلمینگ خلق شده. باند یک مامور سرویس مخفی بریتانیایی ظریف و پیچیده است که با کد 007 نیز شناخته می‌شود. او اولین حضور خود را در رمان «کازینو رویال» فلمینگ در سال 1953 انجام داد و از…

چیزهای کوچکی که مایه دلخوشی، سرگرمی یا تعجب یا تفریح می‌شوند – گالری عکس

دلخوشی‌ها در زندگی بسیارند. دلخوشی می‌تواند خانه بزرگ، ماشین لوکس، شغلی دلخواه، تماشای فیلم در آخر روز خسته‌کنندهt یک کتاب تازه، معاشرتی روح‌افزا باشد یا حتی چیزهایی کوچک‌تر مانند دیدن زمین یخ‌زده در اول صبح زمستان و شکسته شدن لایه نازک یخ…

۲۵ صدای نوستالژیک فناورانه قدیمی که کودکان امروزی به صورت معمول هرگز نمی‌شنوند!

یک ستاره سینمای کلاسیک را در نظر بگیرید مثلا همفری بوگارت را. تلفن را با یک دست در دست می‌گیرد، سیگاری به لب دارد و بعد با افه خاصی شماره‌گیر را می‌چرخاند و با صدای بم مردانه‌اش می‌گوید که نلفنچی فلانجا را برایم بگیر!چنین منظره‌ای دیگر…

عکس‌های پراکنده جالب که دقایقی شما را سرگرم خواهند کرد

این ساعت آفتابی زمان را به صورت دیجیتالی نشان می‌دهدکریم عبدالجبار و مربی جان وودن : هرگز فراموش نکنید که چه کسی به شما کمک کرده و باعث پیشرفت شما شده.فقط به دقت نگاه کنیدآتش نشانان آمریکایی در حال خاموش کردن آتش در…
منبع theverge
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5