تریتا | شرکت دانش بنیان تولید محصولات ترمیم زخم

0

رپورتاژ

شرکت دانش‌بنیان تریتا یک مجموعه فعال ایرانی در حوزه تولید و ارائه محصولات پیشرفته ترمیم زخم است که همواره به دنبال آن بوده تا پانسمان‌های با کیفیت مطلوب و محصولاتی پیشرفته‌ برای ترمیم و درمان انواع زخم‌ها تولید و به بازار عرضه کند.

آغاز کار تریتا

فعالیت مجموعه تریتا از آبان سال 1394 در ایران آغاز شد و در طی سال‌هایی که از فعالیت این مجموعه می‌گذرد تریتا توانسته با تولید محصولات مدرن به یکی از مهمترین اهدف خود که بهبود کیفیت زندگی بیماران است دست پیدا کند. تریتا با شعار “برای هر زخمی درمانی داریم” توانسته امکانی را به وجود بیاورد تا شما بتوانید فرآیند ترمیم انواع زخم‌های خود را به متخصصین این گروه سپرده و از محصولات با کیفیت این مجموعه استفاده کنید.

لازم به ذکر است که مجموعه طبا زیست پلیمر که با نام تریتا در بازار فعالیت دارد، با پیشرفت تکنولوژی تلاش کرده تا خلا موجود در حوزه تولید پانسمان را تشخیص داده و با تولید محصولات با کیفیت این خلأ را رفع کند.

شرکت دانش بنیان تریتا با تکیه بر دانش محققین خود توانسته پس از۸ سال دوره پژوهش و تحقیق به تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای در حوزه تولید محصولات پیشرفته ترمیم زخم دست پیدا کند از این رو افراد می‌توانند روند درمان هر نوع زخمی را به مجموعه تریتا بسپارند.

در حال حاضر نیز تریتا به عنوان بزرگ ترین تولید کننده محصولات پیشرفته ترمیم زخم در خاورمیانه شناخته می‌شود. پانسمان و محصولات با کیفیت این مجموعه به شما کمک می‌کند تا روند درمان زخم های شما تسریع یابد.

همچنین لازم به ذکر است که تمامی فعالیت‌های مجموعه تریتا تحت نظارت سیستم های مدیریت کیفیت ایزو و روش های بهینه تولید بوده و این مسئله به شما کمک می‌کند تا با خیال آسوده از محصولات تریتا استفاده کنید.

اهداف تریتا

رسالت اصلی تریتا به عنوان یک شرکت فعال در حوزه سلامت، تولید محصولات جدید بر پایه علم روز برای به وجود آوردن روش‌های نوین، سریع، مطمئن و مقرون به صرفه برای ترمیم زخم  و درمان انواع زخم است.

در راستای رسیدن به این اهداف، تیم حرفه‌ای تریتا تلاش کرده تا به بهترین شکل ممکن نیاز مصرف کنندگان را شناسایی کرده و برای حل مشکل مشتریان خود از به روز ترین تکنولوژی‌های حوزه ترمیم زخم استفاده کند.

محصولات تریتا

در حال حاضر مجموعه تریتا دارای محصولات مختلفی است که هر یک از این محصولات برای زخم‌های خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در قسمت زیر محصولات شرکت تریتا را خدمت شما معرفی می‌کنیم:

  • اسپری طباسپت برای پیشگیری از ایجاد زخم در پوست آسیب دیده و پاکسازی زخم
  • ژل ایکس طباسپت برای پیشگیری از عفونت زخم و کاهش اسکار
  • طبادرم برای زخم‌های سطحی
  • طبادرم پلاس نقره برای درمان زخم‌های سطحی عفونی یا با ریسک عفونت بالا
  • طبابرن برای زخم‌های سطحی و سوختگی‌ها
  • طباگرن برای درمان زخم‌های حفره‌ای و عمیق
  • طباگرن پلاس نقره برای زخم‌های عمیق، حفره ای و عفونی یا زخم های با ریسک عفونت بالا
  • طبااستاپ برای بند آوردن سریع خونریزی
  • طبافلکس برای جذب ترشحات و تعدیل رطوبت زخم

همان طور که مشاهده می‌کنید شما می‌توانید برای درمان زخم‌های خود به سراغ هر یک از محصولات تولید شده توسط شرکت تریتا رفته و از این محصولات استفاده کنید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5