چگونه با بدشانسی کنار بیاییم + گالری عکس از انواع بدشانسی‌ها!

0

کنار آمدن با بدشانسی یا شرایط ناگوار می‌تواند چالش برانگیز باشد، اما چندین استراتژی وجود دارد که می‌تواند به ما برای کنار آمدن با این شرایط کمک کند:

احساسات بعد رخداد را بپذیرید: طبیعی است که هنگام مواجهه با بدشانسی احساس ناامیدی، بی‌کفایتی یا حتی عصبانیت کنید. اینها غیرطبیعی نیستند و لازم نیست در لحظه سرکوبشان کنید، فقط وقتی بی‌جهت ادامه‌دار می‌شوند و بر روی روحیه و کار بعدی شما تاثیر می‌گذارند باید مهار شوند.

تغییر دیدگاه: سعی کنید شرایط را با دید مثبت‌تری ببینید. رویداد اول به هر حال رخ داده و نمی‌توانید در زمان به عقب برگردید، اما می‌تواند برایتان تجربه باشد، مهارت برخورد با بجران را یاد بگیرید، یاد بگیرید که چطور با کمترین هزینه یا با خلاقیت، خسارت پیش آمده را ترمیم کنید.

تاب‌آوری را تمرین کنید: تاب‌آوری توانایی تحمل ناملایمات است. این مهارت را با یادآوری چالش‌های گذشته که بر آن‌ها غلبه کرده‌اید، پرورش دهید. این یادآوری به شما متذکر می‌شود که در برابر پیش‌آمد کنونی هم می‌توانید مقاومت کنید و راه حلی بیابید.

به دنبال پشتیبانی باشید: احساسات خود را با دوستان، خانواده یا یک مشاور در میان بگذارید. صحبت کردن در مورد پیش‌آمد می‌تواند به شما کمک کند تا احساسات خود را پردازش کنید و دیدگاه‌های جدیدی در مورد موقعیت به دست‌آورید.

از سرزنش خود بپرهیزید: به یاد داشته باشید که همه چیز در کنترل شما نیست. گاهی اوقات، بدشانسی صرفاً یک حادثه است. از سرزنش بیش از حد خود بپرهیزید، زیرا این امر می‌تواند منجر به حس گناه غیر ضروری و خودانگاره منفی منجر شود.

ذهن آگاهی را تمرین کنید: تکنیک‌های ذهن آگاهی، مانند مدیتیشن، می‌تواند به شما کمک کند حال و نه در گذشته توقف کنید. این کار می‌تواند اضطراب در مورد گذشته یا نگرانی در مورد آینده را کاهش دهد.

انتظارات واقع بینانه تنظیم کنید: بدانید که زندگی پر از فراز و نشیب است. تعیین انتظارات واقع بینانه می‌تواند به شما کمک کند تا زمانی که همه چیز طبق برنامه پیش نمی‌رود، ناامیدی را به طور مؤثرتری مدیریت کنید.

روی آنچه می‌توانید کنترل کنید تمرکز کنید: در حالی که برخی موقعیت‌ها خارج از کنترل شما هستند، معمولاً جنبه‌هایی وجود دارد که می‌توانید بر آن‌ها تأثیر بگذارید. تلاش‌های خود را روی آن همان‌ها متمرکز کنید تا سرنوشت خود را به دست بگیرید.

در فعالیت‌های مثبت شرکت کنید: فعالیت‌ها یا تمرین‌هایی را انجام دهید که به شما شادی می‌دهند و به دور کردن ذهن شما از موقعیت منفی کمک می‌کنند.

قدردانی از خود را تمرین کنید: موفقیت‌های خود را یاد بیاورید و زیرکی‌هایی را که برای به دست آوردن آنها داشته‌اید، مرور کنید. این کار می‌تواند حس تعادلی بین بدبینی ناشی از وقوع بدشانسی و سرخوشی موفقیت‌ها در شما ایجاد کند.

یاد بگیرید و سازگار شوید: از تجربه به دست آمپده به عنوان فرصتی برای یادگیری استفاده کنید. در نظر بگیرید که چگونه می‌توانید در آینده انتخاب‌های بهتری داشته باشید تا احتمال نتایج منفی مشابه را به حداقل برسانید.

به خودتان زمان بدهید: بهبودی از حس بد بدشانسی به زمان نیاز دارد. صبور و شکیبا باشید.

یک نتیجه بهتر را تجسم کنید: ممکن حاصل کلی کار فکری و سرمایه‌ای شما از دست رفته باشد. اما به این فکر کنید که می‌توانید در آینده به نتیجه‌ای بهتر برسید.


اما در اینجا برای تلطیف فضا به عکس‌هایی از بدشانسی‌های مختلف نگاه کنید. هم مفرخ هستند و هم یادآوری می‌کنند که وقوع یک رخداد منفی همیشه ممکن است و مختص شما نیست و به اصطلاح بدشناسی به کسی نچسبیده است.

لحظه ای که عینکم را گم کردم

برای دیدن قلعه معروف Neuschwanstein رفتیم و این منظره‌ای بود که دیدیم!

از 69 موردی آزمایش تست حساسیت، من به 60 مورد از آنها حساسیت داشتم!

خودرویی در حالی که علامت ایست روشن بود حرکت کرد و به ماشین دوستم خسارت زد. آن شخص صحنه را ترک کرد، اما یک نشانی کوچک از خود به جا گذاشت!

ما واقعاً هیجان زده شده بودیم که از لیموی درخت خودمان استفاده می‌کنیم!

بوران دیروز و بلایی که بر سر گاراژ من آورد:

یک گردباد یک شبه در توماستون، در جورجیا، یک خانه را از پایه آن جدا کرد و آن را در جاده قرار داد

ماشین من امروز صبح در راه کارم خراب شد و مجبور شدم آن را با یدکش جابجا کنم. 5 دقیقه بعد از رسیدن به خانه، سقف من فرو ریخت.

همین چند هفته پیش از یکی از دوستان، یک مینی ون خریدم، مدام در ماشین تار عنکبوتی پیدا می‌کردم. بعد از سم‌پاشی اینها را پیدا کردم.

من به گربه‌ها حساسیت دارم و روی پتوی گربه خوابیدم

حمل رنگ با خودروی شخصی!

عکس اول یک جنایتکار تحت تعقیب در شهر من است و عکس دوم من هستم، به همین دلیل است که دیشب هنگام رفتن به خانه توسط 6 پلیس محاصره شدم.

لاستیک بیش از 30 خودرو در بزرگراه 405 به خاطر سقوط یک جعبه میخ پنچر شدند:

امیدوارم روز بهتری نسبت به من داشته باشید

فراموش کردم برای سیب زمینی سرخ کرده روغن گرم می کردم

در مراسم عروسی شلوارش از بدجایی پاره شد . خوشبختانه دوستی داشت که اینگونه اسکورتش کند!

وقتی از سر کارش برگشت …

بعد از 9 ماه بیکاری، کاری ثابت پیدا کرد و پنج دققه بعد روی فرش لیز خورد و پایش را شکست!

3 بدشانسی با هم: شکستن دستگیره در آپارتمان – زخمی شدن دست و پشت در ماندن!

ذخیره هیزم دو سالش بعد از خرد کردن، سوخت!

ATM پس از برداشت از سپرده من خاموش شد:

یک اسکیت سواری ساده:


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

هوش مصنوعی میدجرنی Midjourney تصور می‌کند که اساتید رشته‌های مختلف باید چه ظاهری داشته باشند؟ گالری…

کودک و نوجوان که بودم برای خودم یک پا Midjourney  بودم. کتاب‌ها را که می‌خواندم از روی توصیف چهره‌ها و مکان‌ها و اشیا تصور می‌کردم که مثلا کاپیتان نمو یا ربات آر دانیل الیواو باید چطوری باشد، فضاها را تصور می‌کردم و آب و رنگ به آنها در ذهن…

نه! ژاپن واقعا شبیه هیچ کشور دیگری نیست – عکس‌هایی که این را ثابت می‌کنند

هر کشوری ویژگی‌های فرهنگی و اجتماعی و حکمرانی و اقلیمی متفاوتی از کشور دیگری دارد. اما تفاوت برخی از کشورها با دیگران، چشم‌گیرتر است. ژاپن را یک اقیانوس از دنیاهای دیگر جدا نکرده، اما اگر شما هم این عکس‌ها را با من مرور می‌کنید، می‌بینید که…

این هنرمند با خلاقیت‌های خوب خیابان‌های پر از کسالت و یکنواختی را زیبا کرده و یک لحظه لبخند بر لب…

خیابان‌های پر از سر و صدا و چهره‌های خمو، خیابان‌هایی با تزئینات و پیام‌های فوق‌العاده تکراری، خیابان‌هایی که زحمت با شادی‌های اندک مردم شریک می‌شوند و مردم را یک آن با هم می‌کنند. این است توصیف شاید بدبینانه خیابان‌های ما.ما واقعیت این…

خانه کوچک هم می‌تواند محل زندگی شادی باشد، اگر چیدمان هوشمند و به‌روز در آن استفاده شده باشد

کسانی که در کودکی در خانه‌های بزرگ زندگی کرده‌اند، چندان میانه‌ای با خانه‌های آپارتمانی ۵۰ - ۶۰ متری که این روزها آنها را هم به سختی می‌شود خرید، ندارند. اما تصور کنید که ساخت و سازها متفاوت بودند و کسی به فکر مصرف‌کننده جوان کم‌درآمد بود و…

شوخی با درونگراها (نرنجید! خودم یک درونگرا هستم)

در مورد درونگراها بسیار مطلب نوشته‌ام. یک زمانی درونگرایی در جامعه خیلی تابو بود و هنوز هم مقداری است.خود من به عنوان یک درونگرا زمانی از درونگرایی خود شرمنده بودم. اما بعدا متوجه شدم که درونگرایی یک ویژگی شخصی است. درونگراهایی یک طیف…

این عکس‌ها راهنما و ایده‌ای برای شما برای تبدیل اشیای کهنه و دورریز به چیزهای جدید هستند

صرفه جویی «واقعا» یک هنر است. خیلی وقت‌ها ما به بهانه تغییر دکوراسیون یا قدیمی شدن چیزی یا نامتناسب شدن چیزی با وسایل تازه به سادگی دورش می‌اندازیم یا باقیمتی بسیاری نازل به سمساری می‌دهیم.البته این سال‌ها به خاطر فشارهای اقتصادی -چنان…
آگهی متنی در همه صفحات

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.