مقایسه و بررسی تشک رویا و رویال

0

رپورتاژ

خواب یکی از لذت بخش‌­ترین قسمت­‌های زندگی هر انسانی است. و مهم­‌تر از آن داشتن یک خواب خوب برای همه مهم است. یکی از ملاک‌­های مهم داشتن یک خواب خوب تشکی است که ما با آن احساس راحتی کنیم. هر کسی هم با یک نوع تشک احساس خوب و راحتی می‌کند که در ادامه بیشتر در این رابطه می‌گوییم. در کنار انتخاب یک تشک با  ملاک‌­هایی که داریم خرید از یک برند خوب و معتبر هم بسیار مهم است. چرا که هر برند و هر محصولی ارزش خرید را ندارد. ما در این مقاله می­خواهیم مقایسه و بررسی تشک رویال و رویا را انجام دهیم و مزایا و معایب هر کدام را به شما بگوییم. در انتها نیز یک جمع بندی کلی را به شما خواهیم گفت. پس تا انتهای مقایسه و بررسی تشک رویا و رویال با ما همراه باشید.

ملاک­‌های یک تشک خوب چیست؟

ملاک­‌های انتخاب یک تشک خوب برای هر کسی متفاوت است و هر کسی با یک مدل تشک احساس راحتی می­‌کند. قبل از خرید تشک شما باید بدانید که تشک با چه ویژگی­‌هایی می­‌خواهید. این ویژگی­‌هایی که می­‌گوییم از تجربه های قبلی خواب شما، پیشنهاد دکتر شما برای استفاده از سبک خاصی تشک، علاقه شما به تشک نرم و یا سفت و… می‌­آید و نمی‌توان گفت استاندارد خاصی برای خواب خوب و سبک تشکی که شما دوست دارید و راحت هستید تعریف کرد. البته که همیشه پزشک ها نکاتی را در رابطه با داشتن خواب خوب گفته­‌اند که باید رعایت کنیم ولی با این حال ملاک‌­های یک خواب بود تقریبا برای همه متفاوت است. مثلا یکی با تشک نرم احساس راحتی و حس خوب دارد ولی یکی دیگر با تشک سفت حس بهتری دارد.

پس حتما قبل از یک خرید خوب برای تشک رویا یا رویال یا… حتما ملاک‌­های خود را برای تشک بنویسید که بتوانید یک تشک متناسب با نیاز و علاقه‌ی خود خریداری کنید. چرا که تشک محصولی است که با خواب شما سروکار دارد و انتخاب تشک خوب یک خواب خوب برای شما به همراه دارد و تشک بد هم یک خواب بد برای شما به همراه خواهد داشت.

خب تا اینجا ملاک­های خود را برای انتخاب یک تشک نوشتیم و در ادامه می­خواهیم به مقایسه و بررسی تشک رویا و رویال بپردازیم. تشک رویا و رویال دو نام خیلی نزدیک به هم هستند ولی کاملا دو شرکت مجزا هستند و با تفاوت‌هایی که در ادامه می‌گوییم.

مزایا و معایب تشک رویال

تشک‌های رویال تشک‌­های واقعا باکیفیتی هستند اما به شرطی که شما بتوانید این تشک‌ها را با ضمانت و اصل بودن خریداری کنید. چرا که تشک­ رویال را یک کارخانه و یا کارگاه مشخص تولید نمی­‌کند. و تولیدی های مختلف تشک‌­هایی با نام رویا و رویال اصل تولید می‌کنند برای همین موضوع ممکن است شما به دو فروشگاه در کنار یکدیگر برای خرید تشک رویال مراجعه کنید اما کیفیت آنها با یکدیگر متفاوت باشد. برای خرید تشک رویال باید خیلی مراقب بود چرا که اکثرا تشک‌­های موجود در بازار تقلبی هستند.

حتما برای شما هم این سوال پیش آمده است که تشک‌های رویال اصل چه ویژگی‌­هایی دارند؟ که شما به هنگام خرید باید به آن توجه کنید که در ادامه به شما می­گوییم:

  • اولین موردی که باید به آن توجه کنید تا احتمال تقلبی بودن تشک رویال پایین بیاید این است که حتما به فروشگاه‌­های معتبر و خوش نام مراجعه کنید. چرا که فروشگاه‌­های معتبر، حاضر نیستند که اعتبار و خوش نام بودنشان را برای یک مسئله از دست بدهند.
  • دومین مورد این است که به هنگام خرید تشک‌های رویال فروشنده باید حتما ضمانت‌نامه مربوط به تشک را به شما بدهند و خدمات پس از فروش خوبی را نیز به شما ارائه کنند. معمولا فروشگاه‌­ها هیچ ضمانت نامه ای به شما در هنگام خرید تشک رویال نمی دهند در این صورت باید به تقلبی بودن این تشک فروشگاه شک کنید.

اگر به همین دو نکته­ی ساده به هنگام خرید توجه کنید حتما یک تشک رویال اصل تهیه می‌کنید. یکی از فروشگاه های معتبری که تشک رویال اصل با ضمانت نامه معتبر ارائه می کند فروشگاه اتاق من است. که خیالتان از بابت اصل بودن محصول راحت است.

مزایا و معایب تشک رویا

تشک‌­‌های رویا نیز محصولات خوبی هستند که در 3 دسته تشک‌­های مدیکال، الترا و بانل می‌توانید تشک رویا خریداری کنید. اما تشک‌­های رویا بر خلاف تشک های رویال که مشکل اصلی آن وجود جنس‌های تقلبی زیاد در بازار بود. تشک‌­های رویا این مشکل را ندارند چرا که یک کارخانه با برند ثبت شده رویا این تشک­‌ها را تولید می­‌کند. و شما نمی‌توانید جنس تقلبی این تشک‌­ها را در بازار پیدا کنید و با خیال راحت هر کجا که باشید می‌­توانید یک تشک خوب رویا را خریداری کنید.

تشک‌­های رویا نیز دارای کارت گارانتی و خدمات پس از فروش خوبی است. که این کارت گارانتی در خود بسته‌بندی تشک­‌ها قرار دارد. اگر قصد خرید تشک رویا را دارید حتما کارت گارانتی آن را نگهدارید. که در صورت وجود مشکل در آینده بتوانید از خدمات پس از فروش این برند برخوردار شوید.

 

جمع بندی و مقایسه نهایی تشک رویا و رویال

همانطور که در اول به شما گفتیم برای داشتن خریدی خوب مهم‌­ترین مورد این است که ملاک‌­های خود را برای خرید تشک مورد نیازتان را بدانید و اگر این ملاک ها را هم بنویسید خیلی بهتر است. اما در ادامه مزایا و معایب دو برند خوب تشک رویا و رویال را به شما گفتیم. بزرگترین مشکل تشک های رویال وجود جنس های تقلبی زیاد در بازار است که شما به این دلیل نباید از هر فروشگاهی این تشک‌­ها را خریداری کنید و حتما باید تشک رویال را از فروشگاهی تهیه کنید که کارت ضمانت معتبر به شما ارائه کند.

اما همانطور که گفتیم تشک رویا مشکل تقلبی بودن را ندارند و شما می­‌توانید با خیال راحت از فروشگاه‌­هایی که تشک رویا را موجود دارند این تشک خوب را تهیه کنید. البته که فروشگاه معتبر اتاق من را هم به شما معرفی کردیم که شما می‌توانید هر دو برند رویا و رویال را از این فروشگاه تهیه کنید و خریدی مطمئن و بدون استرس داشته باشید. امیدوارم که با مقایسه و بررسی تشک رویا و رویال در خرید یک تشک بهتر به شما کمک کرده باشیم.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.