برای گیم، هدست‌های سیمی بهتر هستند یا بی‌سیم؟

0

اگرچه هدست‌های بی‌سیم، آزادی بیشتری نسبت به هدست‌های سیمی به شما می‌دهند، مدیریت آن‌ها آنقدر که فکر می‌کنید آسان نیست. بیایید در مورد تفاوت‌های کلیدی بین این دو  و در مورد اینکه کدام یک برای گیم بهتر است، صحبت کنیم.

کیفیت و وضوح صدا

هدفون‌های سیمی معمولاً کیفیت صدای بهتری نسبت به همتایان بی‌سیم خود دارند، زیرا هیچ گاه تداخل سیگنالی در مورد آنها مطرح نمی‌شود. این تداخل‌ها ممکن است منجر به از دست دادن داده‌ها شود که می‌تواند منجر به اعوجاج صدا distortion شود. ناتوانی در تشخیص آنچه در یک بازی می‌شنوید، حتی برای یک ثانیه، می‌تواند تجربه گیم شما را با اختلال مواجه کند.

هدست‌های بی‌سیم فرآیند رمزگذاری داده‌های صوتی را طی می‌کنند و سپس به صورت بی‌سیم آن‌ها را برای شنیدن شما ارسال می‌کنند. ممکن است تداخل سیگنالی به وجود بیاید که منجر به اعوجاج صدا، همراه با کمی تأخیر شود.

بسته به بازی‌ای که بازی می‌کنید، وضوح صدا ممکن است حتی مهم‌تر از کیفیت صدا باشد. به عنوان مثال، در گیم‌های تیراندازی‌های اول شخص باید بتوانید صدای پا را بشنوید تا بدانید در اطراف شما چه می‌گذرد. شما باید به وضوح بشنوید که آیا دشمنی پشت سر شما می‌دود یا درست جلوتر از شماست تا بتوانید مطابق با آن واکنش نشان دهید.

در این حالت، اگر اعوجاج صدا وجود داشته باشد، در یک نقطه ضعف قرار خواهید گرفت. هدفون‌های سیمی از این نظر قابل اعتمادتر هستند. از آنجایی که هیچ تداخل سیگنالی برای نگرانی وجود ندارد، صداهای کم و جهت آنها را می‌توانید درست تشخیص بدهید.

تأخیر

منظور از تأخیر یعنی مدت زمانی است که طول می‌کشد تا صدا از منبع به هدفون شما برسد. اگر تأخیر بیش از حد وجود داشته باشد، می‌تواند مشکل ساز باشد، به خصوص در بازی‌های سریعی مانند شوتر‌های اول شخص که نیاز به واکنش سریع دارند.

هدست‌های سیمی تقریباً هیچ تأخیری ندارند زیرا داده‌های صوتی مستقیماً از منبع به هدفون شما از طریق کابل منتقل می‌شوند. می‌افتد، باید بلافاصله آن را از طریق هدفون خود بشنوید. اما از آنجایی که هدفون‌های بی‌سیم باید داده‌های صوتی را رمزگذاری کنند و سپس آن‌ها را ارسال کنند، ممکن است تأخیر وجود داشته باشد، اما این بستگی به کیفیت هدفون دارد. حتی اگر تأخیر بین هدفون‌های سیمی و بی‌سیم به سختی قابل توجه باشد، باز هم یک نقطه ضعف کوچک برای هدفون‌های وایرلس است.

اگر در سطح رقابتی‌تری بازی می‌کنید و تأخیر ممکن است روی بازی شما تأثیر بگذارد، ممکن است هدفون‌های سیمی گزینه مناسب‌تری برای شما باشند.

بسیاری از هدست‌های بی‌سیم را انتخاب می‌کنند، زیرا مدیریت آن‌ها راحت‌تر از هدست‌های سیمی است. شما هرگز نگران آویزان شدن کابل یا غلتیدن روی آن صندلی خود نخواهید بود، چیزهایی که ممکن است به کابل صدمه بزنند. همچنین از نظر زیبایی‌شناختی هم هدست‌های وایرلس، جلوه بهتری دارند.

با این حال، با برخی با مدیریت خوب کابل‌ها، می‌توانند تجربه مشابهی با هدفون‌های سیمی داشته باشند.

مواظب باشید که کابل هدفون شما وقتی روی صندلی تکام می‌خورید و می‌چرخید، آسیب نبیند. هدفون‌های گیم گران هستند  و باید حسابی مراقب آنها باشید.

اما مدیریت هدفون‌های بی‌سیم نیز نیست. مثلا برخلاف ماوس‌ها، آن‌ها شارژ زیادی مصرف می‌کنند. پس باید زود به زود شارژ شوند.

برخی از هدفون‌های مخصوص بازی تنها 6 تا 12 ساعت عمر باتری دارند. بسته به مدت زمانی که در حال بازی یا استفاده از کنسول یا رایانه خود هستید، ممکن است مجبور شوید هدفون خود را دو بار در روز شارژ کنید! متأسفانه، اگر فراموش کنید آن‌ها را شارژ کنید، ممکن است در میانه جلسه بازی، صدا را از دست بدهید.

بودجه شما

اگر بودجه عامل مهمی برای شما است، باید به دنبال هدست سیمی باشید زیرا معمولاً از هدست‌های بی‌سیم ارزان‌تر هستند. نیاز به اتصال بلوتوث یا گیرنده بی‌سیم به هزینه کلی می‌افزاید و ممکن استبر هزینه‌های شما بیفزاید.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

عکس‌های ساده‌ای که به خاطر پرسپکتیو و زاویه دید، گیج‌کننده و تفکربرانگیز شده‌اند!

زاویه دید خیلی مهم است. این موضوع در زندگی هم صادق است. ما گاهی عادت نگاه کردن از یک زاویه دید خاص و گسترده نکردن نگاه خود را پیدا می‌کنیم و در نتیجه برداشت خیلی عجیبی از چیزهای ساده می‌کنیم. این طوری می‌شود که کارهایمان اشتباه از آب…

هوش مصنوعی یکی از تخیل‌های کودکی ما را تصویرسازی کرد: کشتزارهایی از همه چیز: بستنی قیفی –…

شاید سریال کارتونی پینوکیو باعثش شد. شاید هم نه! در آن قسمت دلپذیر و خاطره‌انگیز، روباه مکار و گربه ننه، پینوکیو را فریفتند تا سکه خود را بکارد تا درختی از سکه بروید و بتواند سکه‌های بی‌شمار برداشت کند.سال‌ها از آن زمان گذشته، الان هم…

کودکی که از کتابخانه عمومی شهر می‌خواستند بیرون بیندازندش، اما فضانورد شد!

دو برادر به نام‌ها رونالد (چپ) و کارل مک نیر (راست) با 10 ماه اختلاف در جنوب جدا شده به دنیا آمدند. این دو در دوران کودکی تا بزرگسالی جدایی‌ناپذیر بودند.در سال 1959، رونالد مک نیر 9 ساله به یک کتابخانه عمومی در لیک سیتی در کارولینای…

تخیل: تصور کنید که یک موجود هوشمند فرازمینی از زمین بازدید می‌کرد و در اینستاگرام پست به سبک…

ما نمی‌دانیم که هیچ وقت بیگانگانی که می‌گویند اینقدر وجودشان محتمل است، از زمین بازدید خواهند کرد یا آیا آشکارا رخ خواهند نمود یا نه.فعلا در حد داستان‌های علمی تخیلی به قضیه نگاه می‌کنیم.اما تصور کنید که یک موجود هوشمند فرازمینی…

واقعیت دگرگون: اگر استالین یا تزارها به سبک هنر شوروری یا روس‌ها، ساختمان‌های مهم دنیا را می‌ساختند!

هنر شوروری و روس‌ها و البته خلاقیت‌ها و ظرافت‌ها و جزئیات خودش را دارد. اما در این بین ساختمان‌های زمخت عظیم زیادی هم توسط آنها ساخته شده که بیشتر ابهت و پیشتازی و قدرت را می‌خواستند بنمایانند.حالا تصور کنید که ساختمان‌های مهم دنیا را…

عکس این درخت‌های عجیب در دوره جنگ جهانی دوم اصلا ویرایش نشده‌اند!

این عکس شگفت‌انگیز جنگ جهانی دوم ممکن است عکس ویرایش شده یا فیک به نظر برسد. اما واقعا این طور نیست.در این عکس سورئال، که بخشی از آرشیو عکاسی نیرو‌های دفاع فنلاند است، یک ماشین ارتش فنلاند در امتداد جاده‌ای در چند مایلی مرز با اتحاد…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5