شما می تونید در منزل یا محل کار یا هر جایی که به اینترنت دسترسی داشته باشید محصول مورد نیازتون را خریداری کنید. دیگه از ترافیک و چرخ زدن های الکی و خستگی خبری نیست.

0

رپورتاژ

شما می تونید در منزل یا محل کار یا هر جایی که به اینترنت دسترسی داشته باشید محصول مورد نیازتون را خریداری کنید. دیگه از ترافیک و چرخ زدن های الکی و خستگی خبری نیست.

مهم نیست کجای ایران باشید، هرجا که باشید ما سفارش شما را به راحتی و با بسته بندی اختصاصی ارسال می کنیم. ما برای آسایش و راحتی بیشتر ارسال محصولات در دو شهر تهران و کرج را رایگان انجام می دهیم.

گاهی اوقات ما برای یک فضای مشخص محصولی رو در نظر گرفتیم. اما در تمام فروشگاه های مجازی و حقیقی محصولاتی با ابعاد ثابت وجود دارد که مناسب فضای ما نیست. شما در سایت بی پرت هوم می توانید محصولی متناسب با فضای خود بخرید.

تمامی محصولات بی پرت هوم به مدت یک سال شامل گارانتی کیفیت و ساخت هستند.

تولید محصولات ام دی اف

ام دی اف یکی از محصولات کاربردی در عصر امروز است و محصولات خانگی زیادی از ام دی اف ساخته می شوند. تولید انواع لوازم خانگی مثل سرویس خواب یا تخت خواب، میز تلویزیون جدید، انواع جاکفشی، میزهای تحریر و کتابخانه های ام دی اف، محصولات باکس های دکوری مثل شلف باکس ها همگی از این محصول جذاب ساخته می شوند. تنوع طرح ورنگ در این محصول باعث شده ساخت محصولات خانگی جذاب تر از همیشه باشد و هر مشتری با توجه به نیاز خود رنگ مورد نظر را انتخاب نماید.

 

چرا “بی پرت هوم”؟

همه مواردی که گفته شد، معیارهایی هستند که “بی پرت هوم” روی اون ها تاکید زیادی داره و تا امروز به اونها پایبند بوده است. وب سایت “بی پرت هوم” توسط گروهی جوان و فعال  با رویکرد تولید محصولات ام دی اف شکل گرفت.

این وب سایت مانند همه وب سایت های نوپا از محصولات کمی آغاز به کار کرد. محصولات اولیه این فروشگاه اینترنتی، وسایلی مثل میز تلویزیون، کمد ام دی اف، تخت خواب و همچنین باکس های دکوری بودند که البته همه این محصولات از جنس ام دی اف هستند. در ابتدای کار تصمیم گرفته شد تا با فعالیت به نام Bpert Home در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام محصولات به شکل زیباتری نمایش داده شوند و در ادامه با تقویت وب سایت و بهبود کیفیت محصولات، مشتریان بیشتری جذب نماید.

وجه تمایز “بی پرت هوم” ؟

با توجه نوسانات همیشگی بازار این برند توانست پابرجا بماند که البته دلایل زیادی این وضعیت رو بهتر می کند. البته مثل همه برندها، وب سایت ها و صفحات اینستاگرام، مشکلات و سختی های فراوانی در پشت حفظ یک برند هست. اما علاوه بر این مورد همچنان موارد دیگری هست که بی پرت هوم را در این مسیر پیشرفت می دهد.

  • بی پرت هوم” تولید کننده است:

این مورد اول تقریبا از همه موارد مهم تر هست. وقتی شما در یک کسب و کار تولید کننده هستید، وضعیت بهتری نسبت به رقبا دارید. تحهیزات صنعتی و دستگاه های برش در “بی پرت هوم” بدون شک یکی از برترین برندهای جهانی است که در کشور آلمان طراحی و ساخته شده است.

ضمن همه این موارد “ام دی اف” مورد استفاده در محصولات BpertHome همگی تولید داخلی هستند و البته جزو محصولات با کیفیت و درجه یک.

 

  • سیستم ارسال رایگان:

از دیگر موارد رقابتی “بی پرت هوم” توجه به بحث حمل و نقل و ارسال کالاست. البته در حال حاضر این سیستم رایگان در محدوده تهران و کرج قابل پشتیبانی است که مشتریان عمده وب سایت را تشکیل می دهند.

ضمن تقبل هزینه ارسال رایگان در این دو شهر، محصولاتی که نیاز به نصب دارند توسط متخصصین و اپراتورهای مورد نظر، نصب و اجرا می شوند.

 

  • اعتبار و گارانتی:

شرکت ها و برندهای بزرگ نیاز به پیشرفت و جذب مشتریان بیشتر دارند، از این رو تلاش می کنند تا تجربه مشتری از خرید به صورت روز افزون در حال بهینه شدن باشد. با خرید از “بی پرت هوم” علاوه بر اینکه شما از یک شرکت محصول خریداری می کنید، یکسال گارانتی محصولات شامل حال شما می شود.

بنابر این شما ضمن اطمینان خاطر از خرید یک محصول، جای اعتراض و یا مرجوع کردن کالا را نیزدارید.

 

  • اهمیت به کیفیت:

محصولات ام دی اف هم مانند دیگر وسایل خانگی از لحاظ ساخت جای بسیار زیادی برای فرار از کیفیت و هزینه تولید پایین دارند. اما یکی اهداف “بی پرت هوم” اهمیت به کیفیت مواد استفاده شده در محصولات است. استفاده از ام دی اف درجه یک و همچنین یراق آلات و دستگیره های با کیفیت این برند و وب سایت را یک گام بالاتر از رقبا قرار داده است.

 

  • توجه به مشتریان (باشگاه مشتریان بی پرت هوم):

یکی از مناظر توجه به مشتریان یک برند ایجاد یک باشگاه مشتریان، نسبت به نیاز آن هاست. در باشگاه مشتریان “بی پرت هوم” سوابق شما جمع آوری شده و امتیاز بندی می شود. همچنین بعد از هر خرید مبلغی به عنوان تخفیف در کیف پول شما اضافه می شود که در خرید های بعدی قابل استفاده است. تمام تلاش این گروه ایجاد حس بهتر از خرید یک محصول از طریق اینترنت و وب سایت است.

  • فعالیت در شبکه اجتماعی:

یکی از ابزارهای گرفتن بازخورد از مشتریان استفاده از شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام است. در صورتی که تجربه بدی از خرید خود دارید به راحتی می توانید با مراجعه به صفحه اینستاگرام BpertHome مشکلات و مسائل خود را مطرح نمایید.

البته پیشنهادات شما هم جذابیت زیادی برای “بی پرت هوم” دارد.

تنوع محصولات

متریال اصلی محصولات بی پرت هوم ام دی اف هست و تمامی محصولات که شامل محصولات خانگی هستند از ام دی اف ساخته می شوند.  همچنین بعضی از این محصولات قابلیت سفارشی سازی دارند به این معنی که شما می توانید ابعاد قسمت هایی از محصول را تغییر دهید و حتی تعداد کشو و دستگیره ها را تغییر دهید. از محصولات بی پرت هوم به موارد زیر می توان اشاره کرد:

  • میز تلویزیون
  • کمد لباس
  • تخت و سرویس خواب
  • میز تحریر
  • جاکفشی
  • میز پذیرایی
  • باکس و شلف های دکوری
  • دراور

و دیگر محصولات ام دی اف که همگی در وب سایت BpertHome.com قابل نمایش هستند.

 

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.