بیوگرافی و بهترین فیلم های مهناز افشار

0

مهناز افشار متولد 21 خردادماه 1356 در تهران، هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون است. دبیرستان را با دیپلم تجربی به پایان رساند و پس از آن در یک موسسه غیر انتفاعی رشته تدوین را دنبال کرد. با وجود مخالفت های خانواده اش دوره های بازیگری را زیر نظر حمید سمندریان گذراند تا اینکه برای نخستین بار در سال 1377 با سریال گمشده در قاب تلویزیون ظاهر شد. در همان سال در فیلم سینمایی دوستان ساخته علی شاه حاتمی وارد سینما شد، سپس فیلم سینمایی شیرهای جوان را در سال 1378 کار کرد. سال 1379 با حضور در فیلم سینمایی شورعشق بیش از پیش مشهور شد. در دهه 80 افشار از چهره های سینمای تجاری ایران شد.

افشار تهیه کنندگی کنسرت خیرخواهانه روزبه نعمت اللهی که برای کمک به مردم زلزله زده آذربایجان برگزار شد را برعهده داشته است. او در مجموعه های کلاه قرمزی ۹۲، عشق تعطیل نیست (1394-1393)، عاشقانه (1396-1395) و گلشیفته (1397-1396) و نمایش های تئاتر آمدیم، نبودید، رفتیم (1390)، بیست و یک بار مردن در سی روز (1391)، دور همی زنان شکسپیر (1393) و الیور توئیست (1393) حضور داشته است.

افشار در سال 1393 با یاسین رامین فرزند محمدعلی رامین ازدواج کرد که حاصل این ازدواج یک دختر به نام لیانا است. او در سال 1398 اعلام کرد که از همسرش جدا شده و اکنون ساکن آلمان است. کاندیدای سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از جشنواره فجر برای تسویه حساب، برنده دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول زن از انجمن منتقدان برای طبقه سوم، برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از جشنواره فجر برای سعادت آباد، کاندید تندیس بهترین بازیگر نقش مکمل زن از جشن خانه سینما برای سعادت آباد، برنده دیپلم افتخار بهترین بازیگر زن از بخش نگاه نو جشنواره فجر برای برف روی کاج ها، برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن از انجمن منتقدان برای برف روی کاج ها، برنده تندیس بهترین بازیگر زن از جشن دنیای تصویر برای طبقه سوم، کاندید سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از جشنواره فجر برای پل چوبی، کاندید سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر برای دارکوب و کاندید سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر برای قسم از موفقیت های این هنرمند هستند.


فیلم ناگهان درخت

«ناگهان درخت» فیلمی به نویسندگی و کارگردانی صفی یزدانیان، محصول سال ۱۳۹۷ است. این فیلم در بخش سودای سیمرغ سی و هفتمین دورهٔ جشنوارهٔ فیلم فجر حضور داشت. داستان فیلم درباره فرهاد است که زندگی خود را از کودکی تا ۵۰ سالگی برای روانکاو تعریف می کند.

فیلم ناگهان درخت به کارگردانی صفی یزدانیان در سال 1397 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این فیلم پیمان معادی، مهناز افشار، شقایق دهقان، سیامک صفری، مهراب قاسم خانی، پانته آ پناهی ها، آرمان مرادی، زهره عباسی و ترنم کاظمی به هنرمندی پرداخته‌اند.


فیلم قسم

فیلم قسم به کارگردانی محسن تنابنده محصول سال 1397 است. از بازیگران به نام این فیلم مهناز افشار، سعید آقاخانی و حسن پور شیرازی می توان اشاره کرد. سیروس مقدم به عنوان مشاور کارگردان، همراه همیشگی محسن تنابنده، در این اثر هم نقش داشته است. محسن تنابنده بعد از سریال پایتخت در دومین کار خود به سراغ یک درام اجتماعی رفته. “قسم” در سی و هفتمین جشنواره فجر در 6 رشته نامزد شد. داستان این فیلم از این قرار است که رضوان به قتل می رسد، حالا خواهر و اقوامش به دنبال ثابت کردن قاتل بودن شوهر او به دادگاه هستند.

فیلم قسم به کارگردانی محسن تنابنده در سال 1397 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این فیلم مهناز افشار، سعید آقاخانی، حسن پورشیرازی، مهران احمدی، حسین ملکی، گیتی معینی و سامان ارسطو به هنرمندی پرداخته‌اند.


فیلم مهمانخانه ماه نو

مهمانخانه ماه نو فیلمی در ژانر خانوادگی و محصول مشترک ایران-ژاپن است. این فیلم برای اولین بار در سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر به نمایش درآمد. تاکه فومی تسوتسویی کارگردانی این اثر را به عهده دارد. این کارگردان بعد از سفری که به ایران داشت در رسانه ها اعلام کرد که به کشور ایران علاقمند شده و تصمیم دارد فیلمی مشترک بسازد. در “مهمانخانه ماه نو” بازیگرانی چون مهناز افشار، علی شادمان و لاله مرزبان به ایفای نقش پرداخته اند. داستان این فیلم درباره نوشین مادری است که با دختر خود زندگی آرامی دارد، اما سفر مردی ژاپنی به ایران زندگی آن ها را به هم می ریزد.

فیلم مهمانخانه ماه نو به کارگردانی تاکفومی تسوتسویی در سال 1397 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این فیلم مهناز افشار، ماساتوشی ناگاسه، لاله مرزبان و علی شادمان به هنرمندی پرداخته‌اند.


فیلم آشفته گی

آشفته گی (آشفتگی) فیلمی به کارگردانی و نویسندگی و تهیه کنندگی فریدون جیرانی محصول سال ۱۳۹۷ ایران می باشد. این فیلم برای نخستین بار در سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد.داستان آشفته گی، روایت دو برادر دوقلو به نام های بردیا و باربد، هر دو با بازی بهرام رادان است. روند پیش برد داستان اینگونه القا می کند که بردیا و باربد از زمان کودکی در تمام زندگی خود، با هم در رقابت بوده اند.

فیلم آشفته گی به کارگردانی فریدون جیرانی در سال 1397 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این فیلم بهرام رادان، مهناز افشار، مهران احمدی، نازنین صلح جو و نسیم ادبی به هنرمندی پرداخته‌اند.


فیلم شاه کش

فیلم شاه کش در ژانر اجتماعی محصول سال 1396 است. وحید امیرخانی کارگردانی این اثر را به عهده داشته، او پیش از این فیلم “در مدت معلوم” را هم کارگردانی کرده. در این فیلم بازیگرانی چون مهناز افشار، هادی حجازی فر، مهدی کوشکی و … به ایفای نقش پرداخته اند. شاه کش برای حضور در سی و ششمین جشنواره فجر متقاضی شد اما از این جشنواره جا ماند. در خلاصه داستان «شاه کُش» آمده است: «گوزنِ قرمز از پشتِ صخرهٔ یخ زده، نگاهی به مردِ شکارچی که سیگاری دود می کند می اندازد. گرگ، مچاله از سرما سرفه ای می کند. گوزنِ قرمز: می خواد چی کار کنه؟ گرگ: نمیدونه می خواد چی کار کنه. گوزنِ قرمز: اینا که نمی دونن می خوان چی کار کنن خطرناک ترن… من برمی گردم!»

فیلم شاه کش به کارگردانی وحید امیرخانی در سال 1396 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این فیلم مهناز افشار، هادی حجازی فر، فرید سجادی حسینی، علیرضا کمالی، مهدی کوشکی، مجید صالحی و پیمان مقدمی به هنرمندی پرداخته‌اند.


فیلم لس آنجلس تهران

با کلمات زیر جمله بسازید: (دو نمره) موسیوی فرانسوی، تابلوی نقاشی، استندآپ کمدی، اینستاگرام، فحش رکیک، هاهاها، پیرزن موتورسوارِ تک چرخ زن، داف وطنی، عشق خارجی، خونه مادربزرگه، درود بر شرف آریاییت!

فیلم لس آنجلس تهران به کارگردانی تینا پاکروان در سال 1396 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم پرویز پرستویی، مهناز افشار، گوهر خیراندیش، ماهایا پطروسیان و ژوبین رهبر به هنرمندی پرداخته‌اند.


فیلم دارکوب

«دارکوب» فیلمی به کارگردانی بهروز شعیبی و به تهیه کنندگی سید محمود رضوی محصول سال ۱۳۹۶ است. این فیلم داستان اجتماعی روابط انسانی افراد جامعه را در رو در رویی با معضلات اجتماعی و اعتیاد روایت می کند. این فیلم نامزد ده سیمرغ بلورین از جمله سیمرغ بلورین بهترین فیلم سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر شده بود که موفق به دریافت دو سیمرغ شد. داستان زنی معتاد (سارا بهرامی) است که همسرش (امین حیایی) او را رها کرده و مجدداً ازدواج کرده است. زن معتاد (مهسا) که به او دروغ گفته شده است که فرزندش (باران/گلی) مرده است؛ متوجه می شود کودکش زنده است. پی گیری های زن برای پس گیری فرزندش مشکلاتی را برای پدر دختر و زن جدید (مهناز افشار) به وجود می آورد و…

فیلم دارکوب به کارگردانی بهروز شعیبی در سال 1396 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم سارا بهرامی، مهناز افشار، امین حیایی، هادی حجازی فر، جمشید هاشم پور، شادی کرم رودی، نگار عابدی، ثریا حلی، طوفان مهردادیان، ندا عقیقی، اسدالله یکتا و آتیه جاوید به هنرمندی پرداخته‌اند.


فیلم خانه ای در خیابان چهل و یکم

خانه ای در خیابان چهل و یکم، داستان دعوای دو برادر است که باعث قتل یکی از آنها می شود. این آغاز بحران است چون برادر قاتل می گریزد اما مادر، راضی اش می کند که خود را به دست قانون بسپارد. مادر این خانواده و دو عروسش که در سه طبقه یک خانه زندگی می کنند، سعی دارند هر کدام به تنهایی بار مشکلات پیش آمده در زندگی را به دوش بکشند و در این مسیر، ماجراهایی رخ می دهد که طی فیلم روایت می شود.

فیلم خانه ای در خیابان چهل و یکم به کارگردانی حمیدرضا قربانی در سال 1395 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این فیلم مهناز افشار، علی مصفا، سهیلا رضوی، سارا بهرامی و آرش مجیدی به هنرمندی پرداخته‌اند.


فیلم گیلدا

«گیلدا» نام فیلمی در ژانر درام محصول سال 1395 به کارگردانی «امید بنکدار» و «کیوان علیمحمدی» است. در این فیلم بازیگرانی چون «مهناز افشار»، «حامد کمیلی»، «هادی حجازی فر»، «حمیدرضا پگاه» و … به ایفای نقش پرداخته اند. گیلدا ماجرای زنی به نام «گیلدا» را روایت می کند که صاحب رستوانیست. شبی اتفاقی برایش می افتد که سیاه ترین شب زندگی اش می شود و برای نجات زندگی اش تا صبح فرصت دارد.

فیلم گیلدا به کارگردانی امید بنکدار و کیوان علیمحمدی در سال 1395 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این فیلم مهناز افشار، حامد کمیلی، سیاوش مفیدی، هادی حجازی فر، حمیدرضا پگاه، رضا شفیعی جم، مهدیار عزیزی، مرتضی اسماعیل کاشی، سعید چنگیزیان و فرخ نعمتی به هنرمندی پرداخته‌اند.


فیلم متروپل

زنی با چهره ی خونی از دست کسانی که قصد ربودن او را دارن فرار میکند و ابه محلی که سابقاً سینما بوده و هم اکنون باشگاه بیلیارد است می رود و در آنجا با مردانی مواجه شود که به او پناه می دهند اما…

فیلم متروپل به کارگردانی مسعود کیمیایی در سال 1393 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن و هیجان انگیز می‌باشد. در این فیلم مهناز افشار، محمدرضا فروتن، پولاد کیمیایی، تینا پاکروان، شقایق فراهانی، ساعد سهیلی، سحر دولتشاهی و یوسف مرادیان به هنرمندی پرداخته‌اند.


فیلم از تهران تا بهشت

زندگی غزال زن جوانی که با همسرش دچار چالش شده است رو به فروپاشی است. همسرش او را ترک می کند و…

فیلم از تهران تا بهشت در سال 1391 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این فیلم مهناز افشار، جعفر والی، علیرضا خمسه، شبنم فرشادجو، مهران احمدی، مهدی عباسی، مسعود مهرگان و فرزین صابونی به هنرمندی پرداخته‌اند.


فیلم برف روی کاج ها

زنی در مواجهه با یک اتفاق بزرگ در زندگی اش، در دو راهه تصمیم قرار می گیرد، او یا باید مطابق عرف دست به انتخاب بزند و یا…

فیلم برف روی کاج ها به کارگردانی پیمان معادی در سال 1390 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این فیلم مهناز افشار، ویشکا آسایش، صابر ابر، حسن معجونی، آناهیتا افشار، شیرین یزدان بخش و الهام کردا به هنرمندی پرداخته‌اند.


فیلم قصه پریا

حدیث مسرور در لابلای خاطرات پسر عموی خود سیاوش مسرور با دختر جوانی مواجه می شود که زندگی هر دوی آن ها را دستخوش تغییر قرار می دهد.

فیلم قصه پریا به کارگردانی فریدون جیرانی در سال 1389 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این فیلم مهناز افشار، باران کوثری، مصطفی زمانی، آهو خردمند، مهناز انصاریان، شراره دولت آبادی و حبیب ثامنیه به هنرمندی پرداخته‌اند.


فیلم سعادت آباد

هر انسانی در جایگاه اجتماعی خود می تونه صاحب نظر باشه ، اما اینکه با نظرات خودش چه مسیری برای خود و دیگران رقم میزنه از خود جایگاه مهمتره…

فیلم سعادت آباد به کارگردانی مازیار میری در سال 1389 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این فیلم لیلا حاتمی، حامد بهداد، مهناز افشار، امیر آقایی، هنگامه قاضیانی، مینا ساداتی و حسین یاری به هنرمندی پرداخته‌اند.


فیلم دعوت

«دعوت»، فیلمی در ژانر کمدی-خانوادگی به نویسندگی «چیستا یثربی» و «ابراهیم حاتمی کیا» و کارگردانی «ابراهیم حاتمی کیا» و محصول سال 1378 سینمای ایران است. بازیگران مطرحی همچون «محمدرضا فروتن»، «محمدرضا شریفی نیا»، «ثریا قاسمی»، «کتایون ریاحی»، «فرهاد قائمیان»، «مهناز افشار»، «گوهر خیراندیش»، «مریلا زارعی»، «رضا بابک» و «سیامک انصاری» در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. داستان فیلم پیرامون مسأله سقط جنین است و پیام فیلم آن است که «جنینی که به این دنیا دعوت شده نباید سقط شود» حتی اگر مادر آینده یک زن شصت ساله، یک زن بی شوهر، یک زن بازیگر که کارش را بیش از فرزند دوست دارد، زنی آواره در شهر با یک شوهر چاه بازکن یا زنی بریده از شوهر باشد. هر یک از این خانواده ها با بحرانی مشابه رو به رو می شوند و هر کدام از آن ها بنا به نگاه خاص خود واکنش های متفاوتی از خود بروز می دهند.

فیلم دعوت به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا در سال 1387 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم فرهاد قائمیان، محمدرضا فروتن، مهناز افشار، کتایون ریاحی، سارا خوئینی ها، مریلا زارعی، گوهر خیراندیش، ثریا قاسمی، نگین صدق گویا و محمدرضا شریفی نیا به هنرمندی پرداخته‌اند.


فیلم انعکاس

«انعکاس» داستان زوج جوانی است (با بازی دیرباز و افشار) که هرکدام بی اراده در معرض آزمون سخت اثبات وفاداری قرار می گیرند. آنها تنها دوراه پیش رو دارند. انتخاب نهایی هریک از آنها، انعکاسی را در زندگی مشترکشان رقم خواهد زد ..

فیلم انعکاس به کارگردانی رضا کریمی در سال 1387 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این فیلم مهناز افشار، کامبیز دیرباز، حمید گودرزی، شهره قمر و بیتا سحرخیز به هنرمندی پرداخته‌اند.


فیلم پسر آدم دختر حوا

فرهود و مینا، دو وکیل جوان بر سر تصاحب دفتر کاری که با کلاهبرداری به آن دو داده شده، به رقابت می پردازند. در این بین ناصر و محبوبه می خواهند از هم جدا شوند. فرهود و مینا وکالت این دو را می پذیرند و رقابتشان وارد دور تازه ای می شود

فیلم پسر آدم دختر حوا به کارگردانی رامبد جوان در سال 1387 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم مهناز افشار، حامد کمیلی، رامبد جوان، شیلا خداداد، فرامرز صدیقی، لیلا اوتادی، علیرضا ریاحی، کیومرث ملک مطیعی و ملکه رنجبر به هنرمندی پرداخته‌اند.


فیلم شبانه روز

چهار داستان ترکیب شده که به طور موازی روایت می شود. تاج السلطنه دختر ناصرالدین شاه قاجار که از دسیسه های اندرونی دربار و بی وفایی شوهرش به تنگ آمده، خاطراتش را برای پسرخاله و معلمش سلیمان بازگو می کند. در حالی که سلیمان مدام از گفتن آنچه در دل دارد طفره می رود. فوژان رهایی طراح لباس است قرار است با پسرعمه اش فرزان ازدواج کند اما پس از آشنایی با بابک زندگی اش دستخوش تغییر می شود. مرجان با وجود شکست در ازدواج اولش با فرهاد و بیماری مادرش تلاش می کند دوباره روی پاهای خود بایستد و با توسل به عشق همسر دوم و همیشه در سفرش، فرخ زندگی اش را از نو بسازد. سیاوش کسرایی نقاش زندگی آرام و عاشقانه ای را در کنار همسرش بهار پشت سر می گذارد تا آنکه مرگ بهار آرامش او را در هم می ریزد. او افسرده و بی امید و بی خواب می شود و در یکی از شب گردی هایش پیکر بی هوش دختری را در خیابان پیدا می کند. حال جسمی دختر بهتر می شود اما حتی نام خود را به یاد نمی آورد. فوژان در روز عروسی اش با بابک برآشفته می شود و از آرایشگاه می گریزد. در همان روز صدای زنگ تلفن همراه در دربار قاجاری صحنه فیلمبرداری را به هم می زند و در می یابیم آنچه از زندگی تاج السلطنه دیده ایم، فیلم بوده است. گوش همراه حورا شیوا ـ ستاره سینما و بازیگر نقش تاج السلطنه ـ دوباره زنگ می زند و به او خبر می رسد که برای پسرش در مدرسه اتفاقی افتاده و او را به بیمارستان برده اند. سیاوش همچنان از دختر مراقبت می کند و حضور این مهمان ناخوانده دوباره زندگی را به خانه او باز می گرداند. دختر کم کم دل بسته سیاوش می شود و یک شب اعتراف می کند که نامش رعناست. تمام این مدت دروغ می گفته، با جوان محبوبش از خانه فرار کرده بود و حافظه اش ایرادی ندارد. حورا به دنبال همسرش می گردد و او را نمی یابد. خود را به بیمارستان می رساند و شهرام منزلت بازیگر نقش سلیمان به یاری اش می آید.

فیلم شبانه روز به کارگردانی امید بنکدار و کیوان علیمحمدی در سال 1387 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر عاشقانه و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم نیکی کریمی، حامد بهداد، نگار جواهریان، مهناز افشار، مهناز افشار، محمدرضا فروتن، پارسا پیروزفر، فرزان اطهری، مهتاب کرامتی، شاهرخ فروتنیان، بهنوش بختیاری، حمیدرضا پگاه، مریم بوبانی، ستاره اسکندری، خاطره اسدی و لادن طباطبایی به هنرمندی پرداخته‌اند.


فیلم امشب شب مهتابه

داستان اصلی فیلم ناامیدی و نفرت پبام است. ناامیدی نسبت به ادامه زندگی و نفرت نسبت به پدری که هیچگاه حاضر نبوده علایق دوران جوانی او را درک کند…

فیلم امشب شب مهتابه به کارگردانی محمدهادی کریمی در سال 1387 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این فیلم مهناز افشار، دانیال عبادی، امیرحسین آرمان، مهوش افشارپناه، شیوا خنیاگر و آرش تاج تهرانی به هنرمندی پرداخته‌اند.


فیلم تسویه حساب

چهار زن زندانی خشن ، در زندان نقشه ای می کشند که پس از آزاد شدن اجرایش کنند…

فیلم تسویه حساب به کارگردانی تهمینه میلانی در سال 1386 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم مهناز افشار، لادن مستوفی، السا فیروز آذر، بهاره افشاری، شهره لرستانی، اکبر عبدی و رضا عطاران به هنرمندی پرداخته‌اند.


فیلم کلاغ پر

رضا بعد از دو سال نامزدی با رویا و پس از چندی بیکاری، در روزنامه ای کار پیدا می کند و با شادمانی با رویا تماس می گیرد تا قرار عروسی را بگذارند، ولی رویا با او برخورد سردی می کند، چون به پیشنهاد مادرش با جوانی پولدار به نام مسعود نامزد کرده و می خواهد با او به شمال برود…

فیلم کلاغ پر به کارگردانی شهرام شاه حسینی در سال 1386 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم محمدرضا گلزار، مهناز افشار، بهنوش طباطبایی، حسام نواب صفوی، شیوا خنیاگر، اکبر عبدی، مریم سعادت و رحمان مقدم به هنرمندی پرداخته‌اند.


فیلم آتش بس 1

سایه، مهندس آرشیتک، برای طلاق از همسرش، یوسف که مهندس راه و ساختمان است. نزد وکیل می رود اما تصادفا گزارش به مطب یک روانشناس می افتد و طبق پیشنهاد روانشناس نحوه آشنایی و مسائل مربوط به زندگی مشترکش با یوسف را برای دکتر تعریف می کند دکتر پس از ملاقات با یوسف به این زوج پیشنهاد می کند که…

فیلم آتش بس 1 به کارگردانی تهمینه میلانی در سال 1385 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و کمدی می‌باشد. در این فیلم محمدرضا گلزار، مهناز افشار، آتیلا پسیانی، کیکاووس یاکیده، نیلوفر خوش خلق، احمد مهرانفر، محبوبه بیات، نرسی گرگیا و السا فیروز آذر به هنرمندی پرداخته‌اند.


فیلم محاکمه

دختر یک دادستان با پسری به مهمانی میروند، در مهمانی درگیریی بین آنها و صاحبخانه رخ می دهدو آنها متوجه می شوند صاحبخانه مرده است بنابراین پا به فرار می گذارد، ولی در راه …

فیلم محاکمه به کارگردانی ایرج قادری در سال 1385 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این فیلم ایرج قادری، افسانه بایگان، گوهر خیراندیش، محمدرضا شریفی نیا، مهناز افشار، افسانه پاکرو، ثریا قاسمی، پوراندخت مهیمن، مهدی میامی و علی رفیعی به هنرمندی پرداخته‌اند.


فیلم تله

شب اول ازدواج یک زوج جوان با تلفن یک ناشناس به هم می ریزد. صدا از گذشته می گوید؛ گذشته سیاهی که پیش تر این زوج می پنداشتند می توانند فراموش کنند غافل از این که سیاهی گذشته، همیشه با آن هاست.

فیلم تله به کارگردانی سیروس الوند در سال 1384 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این فیلم محمدرضا گلزار، مهناز افشار، ماه چهره خلیلی، سحر زکریا و امین حیایی به هنرمندی پرداخته‌اند.


فیلم کما

فیلم کما با بازی امین حیایی و محمد رضا گلزار داستان امیر است که در خانواده ای ثروتمند و معروف است و میخواهد به خاطر سختگیر های پدرش به خارح برود ولی با پیرمردی تصادف میکند و پیرمرد به کما می رود او بر حسب اتفاق به پسر پیرمرد دوست میشود و از او کمک میگیرد که به دختری که میخواهد برسد….

فیلم کما به کارگردانی آرش معیریان در سال 1382 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم امین حیایی، محمدرضا گلزار، حدیث فولادوند، آتیلا پسیانی، مهناز افشار، بهناز حوری و اصغر آشوری به هنرمندی پرداخته‌اند.


فیلم زهر عسل

«زهر عسل» در حضور دیگران» مراحل ساخت فیلم «زهرعسل» اثر ابراهیم شیبانی را به تصویر می کشد. زهر عسل فیلمی در ژانر جنایی و درام با بازی محمدرضا گلزار، مهناز افشار و شهاب حسینی محصول سال ۱۳۸۱ ایران است. این فیلم تنها بازی مشترک محمدرضا گلزار و شهاب حسینی است. شراره و سینا برای ماه عسل به به شمال می روند و با اتفاقاتی روبرو می شوند.

فیلم زهر عسل به کارگردانی ابراهیم شیبانی در سال 1381 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن و ماجراجویی می‌باشد. در این فیلم محمدرضا گلزار، مهناز افشار، شهاب حسینی و فریماه فرجامی به هنرمندی پرداخته‌اند.


فیلم شور عشق

سحر که از مخالفت های پدرش با نامزدش کیان همتی به ستوه آمده، تصمیم می گیرد با کیان فرار کند و به خانه خواهر نامزدش در بندر انزلی بروند. وقتی در اتوبوس کنار هم می نشینند مورد اعتراض یکی از مسافران قرار می گیرد ولی با وساطت شاگر راننده، کیان حاضر می شود در صندلی دیگری بنشیند. زن و شوهر پیری که جزو مسافران هستند از نامزدهای جوان دفاع می کنند و پیرمرد که فیضی نام دارد به آنها می گوید که او و همسر پیرش از خانه سالمندان در تهران فرار کرده اند. زمانی که یکی از مأموران بین راه برای بازرسی به داخل اتوبوس می آید، فیضی و همسرش برای آن که مأمور انتظامی به نامزدهای فراری مشکوک نشوند، در کنار سحر و کیان می نشینند. وقتی اتوبوس دوباره به راه می افتد، مسافر معترض بار دیگر سوء ظن خود را نسبت به سحر و کیان نشان می دهد. در نهایت، سحر حقیقت ماجرا و مخالفت پدرش با ازدواج او و نامزدش را برای همه مسافران بازگو می کند. همسر فیضی حالش بد می شود و اتوبوس به ناچار در مقابل یک درمانگاه متوقف و پیرزن در آنجا بستری می شود. شاگرد راننده به کیان و سحر سفارش می کند که برای جلوگیری از ایجاد دردسر با وسیله نقلیه دیگری خود را به بندر انزلی برسانند. آنها می پذیرند و پس از مدتی پیاده روی، سوار یک کامیون می شوند ولی مدتی بعد کامیون را هم ترک می کنند و یک بار دیگر سوار همان اتوبوس قبلی می شوند. مسافران که فکر می کردند آنها گم شده اند خوشحال می شوند و …

فیلم شور عشق به کارگردانی نادر مقدس در سال 1379 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این فیلم مهناز افشار، بهرام رادان، ایرج راد، پوراندخت مهیمن، رضا خندان، جعفر بزرگی، غلامعلی برجسته، بابک نوری، مهدی امینی خواه، کاظم افرندنیا، مینا نوروزی و معصومه اسکندری به هنرمندی پرداخته‌اند.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

آیا تا حالا عکس‌های باکیفیت از فضای داخلی پنهان سازهای موسیقی مختلف دیده بودید؟!

آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که داخل سازها و آلات موسیقی چگونه است؟در کودکی و نوجوانی بسیار پیش آمده بود که وسایل الکترونیکی را باز کرده باشیم. اما خب آنها پیج داشتند و ما خودمان را متقاعد می‌کردیم که دوباره می‌توانیم سر هم‌شان…

جورج اسپنسر میلت: مرگ دردناک به خاطر فرار از بوسیده شدن!

جورج اسپنسر میلت یک پسر 15 ساله که در ساختمان متروپولیتن لایف نیویورک در سال 1909 کار دفتری می‌کرد. در پانزدهمین سالگرد تولدش، همکاران زنش او را مسخره کردند و تظاهر کردند که در نظر دارند که برای هر سال زندگییک بار او ببوسند. میلت به شوخی از…

سلبریتی‌ها اگر کاری عادی داشتند – پاسخ‌های تصویری میدجرنی

چه می‌شد اگر یک هنرپیشه نامدار در سنی طلایی امکان جذب شدن در رشته بازیگری را پیدا نمی‌کرد یا بحرانی خانوادگی او را وادار به سال‌ها کار عادی می‌کرد. چه می‌شد اگر نخستین کسانی که تست بازیگری از او می‌گرفتند، به کلی مایوس و دلسردش می‌کردند.…

چگونه ترانه Careless Whisper جورج مایکل موفق‌ترین موسیقی دوره حرفه‌ای او شد

برای پنجمین سال متوالی، ترانه‌ای که جورج مایکل در سال 1984 خوانده بود به عنوان آهنگ مورد علاقه بریتانیا انتخاب شد. این رتبه بندی بر اساس نظرسنجی Smooth Radio به دست آمد که بر اساس آن این ترانه 32000 رای به دست آورد. ترانه این سوپراستار فقید…

شوخی با بناهای معروف و عجائب معماری دنیا یا میدجرنی – گمشده در ترجمه!

کاریکاتور شخصیت‌های مشهور را بسیار کشیده‌اند و دیده‌ایم، اما کشیدن کاریکاتور بناهای معروف زحمت بیشتری دارد. اما میدجرنی می‌تواند این زحمت را بسیار کمتر کند.کاربر شبکه اجتماعی دریت به نام mossymayn به تازگی این کار را کرده است:دروازه…

آیا چهره‌های مشهور، فرازمینی و بیگانه هستند؟! چرا چنین چیزهایی در شبکه‌های اجتماعی رواج می‌یابد +…

امروز صبح دوست گرانقدری ویدئویی از آنجلینا جولی را از یک صفحه اینستاگرام برای من فرستاد. در این ویدیو که ظاهرا از یک مصاحبه او انتخاب شده بود، روی چشم‌های او زوم می‌شد و این نکته القا می‌شد که چشمان او غیرطبیعی هستند و قرنیه و عنبیه او…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5