لمینت دندان در اصفهان

0
رپورتاژ

لمینت دندان یکی از محبوب ترین روش های درمانی برای دستیابی به خط لبخند زیبا است. این روش درمانی که بی ضرر محسوب می شود به دندان ها استحکام و زیبایی خاصی می بخشد. در این روش درمانی می توانید شکل و رنگ دندان های خود را انتخاب کنید.

کاربرد لمینت چیست؟

لکه ها، شلوغی ها یا فضای اضافی بین دندان ها را می توان با استفاده از لمینت دندان از بین برد. لمینت نسبت به سایر مواد ترمیم کننده رنگ دندان بیشتری دارد. این بهترین گزینه برای افرادی است که از ترمیم یا تاج خود راضی نیستند. در کلینیک دندانپزشکی دکتر کیانی خدمات لمینت دندان در اصفهان انجام میشود

موارد استفاده از لمینت

  • دندان های تیره و لکه دار.
  • فاصله بین دندان ها را ببندید.
  • از شر دندان های شلوغ خلاص شوید.
  • ترمیم دندان های فرسوده یا شکسته.
  • زبان کج شده دندان

موارد منع استفاده از لمینت

  • دندان هایی که به دلیل سایش طول خود را از دست داده اند.
  • دندان ها به سمت لب ها کج شدند.
  • اگر ضخامت مینای دندان کافی نباشد.
  • افرادی که بهداشت دهان و دندان ضعیفی دارند.

مزایای لمینت دندان

  • زیبایی طبیعی چشمگیر
  • مقاومت در برابر لکه.
  • استحکام بیشتر از ترکیب
  • عدم نیاز به بیهوشی

عوامل تاثیر گذار در عمر مفید لمینت

عمر مفید لمینت عمدتاً به پیروی از دستورالعمل های پس از درمان توسط بیمار بستگی دارد. تجربه دندانپزشک نیز نقش مهمی در افزایش طول عمر لمینت دارد. جویدن غذای جامد ممکن است باعث شکستن برش های لمینت شود. بهداشت دهان و دندان نیز می تواند عمر لمینت را افزایش دهد. برای کسانی که دندان های خد را به طور کامل از دست داده اند خدمات ایمپلنت دندان در اصفهان نیز در کلینیک حمیدرضا کیانی ارائه میشود

اسلاید های لمینت به گونه ای طراحی شده اند که در صورت آسیب دیدگی امکان جایگزینی توسط دندانپزشک مجرب وجود دارد. ممکن است چند روز بعد از لمینت، دندان ها کمی حساس شوند که این مشکل با خمیر دندان ضد حساسیت قابل درمان است.

برای افزایش طول عمر اسلاید ها، بیمار باید دستورالعمل های دندانپزشک خود را پس از عمل به دقت دنبال کند.

نحوه مراقبت از لمینت

رعایت بهداشت روزانه دهان و دندان

اگر از قبل یک روال مراقبت از دندان دارید، احتمالاً نیازی به تغییر آن برای مراقبت از پوسته های خود ندارید. تنها کاری که باید بعد از لمینت دندان انجام دهید این است که مسواک بزنید و آبکشی کنید. در حالت ایده آل، شما باید دندان های خود را بعد از هر وعده غذایی مسواک بزنید.

حداقل یک بار در روز نخ دندان بکشید تا ذرات گیر کرده در بین دندان ها پاک شوند. یک یا دو بار در روز از دهانشویه ضد عفونی کننده استفاده کنید. توجه داشته باشید که حتما از دهانشویه بدون الکل استفاده کنید. زیرا اگر ورقه های لمینت بیش از حد در معرض الکل قرار بگیرند عامل باندینگی که روکش را روی دندان شما نگه می دارد، نرم می شود. اگر چه این نرم شدن باعث کنده شدن پوشش نمی شود اما ممکن است آن را بیشتر در معرض لکه ها و آسیب ها قرار دهد.

دندان قروچه خبر بدی برای روکش های دندان است. زیرا فشار زیادی به آنها وارد می کند و این برای دندان ها و مفاصل فک مضر است.

غذاها را با دقت بجوید

پوشش های لمینت بسیار بادوام هستند، اما می توانند در اثر برخی عوامل خرد و شکسته شوند. غذاهای معمولی مشکلی ندارند اما بهتر است از جویدن مواد بسیار سفت خودداری کنید.

از لبخند خود محافظت کنید

فعالیت بدنی بخش مهمی از یک سبک زندگی سالم است. اما شرکت در فعالیت هایی مانند بسکتبال، فوتبال، کشتی و سایر ورزش های تماسی می تواند سلامت لبخند شما را به خطر بیندازد. یهتر است از محافظ دهان برای محافظت از روکش ها و دندان های طبیعی در برابر ضربه احتمالی استفاده کنید.

. 5. مراقب لکه ها باشید:

روکش ها می توانند مانند دندان های طبیعی دندان ها را لکه دار کنند. بنابراین، بهتر است از غذاهایی که باعث تغییر رنگ روکش ها می شوند کمتر استفاده کنید. سیگار یکی دیگر از منابع ایجاد لکه است. ترک سیگار نه تنها سلامت کلی شما را بهبود می بخشد، بلکه به سفید و روشن ماندن پوشش های خانه نیز کمک می کند.

با افتخار اعلام میکنیم که بهترین دکتر لمینت دندان در اصفهان در کلینیک دندانپزشکی دکتر حمیدرضا کیانیمشغول به کارمیباشند که نمونه کارهای ایشان را میتوانید در صفحه مربوطه در وبسایت کلینیک مشاهده نمایید. اگر به دنبال دندانپزشکی زیبایی در اصفهان میباشید باید بگوییم تخصص ما در شاخه های زیبایی دندانپزشکی است و خدمات ایمپلنت، لمینت،کامپوزیت و ارتودنسی با بهترین قیمت به بیماران ارائه میشود.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.