با تزریق فیلر، بینی خوش فرم و زیبا داشته باشید

0

رپورتاژ

بهترین دکتر فیلر بینی در تهران پس از معاینه و بررسی دقیق بینی مراجعه کننده، بهترین روش برای ایجاد زیبایی را پیشنهاد می کند. فیلر بینی جزو روش های جدید زیبایی می باشد که چند سالی است رواج زیادی پیدا کرده و مورد استقبال بسیاری از افراد چه خانم و آقا قرار گرفته است. فیلر بینی برای برطرف کردن مشکلات ظاهری بینی و ایجاد بینی خوش فرم بسیار مناسب است.

بهترین دکتر فیلر بینی در تهران با انجام فیلر بینی که یک روش غیر تهاجمی و بدون جراحی می باشد، می تواند به زیبایی بینی به وسیله  صاف کردن تیغه بینی کمک کند. در بهترین کلینیک زیبایی در تهران متخصص با تزریق فیلر به بینی، نوک بینی را به سمت بالا می برد و انحنای تیغه بینی را صاف می کند. نتیجه این روش موقتی است و باید بعد از مدتی برای حفظ زیبایی بینی تکرار شود.  کسانی که برجستگی شدید تیغه بینی دارند، نمی توانند از این روش استفاده کنند.

کلینیک دکتر زمانی به عنوان یکی از بهترین کلینیک‌های زیبایی تهران، خدمات تزریق فیلر بینی را با داشتن تیم مجربی از پزشکان به مشتریان خود ارائه می‌دهد؛ شما می‌توانید برای مشاهده تمامی خدماتی که این مرکز زیبایی به مشتریان خود ارائه می‌دهد به سایت آن به نشانی  www.zamani.clinic مراجعه کنید.

انواع روش های فیلر بینی در بهترین کلینیک زیبایی در تهران

هیالورونیک اسید و کلسیم هیدروکسی آپاتیت دو نوع فیلر بینی پرکاربرد هستند. از این دو نوع فیلر برای  رفع نواقص بینی استفاده می شود. تزریق فیلرها باعث افزایش تولید الاستین و کلاژن در بدن می شوند. الاستین و کلاژن رشته های پروتئینی هستند که باعث افزایش استحکام و حالت ارتجاعی پوست می شوند.

  • فیلر بینی هیالورونیک اسید

این فیلر موجب آبرسانی محل تزریق و حفظ رطوبت آن می شود. هیالورونیک اسید یک ماده طبیعی است که در خود بدن وجود دارد. به همین دلیل بعد از تزریق،  واکنش های حساسیتی ایجاد نمی شود. استفاده از این نوع فیلر بینی طرفداران زیادی دارد. از این فیلر برای بهبود جای جوش، افزایش حجم گونه، اصلاح طرح لبخند، برطرف کردن خطوط پنجه کلاغی و خط اخم و لیفت بینی استفاده می شود.

  • فیلر بینی کلسیم هیدروکسی آپاتیت

کلسیم هیدروکسی آپاتیت هم یک ماده طبیعی بوده که در ترکیب استخوان ها وجود دارد. از این فیلر برای حجم دهی  برخی از قسمت های صورت و برطرف کردن چین و چروک های زیاد پوست استفاده می شود. استفاده از این نوع فیلر، هم موجب بروز واکنش های حساسیتی نمی شود.

مزایای فیلر بینی توسط بهترین دکتر فیلر بینی در تهران

  • بدون نیاز به بیهوشی
  • بدون دوره نقاهت
  • بدون احساس درد در حین عمل
  • روشی سریع جهت ایجاد زیبایی در مدت حدود 10 دقیقه
  • برجسته سازی نوک بینی
  • ایجاد تقارن در دو طرف بینی
  • قابل بازگشت به حالت اولیه
  • ماندگاری 12 تا 18 ماه
  • عوارض جانبی بسیار کم

چه کسانی نمی‌توانند از فیلر بینی استفاده کنند؟

  • کسانی که دارای عفونت فعال در قسمت سینوس هستند.
  • افراد خیلی حساس به لیدوکائین
  • افراد حساس به هیالورونیک اسید
  • کسانی که سابقه بیماری در بافت همبند را دارند و یا دچار اختلالات خونی هستند.
  • خانم های باردار و مادران شیرده
  • کسانی که آسپرین و یا آنتی بیوتیک مصرف می کنند.
  • افراد حساس به پروتئین باکتری های گرم مثبت
  • افراد مبتلا به عفونت شدید لثه و یا دندان

بوتاکس زیر بغل در بهترین کلینیک زیبایی در تهران

بوتاکس روش درمانی بسیار پرکاربرد  برای ایجاد زیبایی صورت، درمان سردردهای میگرنی، بهبودی برخی از اختلالات عضلانی ، درمان مشکلات مربوط به  اعصاب صورت و چشم  و کاهش عرق بدن می باشد.   FDA یا سازمان غذا و داروی آمریکا، تزریق بوتاکس زیر بغل را برای کاهش میزان تعریق تایید کرده است. این روش  موجب کاهش 82 تا 87 درصدی تعریق زیر بغل می شود.  اگر بوتاکس زیر بغل توسط یک پزشک با تجربه و متبحر انجام شود، نتیجه آن تا 14 ماه  ماندگار است.  در بوتاکس زیر بغل، مسیر انتقال دهنده های  پیام های عصبی که به غدد عرق مرتبط هستند، مسدود می شود.

کلینیک زیبایی دکتر زمانی

فیلر بینی باید توسط بهترین دکتر فیلر بینی در تهران  انجام شود زیرا بینی یک ناحیه بسیار حساس در بدن است. بینی نزدیک چشم ها و پر از رگ های خونی می باشد. انجام فیلر بینی باید توسط یک پزشک متخصص و با تجربه انجام شود. در کلینیک زیبایی دکتر زمانی به عنوان بهترین کلینیک زیبایی در تهران از جدیدترین تکنیک های روز برای انجام روش های مختلف زیبایی استفاده می شود. با مراجعه به سایت اینترنتی کلینیک زیبایی دکتر زمانی به نشانی www.zamani.clinic با سایر خدمات این کلینیک آشنا شوید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.