چگونه قد بلندتر به نظر برسیم؟ 5 راهکار ساده و سریع

0
رپورتاژ

افزایش قد یک موضوع است و اینکه بلند قد به نظر برسید هم یک موضوع متفاوت است. چگونه می توانیم خود را بلند قد جلوه دهیم؟ پاسخ این سوال را می توانید در ادامه مطلب پیدا کنید پس حتما با ما همراه باشید تا با چندین تکنیک که باعث می شوند شما بلند قد به نظر برسید آشنا شوید.

تکنیک هایی که با استفاده از آن ها قد بلند به نظر می رسید

برای اینکه بلند قد به نظر برسید شما باید چند نکته مهم را رعایت کنید و رفتار روزانه خود را تغییر دهید و علاوه بر آن باید از چند نکته پوششی پیروی کنید تا بلند قد به نظر برسید. وقتی می گوییم بلند قد به نظر برسید یعنی در مدت زمان یک هفته روی بدن خود تغییراتی ایجاد کنید که چند سانتی متر افزایش قد داشته باشید ولی این چند سانتی متر افزایش قد فقط در یک هفته و فقط یک بار اتفاق می افتد و شما نمی توانید با انجام دادن این حرکات هر هفته افزایش قد داشته باشید و اگر مایل به افزایش قد به صورت اصولی و چشم گیر در حد ده سانتی متر هستید باید از روش های افزایش قد استفاده کنید که در طول چند ماه باعث افزایش قد شما می شوند و روشی که در این مطلب قرار است آن را یاد بگیرید فقط برای هفته ابتدایی می تواند باعث افزایش قد 1 تا 3 سانتی متری شما شود. همه ی افراد با انجام نکاتی که قرار است برای شما بگوییم می توانند در طول هفته اول 1 تا 3 سانتی متر بلند قدتر شوند زیرا بدن آنها کش می آید و استخوان ها باز می شوند. تمامی تکنیک هایی که در ادامه برای شما قرار داده ایم از سایت 1ghad.com جمع آوری شده است.

1. تغذیه برای یک هفته

در قدم اول شما باید یک برنامه غذایی سالم و مقوی داشته باشید تا در طول هفته از لحاظ کلسیم، آرژنین، ویتامین و پروتئین بی نیاز باشید. یک برنامه غذایی سالم باید شامل گوشت و ماهی و سبزیجات و حبوبات و میوه های حاوی ویتامین سی و کا باشد. در کنار مواد غذایی شما می توانید از مکمل های افزایش قد که شامل قرص و شربت های آرژنین و کلسیم می شوند استفاده کنید. در طول هفته ای که شما برای چند سانتی متر افزایش قد تلاش می کنید باید هر روز طبق یک برنامه حرفه ای تغذیه مناسب داشته باشید.

2. خواب کافی

در طول این هفته شما هر روز باید 8 ساعت را به خواب اختصاص دهید تا اگر هورمون رشدی از شما فعال باشد شروع به فعالیت کند. همچنین برای انجام تمرینات ورزشی نیاز به انرژی کافی دارید پس حداقل هشت ساعت را در خواب سپری کنید را بتوانید حتی شاهد افزایش قد بعد از 18 سالگی نیز باشید زیرا خیلی افراد تا 25 سالگی می توانند چند سانت قد خود را افزایش دهد.

3. طناب زدن

طناب زدن باعث می شود بدن و استخوان های شما کش بیایند و جان تازه بگیرند. طناب زدن موثر ترین حرکت کششی است که روی تمام استخوان های تشکیل دهنده قد تاثیر مستقیم دارد و با کششی که به بدن شما وارد می کند باعث می شود در طول هفته اول افزایش قد داشته باشید. طناب زدن نیازی به هزینه های زیاد ندارد و فقط نیازمند یک طناب ساده است که با یک قیمت بسیار مناسب می توانید آن را از فروشگاه های ورزشی خریداری کنید. روزانه 20 دقیقه طناب زدن به صورت مداوم برای شما کافی است و باعث می شود تا استخوان های شما اماده رشد شوند.

4. دویدن و نرمش

هر روز سعی کنید از خانه بیرون روید و به پارک های ورزشی یا باشگاه های ورزشی اطراف خانه خود سر بزنید و شروع به دویدن کنید. قبل از اینکه شروع به دویدن کنید بهتر است حرکات نرمشی و کششی انجام دهید تا بدن خود را آماده و گرم نگه دارید تا در هنگام دویدن خسته نشوید.

5.لباس مناسب پوشیدن

در قدم اخر شما برای اینکه قد بلند نظر برسید و تلاش های خود را موثرتر نشان دهید باید از لباس مناسب استفاده کنید. استایل و لباسی که انتخاب می کنید باید شما را بلند قد تر نشان دهد. طرح لباس شما و یا ترکیب رنک لباس شما ممکن باعث این شود که کوتاه تر به نظر برسید و حتی ممکن است باعث شود که بلند قد تر جلوه دهید. برای مثال لباس های راه راه عمودی شما را بلند قدتر نشان می دهند و لباس های چهار خانه رنگی و راه راه افقی شما را کوتاه تر نشان می دهند. اگر مایل به مطالعه بیشتر راجع به تاثیر استایل و لباس روی قد ظاهری خود هستید می توانید از صفحه وان قد دیدن کنید.

آیا جلوه دادن اینکه قد بلندی دارید برای شما کافی است؟

تکنیک هایی که در تیتر های قبلی به شما معرفی کردیم فقط باعث افزایش قد بسیار ناچیز شما در طول یک هفته می شوند و مطمئنا پس از گذشت چند روز در چشم دیگران و حتی دیدگاه خودتان عادی می شود و احساس نمی کنید که قد بلند شده اید. اگر می خواهید حس کنید که شخصی قد بلند هستید و از تمامی منافع قد بلند بودن استفاده کنید و حس بهتری نسبت خود داشته باشید باید از روش های اصولی برای افزایش قد استفاده کنید و پروسه های چند ماهه را پشت بگذراید تا به قد دلخواه خود که بسیار چشم گیر هست دست پیدا کنید.

چگونه می توانیم افزایش قد چشم گیر داشته باشیم؟

اگر تصمیم به افزایش قد اصولی و تاثیر گذار دارید می توانید از محصولات صفحه وان قد دیدن کنید که بهترین مکان برای افزایش قد شما است. پکیج های افزایش قد سایت وان قد دارای سابقه بسیار موفق هستند و روی افراد زیادی موفق عمل کرده اند و ساده‌ترین راه برای دریافت پکیج این است به نشانی 1ghad.com بروید. در این پکیج ها شما با استفاده از روش های ذهنی و ورزشی افزایش قد چشم گیر در مدت زمان چند ماه خواهید داشت. داشتن قدی بلند یک ویژگی مثبت برای شما است که نحوه برخورد دیگران با شما و شخصیت شما در اجتماع را تغییر می دهد. داشتن قدی بلند در سلامتی شما اثر بخش است و همچنین روی سلامت ذهنی شما اثر می گذارد و باعث می شود راجع به بدن خود حس رضایت داشته باشید. این فرصت را از دست ندهید و تغییرات را در زندگی خود شروع کنید و فراموش نکنید که در آخر ماجرا همه ی افراد شما را با توجه به شخصیتی که دارید و ظاهری که دارید قضاوت خواهند کرد.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5