چرا کاندوم در طول رابطه جنسی پاره می شود؟

0

رپورتاژ

کاندوم یکی از محصولات مهم برای حفظ سلامتی در رابطه جنسی و می تواند به افزایش لذت در رابطه جنسی کمک کند. امروزه، بیش از یک قرن است که این محصول وارد بازار شده است و استفاده از آن نشان دهنده شعور فردی و احترام به حقوق شریک جنسی است. با توجه به این موضوع، تولید کنندگان انواع مختلفی از کاندوم از آن را به بازار عرضه کرده اند و افراد می توانند با توجه به سلیقه خود بهترین گزینه را انتخاب کنند. در ادامه تلاش می کنیم اطلاعات بیشتری را در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم.

چه عواملی باعث پاره شدن این محصول مراقبت جنسی می شود؟

اگر این محصول مراقبت جنسی کیفیت بالایی داشته باشد هرگز باعث پارگی نمی شود. یکی از عواملی که سبب می شود تا این محصول در رابطه جنسی پاره شود، کیفیت بسیار پایین آن است و یا اینکه تاریخ انقضای آن گذشته است. همینطور، اگر رابطه جنسی خشونت زیادی داشته باشد، ممکن است پاره شود. از عوامل دیگر پاره شدن کاندوم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سایز کوچک کاندوم برای آلت تناسلی مرد
  • قراردادن این وسیله در گرما و رطوبت
  • خشکی آلت تناسلی زنان

به همین دلیل، توصیه می شود قبل از خرید این محصول تاریخ انقضا آن را بررسی کنید. در غیر اینصورت ممکن است مشکلات زیادی را در طول رابطه جنسی برای شرکای جنسی به وجود بیاورد.

چند بار می توان در طول رابطه جنسی از این محصول استفاده کرد؟

بهتر است به این نکته توجه داشته باشید تنها یکبار از کاندوم می توان در طول رابطه جنسی استفاده کرد و هرگز نمی توان دیگر از آن استفاده کرد. اگر شرکای جنسی به این موضوع توجه نداشته باشند و چندین بار از این محصول استفاده کنند، خطر انتقال بیماری های جنسی وجود دارد و همین امر ممکن است آسیب های زیادی به سلامت جنسی افراد وارد کند.

کاندوم

آیا این محصول حساسیت زاست؟

کاندوم ها از جنس لاتکس هستند. بسیاری از افراد در این باره سوال می پرسند آیا لاتکس حساسیت زاست. بهتر است بدانید خطر بروز حساسیت به لاتکس تقریبا صفر است. با وجود این، اگر فرد احساس کرد پس از استفاده از کاندوم احساس خارش شدیدی در آلت تناسلی خود می کند، بهتر است دیگر از آن استفاده نکند. در غیر اینصورت، ممکن است به سلامت جسمانی اش آسیب های زیادی وارد شود.

آیا این محصول به روان شدن واژن کمک می کند؟

تمامی کاندوم هایی که در بازار موجود هستند حاوی ژل روان کننده هستند. این ژل می تواند کانال واژن را مرطوب سازد و این امر سبب می شود تا شرکای جنسی حس خوبی داشته باشند. یکی از مواردی که سبب شده است استفاده از این محصول مد نظر قرار گیرد، وجود ژل روان کننده در این محصول است.

آیا این محصول از بارداری ناخواسته جلوگیری می کند؟

کارشناسان اعلام کرده اند بهترین روش برای جلوگیری از بارداری ناخواسته استفاده از کاندوم است. زیرا این محصول هرگز هورمون های بدن را بهم نمی ریزد و این امر می تواند به ارتقا سلامتی کمک کند. افرادی که از این محصول در طول رابطه جنسی استفاده می کنند، می توانند بدون نگرانی رابطه جنسی کاملی داشته باشند و این موضوع برای شرکای جنسی مفید است. کارشناسان در قرن بیست و یکم بهترین محصول برای تجربه رابطه جنسی لذت بخش را استفاده از کاندوم می دانند.

چگونه از این محصول استفاده کنیم؟

  • این محصول را باید دور از حرارت، نور و رطوبت نگهداری کنید.
  • در هنگام مصرف به تاریخ انقضا آن توجه داشته باشید.
  • هرگز از روغن و یا وازلین برای چرب کردن سطح آن استفاده نکنید.

کاندوم فضایی

برای خرید کاندوم به کجا مراجعه کنیم؟

تا بدینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی در مورد این محصول در اختیار شما قرار دهیم. موارد متعددی باعث پارگی این محصول در رابطه جنسی می شوند که از مهمترین آنها می توان به رابطه جنسی خشن، تاریخ انقضای گذشته و سایز کوچک برای آلت تناسلی مردان اشاره کرد. اگر می خواهید انواع کاندوم را خریداری کنید، می توانید به سایت داروخانه آنلاین مراجعه کنید. داروخانه آنلاین عرضه کننده انواع کاندوم ها هم چون کاندوم فضایی, کاندوم ساده, کاندوم تاخیری و …. می باشد. کارشناسانی که در این مرکز مشغول به فعالیت هستند به شما کمک می کنند بهترین محصول مد نظرتان را انتخاب کنید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5