لیست شت کوین‌های محبوب

0

شت کوین‌ها درواقع رمز ارزهایی هستند که ارزش خاصی ندارند و هدف به خصوصی در ساخت آن‌ها نبوده است. این رمز ارزها صرفاً از رمز ارزهای محبوب و بزرگ تقلید کرده‌اند. آن‌ها اساساً بر پایه چیزهایی شبیه به میم‌های اینترنتی که وایرال می‌شوند به وجود می‌آیند. اما تنها به این علت که کم ‌اهمیت‌تر هستند نمی‌توان گفت که پتانسیل خوبی ندارند.

تنها نکته مهم در بازار رمز ارزها، کسب سود از این بازار است. تجربه ثابت کرده است، اگر روش کار با شت کوین‌ها را بدانید، احتمالاً سودآوری برای شما به ارمغان خواهند آورد.

شت کوین‌های محبوب

از مزایای این رمز ارزها می‌توان به این نکته اشاره کرد که اگر بلد باشید چطور روی آن‌ها سرمایه‌گذاری کنید می‌توانند سودآوری خوبی برایتان داشته باشند. علاوه‌براین، در استفاده از شت کوین‌ها از پرداخت مالیات و کارمزد خبری نیست. خبر خوب دیگر اینکه با استفاده از این رمز ارزها در هر جای جهان که باشید، می‌توانید سریع و راحت پرداخت‌های خود را انجام دهید.

گذشته از مزیت‌های آن‌ها، گاهی خطر بزرگی که شما را در کار کردن با این رمز ارزها تهدید می‌کند، قابل‌اعتماد نبودن آن‌ها است؛ زیرا اگر محتاطانه عمل نکنید ممکن است به‌سادگی تمام پول خود را از دست بدهید. برای وارد شدن به بازار شت کوین‌ها باید از دو موضوع اطلاع کافی داشته باشید. اول اینکه چگونه از قابل‌اعتماد بودن آن‌ها اطمینان حاصل کنید؛ و دوم اینکه چگونه، کی و کجا به بازار وارد شوید. در ادامه به توضیح این موارد می‌پردازیم.

آیا می‌شود به شت کوین‌ها اعتماد کرد؟

برای بررسی قابل‌اعتماد بودن یک شت کوین باید موارد زیر را در نظر بگیرید. ابتدا سعی کنید حتماً توسعه‌دهندگان و سازندگان آن را بشناسید. اگر توسعه‌دهنده یک شت کوین، خود را به عموم مردم معرفی ‌کند بسیار قابل‌اعتماد‌تر از زمانی است که سازنده آن ناشناس باشد. نکته بعدی که باید به آن توجه کنید این است که نباید سایت پروژه آن شت کوین دامنه عمومی داشته باشد زیرا این مورد می‌تواند نگران‌کننده باشد.

علاوه‌براین، به تعداد خریداران آن نیز توجه کنید. در کل هرقدر تعداد خریداران بیشتر باشند، آن شت کوین قابل‌اعتماد‌تر است. اما توجه کنید که حداقل ۲۰۰ الی ۳۰۰ سرمایه‌گذار و ۱۰ الی ۵ تراکنش در دقیقه ضروری است. به‌علاوه، اگر نتوانید وایت پیپر (white paper) یک شت کوین را از باقی وایت پییرها تمیز دهید، به‌احتمال‌زیاد آن شت کوین چندان کوین خوبی برای سرمایه‌گذاری نیست.

در آخر، بررسی استخر نقدینگی آن شت کوین هم از اهمیت بسزایی برخوردار است. حداقل نقدینگی که باید برای اعتماد به یک شت کوین در نظر داشته باشید، ۳۰۰۰۰ دلار است.

ورود به بازار: کی و کجا؟ مسئله این است!

راز کسب سود از رمز ارزها ورود به بازار و خروج از آن در زمان و موقعیت مناسب است. برای درک بهتر اینکه کجا دست به اقدام بزنیم بهتر است روند ایجاد و بالا و پایین رفتن شت کوین‌ها را بررسی کنیم.

زمانی که یکی از این رمز ارزها به دست شخصی ایجاد می‌شود، نخست، افراد نزدیک به او هستند که از وجود آن رمز ارز اطلاع پیدا می‌کنند؛ مثلاً شرکای تجاری، دوستان و آشنایان این شخص. در مرحله بعدی، یک لیست سفید white list با تعداد نفرات محدود، مثلاً ۱۰۰ نفر، برای آن ایجاد می‌شود و این تعداد نفر می‌توانند این رمز ارز را خریداری کنند.

سپس شت کوین مذکور وارد بازار آزاد می‌شود. در این مرحله دو احتمال وجود دارد. اگر پروژه این شت کوین قابل‌توجه و معتبر باشد، ارزش آن بالا و بالا‌تر می‌رود، اما اگر مردم نتوانند به آن اعتماد کنند، ارزشش سقوط خواهد کرد و از بازی خارج خواهد شد.

بیاید این‌طور تصور کنیم که ارزش آن رشد می‌کند. در این صورت سایت‌های بزرگ معاملاتی مانند بایننس Bianance که رشد آن را می‌بینند، ارز مذکور را به لیست رمز ارزهای آینده‌دار و مناسب خود وارد می‌کنند. در این مرحله، کسانی که تازه‌کار هستند و اطلاعات زیادی ندارند، به علت سابقه رشد خوبی که داشته است، به‌یک‌باره و به تعداد زیاد از این شت کوین خریداری می‌کنند و همین کار باعث افت قیمت آن و درنتیجه از دست رفتن پولشان می‌شود.

اسم بایننس را آوردیم، شاید بد نباشد یک توصیه درگوشی برای خرید بایننس کوین که یکی از معتبرترین کوین‌های جهان است به شما بکنیم.

خب، برگردیم سراغ شت کوین‌ها. نکته مهم در بازار رمز ارزها عضویت در گروه‌های خصوصی و پروژه‌های خصوصی است. در این مرحله، نفرات اولی که این شت کوین‌ها را خریداری می‌کنند، با قیمت پایین، مثلاً ۱ دلار، وارد بازار می‌شوند. طبق مراحلی که توضیح داده شد، قیمت آن رشد می‌کند و زمانی که آن‌ شت کوین به سایت‌هایی شبیه بایننس وارد می‌شود، این افراد شت کوین‌های خود را می‌فروشند و از بازار خارج می‌شوند؛ و دوباره زمانی که قیمت این رمز ارزها سقوط کرد، با قیمت پایین خریداری می‌کنند.

مهم‌ترین نکته این است که بتوانید قبل از ورود رمز ارز به سایت‌های بزرگ معاملاتی از وجود آن مطلع شوید و در صورت باارزش بودن آن را خریداری کنید. بنابراین داشتن ارتباطات زیاد و شناختن نفرات متعددی که اطلاعات ارزشمندی در اختیار دارند، بسیار اهمیت دارد.

محبوب‌ترین شت کوین‌ها

در این بخش به معرفی چند شت کوین پرطرفدار و محبوب می‌پردازیم. اگر به دنبال سرمایه‌گذاری در بازار شت کوین‌ها هستید، این موارد را از دست ندهید.

دوج‌کوین Dogecoin

بدون شک محبوب‌ترین شت کوین این روزهای بازار، دوج‌کوین است. از بهترین ویژگی‌های این شت کوین می‌توان به این موضوع اشاره کرد که این رمز ارز همیشه قابلیت رشد دارد. ایلان ماسک توجه زیادی به این رمز ارز داشته است و همین موضوع باعث رشد تصاعدی آن در چند ماه گذشته شده است. در چند ماه اخیر، بسیاری از شرکت‌ها، تراکنش‌های خود را با استفاده از دوج‌کوین انجام داده‌اند.

شت کوین‌های محبوب

شیبا اینو Shiba

بدون شک بعد از دوج‌کوین، شیبا اینو محبوب‌ترین شت کوین بازار به شمار می‌رود. این شت کوین بر پایه و اساس دوج‌کوین ساخته شده است. از مزیت‌های این شت کوین می‌توان به توسعه‌دهنده آن اشاره کرد. «ویتالیک بوترین»، نویسنده و برنامه‌نویس کانادایی-روسی است و یکی از اصلی‌ترین بنیان‌گذاران اتریوم به شمار می‌رود. همین سرشناس بودن سازنده، شیبا را به گزینه قابل‌اعتمادی تبدیل کرده است.

اگر می‌خواهید بدانید آینده ارزدیجیتال دوج کوین و شیبا چطور پیش‌بینی می‌شود؟ می‌توانید همین‌جا کلیک کنید.

شت کوین‌های محبوب

سیف‌مون safemoon

سیف‌مون نیز یکی دیگر از شت کوین‌های محبوب است. دلیل نام‌گذاری این شت کوین این بوده است که توسعه‌دهندگان این رمز ارز ادعا می‌کنند می‌توانند سود شما را تا خودِ ماه بالا ببرند. کلمه moon یا ماه هم به همین دلیل در نام این ارز به‌کار رفته است.

ردفاکس ‌لبز RedFOX Labs

از دیگر شت کوین‌های محبوب می‌توان به ردفاکس لبز اشاره کرد. این شت کوین در شبکه ISS Liam در ویتنام به وجود آمده است. مزیت این شت کوین آن است که در خدمات دیجیتالی کاربرد دارد. این شت کوین بر پایه بازی‌های ویدئویی است و شما به‌راحتی می‌توانید با استفاده از توکن‌های این بازی بسیاری از تراکنش‌ها را انجام دهید.

اکومی Exomi

شت کوین محبوب دیگر، اکومی است. اکومی درواقع یک شرکت تکنولوژی است که در سنگاپور واقع شده و افراد زیادی در فضای دیجیتال طرفدار آن هستند. OMI نام توکن‌های این پروژه است و علاوه‌برآن، اپلیکیشن VeVe نیز ساخته همین پروژه است.

تتا THETA

در آخر باید به تتا اشاره کرد. پروژه این شت کوین مربوط به پخش ویدئو است. با استفاده از خدمات تتا می‌توانید در هر موقعیتی، کیفیت ویدئوهایی را که در رایانه تماشا می‌کنید افزایش دهید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.