بهترین فیلم های فریبرز عرب نیا به همراه خلاصه و معرفی آنها

0

فریبرز عرب نیا بازیگر و کارگردان ایرانی است. بیشتر شهرت وی به خاطر ایفای نقش مختار ثقفی در سریال تلویزیونی مختارنامه است.او در فیلم چ به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا نقش مصطفی چمران را ایفا کرد.بازی قابل قبول او در فیلم جهان پهلوان تختی و بخصوص شوکران هر دو ساخته بهروز افخمی و بازی متفاوت و بسیار دشوارش در فیلم شیفته فریبرز عرب نیا را به عنوان یکی از چهره های برتر دهه هفتاد سینمای ایران معرفی کرد.


فیلم گاهی

فیلم گاهی ، داستان سه زوج ایرانی است که در پایان حضور خود در یک مهمانی با تراژدی روبرو می شوند و…

فیلم گاهی به کارگردانی محمدرضا رحمانی در سال 1394 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم فریبرز عرب نیا، اندیشه فولادوند، مهدی پاکدل، آزاده صمدی، ایمان افشاریان و عاطفه نوری به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم آخرین بار کی سحر را دیدی؟

صبح است، مادری سراسیمه وارد کلانتری می شود و به افسر نگهبان می گوید دختر جوانش، سحر، دیشب به خانه بازنگشته است…

فیلم آخرین بار کی سحر را دیدی؟ به کارگردانی فرزاد موتمن در سال 1394 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر جنایی و درام می‌باشد. در این فیلم فریبرز عرب نیا، سیامک صفری، ژاله صامتی، آتیلا پسیانی، سحر عبدالهی، محمدرضا غفاری، آناهیتا درگاهی، علیرضا ثانی فر، بهاران بنی احمدی و امیرحسین فتحی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم پنهان

شهرمان آن قدر بزرگ شده که این همه بزرگراه هم، از پس نزدیک کردن راه هایش برنیامده اند. به آخر هر کدام از این راه ها که می رسیم دیگر دغدغه های روزمره را هم فراموش کرده ایم. کم کم یادمان می رود که چطور دردهای پنهان را بفهمیم، قبل از آن که…

فیلم پنهان به کارگردانی مهدی رحمانی در سال 1389 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم فریبرز عرب نیا، آناهیتا نعمتی، بابک حمیدیان، فتانه ملک محمدی و مهرداد صدیقیان به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم شکلات داغ

یک کافی شاپ با مشتری های ثابت و همیشگی اش توسط جوانی اداره می شود. ورود یک زن جوان به این کافی شاپ دنج و آرام همه چیز را دستخوش تغییراتی می کند که…

فیلم شکلات داغ به کارگردانی حامد کلاهداری در سال 1388 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر عاشقانه و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم فریبرز عرب نیا، نیکی کریمی، حامد کمیلی، حمید فرخ نژاد، داریوش ارجمند، علیرضا خمسه، سیما تیرانداز و فرزین محدث به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم طاووس های بی پر

فیلم طاووس های بی پر ، داستان زنی به نام طاووس است که با شغلی خاص امرار معاش می کند، اما زندگی اش با مرگ شوهرش دچار تنش می شود و….

فیلم طاووس های بی پر به کارگردانی جواد مزدآبادی در سال 1387 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم فریبرز عرب نیا، هنگامه قاضیانی، حمیدرضا هدایتی، خسرو احمدی و پرویز سنگ سهیل به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم بادام های تلخ

مهندس زرین که در کارخانه پارس الکتریک با ساخت قطعات داخلی در جهت خودکفایی کشور می کوشد، با قاچاقچیان ارز که صادرات محصولات شرکت و واردات قطعات مورد نیاز را نیز تحت تأثیر قرار داده اند درمی افتد. قاچاقچیان سه تن از همکاران مهندس زرین را ترور می کنند.

فیلم بادام های تلخ به کارگردانی کاظم معصومی در سال 1387 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم فریبرز عرب نیا، بهاره رهنما، حسن جوهرچی، امین حیایی، جمشید مشایخی، فرهاد خانمحمدی، پرویز شفیع زاده و شهلا ریاحی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم هفت پرده

هفت پرده به کارگردانی فرزاد موتمن و فیلم نامه ی سعید عقیقی ساخته شده است. فریبرز عرب نیا، مهدی احمدی، مانی کسرائیان ،عسل بدیعی ، ماهایا پطروسیان، بهزاد فراهانی به ایفای نقش پرداختند.چهار جوان برای حل مشکل مالی خود گرد هم آمده و با هم مشورت می کنند. آن ها پس از توافق با هم تصمیم به تلاش مجدد برای تهیه پول می گیرند. اما پس از ناکامی و ناامیدی مجدداً گرد هم آمده و علی رغم میل باطنی خود تصمیم به سرقت می گیرند. آن ها با فراهم آوردن مقدمات و تهیه اسلحه به فروشگاهی حمله کرده و پس از سرقت متواری می شوند. آن ها پس از تعقیب و گریز سرانجام توسط پلیس محاصره شده و کشته می شوند. (لازم است ذکر شود که فیلم در هفت پرده بنام های: فتح، امید، نیاز، هجران، عزم، خوف و فنا ساخته شده است)

فیلم هفت پرده به کارگردانی فرزاد موتمن در سال 1383 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم فریبرز عرب نیا، شاه علی سرخانی، عسل بدیعی، مانی کسراییان، مجید مشیری، هوشنگ قوانلو، ماهایا پطروسیان، بهزاد فراهانی و مهدی احمدی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم باج خور

فیلم باج خور در ژانر خانوادگی محصول سال 1382 است. فرزاد موتمن کارگردانی این اثر را به عهده دارد. بازیگرانی چون نیکی کریمی، فریبرز عرب نیا، مهدی احمدی و… در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. داستان از این قرار است که اسی که به جرم قتل زندانی شده، با کمک رفیقش حاج توفیق از زندان آزاد می شود. او پس از آزادی سراغ دوستش علی می رود که در تعمیرگاه کار می کند. علی به اسی می گوید در همان تعمیرگاه مشغول کار شود اما اسی می گوید قصد دارد پول زیادی در بیاورد.

فیلم باج خور به کارگردانی فرزاد موتمن در سال 1382 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر جنایی و درام می‌باشد. در این فیلم نیکی کریمی، فریبرز عرب نیا، مهدی احمدی، شاهد احمدلو، ایرج نوذری و محمدولی احمدلو به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم عطش

نادر که از زندان آزاد شده برای اجرای نقشه دزدی منوچهرخان دو نفر خبره در امر باز کردن گاوصندوق (اشکان) و در امر الکترونیک (کوروش) را پیدا کرده و این گروه سه نفری نقشه شان را با مهارت اجرا می کنند اما سپس بین سارقین اختلاف بروز می کند و …

فیلم عطش به کارگردانی محمدحسین فرح بخش در سال 1381 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن و ماجراجویی می‌باشد. در این فیلم بهرام رادان، فریبرز عرب نیا، شهرام حقیقت دوست، شبنم قلی خانی، ساغر عزیزی و طیب شرافتی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم شوکران

مهندس خاکپور قرار است معاون وزیر شود ولی طی حادثه ای مصدوم و به بیمارستان منتقل می شود. دوست او مهندس محمود بصیرت از زنجان برای ملاقاتش به تهران می آید و با پرستار بیمارستان، سیما ریاحی، آشنا می شود.

فیلم شوکران به کارگردانی بهروز افخمی در سال 1379 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم فریبرز عرب نیا، هدیه تهرانی، محمد صالح علا، رزیتا غفاری، حمیدرضا افشار، آرش مجیدی، منوچهر صادق پور، اکبر معززی، فرامرز روشنایی و نیلا خرم به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم طوطیا

جلسه خانم ها در تعاونی مستقل بانوان تشکیل شده و شقایق مدیرعامل این تعاونی برای ساخت یک مجتمع پزشکی تخصصی کودکان احتیاج به پول بیشتری پیدا می کند. همسر شقایق، سیاوش، امتحان دوره تخصصی دکترا را در پیش دارد، اما شقایق کارهای خانه را بر عهده او می گذارد. سیاوش اعتراض می کند، اما شقایق فکر می کند …

فیلم طوطیا به کارگردانی ایرج قادری در سال 1377 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم فریبرز عرب نیا، شقایق فراهانی، افسانه بایگان، علی سرتیپی، بهزاد فراهانی، فاطمه طاهری، افسانه ناصری و مرتضی نیکخواه به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم شاهرگ

در سال های پیش از انقلاب، تعدادی از قاچاقچیان دستگیر می شوند و مواد مخدر به دست آمده به جای سوزانده شدن در زیر خاک جاسازی می شود. نقشه محل دفن مواد مخدر در چهار قسمت بین تیمسار عضدی و سه تن دیگر از دست اندرکاران رژیم تقسیم می شود و…

فیلم شاهرگ به کارگردانی علی غفاری در سال 1376 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن و جنایی می‌باشد. در این فیلم فریبرز عرب نیا، چنگیز وثوقی، جلال پیشواییان، رضا صفایی پور، میرمحمد تجدد، لیلا بوشهری، حشمت الله آرمیده و رحیم مهدی خانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم کاکادو

یک استاد زبان زمینی ها به مدت یک هفته از سیاره کاکادو به زمین تبعید می شود. کاکادو سیاره ایست که طرفداران محیط زیست در آن زندگی می کنند و کسانی را که سطح کره کاکادو را آلوده کنند برای تنبیه شدن به زمین می فرستند.

فیلم کاکادو به کارگردانی تهمینه میلانی در سال 1373 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر ماجراجویی و کمدی می‌باشد. در این فیلم اسدالله یکتا، السا فیروز آذر، آتنه فقیه نصیری، فریبرز عرب نیا، حسین محب اهری و همایون ارشادی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم جهان پهلوان تختی

این فیلم به زندگی جهان پهلوان تختی نشان میدهد و این فیلم ابتدا توسط علی حاتمی ساخته شده ولی در میانه ی ساخت فیلم با فوت علی حاتمی ادامه ساخت فیلم را بهروز افخمی بر عهده گرفت…

فیلم جهان پهلوان تختی به کارگردانی علی حاتمی و بهروز افخمی در سال 1373 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر بیوگرافی و درام می‌باشد. در این فیلم فریبرز عرب نیا، نیکی کریمی، محمدرضا شریفی نیا، فتحعلی اویسی، اکبر معززی، فرنگیس فروهر، محمود کلاری، جمشید گرگین و ژرژ پطروسی به هنرمندی پرداخته‌اند.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

شوخی با مجسمه‌ها – وقتی حال مردم خوش است!

شوخی و طنز هم حال و هوای خاص خودش را می‌طلبد. مردم اگر از نظر پیشبینی شرایط اقتصادی آینده و وضعیت رفاه اکنون، آرامش و اطمینان خاطر لازم را داشته باشند و اگر بتوانند خود مقوله فرهنگ و اخلاق و دانش خود را ارتقا بدهند، شرایظ ظاهری و باطنی دیگر…

21 مهارتی که ای کاش در مدرسه یا جای دیگر مقدمات آنها را به ما می‌آموختند!

درس و دانشگاه بسیارند، اما وقتی وارد کار واقعی و زندگی می‌شوید می‌بینید که مهارت‌های زیادی لازم دارید تا تبدیل به یک آدم موفق شوید یا به آرامش و خوشبختی بیشتری در زندگی برسید. گاهی دوره‌های آموزشی خوبی برای آنها وجود دارد و گاهی هم باید…

درخت‌هایی که با شیواترین زبان می‌گویند: می‌خواهم زنده بمانم!

درخت‌ها از 370 میلیون سال پیش بر روی کره زمین بوده‌اند و گرچه ما انسان‌ها با همه امکانات خود سعی در از بین بردن آنها داریم، آنها تا جایی که می‌توانند مقاومت می‌کنند.برآورد می‌شود که روی زمین علیرغم همه جفاهایی که ما به طبیعت وارد…

جوزف ساموئل: مردی که نمی‌توانست به دار آویخته شود!

جوزف ساموئل یک جنایتکار بزرگ بود نبود، فقط از منازل سرقت می‌کرد. در وهله اول،هیچ چیز قابل توجهی دیگری در مورد زندگی او جالب نبود. با این حال، وقتی قرار شد او را اعدام کنند، همه چیز عجیب و غریب شد.جوزف ساموئل در سن چهارده سالگی در سال…

چه می‌شد اگر انیمیشن‌های استودیو جیبلی را کسی با آبرنگ می‌کشید – کاری که لوئیز تریر کرده!

در این نقاشی‌های زیبای لوئیز تریر، طرفداران استودیو جیبلی فورا انیمیشن‌های یه یاد ماندنی را که از آنها الهام گرفته شده، تشخیص خواهند داد.لوئیز تریر، نقاش و مجسمه‌ساز فرانسوی با الهام از شخصیت‌های انیمیشن‌های شناخته شده از استودیو جیبلی،…

گالری عکس: طراحی‌های داخلی و خارجی افتضاح و عجیب که با کمی قدرت شبیه‌سازی مغزی رخ نمی‌دادند!

چیزی که من اسمش را می‌گذارم شبیه‌سازی مغزی واقعا چیز لازمی در زندگی و کار است. یعنی اینکه بتوانید قبل از جابجایی و ساختن اجسام در ذهن تجسمش کنید و بعد حین کاربری‌های مختلف تصورش کنید و پیش‌بینی کنید که کجای کار می‌لنگد.فکر کنم از زمان…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.