بهترین فیلم های مصطفی زمانی به همراه خلاصه و معرفی آنها و بیوگرافی

0

مصطفی زمانی هنرپیشه و گوینده متن، فارغ التحصیل کارشناسی ارشد مدیریت تکنولوژی از دانشگاه آزاد است. او در تاریخ 30 خرداد 1361 در املش از پدری مازندرانی و مادری گیلانی زاده شد. تا هفت سالگی در در گیلان زندگی میکرد سپس به فریدون کنار رفت.

مصطفی زمانی بصورت اتفاقی در سال 1385 برای بازی در سریال یوسف پیامبر انتخاب شد و با پخش سریال در سال 1387 به شهرت رسید. فیلم سینمایی آل در سال 1388 نخستین تجربه حضورش در سینما بود.

جوایز و افتخارات مصطفی زمانی : جایزه بهترین بازیگر مرد درام برای بازی در سریال نهنگ آبی به کارگردانی فریدون جیرانی، در بیستمین جشن سینمایی حافظ/ جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد برای بازی در فیلم جیب بر خیابان جنوبی به کارگردانی سیاوش اسعدی، در جشن سینمای ایران/ جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای بازی در فیلم قصه عشق پدرم به کارگردانی محمدرضا ورزی، در جشن سینمای ایران/ کاندیدای بهترین بازیگر نقش اول مرد برای بازی در فیلم یک عاشقانه ساده به کارگردانی سامان مقدم، در سی امین جشنواره فیلم فجر/ کاندیدای بهترین بازیگر نقش اول مرد برای بازی در فیلم جیب بر خیابان جنوبی به کارگردانی سیاوش اسعدی، در چهاردهمین جشنواره فیلم حافظ/ کاندیدای بهترین بازیگر نقش اول مرد برای بازی در فیلم قصه پریا به کارگردانی فریدون جیرانی، در پانزدهمین جشن سینمای ایران/ کاندیدای بهترین بازیگر مرد سال برای بازی در فیلم کیفر به کارگردانی حسن فتحی، از دیدگاه منتقدان کاندیدای بهترین بازیگر نقش اول مرد برای بازی در فیلم بدرود بغداد به کارگردانی مهدی نادری، در یازدهمین جشنواره فیلم دفاع مقدس/ کاندیدای بهترین بازیگر نقش اول مرد برای بازی در سریال یوسف پیامبر به کارگردانی فرج الله سلحشور، در دوازدهمین جشنواره فیلم حافظ/ کاندیدای بهترین بازیگر مرد درام برای بازی در سریال شهرزاد به کارگردانی حسن فتحی، در هجدهمین جشنواره فیلم حافظ/.


سریال کرگدن

پنج جوان به واسطه مهارت هایشان وارد چالش کرگدن می شوند و این سرآغاز رفاقت بین آنهاست، غافل از اینکه چالش کرگدن از طرف یک مافیای بزرگ و پر قدرت طراحی شده است و ماجراهای غیر قابل پیش بینی را رقم می زنند…

سریال کرگدن به کارگردانی کیارش اسدی زاده در سال 1398 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر اکشن و ماجراجویی می‌باشد. در این سریال پوریا رحیمی سام، کاظم سیاحی، نادر فلاح، الهام کردا، بانیپال شومون، معصومه قاسمی پور، مهدی کوشکی، شراره دولت آبادی، مجید آقاکریمی، محمد امین، پانته آ پناهی ها، ستاره پسیانی، سارا بهرامی، هدی زین العابدین و مصطفی زمانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

سریال نهنگ آبی

آرمین دانشجوی تیزهوش و درونگرای رشته امنیت شبکه است که بیشتر وقت خود را در سایت کتابخوانی تازه تاسیس اش صرف می کند. پدر او به بیماری ام اس مبتلاست و در آستانه جدایی از مادرش قرار دارد. در این میان سایت کتابخوانی آرمین باعث آشنایی او با ژاله و ورودش به ماجراهایی عجیب و تازه می شود…

سریال نهنگ آبی به کارگردانی فریدون جیرانی در سال 1397 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر عاشقانه و خانوادگی می‌باشد. در این سریال لیلا حاتمی، ساعد سهیلی، ماهور الوند، ویشکا آسایش، حمیدرضا آذرنگ، حسین یاری، مصطفی زمانی، آزاده صمدی، مجید مظفری، ستاره پسیانی، دیبا زاهدی، پریوش نظریه، فرهاد آئیش و الهام کردا به هنرمندی پرداخته‌اند.

مصطفی زمانی

فیلم سارا و آیدا

فیلم سارا و آیدا به کارگردانی مازیار میری و با بازی غزل شاکری مصطفی زمانی و پگاه آهنگرانی درباره دوستان صمیمی ای به نام سارا و آیدا است که آبروی یکی از آنها به خطر افتاده و حالا باید به کمک هم شرایط را به حالت عادی بازگردانند، اما این دو دوست تا کجا به پای یکدیگر می ایستند؟

فیلم سارا و آیدا به کارگردانی مازیار میری در سال 1396 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم غزل شاکری، پگاه آهنگرانی، مصطفی زمانی و سعید چنگیزیان به هنرمندی پرداخته‌اند.

سریال شهرزاد

روایت عاشقانه ای در روزهای پرتنش تهران در دهه 30 است که با کودتای سیاه آغاز می شود و با اثر حوادث کودتا بر زندگی شخصیت ها، اوج می گیرد. در تهران سال های پس از کودتا که چهره شهر، رنگ خشونت و دسیسه به خود گرفته، عشقی شکوفا می شود میان دو جوان به نام های شهرزاد و فرهاد. عشقی که فرجامش متصل به حوادث ایام می شود و عشاق قصه در موقعیت دشواری قرار می گیرند که آینده شان را دگرگون می کند و…

سریال شهرزاد به کارگردانی حسن فتحی در سال 1394 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر درام و تاریخی می‌باشد. در این سریال ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، مصطفی زمانی، پریناز ایزدیار، غزل شاکری، محمدمهدی سلطانی سروستانی، هومن برق نورد، پرویز فلاحی پور، رؤیا نونهالی، رضا کیانیان، امیر جعفری، آتنه فقیه نصیری، گلاره عباسی، پانته آ پناهی ها، سهیلا رضوی و علی نصیریان به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم تیک آف

فیلم سینمایی تیک آف به کارگردانی احسان عبدی پور، داستان جشنی شبانه است که در پایان جشن، زندگی چهار دختر و پسر تغییر می کند. هیجان، شوخی شوخی و بازی بازی، راه می افتند تا سر از عقده های چند ساله خود باز کنند. شوخی تا سرحد جنون، هر شرطی به جز مرگ…

فیلم تیک آف به کارگردانی احسان عبدی پور در سال 1394 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم مصطفی زمانی، پگاه آهنگرانی، رضا یزدانی، سوگل قلاتیان و حمزه مقدم به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم ماهی سیاه کوچولو

فیلم ماهی سیاه کوچولو در ژانر اجتماعی محصول سال 1393 است. کارگردان این فیلم مجید اسماعیلی است که پیش از این فیلم دل شکسته و داستان سامرا را هم کارگردانی کرده. در این فیلم بازیگران به نامی چون همایون ارشادی، مریلا زارعی و مصطفی زمانی به ایفای نقش پرداخته اند. “ماهی سیاه کوچولو” روایتگر اتفاقات دهه شصت و مبارزات چریکی نیروهای چپ در شمال کشور و در قیام آمل است. یک زن به نام شهرزاد که به ماهی سیاه کوچولو معروف است برای انتقام مرگ شوهرش وارد مبارزه می شود.

فیلم ماهی سیاه کوچولو به کارگردانی مجید اسماعیلی در سال 1393 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم مریلا زارعی، مصطفی زمانی، همایون ارشادی و جمشید گرگین به هنرمندی پرداخته‌اند.

مصطفی زمانی

فیلم برلین منفی هفت

داستان چند مهاجر که عواقب جنگ و حمله به عراق آنها را به دنبال جایی برای زنده ماندن می کشاند. عاطف همراه دختر و پسر بیمارش به برلین می رسند؛ جایی که خطری زندگیشان را تهدید نمی کند اما متوجه می شوند که همه زندگی زنده ماندن نیست و

فیلم برلین منفی هفت به کارگردانی رامتین لوافی در سال 1392 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آلمان و ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم مصطفی زمانی، مسعود رایگان، کارولین ایشهورن و هاینه لاترباخ به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم بیگانه

اقتباسی از نمایشنامه «اتوبوسی به نام هوس» نوشته تنسی ویلیامز نسرین معلم نقاشی یک آموزشگاه آزاد است که به خانه خواهر ناتنی اش به بهانه دیدن می آید. اما آنجا برای چند روزی ماندگار می شود. اوکه در انتظار دیدن شوهر خواهرش است و

فیلم بیگانه به کارگردانی بهرام توکلی در سال 1392 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم مهناز افشار، پانته آ بهرام، امیر جعفری، هومن برق نورد، سید علی صالحی و مصطفی زمانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم خط ویژه

فیلم خط ویژه با بازی هومن سیدی ، مصطفی زمانی و هانیه توسلی داستان کاوه نابغه علوم کامپیوتری است که به همراه خواهر و شوهرخواهرش حساب بانکی یک رانت خوار به نام محتشم را هک می کنند. محتشم برای بازگشت پولش به روش های غیرقانونی رو می آورد و….

فیلم خط ویژه به کارگردانی مصطفی کیایی در سال 1392 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و جنایی می‌باشد. در این فیلم مصطفی زمانی، هانیه توسلی، هومن سیدی، میلاد کی مرام، محسن کیایی، پریناز ایزدیار، میترا حجار و سام قریبیان به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم ملکه

فیلم ملکه داستان دیده بانی به نام سیاوش است که به دنبال فرصتی است تا توانایی های خود را نشان دهد. او یک برج پالایشگاه را برای دیده بانی انتخاب می کند که بر حیاتی ترین جایگاه های دشمن احاطه دارد. اما با اولین تلفاتی که از دشمن می گیرد اوضاع تغییر میکند…

فیلم ملکه به کارگردانی محمدعلی باشه آهنگر در سال 1390 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن و درام می‌باشد. در این فیلم مصطفی زمانی، میلاد کی مرام، حسین باشه آهنگر، هومن برق نورد، همایون ارشادی، مالک سراج، محمدمهدی سلطانی سروستانی و حمیدرضا آذرنگ به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم یک عاشقانه ساده

فرزند آدم محکوم به سرنوشتی بود که پدر و مادرش برایش رقم زدند. سیب دندان زده همه قصه را خراب کرد. آدمیزاد محکوم می شود اما سرنوشتش را به باد نسپرد. در عذاب زمین، دنبال راهی رفت که شاید به بهشتش بازگردد. انسان همیشه دنبال سرنوشت خودش است.

فیلم یک عاشقانه ساده به کارگردانی سامان مقدم در سال 1390 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم مهناز افشار، مصطفی زمانی، همایون ارشادی، فرهاد آئیش، احمد مهرانفر و آتیلا پسیانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم من همسرش هستم

بعد از سالها زندگی دکتر امیر حسین به همسرش شهلا خیانت و منشیِ خود را صیغه کرده است. شهلا از این موضوع، مطلع می شود و ….

فیلم من همسرش هستم به کارگردانی مصطفی شایسته در سال 1390 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم نیکی کریمی، مصطفی زمانی، میترا حجار، لادن طباطبایی، امیر نصیری یکتا، مریم شیرازی و نیکا خسروآبادی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم سوت پایان

سوت پایان فیلمی به کارگردانی و نویسندگی نیکی کریمی و تهیه کنندگی جهانگیر کوثری ساخته سال ۱۳۸۹ است. این فیلم در بیست و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور داشت و در جشنواره سینمائی «وزول» فرانسه، هیئت داوران جوان فرانسه، جایزه اصلی خود را به این فیلم اهدا کرد. همچنین هیئت داوران آسیایی این جشنواره نیز جایزه خود را به فیلم «سوت پایان» داد. سومین جایزه را هم انستیتو زبان های شرقی پاریس به همراه جایزه نقدی به این فیلم داد. داستان درباره سامان و سحر است که زوج مستندسازی هستند و زندگی آرامی را در شهر تهران می گذرانند. اما در فیلمی که سامان برای تلویزیون ساخته صحنه ای خراب می شود و سامان به علت گرفتاری، تکرار صحنه فیلمبرداری را به همسرش سحر می سپارد و…

فیلم سوت پایان به کارگردانی نیکی کریمی در سال 1389 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم شهاب حسینی، نیکی کریمی، مصطفی زمانی، اشکان خطیبی، هستی مهدوی فر، نادر فلاح و آتیلا پسیانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم قصه پریا

حدیث مسرور در لابلای خاطرات پسر عموی خود سیاوش مسرور با دختر جوانی مواجه می شود که زندگی هر دوی آن ها را دستخوش تغییر قرار می دهد.

فیلم قصه پریا به کارگردانی فریدون جیرانی در سال 1389 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم مهناز افشار، باران کوثری، مصطفی زمانی، آهو خردمند، مهناز انصاریان، شراره دولت آبادی و حبیب ثامنیه به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم پری ناز

دختر بچه ای مادر خود را از دست داده و قرار است از سوی خانواده مادری نگهداری شود، اما در خانواده جدید ماجراهای خارق العاده ای برای وی رخ می دهد که زندگی خانواده را با چالش هایی روبرو می کند.

فیلم پری ناز به کارگردانی بهرام بهرامیان در سال 1389 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم فاطمه معتمدآریا، مصطفی زمانی، حمید فرخ نژاد، فرهاد آئیش، طناز طباطبایی، امیرحسین فتحی، مژگان بیات و فرخ نعمتی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم کیفر

کیفر سومین فیلم سینمایی حسن فتحی محصول سال ۱۳۸۸ است. داستان درباره برزو است که در آستانه اعدام قرار دارد همسرش و پسرش و برادرش و دوستش تلاش می کنند تا پول دیه را تهیه کنند. پول تهیه می شود، اما در شب قبل از اعدام افرادی به خانواده مقتول سه برابر دیه را می دهند تا رضایت ندهند، برزو اعدام می شود و برادرش به دنبال دلیل آن می گردد ولی با حقایق تلخی مواجه میشود…

فیلم کیفر به کارگردانی حسن فتحی در سال 1388 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر جنایی و درام می‌باشد. در این فیلم مصطفی زمانی، امیر جعفری، هانیه توسلی، مریلا زارعی، انوشیروان ارجمند، مینا جعفرزاده، کیانوش گرامی، جمشید شاه محمدی، سینا رازانی، هومن برق نورد، جمشید هاشم پور و امیرحسین فتحی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم آل

فیلم ترسناک آل داستان مهندس جوانی است که از طرف هیأت مدیره شرکت محل کارش، همراه زن باردار خود عازم یک مأموریت کاری در ایروان ارمنستان می شود. به تدریج روزهای خوب این زوج، جای خود را به روزهای تیره می دهد. و نشان می دهد که حوادثی در راه است….

فیلم آل به کارگردانی بهرام بهرامیان در سال 1388 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر وحشت و هیجان انگیز می‌باشد. در این فیلم مصطفی زمانی، آنا نعمتی، همایون ارشادی، هنگامه حمیدزاده و سونیا کاتوزیان به هنرمندی پرداخته‌اند.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

چرا بسیاری از ساختمان‌های تاریخی در بریتانیا دارای پنجره‌های آجرکوبی شده هستند؟

زمانی در بریتانیای کبیر داشتن پنجره در خانه‌ها و ساختمان‌ها بسیار گران از آب درمی‌آمد! چرا؟!چون در سال ۱۶۹۶ با وضع مالیات بر پنجره که بسیار در جامعه منفور بود، وضعیت تغییر کرد. در این زمان مالیات بر صاحبان املاک را بر اساس تعداد…

عکس‌هایی که جادوی پرسپکتیو را نشان می‌دهند

عکاسی به نام هوگو سوئیساس، یک عکاس خلاق مستقر در لیسبون پرتغال است. او از دوربین و مغزش برای فریب چشم بینندگان عکس‌هایش استفاده می‌کند. او کاملاً خودآموخته، اشیاء روزمره را در صحنه‌هایی که به نظر نمی‌رسد متعلق به آن‌ها هستند، قرار می‌دهد، و…

عکس‌هایی از حوادث ناگوار که با کمی «احتیاط» و عقل قابل پیشگیری‌اند

گاهی ما در کارهایمان به اصطلاح از خلاقیت استفاده می‌کنیم یا سعی می‌کنیم کاری را بدون اینکه وسایل لازمش را داشته باشیم با چیزهای بی‌ربط، در زمان کم، تمام کنیم. خب راستش گاهی شانس می‌آوریم و پز می‌دهیم که خلاقیت داشته‌ایم، اما خیلی وقت‌ها…

مجموعه‌ای از «توتورو»های دست‌ساز در ستایش نماد استودیو جیبلی

تعدادی «توتورو»ی شکم گرد نمادین در انیمه My Neighbor Totoro از استودیو جیبلی به عنوان بخشی از مجموعه وسیعی از مجموعه‌ جدید کلکسیونی است که به احترام این شرکت رویاساز ساخته شده.این مجموعه که توسط تیم‌هایی از صنعتگران همکار ناکاگاوا…

فهرست چیزهایی که تا همین 20 – 30 سال پیش در ایران و جهان معمولی بودند، اما الان کارها و خریدها…

اوضاع اقتصادی کلی دنیا خوب نیست. از یک سو میل و اشتیاق همه به کمتر کار کردن و بیشتر داشتن و به خصوص سخت گرفتن به هم بیشتر شده و از سوی دیگر، درآمدها آنچنان افزایش نیفتاده‌اند. در این میان برخی کشورها با تورم‌های باورنکردنی دست به گریبان…

ایده‌های خوب و خلاقانه برای دکوراسیون و منظره‌سازی فضای بیرونی خانه‌های و مجتمع‌های مسکونی و اداری

آیا تا به حال به دنبال الهام گرفتن برای دکوراسیون و منظره‌سازی فضاهای بیرونی منزل خود بوده‌اید. آیا دوست داشته‌اید بتوانید به نوعی طبیعت را در فضاهای کوچک حیاط آپارتمان یا خانه ییلاقی خود ادغام کنید.در این صورت مجموعه این پست می‌تواند…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.