بهترین فیلم های پیمان معادی به همراه خلاصه و معرفی آنها و بیوگرافی

0

پیمان معادی متولد 9 تیرماه 1349 در نیویورک، فارغ التحصیل رشته مهندسی متالوژی از دانشگاه آزاد کرج ، بازیگر ، فیلم‌نامه‌نویس و کارگردان است. فعالیت هنری را از سال 1368 آغاز کرد و با فیلمنامه نویسی فیلم سینمایی آواز قو وارد سینما شد.سال 2007 نخستین فیلم کوتاه خود را با نام ماتیک ساخت.

پیمان معادی بازیگری را با فیلم سینمایی درباره الی تجربه کرد. فیلم سینمایی برف روی کاج ها نخستین فیلم بلندش بود. سال 2014 در فیلم اردوگاه اشعه ایکس به عنوان نقش اول مقابل کریستن استوارت بازی کرد. سپس در سریال آن شب محصول اچ‌بی‌او حضور یافت. او در سال 2015 در فیلم آخرین شوالیه ها با مورگان فریمن و کلایو اوون همبازی شد.

پیمان معادی سال 2019 در فیلم سینمایی شش زیرزمینی ساخته مایکل بی، نقش آفرینی کرد. دومین فیلم بلند او بمب؛ یک عاشقانه بود که آهنگسازی آن را النی کاریندرو انجام داد. پیمان معادی با فرانک قوانلو ازدواج کرده است. آنها دو فرزند به نام های باران و رایان دارند.

جوایز و افتخارات  پیمان معادی: برنده خرس نقره‌ای بهترین بازیگر مرد از شصت و یکمین دورهٔ جشنوارهٔ بین‌المللی فیلم برلین برای فیلم جدایی نادر از سیمین / برنده بهترین بازیگر نقش اول مرد از جوایز بین‌المللی انجمن سینه‌فیل برای فیلم جدایی نادر از سیمین / برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگران از سی‌امین دورهٔ جشنوارهٔ فیلم فجر برای فیلم برف روی کاج‌ها / برنده بهترین کارگردانی از جشنوارهٔ بین‌المللی فیلم اربیل برای فیلم برف روی کاج‌ها / برنده بهترین بازیگر نقش اول مرد از هجدهمین دورهٔ جشن خانهٔ سینمای ایران برای فیلم ابد و یک روز / بهترین بازیگر نقش اول مرد از دهمین جشن انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران برای فیلم ابد و یک روز / برنده جایزه ویژه هیئت داوران از سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر برای فیلم بمب؛ یک عاشقانه / برنده بهترین کارگردانی از جشنواره بین‌المللی بسفر برای فیلم بمب؛ یک عاشقانه / برنده بهترین فیلم از نگاه تماشاگران از جشنواره فیلم سینه ایران تورنتو برای فیلم بمب؛ یک عاشقانه / برنده بهترین طرح فیلمنامه از جشنواره فیلم آسیا پاسیفیک برای فیلم بمب؛ یک عاشقانه / برنده بهترین بازیگر مرد از جشن حافظ برای فیلم متری شیش و نیم / بهترین بازیگر مرد از جشنواره فیلم استکهلم برای فیلم متری شیش و نیم / بهترین بازیگر نقش اول مرد از سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر برای فیلم درخت گردو/ بهترین بازیگر مرد در جشن حافظ برای فیلم درخت گردو

فیلم شیفت شب – Night Shift

«شیفت شب»، فیلمی در ژانر اکشن-جنایی و درام و محصول سال 2020 کشورهای فرانسه، بلژیک و چین است. از بازیگران این فیلم میتوان به «عمر سای»، «ویرجینی افیرا» و «پیمان معادی» اشاره کرد. داستان فیلم درمورد سه افسر پلیس فرانسوی است که وظیفه دارند یک مهاجر غیرقانونی را تا فرودگاه شارل دوگل اسکورت کنند تا وی به وطنش بازگردانده شود. اما زمانی که آن ها به حقیقت پشت این اتفاق پی می برند، ناچار به انتخاب کاری دشوار می شوند که …

فیلم شیفت شب به کارگردانی آن فونتین در سال 2020 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور فرانسه و بلژیک و در ژانر جنایی و درام می‌باشد. در این فیلم ویرجینیا افیرا، عمر سی، گرگوری گادبوا، پیمان معادی و الیزا لاسووسکی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم شش زیرزمین – 6 Underground

این فیلم داستان 6 نفر را دنبال می کند که برای سرنگون کردن مجرمان، مرگ خود را جعل کرده اند…

فیلم شش زیرزمین به کارگردانی مایکل بی در سال 2019 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن و هیجان انگیز می‌باشد. در این فیلم رایان رینولدز، ملانی لوران، بن هاردی، آدریا آرجونا، دیو فرانکو، کوری هاوکینز، پیمان معادی و مانوئل گارسیا رولفو به هنرمندی پرداخته‌اند.

سریال آن شب – The Night Of

استیون زیلیان و جیمز مارش کارگردانان سریال آن شب، هر دو جزو فیلمنامه نویسان و کارگردانان مشهور هالیوود هستند و در این سریال خواسته اند تا نگاهی انتقادی و جامعه شناسانه به مسئله نژاد و دستگاه قضایی کشور آمریکا بیاندازند. در قسمت اول سریال آن شب مردی پس از یک شب مهمانی گرفتن با زنی غریبه، صبح که بیدار می شود متوجه می شود آن زن با ضربات چاقو به قتل رسیده و او بعنوان متهم ردیف اول پرونده شناخته می شود…

سریال آن شب به کارگردانی استیون زایلیان و جیمز مارش در سال 2016 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر جنایی و درام می‌باشد. در این سریال پیمان معادی، جان تورتورو، ریز احمد، بیل کمپ، پورنا جاگاناتان و سوفیا بلک دلیا به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم آخرین شوالیه ها – Last Knights

رِیدن، جنگجویی شکست خورده است که علیه وزیر بی رحم و فاسد، گزا مات، به پا می خیزد. او ارتشی کوچک را رهبری می کند تا انتقام مرگ اربابش، بارتوک، را از گزا بگیرد.

فیلم آخرین شوالیه ها به کارگردانی کازواکی کیریا در سال 2015 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور انگلیس و آمریکا و در ژانر اکشن و درام می‌باشد. در این فیلم کلایو اوون، مورگان فریمن، کلیف کرتیس، اکسل هنی، ایهارا تسویوشی، آن سونگ کی، پیمان معادی و شهره آغداشلو به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم کمپ ایکس ری – Camp X-Ray

فیلم، داستان زنی است که به عنوان نیروی ارتش آمریکا به زندان گوآنتانامو اعزام می شود. در این زندان مسلمانانی حضور دارند که توسط ارتش آمریکا دستگیر شده اند. این زن با یک زندانی جوان مسلمان (پیمان معادی) که ۸ سال عمر خود را در گوآنتانامو سپری کرده است، آشنا می شود و…

فیلم کمپ ایکس ری به کارگردانی پیتر ستلر در سال 2014 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و در ژانر درام و جنگی می‌باشد. در این فیلم کریستن استوارت، پیمان معادی، جان کارول لینچ، لین گریسون، جوزف جولیان سوریا و کوری مایکل اسمیت به هنرمندی پرداخته‌اند.

پیمان معادی

فیلم سمفونی حمید

«سمفونی حمید» برای اولین بار در جشنواره حقیقت 1400 به نمایش درآمد. سمفونی حمید روایتی است از زندگی حمید علیدوستی ستاره اسبق فوتبال ایران. ستاره ی دهه های قبل فوتبال ایران که هیچگاه به تیم های پرطرفدار نرفت.

فیلم سمفونی حمید به کارگردانی جعفر صادقی در سال 1401 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر مستند و ورزشی می‌باشد. در این فیلم ترانه علیدوستی، پیمان معادی، عادل فردوسی پور، علی پروین، پژمان جمشیدی، امیر حاج رضایی و حمید علیدوستی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم ناگهان درخت

«ناگهان درخت» فیلمی به نویسندگی و کارگردانی صفی یزدانیان، محصول سال ۱۳۹۷ است. این فیلم در بخش سودای سیمرغ سی و هفتمین دورهٔ جشنوارهٔ فیلم فجر حضور داشت. داستان فیلم درباره فرهاد است که زندگی خود را از کودکی تا ۵۰ سالگی برای روانکاو تعریف می کند.

فیلم ناگهان درخت به کارگردانی صفی یزدانیان در سال 1397 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و فانتزی می‌باشد. در این فیلم پیمان معادی، مهناز افشار، شقایق دهقان، سیامک صفری، مهراب قاسم خانی، پانته آ پناهی ها، آرمان مرادی، زهره عباسی و ترنم کاظمی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم بمب، یک عاشقانه

در بحبوحه ی جنگ ایران و عراق در سال۱۳۶۷، تهران بی وقفه بمباران می شد. عشق، محبت ، امید، زندگی و ترس از مرگ را در روزهای پر اضطراب آن زمان برای مردمی که درگیر جنگ بودند از بین می برد. اغلب عشق به سختی درک می ‍شود اما مرگ واقعیتی است ترسناک . بمب؛ یک داستان عاشقانه نشان می دهد که عشق و امید چطور حتی در مواجهه با تاریکی مرگ، راهشان را پیدا می کنند.

فیلم بمب، یک عاشقانه در سال 1396 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم لیلا حاتمی، پیمان معادی، سیامک انصاری، سیامک صفری و حبیب رضایی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم ابد و یک روز

فیلم ابد و یک روز داستان خانواده ای است که درگیر مشکلات همچون اعتیاد، تهی دستی، بیکاری هستند و روابط عاطفی میان اعضای خانواده شکننده است. سمیه دختر خانواده به دنبال رهایی از این مشکلات است .داستان هایی که حول محور خواستگاری از سمیه شکل می گیرد اتفاقاتی در خانواده رقم می زند که

فیلم ابد و یک روز به کارگردانی سعید روستایی در سال 1394 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم پیمان معادی، نوید محمدزاده، پریناز ایزدیار، شبنم مقدمی، ریما رامین فر، مهدی قربانی، معصومه رحمانی و شیرین یزدان بخش به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم ملبورن

فیلم ملبورن با بازی پیمان معادی ، نگار جواهریان و مانی حقیقی داستان زوجی است که در حال مهاجرت به استرالیا هستند و تنها چند ساعت به پروازشان مانده. آنها با قبول نگهداری نوزاد یکی از همسایه ها درگیر مشکلاتی میشوند که میتواند آینده انها را به خطر بیاندازد….

فیلم ملبورن به کارگردانی نیما جاویدی در سال 1393 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم پیمان معادی، نگار جواهریان، مانی حقیقی، شیرین یزدان بخش، الهام کردا و روشنک گرامی به هنرمندی پرداخته‌اند.

پیمان معادی

فیلم جدایی نادر از سیمین

فیلم جدایی نادر از سیمین ساخته ی اصغر فرهادی درکارنامه خودش جایزه های بسیار زیادی دارد این فیلم که از بازیگرانی مثل لیلا حاتمی، پیمان معادی، شهاب حسینی، ساره بیات و بابک کریمی بهره می برد توانست برنده بهترین فیلم خارجی در جشنواره های اسکار،گلدن گلاب و سزار شود اصغر فرهادی برای این فیلم نامزد بهترین فیلم نامه اسکار نیز شد این فیلم همچنین توانست عنوان خرس طلایی بهترین فیلم جشنواره معتبر برلین را به خود اختصاص دهد و تمامی بازیگران اصلی فیلم توانستند به صورت جمعی برنده تمام جوایز بازیگری جشنواره برلین شوند. داستان زوجی است که در آستانه طلاق هستند و با ترک خانه توسط سیمین ، نادر زنی باردار را برای مراقبت از پدرش که مبتلا به آلزایمر است به خانه می آورد. با این ورود اتفاقاتی رقم می خورد که سرنوشت دو خانواده را تحت شعاع قرار می دهد…

فیلم جدایی نادر از سیمین به کارگردانی اصغر فرهادی در سال 1389 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم لیلا حاتمی، پیمان معادی، شهاب حسینی، ساره بیات، سارینا فرهادی و بابک کریمی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم کافه ستاره

فیلم کافه ستاره در 3 اپیزود مختلف داستان زندگی 3 زن به نام های فریبا ، ملوک و سالومه را روایت میکند. فریبا زن میانسالی که خرجش از کافه ای کوچک در محله در می آورد. ملوک زن میانسالی که عاشق جوانی به نام خسرو شده است و سالومه دختری که میخواهد با عشقش ازدواج کند ولی …

فیلم کافه ستاره به کارگردانی سامان مقدم در سال 1384 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم افسانه بایگان، پژمان بازغی، هانیه توسلی، رویا تیموریان، حامد بهداد، شاهرخ فروتنیان، مسعود رایگان، نیکو خردمند، ایرج نوذری، نگار فروزنده، مهدی صباغی و کیانوش گرامی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم کما

فیلم کما با بازی امین حیایی و محمد رضا گلزار داستان امیر است که در خانواده ای ثروتمند و معروف است و میخواهد به خاطر سختگیر های پدرش به خارح برود ولی با پیرمردی تصادف میکند و پیرمرد به کما می رود او بر حسب اتفاق به پسر پیرمرد دوست میشود و از او کمک میگیرد که به دختری که میخواهد برسد….

فیلم کما به کارگردانی آرش معیریان در سال 1382 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم امین حیایی، محمدرضا گلزار، حدیث فولادوند، آتیلا پسیانی، مهناز افشار، بهناز حوری و اصغر آشوری به هنرمندی پرداخته‌اند.

پیمان معادی

فیلم عطش

نادر که از زندان آزاد شده برای اجرای نقشه دزدی منوچهرخان دو نفر خبره در امر باز کردن گاوصندوق (اشکان) و در امر الکترونیک (کوروش) را پیدا کرده و این گروه سه نفری نقشه شان را با مهارت اجرا می کنند اما سپس بین سارقین اختلاف بروز می کند و …

فیلم عطش به کارگردانی محمدحسین فرح بخش در سال 1381 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن و ماجراجویی می‌باشد. در این فیلم بهرام رادان، فریبرز عرب نیا، شهرام حقیقت دوست، شبنم قلی خانی، ساغر عزیزی و طیب شرافتی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم آواز قو

پیمان فدایی، ناراضی از تصمیم پدرش برای فرستادن او به خارج از کشور، مجلس جشنی را که برایش برپا کرده اند ترک می کند و به سراغ دختر مورد علاقه اش پرستو آرین می رود. پیمان علیرغم مخالفت پدر پرستو، او را سوار اتومبیلش می کند، اما…

فیلم آواز قو به کارگردانی سعید اسدی در سال 1379 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم جمشید هاشم پور، بهرام رادان، ساره آرین، داریوش مودبیان، افسانه ناصری، ثریا حکمت، قاسم زارع و رامسین کبریتی به هنرمندی پرداخته‌اند.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

تراژدی ایگناتس زملوایس: پزشکی که پیشگام شستن دست ها بود

نزدیک به ۱۵۰ سال از اقدامات پیشگامانه لوئی پاستور و رابرت کخ می‌گذرد که به پایه‌گذاری نظریه میکروب بیماری کمک کرده است. با این حال، متقاعد کردن ارائه‌دهندگان مراقبت‌های بهداشتی برای جدی گرفتن شستن دست‌ها هنوز یک چالش است. مراکز کنترل و…

معماری‌هایی که واقعا شایسته تحسین هستند و ستایش هنری ما را برمی‌انگیزند

تناسب اجزا، انحناها، هماهنگی با فرهنگ و شرایط اقلیمی، عظمت، رنگ‌ها یا نشانه‌های قدمتی که ما را به خلسه‌های پر از تخیل می‌برند، هر کدام از اینها ممکن است یک عمارت را شاخص و برجسته کنند.در این پست بناهایی را با هم مرور می‌کنیم که هر یک از…

تصاویر و لطایفی در مورد زندگی در اروپای شرقی

اروپای شرقی هنوز سنت‌های خاص خود را دارد و هنوز به اندازه بخش غربی مدرن نشده است و فرهنگ خاص خود را داراست.به همین خاطر ممکن است ما برخی از روندهای آنجا احساس نزدیکی کنیم.به تصاویر زیر بنگرید:آکوامن بعد از 2 هفته در بلغارستان…

بازسازی چهره شاعران ایرانی به کمک هوش مصنوعی Midjourney (میدجرنی)

چه کسی می‌داند مولدهای متن به عکس هوش مصنوعی در آینده به کدام سمت خواهند رفت. به نظر من روز به روز پیشرفته‌تر و متنوع‌تر می‌شوند.امروز داشتم فکر می‌کردم گاهی لازم می‌شود که شما باری تصویرسازی بهتر به جای توصیف متنی، ترکیبی از توصیف متنی…

کاریکاتورهای و تصاویر ساده، مفرح و تفکربرانگیز لوکاس لویتان

لوکاس لویتان هنرمند برزیلی، ساکن مادرید است. او بیشتر برای پروژه‌اش به نام «هجوم عکس» مشهور شده، در این پروژه او نقاشی‌هایی را به عکس‌های اینستاگرام افراد اضافه می‌کند و داستان‌های پنهان را به روشی خلاقانه آشکار می‌کند.کارهای او جذاب و…

جستجو برای جیمز باند بعدی – طرفداران جیمز باند یکی از این 11 نفر را جیمز باند بعدی می‌دانند

جیمز باند یک شخصیت خیالی است که توسط نویسنده بریتانیایی یان فلمینگ خلق شده. باند یک مامور سرویس مخفی بریتانیایی ظریف و پیچیده است که با کد 007 نیز شناخته می‌شود. او اولین حضور خود را در رمان «کازینو رویال» فلمینگ در سال 1953 انجام داد و از…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5