فروش آسانسور در تهران

0

رپورتاژ

می توانیم بگوییم که آسانسور یکی از تجهیزات ضروری در ساختمان ها و شرکت و خیلی جاهای دیگر می باشد و اصلی ترین نقش در هر ساختمان هستند. برای فروش آسانسور و تعمیر و نگهداری آسانسور می توانید ما را در این مقاله از سایت سهند فراز کیمیا دنبال کنید تا بتوانیم پاسخ شما را جواب دهیم.

آسانسور یک دستگاهی می باشد که خیلی راحت افراد یا بارهای زیادی را بین طبقات حمل می کند.

می توانیم بگوییم آسانسور یک اتاقک متحرکی می باشد که با استفاده از سیم هایی که دارد کار می کند، این نیرو در پشت کابین قرار دارد و از دسترس شما خارج است، آسانسور ها توسط موتوری الکتریکی که دارند خیلی راحت کار می کنند.

اگر شما بدنبال شرکت هایی که برای فروش آسانسور هستند می گردید بهتر است در ادامه مطالب همراه ما باشید.

معرفی انواع آسانسور

یکی از مهم ترین دغدغه های که ذهن مشتری هارا درگیر کرده این است، از کجا آسانسور را خریداری کنند و یا از کجا یک  تعمیر و نگهداری آسانسور خوب پیدا کنند.

در ادامه ما شما را با انواع آسانسورآشنا می کنیم.

آسانسورهای کششی

در این آسانسورها، از یک سیم بکسل برای بالا و پایین بردن کابین استفاده می شود. یک سیم آن به کابین آسانسور و سیم دیگر آن به وزنه تعادل متصل است. بین این سیم ها یک چرخی قرار دارد که با انرژی موتور الکتریکی به حرکت در می آید و باعث می شود آسانسور بالا و پایین برود. بیبشتر این نوع از آسانسور ها در ساختمان هایی که ارتفاع بلندی دارند مورد استفاده قرار می گیرد.

آسانسور هیدرولیک

برعکس آسانسور کششی، این نوع برای ساختمان هایی که ارتفاع کمی دارند استفاده می شود. از یک پیستون برای بالا و پایین رفتن استفاده می شود. حداکثر سرعتی که دارند 200 فوت در دقیقه می باشد. برای تولید نیرو در این آسانسور ها باید یک موتور خانه ای ایجاد شود.

آسانسورمغناطیسی

این آسانسور با دو نوع قبلی کاملا متفاوت است. فرق آن این می باشد که بجای نصب ریل، از آهن ربای مغناطیسی استفاده می شود، همچنین در کف آسانسور هم یک آهن ربای دیگری قرار دارد که وقتی جریان برق وصل می شود این نیروهایی که به عنوان آهن ربا قرار دارند باعث حرکت آسانسور می شوند. قابل ذکر است که این آسانسور ها هزینه و امنیت بالایی دارند و فقط در برخی از مراکز ها استفاده می شود.

آسانسور هیبریدی

این ها برای بالا و پایین رفتن از دو سیم کششی و هیدرولیکی استفاده می کنند. برای جا بجایی کابین ها هم از سیم بکسل و پیستون استفاده می شود.

مزایای فروش و خرید آسانسور

امیدوارم تا اینجا شما را با انوع آسانسور آشنا کرده باشم، تمامی این محصولات یک مزیت های مشترکی دارند که مهم تر از آنها ایمنی، سرعت بالا، نصب راحت، هزینه تعمیرات بصرفه و … اشاره می کند.

در ادامه این مقاله سعی دارم شما را در مورد بالابردن گیرلکس و لوکس توضیحات بیشتری به شما بدهم.

آسانسور گیرلس چه نوع آسانسوری است؟

نوعی بالابر می باشد ولی برای نصب و استفاده از آنها نیاز به استفاده از موتور گیر بکس ندارد و شما خیلی راحت بدون استفاده از آن، از آسانسور استفاده کنید.

بدون شک می توانم بگویم استفاده از این مدل یک سری مزیت هایی را در مقابل بالابرهای گیربکسی دارد، به این دلیل که مصرف انرژی این محصول بسیار پایین است.

شما می توانید با توجه به سلیقه ای که دارید بهترین محصول را انتخاب و برای نصب و تعمیر آسانسور با ما تماس بگیرید.

کارایی آسانسور های گیرلس

این بالابرها یکی از مدرن ترین و پیشرفته ترین بالابرها می باشد که به موتور گیربکسی و موتورخانه نیازی ندارد. مهم ترین کاربردهایی که دارند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. مناسب برای ساختمان هایی که طبقات کمتری دارند.
  2. برای ساختمان های مسکونی و شخصی کارایی دارد.
  3. برای ساختمان هایی که فضای کافی برای تاسیس موتوخانه ندارند خیلی مناسب می باشد.

سرعت آسانسور تاثیر زیادی در فروش بالای آن دارد.

مشخصات زیادی وجود دارد که شما بخواهید یک آسانسور خوبی را پیدا کنید. مهم ترین مشخصه همان سرعت بالابر می باشد که در هنگام فروش آسانسور باید توجه زیادی داشته باشید.

همه  دوست دارند بالابرهایی را تهیه کنند که سرعت مناسبی داشته باشد تا در کمترین زمان جا بجا شوند، پرسرعت ترین بالابر را می توانیم به  بالابر گیرلس اشاره کنیم، باید این محصول را به دلیل سرعت خوبی که دارد در اولین اولویت خود قرار دهید.

مقایسه موتور گیربکس و موتور گیرلس

  1. موتور گیربکس به فلایول برای نصب نیاز دارد ولی موتور گیرلس نیازی به این قطعه ندارد.
  2. موتورهای گیرلس به موتورخانه نیازی ندارند ولی موتورهای گیربکس اینگونه نیست.
  3. فقفط موتورهای گیربکسی به روغن کاری مرتب نیاز دارند.
  4. کارایی موتورهای گیرلس خیلی بالاتر از موتورهای گیربکس می باشد.

تعمیر و نگهداری آسانسورهای جدید

با پیشرفت علم و فناوری صنعت آسانسور هم دچار تحول و پیشرفت زیادی شده است. طراحی های جدید امروز باعث شده که تمام نیاز های کاربران را رفع کند و مشکلات قبلی را حل کند. چون تعمیر و نگهداری اسانسور هزینه  زیادی به همراه داشت با این آسانسورهای جدید این مشکلات خیلی کمتر شدند. امروزه این آساسنور های هوشمند، سبز و اینترنتی کاملا با محیط زیست طراحی شده است و می تواند در آینده تحول زیادی داشته باشد.

آسانسورهای تهران

در شهرهای بزرگ با وجود ساختمان های زیادی که دارد، استفاده از سیستم آسانسور باعث تردد خیلی راحت تر بین طبقات شده؛ به همین دلیل خیلی از شرکت ها خدمات زیادی در مورد آسانسور ارائه      می کنند، شما باید به دنبال یک شرکت خوب برای فروش آسانسور و حتی تعمیرات آن باشید چون آسانسور یک نیاز برای همه ساختمان ها و شرکت ها می باشد.

آسانسورشیک

آسانسور وسیله ای است که در نگاه اول شما کابین و درب های آن را می بینید، می توان گفت که علاوه بر آنکه یک سیستم آسانسوی باید سیستم قوی داشته باشد در عین حال باید ظاهری شیک و تمیزداشته باشد تا افرادی که از آن استفاده می کنند حس و حال خوبی داشته باشند. درب ها، آیینه ها، کف کابین دستگیره ها ، صفحه کلید و همه لوازم و تجهیزاتی که داخل یک آسانسور است باید دکوراسیون خوبی داشته باشد.

یکی از مواردی که برای طراحی آسانسور است و باید رعایت شود پیروی از قوانین ایمنی است. باید همه این قوانین را رعایت کند تا آسانسور در وقوع حادثه با مشکلات زیادی رو به رو نشود. در ادامه با این قوانین آشنا خواهیم شد:

  • مجهز کردن آسانسور به سیستم ضد حریق
  • مجهز کردن آسانسور به سیستم روشنایی
  • فاصله بین سقف آسانسور تا دیوار آن باید استاندارد طراحی شود.
  • برای باز و بسته شدن به موقع درب ها باید سیستم شناسایی درب را روی آن نصب کرد.
  • بالا و پایین رفتن آسانسور باید استاندارد باشد.
  • مجهز به ابزار ایمنی
  • آسانسور باید جوری طراحی شود که افراد داخل آن احساس راحتی و آرامشی داشته باشند.
  • پنل کاربری آن باید ساده و در عین حال جذاب طراحی شود.
  • باید داری سیستم زنگ هشدار باشد.
  • باید ضرب گیرهایی در گودال های آسانسور نصب شود.

آسانسورهای لاکچری

این آسانسورها همانطور که از نامشان مشخص است در ساختمان های لوکس و گرانقیمت نصب می شود.

مدیران ساختمان تنها بدنبال آن نیستند یک آسانسور جهت تردد فقط نصب کنند، بلکه علاوه بر تردد بین طبقات باید آیتم های دیگری مثل زیبایی، شیک بودن، احساس راحتی هنگام جا بجایی، صرفه جویی در مصرف برق و انرژی و …. توجه زیادی می کنند.

این آسانسورهای لاکچری از امکانات مدرنی برخوردارند مانند هنگام تردد بین طبقات موزیک دلنشین پخش می کنند و همچنین نمای بیرونی و داخلی آن امکانات جذابی به چشم می خورد.

در آخر میتونم بگم که شرکت سهند فراز کیمیا در فروش آسانسور و طراحی آسانسور های مدرن با سلیقه خود مشتری طراحی و تولید می کنند.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.