بهترین شرکت تزریقات و پانسمان در تهران

0

رپورتاژ

تقریباً برای همه ما پیش آمده که نیاز به تزریقات یا پانسمان داشته باشیم، یکی از رایج ترین اقداماتی که افراد در حوزه درمان و سلامت انجام می دهند تزریقات است، پانسمان نیز پد یا پوششی استریل است که از زخم ها در بدن افراد محافظت می کند.

امروزه تزریقات فقط در مراکز درمانی انجام نمی شود و شرکت های خدمات پرستاری به ارائه خدمات تزریقات و پانسمان در منزل می پردازند در ادامه به معرفی بهترین شرکت تزریقات و پانسمان در تهران می پردازیم.

تزریقات در تهران

به وارد کردن دارو های مایع همچون آمپول و واکسن با استفاده از سرنگ و سوزن سر تیز به بدن تزریقات گفته می شود، تزریقات دارای انواع مختلفی است که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم.

معرفی بهترین شرکت تزریقات در تهران

شرکت سپید گستر بهترین شرکت تزریقات در منزل در تهران معرفی می شود، این شرکت به ارائه خدمات پرستاری در تهران پرداخته و تزریقات در منزل را نیز انجام می دهد، در صورتی که در هر یک از مناطق 22 گانه تهران ساکن هستید و نیاز به خدمات تزریقات در منزل دارید از مرکز خدمات پرستاری سپید گستر کمک بگیرید.

اکثر افراد تزریقات را چندین بار در زندگی ‌شان تجربه کرده اند، تزریقات را می‌ توان یکی از شایع ‌ترین علت ‌های مراجعه به مراکز درمانی دانست که از اقداماتی مهم محسوب می ‌شود که در رابطه با سلامتی و درمان بیماری ‌ها انجام می ‌شود، چرا تزریقات در منزل را به جای تزریقات در مراکز درمانی پیشنهاد می‌ کنیم؟

با توجه به عفونت‌ هایی که در مراکز درمانی و بیمارستانی وجود دارد بهترین مکان برای تزریقات را می‌ توان خانه یا محل کار معرفی کرد، این کار علاوه بر بهبود حال افراد در زمان و هزینه‌ شان صرفه جویی می‌ کند و نیازی نیست که فرد برای تزریقات مسافت‌ های زیادی را طی کند و در ترافیک، شلوغی و آلودگی هوا و… به مراکز درمانی مراجعه کند.

سپید گستر به ارائه چه خدماتی در زمینه تزریقات می پردازد؟

  1. تزریق انواع آمپول
  2. تزریق انواع سرم
  3. تزریق کودکان
  4. تزریقات بیماران کرونایی
  5. تزریقات بیماران سرطانی

تزریقات داخل جلدی:

زمانی که برای تست و تشخیص، مقدار کمی از دارو به داخل لایه های پوست بخش هایی همچون کتف بالای سینه، ساعد و… تزریق می شود، تزریقات داخل جلدی نامیده می شود، باید توجه داشته باشید که محل تزریق داخل جلدی نباید مو داشته باشد و نباید رنگی باشد.

تزریقات زیر جلدی:

زمانی که لازم باشد دارو به آهستگی جذب بدن شود از این روش استفاده می شود، بهترین قسمت ها برای تزریق زیر جلدی بخش های پایینی و پشتی بازو ها، قسمت پایینی دیواره شکم و بافت چربی و ران است.

تزریقات وریدی:

زمانی که دریافت مایعات از طریق دهان بیمار امکان پذیر نیست پرستار با استفاده از تزریقات وریدی دارو را وارد بدن بیمار می کند.

تزریق عضلانی:

در این نوع از تزریق دارو در عضله و زیر بافت جلد تزریق می شود، رایج ترین نوع تزریقات، تزریق زیر جلدی است، از این روش برای اینکه دارو جذب گوارشی نداشته باشد استفاده می شود.

تزریق داخل صفاتی:

از این نوع تزریق برای بیماران مبتلا به سرطان که شیمی درمانی می شوند استفاده می شود.

تزریق داخل مفصلی:

از این نوع تزریق برای درمان بیماری های مفصلی و مفاصل آسیب دیده استفاده می شود.

 

ارائه خدمات تزریقات در منزل

بسیاری از افراد در طول زندگی شان نیاز به تزریقات پیدا می کنند، ممکن است برخی از افراد به تزریقات مداوم در طی چند مرحله نیاز داشته باشند، مراجعه مداوم به مراکز درمانی کار سختی بوده و به زمان زیادی نیاز دارد از این جهت دریافت خدمات تزریقات در منزل می تواند بهترین راه برای جلوگیری از مراجعه به مراکز درمانی باشد.

تزریق و وصل سرم در منزل

خدمات تزریق و وصل سرم در منزل از دیگر خدمات مرکز سپید گستر است، تزریق سرم با استفاده از آنژیوکت انجام می شود که باید توسط پرستار متخصص انجام شود، در صورتی که به وصل سرم در منزل نیاز داشتید می توانید با این مرکز تماس گرفته و خدمات آن استفاده کنید.

تزریقات کودکان در منزل

بسیاری از کودکان در طول زندگی شان به تزریقات نیاز دارند، مهم ترین تزریقاتی که کودکان به آن ها نیاز دارند تزریق واکسن های دوره ای است، از آنجایی که کودکان از حضور در مراکز درمانی دچار ترس و اضطراب می شوند می توان تزریقات در منزل را بهترین جایگرین قرار داد، با این کار تا حد زیادی از استرس و اضطراب کودکان کاسته می شود.

تزریقات زنان در منزل

بسیاری از بانوان به دلایل شخصی تمایل به دریافت خدمات پزشکی توسط متخصصان خانم دارند، مرکز سپید گستر در صورت درخواست بانوان گرامی برای ارائه خدمات تزریقات در منزل به اعزام پرستاران متخصص خانم می پردازد.

تزریقات بیماران کرونایی

با توجه به این موضوع که بسیاری از بیماران کرونایی در طول درمان شان به وصل سرم و تزریق آمپول نیاز دارند، پرستاران متخصص این مرکز برای تزریقات بیماران کرونایی در سریع ترین زمان ممکن اعزام می شوند و به ارائه خدمات تزریقات می پردازند.

پانسمان در تهران

به قرارگیری پد و پوششی حفاظتی بر روی زخم پانسمان گفته می شود، استریل بودن پانسمان را می توان مهم ترین شرط آن معرفی کرد، ممکن است افراد به دلایل مختلفی توانایی مراجعه به درمانگاه و تعویض پانسمان خود را نداشته باشند که در این صورت می توانند از خدمات پانسمان در منزل مرکز سپید گستر استفاده کنند.

پانسمان پوشش استریلی است که از آن برای محافظت از زخم و جلوگیری از آسیب بیشتر به پوست و زخم استفاده می‌ شود، در پانسمان زخم شست و شو شده و با استفاده از ضد عفونی کننده‌ های مخصوص از عفونی شدن زخم جلوگیری می‌ شود، پانسمان یکی دیگر از نیاز های بسیاری از بیماران است که می ‌توانید آن را در منزل به کمک پرستار متخصص انجام دهید تا زخم در کوتاه‌ ترین زمان ممکن بهبود یافته و درمان آن به مدت زمان طولانی نرسد.

اهداف پانسمان زخم عبارت اند ازپیشگیری از عفونت زخم، پیشگیری و کنترل خونریزی، آسان شدن روند بهبود زخم، محافظت از زخم در برابر آسیب های فیزیکی، جلوگیری از آلوده شدن زخم، نگهداری زخم و…

تعویض پانسمان در منزل

اگرچه که تعویض پانسمان کار بسیاده ساده ای به نظر می رسد اما در صورتی که توسط پرستار متخصص و حرفه ای انجام نشود منجر به تأخیر در روند بهبودی خواهد شد.

پانسمان زخم چگونه انجام می‌شود؟

زمانی که در پوست انسان زخمی ایجاد میشه مهم ترین اقدام بند آوردن خونریزی است، بعد از کنترل و پیشگیری از خونریزی باید روی زخم توسط ابزار استریلی پوشیده شود تا از وارد شدن میکروب به آن جلوگیری شود.

پارچه های نخی خاصی برای پوشاندن زخم ها وجود دارند که به آن ها گاز گفته می شود، گازها پارچه هایی بسیار نرم و لطیف و تولید شده از نخ پنبه هستند که شل بودن بافت آن باعث خروج و جذب ترشحات زخم شده و به پوست اجازه می دهد که نفس بکشد.

انواع پانسمان

پانسمان باز

این پانسمان در مراکز درمانی و درمانگاه ها کاربرد بیشتری نسبت به صحنه های حوادث دارد، در پانسمان باز زمانی که زخم شستشو داده می شود و از داروی مناسب استفاده می‌شود، روی زخم پوشیده نمی شود.

پانسمان بسته

در پانسمان بسته روی زخم بعد از انجام اقدامات ضروری با استفاده از گاز استریل و سایر موارد پوشیده خواهد شد.

پانسمان چسبدار یا چسب زخم

چسب زخم هایی در ابعاد کوچک هستند که از آن ها برای پوشش خراش و بریدگی های کوچک استفاده می شود.

پانسمان‌های جدید

هیدروژل، فوم، آلژینات، هیدروکلوئید از انواع پانسمان های جدیدی هستند که هر کدام دارای ویژگی های خاص خود بوده و در شرایط مورد نیاز استفاده می شوند.

پانسمان استریل

پانسمان استریل پانسمانی است که از یک باند رولی و پوششی محافظ تشکیل شده است.

پانسمان چشمی استریل

از این نوع پانسمان برای محافظت از چشم آسیب دیده استفاده می شود که برای استحکام بیشتر دارای باند نیز می باشد.

و لوازم مورد نیاز پانسمان ابزار

  1. گاز

پد.2

باند و چسب.3

پنس، قیچی و رسیور.4

مواد ضد عفونی کننده همچون بتادین.5

نکات مهم برای پانسمان زخم

پانسمان باید استریل یا خیلی تمیز باشد.

پیش از پانسمان باید دست ها با آب و صابون شسته شده و با الکل سفید ضد عفونی شوند.

برای پانسمان زخم باید از دستکش و ماسک استفاده شود.

ضد عفونی و تمیز کردن زخم باید به صورت دورانی و از طریق مرکز انجام شود.

در صحنه حادثه نباید زخم شسته شود.

پیش از پانسمان زخم باید خونریزی آن کنترل شود.

در این مطلب با بهترین شرکت تزریقات و پانسمان در منزل آشنا شدید امیدواریم که اطلاعات لازم را کسب کرده باشید و مقاله ای مفید برای تان بوده باشد.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.