معرفی کارامدترین دستگاه های زیبایی و جوانسازی پوست!

0

دستگاه های زیبایی و جوانسازی پوست می توانند پوست شما را ترمیم و احیا نمایند. از همین رو افرادی که دچار پیری زودرس می شوند یا اشخاصی که از بروز چین و چروک، لکه و مشکلات پوستی خود رنج می برند، می توانند از این دستگاه ها بهره ببرند. در ادامه قصد داریم تا برخی از دستگاه های زیبایی و جوانسازی پوست را معرفی نموده و نحوه فعالیت آنها را شرح دهیم.

جوانسازی را با دستگاه میکرونیدلینگ تجربه کنید!

وقتی صحبت از دستگاه های زیبایی و جوانسازی پوست می شود، نام میکرونیدلینگ را حتما خواهید شنید. دستگاه میکرونیدلینگ از یک روش غیرتهاجمی استفاده می نماید که جای جوش ها و لکه ها را از بین ببرد. در خصوص این دستگاه باید بدانید که دارای مجموعه ای از سوزن های ریز است و زمان برخورد با پوست، سوراخ های کوچکی ایجاد می نمایند. وقتی که این سوزن ها وارد پوست می شوند، مغز انسان برای ترمیم آن بخش دستور کلاژن سازی صادر می نماید. کلاژن نیز باعث جوانسازی پوست و ترمیم آن می شود. البته باید در نظر داشته باشید که دستگاه های میکرونیدلینگ متفاوت می باشند.

کاربردها و عوارض روش میکرونیدلینگ

شما می توانید از این دستگاه جوانسازی پوست در اطراف چشم و لب نیز استفاده نمایید. زیرا هیچگونه عوارض جانبی یا دردی ندارد. از سوی دیگر چون سوزن های مورد استفاده همگی یکبار مصرف می باشند، امکان انتقال عفونت وجود ندارد. افرادی که مایل هستند پوست خود را شفاف و جوان نمایند می توانند از این مورد بهره ببرند. استفاده از این دستگاه محدودیت سنی ندارد. اما افرادی که دچار امراضی چون دیابت، بیماری های پوستی و سرطان هستند، توصیه می شود تا از این روش بهره نبرند.

دستگاه میکرونیدلینگ

عوارض استفاده از روش میکرونیدلینگ

  • در برخی از اشخاص تورم و قرمزی پوست دیده می شود که مربوط به لایه ی بیرونی پوست صورت است. پس از بازسازی پوست این موارد از بین می روند.
  • ایجاد حساسیت پوستی و آلرژی نیز از دیگر عوارض دستگاه جوانسازی پوست مذکور می باشد. این مورد اغلب در افرادی دیده می شود که نسبت به فلزها حساسیت دارند.
  • پیگمانتاسیون یا تیرگی پوست زمانی رخ می دهد که شما پس از جلسات جوانسازی سریعا در برابر نور آفتاب قرار بگیرید. زیرا فشار سوزن های این دستگاه باعث ایجاد منافذی می شود که آفتاب آنها را تحت الشعاع قرار می دهد.

جوانسازی و زیبایی پوست با دستگاه هایفرکانسی

یکی دیگر از دستگاه های زیبایی و جوانسازی پوست، دستگاه هایفرکانسی می باشد. از این دستگاه برای کوچک نمودن منافذ بزرگ پوستی، کاهش سیاهی دور چشم، از بین بردن چین و چروک پوستی و درمان پف دور چشم استفاده می شود. دستگاه مذکور از یک سری الکترود فرکانس بالا استفاده می نماید که از جنس شیشه می باشند. این روش درمان فرکانسی، به کمک الکتریسیته، میزان گردش خون را زیر پوست افزایش می دهد که همین موضوع نیز باعث افزایش تولید کلاژن و بیشتر شدن انعطاف پوستی می شود. با دستگاه هایفرکانسی می توان اقدام به لایه برداری پوست نیز نمود.

دستگاه هایفرکانسی از فرکانس های بالا استفاده می نماید. از همین رو می تواند مایعاتی که زیر پوست جمع شده اند را پراکنده نماید. به همین خاطر بیان می شود که پف زیر چشم را برطرف می کند. افرادی که عموما دچار خستگی و پف زیر چشم هستند، با این روش می توانند به جوانسازی پوست خود کمک نمایند.

کاربردها و عوارض دستگاه هایفرکانسی

چون این دستگاه جوانسازی پوست قادر است تا از فرکانس های مختلف استفاده نماید، لذا می تواند هر نوع آکنه ای را از بین ببرد. از سوی دیگر هرگونه جوش زیر پوستی توسط این دستگاه درمان می شود. کاهش التهابات پوستی، افزایش اکسیژن رسانی به سلول های پوست، از بین بردن قارچ ها و باکتری ها از روی پوست، و حذف غدد چربی از دیگر مزایای استفاده از دستگاه مذکور می باشد. البته خاطرنشان می شود این روش برای افرادی که پوست حساس دارند، توصیه نمی شود زیرا گرمای ایجاد شده ممکن است به پوست این اشخاص آسیب وارد نماید.

دستگاه هایفرکانسی

دستگاه پلاژن از یک سری سوزن کوچک تشکیل شده است که امواج رادیویی فاقد خطر را به سلول های پوستی روانه می نمایند. سلول های فوق زمانی که این موج ها را دریافت می کنند اقدام به کلاژن سازی می کنند. همین مورد نیز فیبرهای کلاژنی را کوتاه کرده و پوست را سفت می نماید. این روش درمانی هیچگونه دردی ندارد. طول درمان نیز با توجه به نوع پوست، سن، جنسیت و .. متفاوت است.

در خصوص این روش جوانسازی پوست باید در نظر داشته باشید که گاها در برخی از افراد مشاهده شده است که پوست آنها دچار التهاب، قرمزی و سوزش می شود. این اشخاص در حین هایفرکانسی نیز درد اندکی را تجربه می نمایند. امواج صوتی که دستگاه مذکور ایجاد می کند در برخی از پوست های حساس، التهاب اندکی را ایجاد می نماید که اغلب پس از چند جلسه درمان، از بین می رود. البته باید این مورد را نیز در نظر داشته باشید که تورم پس از انجام جوانسازی پوست یک امر رایج است و عموما پس از چند روز از بین می رود.

جوانی را با دستگاه پلاژن تجربه کنید!

دستگاه پلاژن، می تواند به شما ظاهری زیباتر و جوان تر  بدهد. شما می توانید از این دستگاه برای انواع پوست ها و افراد استفاده نمایید. اشخاصی که این روش درمانی را انتخاب می نمایند، بیان می کنند که پوست آنها پس از مدتی سفت می شود و چین و چروک ها از بین می رود. البته این مورد برای از بین بردن آکنه، چربی پوست و اسکار نیز گزینه خوبی می باشد.

دستگاه پلاژن از حرارت برای گرم نمودن لایه های پوست و چربی زیر آنها استفاده می کند. گرمای ایجاد شده می تواند روی چربی ها تاثیر بگذارد و آنها را تجزیه نماید.

پلاژن تراپی

کاربردها و عوارض دستگاه پلاژن

دستگاه جوانسازی پوست پلاژن می تواند چربی پوست را کم نماید و به گردش بهتر خون کمک کند. این مورد سلولیت های پوستی را کم نموده و باعث سفت شدن آن می شود. این روش جوانسازی پوست در کنار تمام کاربرد ها و مزیت هایی که دارد، دارای عوارضی نیز می باشد. برخی افراد گزارش داده اند که پس از پلاژن تراپی دچار درد های گذرایی می شوند که سوزش و تورم را به همراه می آورد. از سوی دیگر برخی از افراد که دارای پوست حساس هستند، حین انجام پلاژن تراپی دچار سوختگی می شوند و بر روی پوست آنها تاول ایجاد می گردد. در صورت رویت هر کدام از این موارد لازم است تا حتما به پزشک مراجعه نمایید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.