کلاس آنلاین فیزیک کنکور

0

چند صباحی است که کلاس های آنلاین کنکور، رقیب دیرینه را از گردونه رقابت خارج نموده و این روزها از کلاسهای کنکور حضوری به سبک و سیاق دهه 60   فقط خاطراتی باقی مانده است.

اگر به دنبال کلاس آنلاین فیزیک کنکور هستید،گزینه های متنوعی در برابر شما قرار دارد که با توجه به سطح علمی خود،میتوانید یکی را برگزینید

کلاس آنلاین فیزیک کنکور در کدام موسسات برگزار میگردد؟

مشهورترین کلاسهای آنلاین فیزیک کنکور در ایران عبارتند از:

  • کلاس آنلاین فیزیک کنکور با اجرای مهدی باباخانی در موسسه کارنامه خرد
  • کلاس آنلاین فیزیک کنکور با اجرای علی عربشاهی در موسسه راه اندیشه
  • کلاس آنلاین فیزیک کنکور با اجرای فرید شهریاری در مجموعه رایان کلاس

 

کدام کلاس آنلاین فیزیک کنکور بهتر است؟

برای پاسخ به این پرسش بهتر است نمونه تدریس از اساتید را خودتان ببینید و بهترین گزینه برای آموزشتان را برگزینید.اینجا و در ادامه به بررسی رزومه سه تن از برترین اساتید در کلاسهای آنلاین فیزیک کنکور خواهیم پرداخت.

معرفی و رزومه بهترین دبیران کلاس های کنکور آنلاین:

الف:  مهدی باباخانی

بهترین کلاس آنلاین فیزیک کنکور با تدریس مهدی باباخانی در موسسه کارنامه خرد برگزار میگردد

مهدی باباخانی مدرس برنامه های تلویزیونی و مدرس DVD های آموزشی مخ از موسسه گاج و مدرس کلاس های آنلاین گاجینو و کارنامه خرد و مدرس برتر تهران و دبیر پروازی به شهرهای شیراز و تبریز و مشهد و بوشهر و سمنان میباشد.

مهدی باباخانی با 22 سال سابقه تدریس به دلیل انطباق بالای سوالات کلاسهای آنلاین فیزیک کنکورشان با سوالات کنکور سراسری دارای رنکینگ شماره 1 بهترین دبیران فیزیک ایران می باشند.

کلاس آنلاین فیزیک کنکور باباخانی ، در استدیوی کاملا مجهز و بزرگ برگزار میگردد.جزوات کلاس آنلاین فیزیک باباخانی برای دانش آموزان خارج از تهران از طریق واتساپ یا تلگرام ارسال میگردد و پیش از جلسه آموزشی،جزوات انحصاری شامل نکات تستی و تشریحی ارایه میگردد.برای دانش آموزان قوی کلاس به صورت  آموزش صفر تا صد و به همراه ارائه نکته و تست برگزار میگردد.

نحوه هماهنگی کلاس ها چگونه است؟

جهت هماهنگی کلاس در کلاس انلاین فیزیک کنکور و پایه  یا در کلاس حضوری فیزیک کنکور  و پایه در کلاس آنلاین فیزیک دهم و در کلاس آنلاین فیزیک یازدهم  با موسسه کارنامه خرد تماس بگیرید.

ب:  علی عربشاهی

علی عربشاهی فارغ التحصیل مکانیک است و سابقه ی تدریس در دبیرستان های ، ابوریحان ، دکتر هشترودی ، صبا را  دارا میباشد.

استاد علی عربشاهی معلم شهرهای بندرعباس ، اصفهان و شیراز، تدریس ، بنیانگذار راه اندیشه و کلاسینو میباشد و داری  سابقه ی تالیف کتاب فیزیک در موسسه خودشان ( راه اندیشه) میباشند.

استاد در کلاسهایشان تمرینات فراوانی برای شما حل مینمایند.

نحوه هماهنگی کلاس ها چگونه است؟

جهت هماهنگی کلاس در کلاس انلاین فیزیک کنکور و پایه  یا در کلاس حضوری فیزیک کنکور  و پایه در کلاس آنلاین فیزیک دهم و در کلاس آنلاین فیزیک یازدهم  استاد عربشاهی با  راه اندیشه تماس بگیرید.

ب:  فرید شهریاری

فرید شهریاری دارای تحصیلات رشته ی برق است وی دارای سابقه ی تدریس: در معتبر ترین مراکز کنکور ایران بوده و سابقه تالیف کتب کمک آموزشی را نیز دارد کتاب های سفید و سیاه وی از انتشارات شهریاری از آثار شاخص استاد شهریاری است.

شهریاری در آغاز  هر فصل مطالب حفظی فصل را  بررسی می نمایدو آموزش سپس به صورت نکته محور است و نکات را یکی یکی برای هر مبحث ذکر می کند و در ادامه تست های مربوط به آن بررسی می گردد که اغلب متوسط هستند.

آموزش فرمول ها معمولا به همراه اثبات آن ها می باشد و برای هر یک هم سوالات آموزشی بررسی می شوند تا دانش آموز بهتر با نحوه ی طرح تست در این موارد آشنا گردد

نحوه هماهنگی کلاس ها چگونه است؟

جهت هماهنگی کلاس در کلاس آنلاین فیزیک کنکور و پایه  یا در کلاس حضوری فیزیک کنکور  و پایه در کلاس آنلاین فیزیک دهم و در کلاس آنلاین فیزیک یازدهم  استاد شهریاری با  رایان کلاس تماس بگیرید.

 

ویژگی های یک کلاس آنلاین فیزیک کنکور خوب چیست؟

  • یک کلاس آنلاین فیزیک کنکور خوب باید در موسسه ای صاحبنام و با نظم و دیسیپلین برگزار گردد.حتی اگر بزرگترین فیزکدانان دنیا را برای آموزش خود برگزیند،اما اگر مجری کلاس آنلاین فیزیک کنکور،کلاسها با بینظمی برگزار نماید،این دوره و کلاس برای شما ثمره ای جز اتلاف زمان نخواهد داشت
  • در یک کلاس آنلاین فیزیک کنکور خوب باید برترین استاد فیزیک کنکور حضور یابد.حضور افراد درجه 2 و درجه 3 نه تنها دردی از شما دوا نمیکند بلکه به مشکلات شما نیز خواهد افزود. یک کلاس آنلاین فیزیک کنکور خوب باید از استادی با سطح دانش فوق العاده بالا بهره بجوید،استادی که همزمان سواد خوبی داشته و در عین حال، مفاهیم پیچیده و گنگ درس فیزیک را با بیانی خوب به مخاطبین خود آموزش دهد. مدرس کلاس آنلاین فیزیک کنکور باید با تکنیکهای روز و تستی آشنا باشد. دبیرکلاس آنلاین فیزیک کنکور باید خط به خط کتاب درسی فیزیک را برای دانش آموزانش آنالیز نماید.کلیه آزمایشها و مثالهای کتاب درسی از زیر چشمان تیزبینش جا نماند.

بیشتر بخوانید:

ویژگی های کلاس آنلاین فیزیک کنکور خوب چیست؟

کلاس آنلاین فیزیک کنکور یا کلاس حضوری؟

قبل از شروع کلاس آنلاین فیزیک کنکور چه کارهایی باید انجام دهیم؟

 

  • مدرس کلاس آنلاین فیزیک کنکور باید ابتدا دروس را خط به خط تدریس نماید سپس با حل تستهای انبوه کاری کند که هیچ مدل یا تیپی از سوالات تستی و کنکوری،برای دانش آموزانش،جدید و نادیده نباشد.شناسایی تیپهای سوالات سنوات گذشته و پیشبینی تست های نوین و احتمالی از بزرگترین وظایف یک معلم در کلاس آنلاین فیزیک کنکور است.
  • مدرسان کلاس آنلاین فیزیک کنکور باید افرادی اهل قلم و دارای تالیفات در حوزه درس فیزیک نیز باشد.اصولا دست به قلم بودن یک استاد باعث میشود روی سطح علمی آن دبیر بتوانیم حساب ویژه ای باز نماییم.البته دقت نمایید که نویسنده بودن شرط لازم است اما کافی نیست.بارها دبیران باسوادی و دارای تالیفات فراوان را دیده ایم که توانایی انتقال مفاهیم عمیق را در کلاس آنلاین فیزیک کنکور  دارا نبوده اند.
  • معلم های کلاس آنلاین فیزیک کنکور باید جزوات و تست های خوبی را نیز آماده سازی نمایند.به هرحال اگر قرار باشد که سطح جزوات بالا نباشد،دیگر نیازی نبود که دانش آموزان کلاس آنلاین فیزیک کنکور فبت نام کنند و به جزوات معلمان مدارس خود اکتفا میکردند.علت اصلی اقبال دانش آموزان در شهرهای دور و نزدیک به کلاس آنلاین فیزیک کنکور ،کافی نبودن غنای جزوات معلمان خود بوده است.
  • استادان کلاس آنلاین فیزیک کنکور باید برای سنجش آمادگی دانش آموزان خود در کلاس آنلاین فیزیک کنکور ،هر از گاهی آزمونهای تستی و استاندارد مناسبی تدارک ببینند تا با دریافت بازخورد از کلاسها،بدانند کدام قسمت از تدریسشان در کلاس آنلاین فیزیک کنکور نیاز به ریوایز دارد.البته اگر این آزمونها توسط یک استاد دیگر طراحی شود،مطلوب تر است.

طرح  درس معلم ها در کلاس آنلاین فیزیک کنکور چگونه باید باشد؟

در یک کلاس آنلاین فیزیک کنکور ،برای تدوین طرح درس و نقشه راه باید انرژی مضاعفی گذاشته شود.بهترین توصیه برای طرح درس کلاس آنلاین فیزیک کنکور آنست که اساتید محترم در تابستان فیزیک دهم را به اتمام برسانند و از مهرماه آموزش یازدهم و دوازدهم را همزمان در کلاس آنلاین فیزیک کنکور به پیش ببرند

 

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.