تلگرام و ادامه اضافه کردن ویژگی‌های کاربردی: این بار موضوعات در گروه‌ها و تبدیل ویس به متن البته برای کاربران پریمیوم!

0

تلگرام به عنوان پیامرسانی که کیلومترها از رقبایی مثل واتساپ جلوتر است، همچنان به اضافه کردن ویژگی‌های جدید ادامه می‌دهد.

موضوعات در گروه‌ها

یعنی گرو‌ های تلگرامی می‌توانند از انجمن های بزرگ با صدها هزار کاربر پشتیبانی کنند. برای سهولت خواندن این چت‌ها، گروه هایی با بیش از 200 عضو اکنون می توانند موضوعاتی را فعال کرده و فضاهای جداگانه برای هر موضوعی ایجاد کنند.

موضوعات بمثل چت‌های فردی در گروه هستند و از تنظیمات رسانه‌ای مشترک و اعلان‌ها پشتیبانی می‌کنند. اعضا می‌توانند در مورد موضوع‌هایی از انیمیشن گرفته تا جانورشناسی با استفاده از همه ویژگی‌های مورد علاقه خود مانند نظرسنجی ، پیام های پین شده و ربات‌ها چت کنند‌.

این ویژگی به طور خاص برای گروه‌های بزرگ در نظر گرفته شده است.

سرپرستان گروه می توانند موضوعات را در تنظیمات گروه خود فعال کنند و می‌توانند کنترل کنند که چه کسانی مجاز به ایجاد و مدیریت موضوعات باشند.

نام‌های کاربری قابل جمع‌آوری

علاوه بر یک نام کاربری اصلی، اکنون می‌توانید چندین نام کاربری کلکسیونی را به هر یک از حساب‌ها و چت‌های عمومی خود اختصاص دهید.

مالکیت نام‌های کاربری کلکسیونی توسط TON، یک شبکه بلاک چین سریع و مقیاس‌پذیر، انجام می‌شود. آنها را می‌توان از طریق یک پلتفرم جدید خرید و فروش کرد و راهی ساده و مطمئن برای به دست آوردن و مبادله دامنه‌های ارزشمند تلگرام محسوب می‌شود.

نام‌های کاربری قابل جمع‌آوری درست مانند نام‌های کاربری اصلی @ کار می‌کنند ، آنها در نتایج جستجوی جهانی ظاهر می‌شوند و پیوندهای خاص خود را دارند که می‌توان خارج از تلگرام از آنها استفاده کرد: username.t.me و t.me/username .

برخلاف نام‌های کاربری اصلی، نام‌های کاربری کلکسیونی می‌توانند کمتر از 5 کاراکتر باشند و این امکان را فراهم می‌کند تا نام‌های منحصربه‌فردی مانند @news یا @game را دریافت کنید. پس از به دست آوردن، کاربر کنترل کاملی بر نام کاربری کلکسیونی خود دارد، می تواند آن را معامله کند یا آن را برای استفاده بعدی حفظ کند.

می‌توانید هر یک از نام‌های کاربری کلکسیونی خود را غیرفعال کنید یا بدون از دست دادن نام، آنها را در نتایج جستجو نامرئی کنید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد کسب نام کاربری کلکسیونی ، ایجاد و فعال سازی آنها در تلگرام به این صفحه مراجعه کنید.

باید کلاینت تلگرام شما به روز باشد و به این مسیرها بروید:

  • Personal Profile: Settings > Username > Enable and sort the available usernames as needed.

  • Public Group: Open your group settings ( ⋮ Android, ‘…’ iOS ) > Group Type > ‘Links order‘ > Tap on your collectible to enable it.
  • Public Channel: Open your channel settings ⋮ Android, ‘…’ iOS ) > Channel Type > ‘Links order‘ > Tap on your collectible to enable it.

تبدیل صدا به متن برای پیام های ویدیویی

این به‌روزرسانی به کاربران Premium امکان می‌دهد رونوشت متنی فوری از پیام‌های ویدئویی دریافت کنند.

بسته های ایموجی جدید

هنرمندان تلگرام 12 بسته ایموجی جدید را تکمیل کرده اند. کاربران ممتاز می‌توانند از این شکلک‌ها در هر پیام و زیرنویس استفاده کنند.

بازطراحی حالت شب برای iOS

تم‌های تیره برای کاربران در iOS به‌روزرسانی شده‌اند و با اسکرول کردن در چت‌ها و فهرست چت، رنگ‌ها با جلوه‌های تار بهتر متعادل‌تر شده‌اند.

تغییر اندازه متن در اندروید

با تغییر اندازه متن خود  تنظیمات چت در اندروید می‌توانید اندازه تمام متن‌های چت را با سلیقه خود تغییر بدهید: از جمله پیش‌نمایش پیوندها، سرصفحه‌های پاسخ و موارد دیگر.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

تجدید خاطره‌ای با وبلاگستان – اسکرین شات‌هایی از برخی از وبلاگ‌های قدیمی خوب

شبکه‌های اجتماعی وبلاگ‌ها را فرونرخیتند. دلایل فروریختن آنها بسیار بیشتر از محبوب شدن شبکه‌های اجتماعی بود:1- بسته شدن ابزارهای رایگان‌های وبلاگ‌نویسی2- نوع نوشتن وبلاگ‌نویس‌ها که هم بسیار انرژی‌بر و وقت‌گیر بود و هم به خاطر…

عکس‌های جالبی از ساخت و سازها و اقدامات معماری نافرجام

مجموعه زیر به ظاهر مفرح یا حتی خنده‌دار است اما هر یک گویای نبود نقشه، مغز طراح یا ذهنی است که به صورت ساده کار را در ذهن شبیه‌‌سازی کند.مشابه این جمله مشهور را که عیب برنامه، در حین انجام آن بیرون می‌آید را در عمرمان زیاد شنیده‌ایم و…

آخرین «نمونه» مقاوم – هر یک از اینها، آخرین چیزهای سالم به جا مانده در طول تاریخ هستند

از برخی جنبه‌های تاریخی چیزهای قالب توجهی به جا مانده، مثلا هزاران سکه از یک دوره تاریخ یا ده‌ها زره یا شمشیر یا کتاب‌های پوستی فراوان. اما برخی چیزها هم آنقدر نادر از بلایایی طبیعی و فساد و آتش‌سوزی‌های در امان مانده‌اند که تبدیل به آخرین…

کشف خانه‌ای متروکه در فرانسه که پر از عروسک‌های به ظاهر شیطانی است!

برایان سانسیرو می‌نویسد که خانه‌ای متروک در فرانسه کشف کرده که به‌طور کامل توسط درختان انگور پوشانده شده  بود و گویی از دنیا پنهان بود. خود خانه عادی است، اما برخی آن را می‌توانند بدترین کابوس خود بدانند. اتاق‌ها مملو از چیزهای غیرعادی…

بهترین کتاب های علمی تخیلی برای پرورش تخیل شما |۶۴ اثر خواندنی

تهیه فهرستی از آثار علمی تخیلی که در ایران ترجمه و منتشر شده باشند و محبوب باشند، دشوار است. کلا وقتی فهرست می‌کنیم هدف ما ترغیب خواننده به بیشتر خواندن است و نه اینکه ادعا کنیم چیز کاملی درست کرده‌ایم.پس این شما و شماری از محبوب‌ترین…

نحوه تماشای فیلم ها و سریال های تلویزیونی مارول به ترتیب درست – یک فهرست جالب

خب، اول اصلا باید پاسخ بدهیم که چرا ممکن است کسی از فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی مارول لذت ببرد و عاشق‌شان باشد.من خودم اصلا دوست‌دار این فیلم‌ها نیستم. ولی خب مگر من عاشق ژانرهایی از سای فای نیستم و از اینکه بقیه این دنیاها را درک…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.