اولین اکران فیلم «آواتار: راه آب» ناامیدکننده بوده و سرمایه‌گذاران دیزنی را مایوس کرده

0

سهام دیزنی در واکنش به اولین نمایش ناامیدکننده دنباله موردانتظار فیلم آواتار، یعنی «آواتار» «راه آب»، نزدیک به 5 درصد کاهش یافت.

سرمایه‌گذاران به دنبال این هستند که ببینند آیا دیزنی می‌تواند سودآوری را در زمینه‌های سنتی خود مانند اکران فیزیکی فیلم‌ها و پارک‌ها افزایش دهد، زیرا زیان‌های پخش استریم آن همچنان در حال افزایش است. «آواتار: راه آب» برای رسیدن به سودآوری باید حداقل 2 میلیارد دلار در طول مدت نمایش خود خود در سطح جهانی در بر داشته باشد.

عملکرد آن تعیین خواهد کرد که آیا فرانچایز فیلم معروف جیمز کامرون پس از دومین قسمت همچنان ادامه خواهد داشت یا ساخت و نمایش فیلم متوقف خواهد شد.

این دنباله علمی تخیلی در اولین نمایش خود در داخل آمریکا خود 134 میلیون دلار به ارمغان آورد که کمتر از مبلغی بود که کمتر از مبلغ ۱۵۰ میلیون دلاری مورد انتظار دیزنی بود.

دیزنی روز شنبه پس از اینکه فیلم در دو روز اول اکران داخلی 53 میلیون دلار فروش داشت، پیش‌بینی فروش آخر هفته‌ این فیلم را کاهش داد.

علیرغم رقابت اندک در باکس آفیس در آخر هفته، این فیلم نتوانست به اندازه فیلم‌های قبلی امسال مخاطبان زیادی را جذب کند.

«راه آب» پس از «دکتر استرنج در چند جهان دیوانگی (دیزنی)  (187 میلیون دلار)، «پلنگ سیاه: واکاندا برای همیشه» (دیزنی) (181 میلیون دلار) و «دنیای ژوراسیک» از یونیورسال، – Dominion (145 میلیون دلار)، «ثور: عشق و تندر» از دیزنی (144 میلیون دلار) و «بتمن» برادران وارنز (134 میلیون دلار) در رده ششم قرار گرفته است.

اما علیرغم اینها و آمار فروش آمریکا، این فیلم همچنان به عنوان برترین فیلم در بازار جهانی کارش را شروع کرده و 301 میلیون دلار در سطح بین‌المللی فروخته که در مجموع 435 میلیون دلار در اولین اکران جهانی خود به دست آورده است.

پل درگارابدیان، تحلیلگر ارشد رسانه ای Comscore ، هفته گذشته به Axios گفت: «فیلم های کامرون همیشه دونده‌های ماراتن بوده اند، نه دونده‌های سرعت، بنابراین این درآمد نهایی به دست خواهد آمد.»

حتی اولین فیلم «آواتار» که در دسامبر 2009 اکران شد، در آخر هفته افتتاحیه خود 77 میلیون دلار فروخت.

حتی موفق‌ترین فیلم‌ها در آخر هفته‌های دومشان به طور متوسط ​​حدود 40 درصد افت فروش داشته‌اند در حالی که «آواتار» کمتر از 2 درصد کاهش فروش داشت و در تعطیلات آخر هفته کریسمس آن سال 75 میلیون دلار به دست آورد.

«تاپ گان: ماوریک»پرفروش‌ترین فیلم آمریکا در سال 2022، بوده است.

اندکی از داستان فیلم:

بیش از یک دهه پس از دفع تهاجم انسان به پاندورا توسط ناوی‌ها، جیک سالی به عنوان رئیس قبیله Omaticaya زندگی می‌کند و خانواده‌ای را با Neytiri تشکیل داده که شامل پسران او، Neteyam و Loak می‌شود. دختر بیولوژیکی او، توک؛ دختر خوانده‌اش؛ کری (متولد از آواتار ناوی بی اثر گریس آگوستین) و یک پسر انسان به نام اسپایدر، پسر سرهنگ مایلز کواریچ که در پاندورا به دنیا آمده و به دلیل سن کمش قادر به انتقال به زمین در حالت کریواستاز نبود.

انسان ها برمی‌گردند و پایگاه عملیاتی اصلی جدیدی به نام شهر بریج هد ایجاد می‌کنند تا پاندورا را برای استعمار آماده کنند، زیرا زمین در حال مرگ است. در میان تازه واردها، آواتارهای نوترکیب، آواتارهای ناوی با ذهن و خاطرات تفنگداران دریایی متوفی RDA، با نوترکیب کواریچ به عنوان رهبر آنها قرار دارند.

کارگردان: جیمز کامرون

بودجه: 250 میلیون دلار

بازیگران: سام ورتینگتون (جیک سالی) – زوئی سالدانا (نیتیری)-  سیگورنی ویور (کیری) – کیت وینسلت (رونال) – استفان لانگ (سرهنگ کواریچ) و ون دیزل

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

عکس این درخت‌های عجیب در دوره جنگ جهانی دوم اصلا ویرایش نشده‌اند!

این عکس شگفت‌انگیز جنگ جهانی دوم ممکن است عکس ویرایش شده یا فیک به نظر برسد. اما واقعا این طور نیست.در این عکس سورئال، که بخشی از آرشیو عکاسی نیرو‌های دفاع فنلاند است، یک ماشین ارتش فنلاند در امتداد جاده‌ای در چند مایلی مرز با اتحاد…

این معماری‌های بسیار عجیب و در مواردی هراس‌انگیز دوران سوسیالیسم در روسیه و کشورهای اقماری آن

شوروی و سوسیالیست‌ها هم برای خود سبک معماری خاصی داشتند. در مواردی باشکوه، در مواردی خشن و در معدودی موارد مفهومی و زیبا.چیز جالب در آنها هدف ساخت آنها بود: بزرگداشت مبارزات میهنی و پیشرفت‌هایی که در سایه دولت‌های چپ به دست آمده بودند.…

جورج اسپنسر میلت: مرگ دردناک به خاطر فرار از بوسیده شدن!

جورج اسپنسر میلت یک پسر 15 ساله که در ساختمان متروپولیتن لایف نیویورک در سال 1909 کار دفتری می‌کرد. در پانزدهمین سالگرد تولدش، همکاران زنش او را مسخره کردند و تظاهر کردند که در نظر دارند که برای هر سال زندگییک بار او ببوسند. میلت به شوخی از…

چهره و شکل و شمایل یک شهروند کشورهای اسکاندیناوی یا منطقه نوردیک به چه صورت است؟

کشور‌های اسکاندیناوی که به عنوان کشورهای شمال اروپا یا منطقه نوردیک نیز شناخته می‌شوند، به گروهی از کشور‌های شمال اروپا اطلاق می‌شود. واژه نوردیک اغلب برای توصیف دانمارک، فنلاند، ایسلند، نروژ و سوئد که اعضای اصلی شورای شمال اروپا هستند،…

مجموعه‌ای از تصاویر عجیب و غریبی که در گوگل مپ و گوگل استریت دیده شده‌اند!

گوگل مپ بسیار کار راه‌انداز است و گوگل استریت اصلا اگر سرعت اینترنت اجازه بدهد، اجازه جهانگردی مجازی به ما می‌دهد.اما برخی اوقات اشخاص به صورت تصادفی و یا حین وب‌گردی‌های طولانی تصاویری در این سرویس‌های گوگل شکار کرده‌اند که بسیار بامزه…

مهم نیست این تابستان چقدر گرم است، برهنه نخوابید! مشکلات سلامتی بی‌لباس خوابیدن

بر اساس تحقیقات یک شرکت فروش تشک آنلاین به نام Casper حدود ۲۸.۵ درصد از آمریکایی‌های گفته‌اند که هر شب، هفتگی، ماهانه یا هر چند وقت یکبار برهنه می‌خوابند. اما ۷۱.۵ درصد دیگر گفتند که همیشه با لباس می‌خوابند.واضح است که برهنه خوابیدن…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.