فرار از زندان را این آدم‌ها ممکن کردند؟ ماجراهای جالب

0

از زمانی که زندان وجود دارد، محبوسین با وجود موانعی مانند دیوارهای بلند، نرده های فولادی و نگهبانان موفق به فرار شده اند. به تازگی یک جنایتکار در فرانسه موفق به فرار شد. در این گالری نگاهی به جالب ترین موارد می اندازیم.

فرار فیلمی

جنایتکاری که زمانی تمام کشور در تعقیب او بود، در ماه جولای سال ۲۰۱۸از زندانی واقع در ناحیه رئوی فرانسه با هلیکوپتر فرار کرد. فرار رضوان فاید فقط چند دقیقه به طول انجامید: سه مرد تا دندان مسلح با هلیکوپتر در حویلی داخلی زندان فرود آمدند و او را با خود بردند. این هلیکوپتر بعدا در نزدیکی پاریس پیدا شد. پولیس در سرتاسر فرانسه او را جستجو می کند.

فرار یک خلافکار باسابقه

در ماه جولای سال ۲۰۰۷ یک سارق بانک نیز به همین طریق فرار کرده بود. همدستان پاسکال پایه او را با هلیکوپتر و سلاح سنگین از زندانی در شهر گراس فراری دادند. پایه که به ۳۰ سال زندان محکوم شده بود، پیش از آن در سال ۲۰۰۱ از یک ناحیه دیگر در فرانسه با هلیکوپتر فرار کرده بود.

زندان های مستحکم در مکزیکو

در ماه جولای سال ۲۰۱۵ خواکین گوزمن، رئیس باندهای مواد مخدر در مکزیک از طریق یک تونل از زندان التی پلانو فرار کرد. این دومین بار در عرض ۱۴ سال بود که گوزمن از زندان فرار می کرد.

فرار از طریق لوله های تخلیه

در ماه جون سال ۲۰۱۵، دو قاتل از یک زندان بسیار مستحکم با تجهیزات امنیتی بسیار زیاد در نیویارک موفق به فرار شدند. آن ها به این منظور دیوارها را سوراخ کردند، در لوله های تخلیه خزیدند و از طرف دیگر دیوارهای زندان از یک راه آب سر در آوردند.

یک چمدان بسیار سنگین

در سال ۲۰۱۱، همدستان خوان رامیرز تیرینا که به جرم قاچاق مواد مخدر به زندان محکوم شده بود، سعی کردند او را از زندانی در مکزیک فراری دهند. اما زندانبانان به چمدان چرخ داری که گفته می شد لباس های کثیف زندانی در آن است، مشکوک شدند. آن ها طی بازرسی زندانی را که در چمدان پنهان شده بود، پنهان کرده بود.

نبرد میز

این بزرگترین مورد فرار از زندان در تاریخ بریتانیای کبیر بود. به تاریخ ۲۵ دسمبر سال ۱۹۸۳، ۳۸ زندانی سیاسی از سازمان ملیشه ای اردوی جمهوری خواه ایرلند موفق به فرار از زندان مستحکم «میز پریزون» در ایرلند شمالی شدند.

به دنبال تخم مرغ های عید پاک

کلماتی که یک ملت را به خنده انداخت. والتر اشتورم، سارق بانک در نامه ای که پیش از فرار از خود به جای گذاشت، نوشته بود «در جستجوی تخم مرغ (های عید پاک) هستم». او در تعطیلات عید پاک سال ۱۹۸۱ از زندان فرار کرد. این مرد خلافکار در مجموع هشت بار موفق به فرار از زندان شد.

گرسنگی برای فرار

قاتل زنجیره ای در امریکا، تئودور باندی به تاریخ هفتم جولای سال ۱۹۷۷ موفق به فرار از زندان شد، اما پس از مدتی دوباره دستگیر شد. شش ماه بعد او دوباره از زندان فرار کرد. باندی پیش از فرار ده کیلو وزن کم کرده بود تا بتواند از سوراخی که در سقف سلولش کنده بود، به بیرون فرار کند.

فرار افسانه ای از الکاتراز

از قصه فرار آن ها فلم ساخته شد. فرانک لی موریس و برادران کلارنس و انگلین توانستند در سال ۱۹۶۲ از زندان با استفاده از یک دستگاه مته که خودشان ساخته بودند، فرار کنند. این سارقان بانک برای این که زندانبانان را فریب دهند، آدم های ساختگی در تخت های شان گذاشته بودند. برای فرار از طریق آب آن ها از بالاپوش های پلاستیکی یک قایق پلاستیکی ساخته بودند.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

آیا تا حالا عکس‌های باکیفیت از فضای داخلی پنهان سازهای موسیقی مختلف دیده بودید؟!

آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که داخل سازها و آلات موسیقی چگونه است؟در کودکی و نوجوانی بسیار پیش آمده بود که وسایل الکترونیکی را باز کرده باشیم. اما خب آنها پیج داشتند و ما خودمان را متقاعد می‌کردیم که دوباره می‌توانیم سر هم‌شان…

اگر در این لحظات تاریخی حساس، شخصیت‌های مهم عکس سلفی می‌گرفتند

عکس سلفی به مفهوم کنونی آن مدت یک دهه است که مرسوم شده و به مفهوم گرفتن عکس آینه‌ای یا تکنیک‌های گرفتن عکس با شاتر زمان‌دار قدمت آن به زمان عکاسی برمی‌گردد.اما تصور کنید که در این لحظات مهم تاریخی، شخصیت‌ها دست به دوربین می‌شدند و به…

چگونه با بدشانسی کنار بیاییم + گالری عکس از انواع بدشانسی‌ها!

کنار آمدن با بدشانسی یا شرایط ناگوار می‌تواند چالش برانگیز باشد، اما چندین استراتژی وجود دارد که می‌تواند به ما برای کنار آمدن با این شرایط کمک کند:احساسات بعد رخداد را بپذیرید: طبیعی است که هنگام مواجهه با بدشانسی احساس ناامیدی،…

10 عکس بسیار زیبا از درخت – انتخاب شده از عکاسان خلاق

درخت‌ها زندگی‌بخش زمین و مایه زیبایی آن هستند. انسان‌ها هزاران سال است که آنها بهره می‌برند و تا توانسته‌اند پهنه زمین برخوردار از زیبایی‌شان را کمتر و کمتر کرده‌اند. درختان متنوع با شکل و آرایش متفاوت ریشه، تنه، شاخه‌ها و برگ‌ها، چشم‌نواز…

بازیگران سریال به‌یادماندنی «آفیس» را در قالب تصویری گیم GTA یا سریال گیم آو ترونز ببینید!

سریال دفتر یا "The Office" یک سریال کمدی تلویزیونی محبوب آمریکایی بود که از سال 2005 تا 2013 پخش شد. این سریال توسط گرگ دانیلز ساخته شد و توسط ریکی جرویز و استفان مرچنت که در اصل نسخه بریتانیایی سریال را ایجاد کرده بودند، توسعه یافت. سریال…

اگر نئاتدرتال‌ها بر انسان‌های به اصطلاح خردمند غلبه می‌کردند، شاید اینها ستاره‌های سینماهای آنها…

سوابق فسیلی نشان می‌دهد که نئاندرتال‌ها در حدود 40000 تا 30000 سال پیش از سوابق باستان‌شناسی ناپدید شدند، اگر در برخی مکان‌ها ممکن است تا حدود 28000 سال پیش  زنده مانده باشند.نئاندرتال‌ها گونه‌ای از انسان‌های باستانی بودند که تا زمان…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.