ایده های جذاب برای باغ تالار عروسی

0

 

رپورتاژ

اکثر افراد به دلایل مختلف علاقه دارند مراسم خود را به سبک قدیم در فضای باز مثل خانه‌های حیاط‌دار قدیمی برگزار کنند. اما برگزاری مراسم به سبک قدیم و در خانه‌ها مزیت و معایبی، از جمله امکان بارندگی و عدم کنترل آب‌وهوای روز عقد و خراب‌شدن مجلس، و همچنین سختی پذیرایی و تدارکات و پوش زدن و… را دارد. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم مراسم خود را در باغ تالار تهران زیبا برگزار کنید.

باغ تالار زیبا

استفاده‌ی باغ تالار زیبا از چندین جهت برای برگزاری مراسم‌ها مناسب است. به‌عنوان‌مثال داشتن فضاهای مناسب و تقسیم‌بندی‌شده متناسب با آب هوا و فضاها و دکورهای زیبایی دارد. هنگامی که برای مراسم خود باغ تالار زیبا رزرو می‌کنند می‌توانند  متناسب با بودجه‌ی خود در مراسم تدارکات ببینند. هنگام رزرو علاوه بر هزینه‌ی تدارکات، کرایه باغ باید مسئولیت تمام وسایل دکور و نورپردازی و.. را بر عهده آنان است.

ایده‌ی جذاب و جدید برای برگزاری سالن عقد در باغ تالار زیبا

ایده‌های جذاب زیادی برای اجرای مراسم در باغ تالار زیبا وجود دارد. اگر قصد دارید یک باغ تالار زیبا برای سالن عقد و محضر عقد راه‌اندازی کنید، می‌توانید نسبت به علاقه و سنت‌های مختلف یکی از این ایده‌ها و سبک‌ها را برای اجرای مراسم‌ عقد در باغ تالار خود ایجاد کنید. تا کسانی که سالن عقد را در باغ تالار زیبای شما ایجاد می‌کنند، و همچنین میهمانان عقد شما از حضور در باغ تالار زیبای شما لذت ببرند.

ایده برای فضای داخلی باغ تالار زیبا

  • اجرای مراسم عقد در باغ تالار زیبا با فضای سبز: برای این نمونه باغ تالار زیبا با گیاهان و فضای سبز الهام‌بخشی که دارد تمام قسمت‌های باغ تالار زیبا را پرکرده‌اند، بیشتر در اسپانیا و ایران برگزار می‌شود.
  • رمانتیک: باغ تالار زیبا به سبک رمانتیک خاطرات جذاب برای همگان می‌سازد و به همین خاطر داخل باغ را می‌توانید به زیبایی بیارایید.
  • ورودی: برای ورودی باغ تالار زیبا باید متناسب با مراسمی که قرار است اجرا بشود ورودی جذابی ساخته شود.
  • ریسه: لامپ‌های ریسه‌ای می‌تواند جذابیت خاصی برای مهمانان به وجود آورد. هر چه ریسه‌ها بیشتر استفاده بشوند فضا گرم‌تر و دلنشین‌تر خواهد بود. ریسه‌ها را می‌توان به سبک‌های مختلف سیم‌کشی کرد. مثلاً به‌صورت هلالی یا خلاف جهت میزها و روش‌های دیگر می‌توان تزئین کرد.
  • لوستر: وقتی فضای باز و گیاهان با لوسترها با هم استفاده بشود زیبایی خاصی به فضا می‌دهد. تزئین لوستر در باغ همراه با پارچه‌های آویزان فضای با صمیمیت خاص و گرمی به باغ تالار زیبا می‌دهد و موجب اجرای مراسم با هیجان و جذابیت خواهد بود، همچنین فضای باغ تالار زیبا را دنج و زیبا می‌سازد. می‌توان با ترکیب پارچه و آویزهای زیبا و فانوس‌های رنگارنگ و مناسب با فضای مراسم لوسترهای دستی زیبا را ایجاد کرد، و در مراسم باغ تالار زیبا استفاده کرد.
  • لامپ‌های آویزی: می‌توان با استفاده از لامپ‌ها و چراغ‌های زیبا و نصب آن روی سقف باغ تالار زیبا فضا را زیباتر کرد.
  • حلقه‌های گل: گل خود زیبایی دارد وقتی با نورپردازی دایره‌ای و حلقه‌های گل به باغ تالار زیبا اضافه شود توازن و گرمی را به مهمانان اهدا کرده‌اید.
  • فضای نیمه‌باز: در مواقعی که آب‌وهوا خوب است می‌توان از فضاهای نیمه‌باز هم استفاده کرد. اطراف آن را با پرده‌های زیبا و مدل‌ها و طرح‌های مختلف تزئین کرد تا نور و تلألؤ خورشید که از میان‌پرده‌ها به سالن می‌تابد، باعثت می‌شود مهمانان از آن لذت ببرند. همچنین با این روش فضا محصور می‌شود و باعث می‌شد دید میهمانان بهتر شود و از مراسم لذت ببرند.
  • فانوس: استفاده از فانوس‌ها خیلی بزرگ و بارز حتی اگر به اندازه‌ی پنجره‌های تالار باشد، به چشم میهمانان خواهد آمد و از نشستن در چنین مکان‌های جذابی لذت ببرند.
  • شمع: با استفاده از شمع‌های که در کیسه‌های کاغذی سفید گذاشته شده‌اند، می‌توان مراسم باغ تالار زیبا را فضای رمانتیک اجرا کرد.
  • سقف تالار: در اکثر اوقات عروس و داماد در باغ تالار زیبا انتهای سالن می‌نشینند و میز میهمانان در سراسر تالار چیده می‌شود. خوب است که رنگ و مدل چیدن میز و صندلی‌ها به شکلی باشد که میهمانان از دیدن سایر زیبایی‌های سالن و همچنین زیبایی و تزئینات سقف لذت ببرند.
  • آب‌نما: می‌توان فضاهای که برای بیرون باغ تالار زیبا استفاده می‌شود را در داخل سالن هم استفاده کرد. به‌عنوان‌مثال صندلی‌های چوبی و دیگر وسایل مناسب استفاده کنید، یا با یک آب‌نمای واقعی حس یک باغ تالار واقعی و چشم‌انداز زیبا و شیک را به میهمانان هدیه بدهید.

نتیجه‌گیری

در این مقاله با چندین ایده و روش برای باغ تالار زیبا برای اجرای مراسم‌ها باشکوه و جذاب و به‌یادماندنی آشنا شدید و دانستید که می‌توان با تزئین‌های مثل گل، و لوستر، و نورپردازی و… به فضا گرمی و صمیمیت خاصی بدهید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.