نحوه استفاده از پودر فیکس در گریم و آرایش صورت چگونه است؟

0
رپورتاژ

استفاده از پودر فیکس در گریم و آرایش صورت به شما کمک می‌کند آرایش چهره خود را بسیار حرفه‌ای انجام دهید. میکاپ و گریم صورت نیاز به استفاده دقیق و استاندارد از لوازم آرایشی دارد. به‌عبارت دیگر هرکدام از لوازم آرایشی به‌منظور خاصی روانه بازار شده‌اند.

به همین دلیل برای کسب نتیجه مطلوب از استفاده آن‌ها باید به موقع و همچنین به اندازه و در جای مناسب به‌کار گرفته شوند. در این مقاله تصمیم داریم در رابطه با نحوه استفاده درست از پودر فیکس در گریم و آرایش صورت صحبت کنیم.

 

چرا استفاده صحیح از پودر فیکس در گریم و آرایش صورت مهم است؟

پودر فیکس یا فیکساتور به‌منظور حفظ ماندگاری و ثابت کردن میکاپ و آرایش صورت به‌کار می‌رود. استفاده از پودر فیکس در گریم و آرایش صورت اصول و قوانین خاص را دارد. بنابراین اگر مطابق با قوانین حاکم بر این مقوله استفاده نشود، قطعا نتیجه مطلوب را در پی نخواهد داشت.

اگر تاکنون استفاده از پودر تثبیت کننده آرایش را تجربه نکرده‌اید یا آنکه تجربه قابل قبولی از استفاده آن ندارید، بهتر است بدانید که به‌کار بردن درست پودر فیکس نیاز به ۲۰ دقیقه زمان دارد و پس از استفاده صحیح از آن مدت بیشتری از حد معمول می‌توانید آرایش چهره خود را حفظ کنید. به این ترتیب دیگر نیازی به‌صرف زمان‌های متوالی در طی روز برای آرایش مجدد ندارید.

پودر فیکس خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

شاید برای شما این سوال پیش بیاید که رابطه بین ویژگی‌های پودر میکس و نحوه استفاده چه رابطه‌ای وجود دارد. یا به‌عبارت دیگر علت مطرح کردن ویژگی‌های پودر میکس در این مقاله چه لزومی دارد. در پاسخ باید بگویم که، اولین و حتی مهمترین لازمه استفاده صحیح از این محصول آرایشی انتخاب مورد مناسب است.

در حال‌حاضر پودر میکس در تنوع زیاد وجود دارد. اما واقعیت این است که از بین همه آن‌ها موارد خاصی مناسب پوست هستند. در واقع پودر تثبیت کننده آرایش خوب برای پوست‌های مختلف مفهوم خاصی دارد.

اما به‌طور کلی فیکساتورهای مرغوب پودری شامل مواردی هستند که به دلیل برخورداری از ذرات ریز به خوبی روی آرایش می‌نشینند. محصولاتی نظیر پودر فیکس فلورمار اصل، فاقد ترکیبات سیلیکات و زینک اکسید هستند. از این‌رو می‌توانند چهره را به‌صورت طبیعی سفید جلوه دهند.

نابراین جزو محصولات باکیفیت بوده و نتایج بهتری را برای شما در پی دارند. جالب است بدانید که سبک طراحی و قالب این محصول نیز در کیفیت کار شما تاثیر می‌گذارد. به‌عنوان مثال پودر فیکس‌های که سری نمکدانی دارند، فرآیند استفاده را راحت‌تر می‌کنند و مانع از کثیف‌کاری می‌شوند.

پودر فیکس فلورمار اصل

نحوه استفاده از پودر فیکس در گریم و آرایش صورت چگونه است؟

برای استفاده از پودر فیکس به شکل صحیح در گام نخست شما نیاز به اسفنج آرایشی یا راش تخت دارید. زیرا باید بتوانید پودر فیکس را به‌طور کاملا طبیعی روی آرایش خود کاملا محو کنید. براش نرم پرمویی نیز از ابزارهای مورد نیاز برای استفاده درست از پودر تثبیت کننده آرایش به‌شمار می‌رود.

برای استفاده از پودر فیکس باید صورت خود را به خوبی زمینه‌سازی و فید کنید. سپس، با کمک اسفنج آرایشی یک لایه نازک کرم کانسیلر یا همان کرم فیکس روی صورت خود بزنید. فراموش نکنید که اسفنجی آغشته به کرم پودر را باید به‌شکل ضربه‌ای به صورت بزنید تا لایه نازک پودر تثبیت کننده آرایش و گریم روی چهره شما نقش ببندد.

سپس متناسب با قابلیت جذب پوست خود، حدود ۳ الی ۱۰ دقیقه صبر کنید. البته ناگفته نماند که هرچقدر بتواند حوصله بیشتری به خرج دهید و زمان زیادی صبر کنید کیفیت کار و ماندگاری آرایش و گریم چهره شما بالاتر می‌رود.

در مرحله دوم با کمک براش پرمو پودر فیکس را به‌طور کامل در چهره خود محو کنید. اگر مراحل فوق را به‌درستی انجام داده باشید کرم پودر روی صورت‌تان دست نخورده باقی می‌ماند و منجر به ایجاد خطوط ریز و چین و چروک روی صورت نمی‌شود.

البته در این رابطه کیفیت کرم پودر نیز مهم است. به عنوان مثال اگر کرم پودر اصل فلورمار را برای آرایش چهره خود انتخاب کنید، مطمئنا از گریم و میکاپ خود رضایت بیشتری خواهید داشت.

برای تثبیت آرایش روی صورت، کدام نواحی نیاز به دقت بیشتری دارند؟

به طور کلی برای تثبیت آرایش و میکاپ باید همه نواحی صورت را با فیکساتور پوشش داد. اما در این میان برخی نواحی نیاز به توجه بیشتری دارند و شامل موارد زیر هستند.

·      زیر چشم

زیر چشم پر از خطوط ریز بوده و عضلات این قسمت در طول روز مدام در حال حرکت هستند. به همین دلیل احتمال ریزش آرایش مخصوصا ریختن پودر سایه در آن بسیار بالا است. همچنین ریزش ریمیل و ترکیب آن با آرایش زیر چشم نه تنها آرایش را به‌هم می‌ریزد، بلکه موجب می‌شود ظاهر شما نیز حالت طبیعی خود را از دست بدهد.

به همین دلیل استفاده از تثبیت کننده آرایش در زیر چشم اهمیت بیشتری دارد. پس باید بتوانید به شکل درست و به میزان کافی از پودر میکس برای این قسمت از صورت خود استفاده کنید.

البته ناگفته نماند که آرایش و میکاپ صورت به طور کلی با کیفیت همه لوازم آرایشی که استفاده می‌شود ارتباط دارد. به‌عنوان مثال اگر پودر سایه و ریمیل نیز از بین محصولات  اصل فلورمار انتخاب شوند، در معرض ریزش قرار نمی‌گیرند.

·      خط خنده

خط خنده نیز به دلیل خنده و صحبت کردن آرایش صورت را به‌هم می‌ریزد. به همین دلیل نیاز به توجه بالایی دارد و استفاده از پودر تثبیت کننده به شکل درست در اطراف لب‌ها در کیفیت کار شما و ماندگاری آرایش‌تان تاثیرگذار است.

·      چانه

چانه نیر از جمله نواحی صورت است که آرایش و میکاپ را تحت تاثیر قرار می‌دهد. به همین دلیل در حین استفاده از پودر میکس باید به صورت جدی به این قسمت نیز توجه شود.

·      تی زون

منظور از تی‌زون همان ناحیه بین پیشانی و بینی است. در ناحیه بین پیشانی و بینی نسبت به سایر قسمت‌های صورت چربی بیشتری ترشح می‌شود. به همین دلیل پس از آرایش روی آن‌ها برق می‌افتد. استفاده درست از تثبیت کننده آرایش در این نواحی مانع از برق افتادن می‌شود و کاهش کیفیت گریم و آرایش می‌شود.

·      زیر خط گونه

زیر خط گونه احتمال نمایان شدن کانتور بالا است. کانتور نیز از جمله مواردی است که تاثیری منفی بر کیفیت آرایش می‌گذارد. بنابراین با کمک پودر فیکس می‌توان اقدام به محو کردن آن از چهره کرد.

·      دو طرف بینی

اطراف بینی نیر همواره در معرض ترشح چربی بالا قرار دارد. استفاده از پودر تثبیت کننده آرایش از ترشح چربی زیاد و ریزش آرایش بینی جلوگیری می‌کند.

پودر فیکس

نتیجه گیری

در حال حاضر استفاده از پودر فیکس در گریم و آرایش صورت بسیار رایج است. اگر شما می‌خواهید به‌صورت حرفه‌ای از این محصول آرایشی استفاده کنید، باید بتوانید به شکل درست آن را به‌کار ببرید. این محصول آرایشی مانع از ریزش آرایش چهره شما می‌شود و در طول روز ظاهر زیبا و طبیعی به چهره شما هدیه می‌دهد.

اما از آنجایی منجر به ایجاد چسبندگی روی صورت می‌شود، فعالیت‌های طبیعی پوست را متوقف می‌کند. بنابراین زیاده‌روی در مصرف آن پوست شما را معرض آسیب قرار می‌دهد. پس توصیه صادقانه ما این است که از پودر فیکس فقط برای میهمانی‌ها، جشن‌ها و مواقعی مه حفظ آرایش و جذابیت بالای چهره برایتان اهمیت بیشتری دارد، استفاده کنید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.