خواننده محبوب و جوان این روزها، مجید رضوی

1

رپورتاژ

مجید رضوی یکی از خوانندگان تازه کار است که با عرضه آهنگ‌های جدید پای به دنیای موسیقی و ترانه‎سرایی گذاشته است و ترانه‌هایی مانند ” نگین قلبمی واسه دلم مرهمی” جزو بهترین اثرهای ایشان است که محبوبیت بسیار زیادی نیز دارد و طرفداران فراوانی به خود اختصاص داده است.  علاوه بر آهنگ “نگین قلبمی”، آهنگ‌های دیگری نیز از ایشان منتشر شده است که در ادامه به نقد و بررسی هریک از آن‌ها خواهیم پرداخت.

سایت موزیکیشو با جمع‌آوری آهنگ‌های مختلف از خوانندگان جدید مانند مجید رضوی، یک سایت پربار و مفید برای دانلود آهنگ جدید است که این آهنگ‌ها می‌توانند مانند ” نگین قلبمی واسه دلم مرهمی” بسیار جذاب و زیبا باشند. اگر علاقه‌مند به موسیقی و آهنگ هستید و تمایل به شنیدن ترانه‌های جدید از مجید رضوی هستید با مجموعه موزیکیشو همراه باشید و دانلود آهنگ جدید مجید رضوی را نیز از دست ندهید.

مجید رضوی
مجید رضوی

آهنگ‌های جدید و دانلود آهنگ جدید مجید رضوی

همان‌طور که در بالا نیز به آن اشاره شد، مجید رضوی یکی از خوانندگان جدید در هنر موسیقی و ترانه‌خوانی است که با وجود ورود سریع و ابتدایی که به این دنیای بی‌کران داشته است ولی با آهنگ‌های شاد و جدید خود که پرطرفدار نیز هست، توانسته نظرات بسیار مثبت خوانندگان را جلب کند و هواداران بسیار زیادی را به خود اختصاص دهد. این خواننده پرشور و جذاب، باوجود تازه‌کار بودن، ترانه‌های بسیار زیادی خوانده است. علاوه بر خوانندگی، تنظیم کار و ترانه‌سرایی‌های پرباری انجام می‌دهد و ترانه‌هایی که خود می‌سراید را به افراد علاقه‌مند در حوزه خوانندگی می‌دهد تا آن‌ها نیز به‌عنوان خواننده خود را به جامعه هنری و موسیقی ایران معرفی کنند و این عمل او از استقبال زیادی مواجه می‌شود.

آهنگ‌های مجید رضوی

آهنگ “نگین قلبمی واسه دلم مرهمی” که مجید رضوی خوانندگی آن را به عهده گرفته است در صدر آهنگ‌های محبوب رضوی است ولی آهنگ‌های دیگری نیز توسط این خواننده خوش‌ذوق و هنرمند منتشر شده است که می‌توان به ترانه “زود به زود  تنگ میشه دلم یهو” “اینا تو رو اذیت میکنن” و بسیاری از آهنگ‌های بامعنی و مضمون که در ادامه به تمام آن‌ها اشاره می‌کنیم.

آهنگ دسته گل از مجید رضوی

“دسته گل” از ترانه‌های معروف و محبوب مجید رضوی است که حس عشق و دوست داشتن را به فرد هدیه می‌دهد و با شنیدن جملات موجود در این آهنگ، افراد حس خوبی نسبت به‌هم پیدا می‌کنند. مضمون، مفهوم و جملاتی که در این آهنگ خوانده می‌شود، به این شرح است”هر چی گفتمو پس میگیرم، میخوام عشقتو دست بگیرم، هر چی گل واست هست بچینم، بریزم رو سرت جشن بگیرم” . در ابتدا تا انتهای این آهنگ عشق و هیجان موج می‌زند و مناسب‌ترین آهنگ برای شروع یک رابطه عاشقانه است و حتی می‌تواند به‌عنوان آهنگ عشق نیز نامیده شود. این آهنگ به نام جدیدترین کار مجید رضوی است که برای تحریک احساسات شنونده گزینه خوبی است.

آهنگ پدیده مجید رضوی

بعد از آهنگ “دسته گل” می‌توان به آهنگ “پدیده” اشاره کرد که غیرت و ناموس‌پرستی فرد عاشق به معشوق را نشان می‌دهد و در اواسط آهنگ جملات زیبا و سحرانگیزی موردتوجه قرار می‌گیرد ” هر کی ما دوتا رو تا دیده، حس بینمونو فهمیده، بردی قلبمو با چشات پدیده. یک آهنگ پرشور و هیجان که گوش هر شنونده‌ای را به بهترین شکل ممکن نوازش می‌دهد.

آهنگ آسمون

آهنگ “آسمون” مجید رضوی نیز یکی دیگر از ترانه‌های بااحساسات این خواننده است” واست آسمون میشم، تو پرنه شو برات سایه بون میشم، اگه گل بشی برام قطره قطره خودم بارونت میشم”. معنی و مفهوم بسیاری از آهنگ‌ها کاملا مشخص است و نکته و سخن‌های داخل آن وجود دارد که اگر دقت زیادی در آن صورت گیرد، کنایه از بسیاری مسائل مختلف و هدفمندانه است.

آهنگ‌های مجید رضوی

آهنگ چشم نظر

 آهنگ دیگری که از مجید رضوی است و قصد معرفی آن را داریم آهنگ ” چشم نظر ” است که یک فرد عاشق با اصرار تمام معشوقه خود را به برقراری ارتباط مجدد نوید می‌دهد “عشق تو از دلم دست برنمیداره، تو که نیستی از آسمونم هر چی درده می‌باره ، بیا ببین آب و جارو کردم واست خونه‌رو، بیا یه بار دیگه تجربه کن با من بودنو، به همین عشق دیگه برنمی‌دارم یه لحظه چشم ازت، بیا که اومدنت خیلی قشنگه”.

آهنگ از خودت بگو

علاوه بر آهنگ‌های شاد و امید بخش و عاشقانه مجید رضوی، او این‌بار با آهنگ “از خودت بگو” سبک جدیدی از آهنگ‌ها را برای علاقه‌مندان و شکست‌خوردگان عاشق خوانده است که این افراد با شنیدن این آهنگ تجربه تلخی که در عشق داشته‌اند را به‌یاد می‌آورند و همدردی برای دل ناراحت خود پیدا می‌کنند و زمانی که انسان یک شخصی را پیدا می‌کند که دردهای دل او را با اعماق وجودش حس می‌کند یک احساس نزدیکی با آهنگ و خواننده آن پیدا می‌کند و مجید رضوی هم در این آهنگ مانند دیگر آهنگ‌ها ارتباط خود را با مخاطب‌های خاص خود حفظ کرده است. جملاتی که در آهنگ “از خودت بگو” مجید رضوی خوانده می‌شود این است ” از خودت بگو این چند وقته که ندیدمت چی شد آخر اون چیزی که تو میخواستی شد، دلت تو این مدت قسمت کی شد، از خودت بگو، حالت خوبه با اون آدم جدید حتما بوده که نگات منو ندید من که بودم توی فکر تو شدید”

مجید رضوی محبوبیت و شهرت خود را مدیون ترانه ” نگین قلبمی واسه دلم مرهمی ” است ولی همان‌طور که در بالا نیز مطالعه کردید ترانه‌ها و آهنگ‌های بعدی او نیز از استقبال زیادی برخوردار شده است. در حالت کلی برای دانلود آهنگ جدید مجید رضوی و دانلود آهنگ جدید خواننده‌های مختلف می‌توانید وارد سایت موزیکیشو شده و انتخاب خود را انجام دهید.

جمع‌بندی

در این مقاله به دانلود آهنگ جدید مجید رضوی و آهنک “نگین قلبمی واسه دلم مرهمی” پرداخته شد و موضوع دانلود آهنگ جدید نیز موردبررسی قرار گرفت تا علاقه‌مندان و طرفداران این خواننده آهنگ‌های موردپسند خود را جستجو کرده و لذت شنیدن آن را به خود هدیه دهند. مجموعه موزیکیشو امیدوار است که توانسته باشد همراه خوبی برای شما در معرفی آهنگ‌های جدید خوانندگان مختلف مانند مجید رضوی باشد.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /
1 نظر
  1. ماخصود می گوید

    خیلی محبوبه صدای عرعرش مخصوصا این تو رو اذیت میکننعررررر نیومده خستت میکنننععررررر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.