بهترین دندانپزشک متخصص ایمپلنت

0
رپورتاژ

یکی از اعضای مهم بدن که این روزها همه توجه ویژه‌ای به آن می‌دهند، دندان است. با پیشرفت علم و تکنولوژی راه‌های مختلفی منجمله ایمپلنت برای درمان دندان و زیباسازی ظاهر پیشنهاد شده که هر کس با توجه به سلیقه می‌تواند راه دلخواه خود را انتخاب کند.

آیا شما با ویژگی‌های یک جراح لثه آشنا هستید تا بتوانید یک دندان‌پزشک ماهری را برای این کار انتخاب کنید؟ با کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید برترین متخصصان در این زمینه را بشناسید و در مواقع نیاز به آنها مراجعه کنید. در این مطلب سعی داریم شما را با دکتر ذوالفقاری متخصص ایمپلنت بیشتر آشنا کنیم.

چرا کاشت ایمپلنت دندان حساس است؟

قطعا می‌دانید که منظور از ایمپلنت، جایگزینی برای دندان‌های کشیده شده است. این عمل در دو مرحله یعنب جراحی لثه و بارگذاری تاج دندان انجام می‌شود. حداقل 3 ماه باید برای اطمینان از عمل موفقیت‌آمیز پیوند استخوان و پایه زمان لازم است.

اگر متخصص ایمپلنت نتواند در مرحله اول سلامت کامل لثه و استخوان را تضمین کند، نمی‌توان کاشت دندان را به سرانجام رساند. کاملا بدیهی است که برای پیوند پایه با استخوان علاوه بر تخصص دندان‌پزشک باید جسم فرد نیز در سلامت کامل باشد و افراد مسن باید از راهکارهای تقویت‌کننده استفاده کنند. دکتر ذوالفقاری با تجربه و سابقه خود می‌تواند گزینه مناسبی برای این عمل باشد و خیال شما از هر جهت آسوده کند.

ویژگی‌های بهترین متخصص ایمپلنت

با توجه به این‌که این جراحی کار بسیار دشواری است نمی‌توان به‌صورت شانسی به سرغ یک دندان‌پزشک رفت. به همین دلیل باید با مولفه‌ها و ویژگی‌هایی برای تعیین فرد اصلح در نظر گرفت. افراد زیادی به دلایل مختلف عمل ناموفقی را پشت سر گذاشته‌اند که به احتمال زیاد چوب یک انتخاب نادرست را خورده‌اند.

با افزایش فارغ‌التحصیلان در رشته دندانپزشکی آمار متخصصین در این زمینه نیز بالا رفته و باید انتخاب درستی برای عمل‌های حساسی مانند ایمپلنت داشت. در ادامه به چند ویژگی مهم متخصص ایمپلنت اشاره می‌کنیم.

تحصیلات

حتما شما نیز با ما موافق هستید که برای ایمپلنت بهتر است استانداردهای حساسی در نظر گرفته شود. یکی از مهم‌ترین نکات این است که داندانپزشک باید دوره تخصصی کاشت ایمپلمنت را در یکی از دانشگاه‌های معتبر جهان آموزش دیده باشد.

یک دندان‌پزشک عمومی قطعا گزینه مناسبی برای این عمل جراحی نخواهد بود و فردی که دوره تخصص را پشت سر گذاشته باشد گزینه بهتری است. دکتر ذوالفقاری با داشتن مدرک معتبر در شرق تهران توانسته خدمات ارزنده‌ای به هموطنان ارائه دهد.

تجربه

در همه کارها تجربه را می‌توان مهم‌ترین رکن و عامل موفقیت دانست. در این زمینه نیز این پارامتر بیش از کارهای دیگر اهمیت دارد و یک متخصص ایمپلنت باتجربه به طور قطع تصمیمات بهتری در رابطه با انجام عمل جراحی اتخاذ خواهد کرد.

در انتخاب بین فرد تازه‌کار و باتجربه هیچ شکی نداشته باشید که فرد باتجربه در صورت بروز مشکل می‌تواند سریع‌ترین و بهترین تصمیم را بگیرد.

تجهیزات پیشرفته

در اختیار داشتن به‌روزترین تجهیزات را نیز باید مورد بررسی قرار دهید و پس از آن متخصص خود را انتخاب کنید. دندان‌پزشکانی که اطلاعات خود را به‌روز می‌کنند و قادر هستند از جدیدترین تکنولوژی‌ها و دستگاه‌ها استفاده لازم را ببرند، قطعا گزینه‌های بهتری هستند.

برای اطلاع از این تجهیزات کار دشواری ندارید و می‌توانید از طریق سایت‌ها این جستجو را انجام دهید یا از افرادی که در تجربه مراجعه به درمانگاه‌های تخصصی را دارند پرس‌وجو کنید. درمانگاه ایثار (دکتر ذوالفقاری) یکی از مجهزترین درمانگاه‌های دندانپزشکی در تهران است که شما نیز می‌توانید از خدمات آن بهره‌مند شوید.

ارتباط موثر با بیمار

با توجه به دشواری عمل جراحی لثه دندانپزشک این وظیفه را به عهده دارد که با بیمار قبل از عمل و همچنین در حین آن ارتباط موثری داشته باشد. قبل از کاشت باید مراحل را با جزئیات کامل به فرد شرح دهد تا هیچ دلهره‌ای در حین کاشت ایمپلنت در او ظاهر نشود.

شما با شرکت در جلسه مشاوره رایگان می‌توانید این پارامتر را نیز بررسی کنید و انتخاب درستی داشته باشید. در ادامه می‌خواهیم شما را با درمانگاه ایثار (دکتر ذوالفقاری) آشنا کنیم.

درمانگاه ایثار

اگر شما نیز به دنبال یک متخصص ایمپلنت در شرق تهران هستید، می‌توانید در لیست خود دندانپزشکی دکتر ذوالفقاری را نیز داشته باشید. این دندانپزشکی در افسریه  واقع شده و شما می‌توانید از خدمات مختلفی نظیر ایمپلنت، کامپوزیت، لمینیت، روکش، بلیچینگ و … بهره‌مند شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت این مجموعه مراجعه کنید و با شماره تلفن‌های مندرج در سایت تماس حاصل فرمایید: 02133499950

جمع بندی

یکی از دشوارترین عمل‌های جراحی در حوزه دندانپزشکی کاشت ایمپلنت است که لازم است توسط متخصص باتجربه انجام شود. ما در این مطلب سعی کردیم تا ویژگی‌های متخصص ایمپلنت را برایتان ذکر کنیم تا بتوانید انتخاب درستی داشته باشید. برای رزرو مشاوره رایگان با دکتر ذوالفقاری می‌توانید به سایت درمانگاه ایثار مراجعه کنید.

طرح لایه باز

 

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5