عمل بینی مهم ترین عمل زیبایی

0
رپورتاژ

جراحی زیبایی بینی از مهم‌ترین عوامل در زیبایی صورت خانم‌ها و آقایان و رفع مشکلاتی مانند قوز بینی، سینوزیت و … است. انتخاب یک جراح بی‌تجربه، منجر به عدم رضایت شما از نتیجه عمل و هدررفتن پول شما می‌شود؛ اما بهترین جراح زیبایی بینی چه ویژگی‌هایی دارد؟ چگونه بهترین دکتر عمل زیبایی بینی را پیدا کنیم؟ عواقب عدم مراجعه به جراح متبحر و متخصص چیست؟ اگر شما هم به دنبال یافتن پاسخ این سوالات هستید، ادامه این مقاله را از دست ندهید.

بررسی ویژگی‌های بهترین جراح بینی

این روزها، تعداد جراحان زیبایی به شدت افزایش یافته است؛ اما آیا همه آن‌ها در کار خود تجربه و مهارت دارند؟ قطعا خیر. بهترین جراح بینی دارای ویژگی‌های زیر است:

دارای بالاترین آمار رضایت در جراحی بینی زیبایی

از بدترین مشکلات بعد از عمل جراحی زیبایی بینی، مشکلات تنفسی و عفونت ناحیه گوش و حلق و بینی است. حتی این مشکلات بعد از عمل، گاهی اوقات آن‌قدر زیاد هستند که زیباجو مجبور است با مراجعه به یک جراح دیگر، دوباره بینی خود را جراحی کند. بهترین جراح دارای بالاترین آمار رضایت و خرسندی زیباجویان بعد از عمل زیبایی بینی است. شما عزیزان می‌توانید از طریق مراجعه به سایت جراح موردنظر و مشاهده نمونه جراحی‌ها و رضایت زیباجویان به کیفیت کار پزشک از جراحی بینی پی ببرید.

داشتن آشنایی کامل با علوم زیباشناسی

یکی از مهم‌ترین نکاتی که در حین جراحی بینی زیبایی باید به آن توجه شود؛ تناسب اجزای صورت با یکدیگر است. اگر بعد از جراحی بینی، این تقارن و تناسب رعایت نشود، قطعا چهره زیباجو، نه‌تنها زیبا نخواهد شد؛ بلکه غیرطبیعی نیز به نظر می‌رسد. به عنوان مثال، اگر جراح، بینی شخصی را که صورت بزرگی دارد، بسیار کوچک کند، ظاهر صورت فرد به هم ریخته و حتی بدتر از قبل از عمل می‌شود. به همین دلیل، جراحان با توجه به علم زیباشناسی به افراد توصیه می‌کنند تا مدل بینی متناسب با چهره خود انتخاب کنند؛ فقط در مواردی نادر، اگر زیباجویان به حرف جراح گوش نکنند، جراح مطابق با خواسته آن‌ها جراحی زیبایی بینی را انجام می‌دهد.

توجه به صحبت‌ها و خواسته‌های زیباجویان و در نظرگرفتن منافع آن‌ها

جراحی بینی با توجه به ظاهر و اندازه صورت، چشم‌ها و سایر اجزا انجام می‌شود؛ علاوه بر این، مدل‌های مختلفی برای جراحی زیبایی بینی وجود دارد. بهترین جراح بینی (بهترین جراح بینی خانم)، ابتدا با دقت به صحبت‌های زیباجو گوش داده و سپس با توجه به ظاهر صورت و علم زیباشناسی، بهترین فرم را برای جراحی بینی زیبایی انتخاب و درباره پروسه و ظاهر بینی بعد از جراحی برای زیباجو توضیح می‌دهد. درواقع، با این کار، جراح منافع زیباجو و به حداقل‌رساندن مشکلات بعد از عمل را در نظر گرفته است.

دارای مدارک معتبر از تخصص و موفقیت‌ها

اگر به مطب بهترین جراحان سری بزنید، مشاهده می‌کنید که آن‌ها مدارک و دستاوردهای خود را روی دیوار برای مشاهده زیباجویان نصب کرده‌اند. به اندازه تمام این مدارک و دستاوردها، جراح با بهترین متدهای روز دنیا آشنا بوده و مهارت بیشتری در عمل دارد و عوارض جراحی با این کار به حداقل می‌رسد.

نحوه انتخاب بهترین جراح

برای انجام جراحی زیبایی بینی و انتخاب بهترین جراح می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید:

پرس و جو و جستجو در اینترنت

قطعا افراد زیادی در آشنایان و دوستان شما، عمل زیبایی بینی انجام داده‌اند؛ شما می‌توانید نظر این افراد را درباره نحوه کار جراح بپرسید. همچنین با جستجو در اینترنت می‌توانید بهترین جراحان زیبایی بینی را مشاهده کنید. بیشتر جراحان معروف دارای وب‌سایت هستند و به همین دلیل، شما به راحتی می‌توانید آن‌ها را در اینترنت پیدا کنید.

مراجعه حضوری به مطب

بعد از جستجو در اینترنت، با کوتاه‌کردن لیست خود از جراحان معتبر، می‌توانید به صورت حضوری به مطب آن‌ها مراجعه و با جراح موردنظر صحبت کنید.

عواقب عدم انتخاب جراح بینی خوب

در ادامه با عواقب عدم انتخاب یک دکتر جراحی بینی زیبایی خوب آشنا می‌شوید.

جراحی بینی مانند هر عمل دیگری دارای عوارضی مانند خونریزی، کبودی، درد و … است که این عوارض موقتی هستند؛ اما ارائه یک سری راهکار و تکنیک توسط یک جراح متبحر مانند دکتر لیلا ملکی بعد از عمل به شما کمک می‌کند تا این عوارض را به حداقل برسانید. همچنین، ایشان به شما توصیه‌های لازم قبل از عمل را ارائه می‌دهند تا بعد از جراحی زیبایی بینی، بهترین نتیجه را بگیرید.

از دیگر عواقب عدم انتخاب یک جراح خوب می‌توان به از بین‌رفتن حس بویایی، عدم تقارن بین دو حفره بینی، ایجاد سوراخ در سپتوم بینی، ایجاد صدا در حین نفس‌کشیدن، عفونت و بی‌حس‌شدن پوست، عدم تناسب بین اجزای چهره اشاره کرد. برای رفع این عوارض باید حتما جراحی ترمیمی انجام دهید. البته زیباجویان گرامی حتما باید این نکته مهم را به خاطر بسپارند که بعضی از مدل‌های بینی به صورت نتیجه دلخواه آن‌ها هرگز نخواهند شد. به عنوان مثال شخصی که دارای بینی گوشتی یا پوست ضخیم در ناحیه بینی است؛ حتی با چندبار عمل زیبایی بینی نیز دارای یک بینی فانتزی و خیلی کوچک نخواهد شد.

جراحی زیبایی بینی با دکتر لیلا ملکی

نام دیگر عمل زیبایی بینی، عمل رینوپلاستی است که از پرطرفدارترین عمل‌های زیبایی به شمار می‌رود و نقش مهمی در زیبایی خانم‌ها و آقایان دارد و باید توسط یک جراح متبحر مانند دکتر لیلا ملکی انجام شود. شما عزیزان برای دیدن نمونه کارهای ایشان می‌توانید علاوه بر سایت به صفحه اینستاگرام، گالری‌وب یا کانال آپارات ایشان مراجعه کنید.

نگاهی اجمالی به جراحی زیبایی بینی

پیداکردن یک جراح متبحر بینی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های افرادی است که قصد جراحی بینی خود را دارند. باتوجه به تعداد زیاد جراحان، انتخاب بهترین جراح آسان نیست؛ در این مقاله درباره ویژگی‌های بهترین دکتر عمل بینی که شامل بالاترین نظرات رضایت زیباجویان، دارای مدارک معتبر و تخصص و تجربه، توجه و احترام به نظرات زیباجو و… است، صحبت کردیم. دکتر لیلا ملکی از بهترین متخصصان جراحی زیبایی پلاستیک و بینی هستند که در نهایت دقت، ابتدا به صحبت‌های زیباجو گوش کرده و با توجه به منافع و سلامتی او، همچنین علم زیباشناسی، عمل را انجام می‌دهند. شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به سایت ایشان به آدرس drleilamaleki.com.www، نمونه جراحی‌های زیبایی و رضایت زیباجویان قبلی را مشاهده کنید.

آگهی متنی در همه صفحات

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.