نصب یک دفتر شیشه‌ای مدرن در یک ساختمان تاریخی قرن نوزدهمی!

0

شرکت Practice for Architecture and Urbanism (PAU) اخیراً بازسازی جالبی در پالایشگاه قدیمی قند قرن نوزدهمی بروکلین را به پایان رسانده است. این شرکت پوسته آجری اصلی ساختمان تاریخی را حفظ کرده و یک ساختمان اداری شیشه‌ای کاملاً جدید و مدرن و  از نظر انرژری کم مصرف را در داخل آن قرار داده است.

پالایشگاه قند دومینو در اصل توسط تئودور هاومایر برای جایگزینی ساختمان چوبی قبلی که در آتش سوزی ویران شده بود، طراحی شد. این ساختمان در سال 1884 متروک شد، اگرچه دودکشی بعدا به آن اضافه شد. این ساختمان به مدت 120 سال عملیاتی بود و در دوران اوج خود بیش از 450 تن شکر در روز تولید می‌کرد، تا اینکه سرانجام در سال 2004 بسته شد.

PAU مجبور به غلبه بر برخی چالش‌های جدی برای تبدیل ساختمان صنعتی سابق به یک دفتر مدرن بود، یکی از آن‌ها مجموعه‌ای از کف‌ها و طاقچه‌های پنجره ناهمتراز بود. در پایان تصمیم گرفته شد که برخی از ساختمان‌های جانبی را تخریب کرده و فضای داخلی را به‌طور کامل تخلیه شود تا یک دفتر شیشه‌ای در نمای آجری موجود نصب شود.

یک شکاف 3.6 متری بین سازه‌های جدید و قدیمی وجود دارد.یک پلان استاندارد در دفتر و همچنین ایجاد فضای داخلی مطبوع کمک می‌کند.

علاوه بر این، بین این دو ساختار قدیم و جدید ، PAU محیط سبز قابل توجهی از جمله صمغ شیرین آمریکایی و درختان بلوط بومی را اضافه کرده است.

مساحت دفتر جدید تقریبا 42000 متر مربع است و در کنار قسمت‌های اصلی کار، شامل یک لابی بزرگ با ارتفاع سه‌گانه، امکاناتی مانند باشگاه بدنسازی، استخر سرپوشیده و رستوران و خرده فروشی وجود دارد.

در بالاترین قسمت سقف پنت هاوس طاقدار آن، مناظر فوق‌العاده‌ای از منهتن نمایان است.

تبدیل پالایشگاه قدیمی مستلزم قرار دادن یک ساختمان امروزی در پوشش تاریخی سازه تاریخی، ایجاد یک طاق نیم استوانه‌ای شیشه‌ای بود.

این ساختمان به کاربران نور طبیعی، فضای سبز دلپذیر، چشم‌انداز‌های ساحلی و حس و حال داشتن یک بنای مدرن در اندرون یک سازه قدیمی را می‌دهد.

فضای سبز با سیستم بازیافت آب اداره می‌شود، به این معنی که تمام فاضلاب تولید شده توسط ساختمان تصفیه و در محل مورد استفاده مجدد قرار می‌گیرد.

علاوه بر این از نظر تولید انرژی این ساختمان خودکفا است و انتظار می‌رود که انتشار گاز‌های گلخانه‌ای آن به صفر برسد.

منبع: PAU


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

عکس‌هایی از زیباترین کتابخانه‌های دنیا

کتابخانه‌ها باید مظهر فرهنگ و هنر هر کشوری باشند. ساختمان ایمن و بزرگ، منظره تالار کتابخوانی، نوع چینش کتاب‌ها و تحویل آنها به کتابخوان‌ها، داشتن اینترنت آزاد و پرسرعت، حفاظت از نسخه‌های خطی و اسناد باارزش، آزاد بودن کتابخانه در حد امکان…

سازه‌ها و چیزهایی که حس مگالوفوبیای ما را به شدت تحریک می‌کنند – گالری عکس

مگالوفوبیا اصطلاحی است که برای توصیف ترس شدید و غیرمنطقی از اشیاء یا چیزهای بزرگ استفاده می‌شود. کلمه "مگالوفوبیا" از ترکیب دو کلمه یونانی "مگالو" به معنای بزرگ  و "فوبیا" که به معنی ترس یا بیزاری قوی است، گرفته شده است.افراد مبتلا به…

10 عکس بسیار زیبا از درخت – انتخاب شده از عکاسان خلاق

درخت‌ها زندگی‌بخش زمین و مایه زیبایی آن هستند. انسان‌ها هزاران سال است که آنها بهره می‌برند و تا توانسته‌اند پهنه زمین برخوردار از زیبایی‌شان را کمتر و کمتر کرده‌اند. درختان متنوع با شکل و آرایش متفاوت ریشه، تنه، شاخه‌ها و برگ‌ها، چشم‌نواز…

یک عکاس از هوش مصنوعی برای تصور اینکه شخصیت‌ها و سلبریتی‌های تاریخی امروز چه شکلی می‌شدند، استفاده…

یک عکاس از هوش مصنوعی (AI) استفاده کرده است تا تصور کند شخصیت‌های تاریخی مانند آل کاپون، بنجامین فرانکلین و شارون تیت اگر امروز به دنیا می‌آمدند چه شکلی بودند.این عکاس به نام آلپر یسیلاتس که در استانبول ترکیه زندگی می‌کند، پرتره های فوق…

باز هم نمونه‌هایی از معماری بد که آنقدر جلب توجه کرده‌اند که شهره اینترنت شده‌اند!

طراحی بد داریم تا طراحی بد. شاید پشت برخی از اینها اصلا طراحی‌ای هم در کار نبوده و همه چیز بداهه پیش رفته است یا حاصل اخنتلاف مهندس طراح داخلی و خارجی و کارفرمایی بوده که فکر می‌کرده همه چیز را می‌داند یا شاید هم دستور کارفرمایی بوده که…

مورد عجیب بیمار M: مردی که گلوله‌ای به سرش خورد و بعد همه چیز را وارونه می‌دید!

بر اساس گزارش موردی که به تازگی منتشر شده است، یکی از منحصر به فردترین و عجیب‌ترین موارد آسیب مغزی در تاریخ شرح داده شده: این مورد با نام مستعار بیمار M، نامیده می‌شود که در سال ۱۹۳۸ در جریان جنگ داخلی اسپانیا به سرش گلوله خورد و بعد آن…
آگهی متنی در همه صفحات

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.