آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی

0
رپورتاژ

چکیده : تعمیرات تجهیزات پزشکی یکی از پردرآمدترین زمینه‌های فعالیت در بازار کار این روزها به حساب می‌آید. آموزش نصب و راه اندازی قطعات پزشکی و تعمیرات آن‌ها عمده‌ترین زمینه فعالیت متخصصان این حوزه است. هنرجویان پس از گذراندن این دوره در مجموعه کاردانش و کسب مدارک معتبر از این آموزشگاه می‌توانند در شرکت‌های تجهیزات پزشکی، بیمارستان‌ها، آزمایشگاه‌ها، مراکز تصویربرداری، کلینیک‌ها و مطب‌های دندانپزشکی مشغول به کار شوند.

 

آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی

تعمیرات تجهیزات پزشکی یکی از پردرآمدترین زمینه‌های فعالیت در بازار کار این روزها به حساب می‌آید. آموزش نصب و راه اندازی قطعات پزشکی و تعمیرات آن‌ها عمده‌ترین زمینه فعالیت متخصصان این حوزه است. هنرجویان پس از گذراندن این دوره در مجموعه کاردانش و کسب مدارک معتبر از این آموزشگاه می‌توانند در شرکت‌های تجهیزات پزشکی، بیمارستان‌ها، آزمایشگاه‌ها، مراکز تصویربرداری، کلینیک‌ها و مطب‌های دندانپزشکی مشغول به کار شوند.

این دوره بر دو حوزه تعمیرات برد و تعمیرات مکانیک تجهیزات پزشکی تمرکز دارد که عمده تمرکز بر تعمیرات برد این تجهیزات است.آیا تعمیر و نگهداری تجهیزات پزشکی واقعاً مهم است و اگر چنین است چرا باید آن را انجام دهم؟

دلایل رو آوردن افراد به آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی

در این مقاله می‌خواهیم شش دلیل اصلی خود را در مورد اینکه چرا نگهداری تجهیزات مراقبت‌های بهداشتی مهم است، بررسی کنیم!

جهت شرکت در کلاس های آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی اینجا کلیک کنیدهمچنین .مجموعه تهران پایتخت اقدام به برگزاری دوره های آموزش دستیار دندانپزشکی

و آموزش تکنسین داروخانه میکند.

 

آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی

مراقبت از بیمار و ایمنی

مراقبتی که شما به بیماران خود ارائه می دهید می تواند تا حد زیادی تحت تأثیر عملکرد، عملکرد و کارایی تجهیزات در حال استفاده باشد. اگر دستگاه‌های پزشکی شما معیوب هستند یا قادر به انجام نتیجه مطلوب نیستند، می‌توان گفت که بیماران شما بهترین درمان ممکن را دریافت نمی‌کنند. تجهیزاتی که به طور منظم نگهداری و آزمایش نشده اند، می توانند اطلاعات، تشخیص و قرائت های گمراه کننده ای ارائه دهند، بنابراین می توان یک برنامه درمانی ناکارآمد را تجویز کرد. همچنین ممکن است منجر به آسیب یا آسیب به بیماران، کارکنان و هرکس دیگری شود که با استفاده از تجهیزات معیوب درگیر است.

تجهیزات سرویس‌دهی شده منظم می‌تواند به کارکنان شما اطمینان بیشتری نسبت به تجهیزات بدهد که بدون شک به بیماران منتقل می‌شود و محیطی امن و راحت برای همه ایجاد می‌کند. علاوه بر ارتقای مراقبت از بیماران، تجهیزات نگهداری مناسب با یک برنامه خدمات مداوم موثر، ایمنی کارکنان و بیمار را افزایش می دهد. توانایی شناسایی مشکلات احتمالی قبل از وقوع از خرابی، خرابی یا ایجاد آسیب دستگاه ها جلوگیری می کند.

صرفه جویی در پول

احتمالاً قبلاً آن را شنیده اید، اما نگهداری پیشگیرانه تجهیزات مراقبت های بهداشتی ارزان تر از تعویض مداوم آن با تجهیزات جدید است. مجبور به تعویض قطعات بزرگ تجهیزات سرمایه ای یا انجام تعمیرات پرهزینه اضطراری معمولاً هزینه بیشتری نسبت به داشتن یک برنامه تعمیر و نگهداری معمولی ایجاد می کند.

بنابراین، در حالی که ممکن است به نظر برسد که پول و زمان برای اجرای یک برنامه خدمات معمولی از بین می رود (زمانی که به نظر می رسد مشکلی وجود ندارد)، در واقع مهم ترین زمان برای بررسی آن است. این بیمه برای تجهیزات و امکانات شماست، زیرا نمی‌خواهید تا زمانی که تجهیزات دیگر کار نمی‌کنند، از خرج کردن پول خودداری کنید و بدون شک هزینه‌ها بیشتر خواهد شد.

از انطباق اطمینان حاصل کنید

تجهیزات پزشکی موجود در مرکز شما باید با دستورالعمل های مربوط به آن قطعه تجهیزات و تعیین شده توسط دولت مطابقت داشته باشد. سازمان هایی وجود دارند که از انطباق با استانداردهای نظارتی فدرال برای بیمارستان ها اطمینان حاصل می کنند.

مقررات می تواند از ایالت به ایالت دیگر متفاوت باشد، با این حال اکثر آنها به این مرکز نیاز دارند که لیست موجودی کامل تجهیزات خود را حفظ کند، دستورالعمل های تعمیر و نگهداری سازنده را داشته باشد و از آنها پیروی کند و دستگاه های حیاتی یا پرخطر را در لیست موجودی شناسایی کند. رعایت مقررات گاهی اوقات می تواند طاقت فرسا و وقت گیر باشد. با این حال، داشتن تیم مناسب برای پایبندی به دستورالعمل‌ها و نگهداری سوابق نگهداری برنامه‌ریزی‌شده می‌تواند به همه این اطمینان را بدهد که در صورت بازرسی، تأسیسات و تجهیزات آن مطابقت دارند.

 

آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی

شناسایی ریسک ها

تجهیزات به خوبی نگهداری شده به کاهش خطر و شناسایی خطرات بالقوه بسیار قبل از اینکه آنها مشکل ساز شوند کمک می کند، که ایمن ترین تجربه مراقبت های بهداشتی ممکن را برای بیماران شما تقویت می کند. شناسایی زودهنگام می تواند بسیاری از مسائلی را که می تواند در نتیجه آسیب بیمار یا کارکنان ناشی از تجهیزات معیوب مانند کاهش هزینه ها، اقدامات قانونی و شهرت رخ دهد، کاهش دهد.

حفظ نظم کار تجهیزات شما یک وظیفه است و چیزی که هرگز نباید نادیده گرفته شود، انجام تست شروع و خدمات کلیدی برای به حداقل رساندن این نوع هزینه های غیر ضروری برای تاسیسات شما است.

عملیات کارآمد

خرابی برخی از دستگاه های پزشکی ممکن است منجر به مشکلات ایمنی نشود، اما سطح عملکرد پایین تر، که گاهی اوقات به دلیل ناکارآمدی، کار شما را سخت تر می کند. داشتن یک برنامه می تواند شما را آگاه و آماده در مورد اینکه قطعه تجهیزات دیگر قابل استفاده نیستند و نیاز به تعمیر در یک دوره زمانی دارند، می کند. سپس می‌توانید یک برنامه پشتیبان داشته باشید، بنابراین نیازی به مصالحه در مراقبت از بیمار نیست و همچنین از دردسر خود صرفه‌جویی کرده‌اید.

حرفه ای گری

در حالی که این احتمالاً مزیت کمتری از شش مورد است، مطمئناً همیشه باید چیزی را در نظر داشت. اگر تجهیزات شما به دلیل اولویت ندادن تعمیر و نگهداری دائما خراب یا خراب می شود، ممکن است در نتیجه ناکارآمدی و مراقبت های نامرغوب، برای بیماران غیرحرفه ای برخورد کنید.

این می تواند به اعتبار شما آسیب برساند، چه یک مرکز کوچک یا بزرگتر باشید، می توانید با نصب چک های تعمیر و نگهداری منظم از این امر جلوگیری کنید.

درآمد و بازارکار تعمیرات تجهیزات پزشکی

تعمیرات تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی یکی از پردرآمدترین مشاغل کشور می باشد. امروزه با افزایش قیمت دلار ، وجود تحریم ها، خرید و جایگزینی تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی به آسانی نمی‌باشد. به همین جهت تعمیرات و نگهداری این تجهیزات ارزش والایی یافته است. برخلاف آنچه که به نظر می‌رسد؛ یادگیری اسامی و ظاهر پیچیده تجهیزات بسیار آسان می‌باشد.

بیشتر بخوانید: آموزش تعمیرات لیزر پزشکی

درآمد تعمیرات تجهیزات پزشکی بسیار مناسب است. یعنی برای تعمیر هر دستگاه می‌توان تا سی درصد قیمت اصلی دستگاه را دریافت کرد. با احتساب متوسط، تعمیرات روزانه یک دستگاه و کارکرد 25 روزه و متوسط دریافت 500 هزار تومان از هر دستگاه حداقل دریافتی ماهانه دوازده میلیون و پانصد هزار تومان خواهد بود.

آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی

برای تعمیرات تجهیزات پزشکی داشتن مهارت های فنی از الزامات است. با این وجود از دیگر مهارت های مورد نیاز متخصصین این حرفه، روش های برقراری ارتباط و مدیریت زمان می‌باشند. علاوه بر اینها شرکت ها، بیمارستان ها و سایر موسسات مشابه، باید به راحتی بتوانند به تجهیزات دسترسی داشته باشند. همچنین باید تجهیزات آنها از کارایی بالایی برخوردار باشند. به همین دلیل پیدا کردن یک فرد متخصص برای تعمیرات تجهیزات پزشکی و دندان پزشکی بسیار حائز اهمیت می‌باشد.

و از تمام موارد گفته شده مهم تر، سرعت تعمیرات در این حرفه اهمیت دوچندانی دارد. به علت سروکار داشتن با بیماران یا موقعیت‌های اورژانسی، تعمیرات در اسرع وقت باید صورت بگیرند. اینکار موجب جلب رضایت مشتری نیز خواهد شد.  تمام موارد بالا در غالب نکاتی در جلسات دوره آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی تهران پایتخت ارائه خواهند شد.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران /کاشت مو /قیمت روکش دندان / درمان طب / تجهیزات پزشکی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.