تازه‌های چهره‌ های معروف دنیا در شبکه‌های اجتماعی

0
رپورتاژ

در دنیای امروزی که شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی به یکی از ابزارهای اصلی برای برقراری ارتباطات فردی و اجتماعی تبدیل شده‌اند، چهره‌ های محبوب هر جامعه‌ای نیز به‌منظور ایجاد ارتباط نزدیک‌تر با طرفداران و هواداران خود، در این شبکه‌ها فعالیت دارند. در این مطلب تصمیم گرفتیم گزیده‌ای از فعالیت‌ها و محتواهایی که توسط چهره ها در شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام منتشر شده‌است را بررسی کنیم. فعالیت این افراد شامل محتواهای گوناگونی ازجمله عکس‌، ویدئو، نوشته‌ها و نظرات این چهره‌هاست که هدف‌شان برقراری ارتباط بیشتر و بهتر با جامعه و هواداران خود است.

عکس جدید تیلور سوئیفت در مراسم جوایز موسیقی بیلبورد

در مراسم جوایز موسیقی بیلبورد، حضور تیلور سوئیفت، یکی از چهره های محبوب موسیقی پاپ، حضوری چشمگیر و تأثیرگذار داشت و عکسی از این مراسم از خود منتشر کرد. با استایل بسیار زیبا و چهره متفاوت‌اش، تیلور سوئیفت توانست همچون همیشه نظرات را به خود جلب کند. این مراسم، فرصتی بود تا او با انتخاب لباس‌هایی منحصربه‌فرد و اجرای زنده‌، مخاطبان را به خود مجذوب کند. با حضور در مراسم بیلبورد، تیلور سوئیفت یک‌بار دیگر نشان داد که به‌عنوان یکی از پرطرفدارترین هنرمندان دنیای موسیقی، همچنان می‌تواند با برنامه‌هایش همه را شگفت‌زده کند.

بلیک لایولی، با انتشار عکسی به فلورنس ولش انتشار آلبوم جدیدش را تبریک گفت

بلیک لایولی با انتشار عکسی در اینستاگرام خود، به دوست صمیمی خود، فلورنس ولش، به مناسبت انتشار آلبوم جدیدش تبریک گفت. لایولی و فلورنس دوستان بسیار صمیمی و قدیمی هستند و این اولین باری نیست که از رابطه دوستی‌شان در شبکه‌های اجتماعی عکسی به اشتراک می‌گذارند.

کریستینا اگیولرا، با انتشار عکسی در اینستاگرام هوادارانش را به تماشای مراسم جوایز موسیقی بیلبورد دعوت کرد

با انتشار یک عکس جذاب، کریستینا اگیولرا یکی از چهره های جذاب و محبوب دنیای موسیقی، از هوادارانش دعوت کرد تا اجرای او در مراسم جوایز موسیقی بیلبورد را تماشا کنند. دعوت او به این شکل نشان از ارتباط نزدیک و ارتباط مستقیم کریستینا با طرفدارانش دارد؛ زیرا او با انتشار این پیام، احساس قدردانی و ارزشی که به هوادارانش می‌دهد را به اشتراک می‌گذارد. این نوع ارتباط مستقیم و شفاف، احساس مشارکت و پیوند بیشتر بین هنرمند و هوادار را تقویت می‌کند و باعث می‌شود که اجرای او در مراسم بیلبورد به یک رویداد منحصربه‌فرد برای همه طرفداران او تبدیل شود.

امیلیا کلارک عکسی با انتشار عکسی با فیبی والر، تجدید خاطره کرد

امیلیا کلارک همراه با همکارش در فیلم «سولو: داستانی از جنگ ستارگان»، یعنی فیبی والر بریج، توانستند با بازی به یادماندنی خود، عنوانی جدید و ماندگار در دنیای سینما ایجاد کنند. امیلیا کلارک یکی از چهره های محبوب سینما است که با نقش خود در این فیلم، یک‌بار دیگر استعداد و توانایی هنری خود را به اثبات رساند و با همکاری با فیبی والر بریج، به ترکیبی به‌یاد ماندنی در دنیای سینما تبدیل شدند. امیلیا کلارک با انتشار عکسی به‌همراه فیبی والر بریج، تجدیدخاطره کرد.

سلفی هیو جکمن و سگ بامزه‌اش

یکی از جدیدترین پست‌های هیو جکمن در شبکه‌های اجتماعی سلفی او با سگش است که خودش نقش چندانی در آن ندارد و بیشتر سگش را در مرکز توجه قرار داده است. در این سلفی،  هیو جکمن و سگش کنار دریا درحال بازی کردن هستند. پیشتر هیو جکمن بارها به این موضوع اشاره کرده که سگش را بهترین دوستش می‌داند و در روز، زمان مشخصی را برای وقت گذراندن با او صرف می‌کند.

عکس مشترک نینا دوبرو و پال ویسلی، خوناشام‌‌های قدیمی

نینا دوبرو و پال ویسلی چهره های محبوب تلویزیون و بازیگران سریال جذاب ومپایر دایریز (Vampire Diaries)، از زمان بازی در این سریال به دوستان بسیار خوبی تبدیل شدند و عکس‌ مشترکی با یکدیگر به اشتراک گذاشتند. سال‌ها از آخرین قسمت سریال می‌گذرد و در این عکس تغییر چهره این دو بازیگر نسبت‌به زمانی‌که در سریال بازی می‌کردند، کاملا مشخص است. نینا سبک موهای خود را تغییر داده و به‌نظر می‌رسد کمی لاغرتر شده است. چهره پال نیز با ته‌ریش جذاب‌تر و مردانه‌تر به‌نظر می‌رسد.

دوا لیپا و سبک لباس پوشیدن عجیب و غریب او

دوا لیپا یکی دیگر از چهره های محبوب موسیقی، دوباره با انتشار عکس‌هایش خبرساز شد. در این عکس سبک لباس پوشیدن دوا لیپا نه‌تنها به حداقل سی، چهل سال قبل برمی‌گردد، بلکه ژست‌هایی که او برای دوربین گرفته، هم همان‌قدر قدیمی است. این عکس در لاس وگاس گرفته شده و توجه خیلی از رسانه‌ها را جلب کرده است.

تبریک جولیان هاف به برادرش درک هاف، به مناسبت تولدش

با انتشار یک عکش دو نفره، جولیان هاف به برادر خوش‌تیپش، درک هاف، به مناسبت تولد او تبریک گفت. این خواهر و برادر رابطه خانوادگی بسیار خوب و ارتباط نزدیکی با یکدیگر دارند. جولیان هاف پیش‌تر نیز از رابطه بین خود و بردارش عکس‌‌هایی به اشتراک گذاشته بود. در این عکس نیز جولیان، درک را در آغوش گرفته و در یک مراسم حضور دارند. او با انتشار این عکس، تولد درک را تبریک گفته و برای او آرزوی موفقیت و خوشبختی کرده است.

سیرا، تولد پسرش را با انتشار عکسی در هلی‌کوپتر تبریک گفت

سیرا یکی از چهره های محبوب دنیای موسیقی و خواننده محبوب پاپ، تولد پسر کوچکش را درحالی‌که سوار بر هلی‌کوپتر هستند تبریک گفت. سیرا بارها در شبکه‌های اجتماعی خود، عشق و محبت خود را نسبت‌به پسرش ابزار کرده و نشان داده که چقدر از وجود او در زندگی‌اش احساس خوشحالی و خوشبختی می‌کند.

سخن پایانی

در دنیای امروز، شبکه‌های اجتماعی یکی از ابزارهای جدایی‌ناپذیر از زندگی انسان‌ها هستند و چهره ‌ها و افراد مشهور نیز در این شبکه‌ها حضور فعال دارند و با مخاطبان خود ارتباط برقرار می‌کنند. حضور این افراد در فضای مجازی، فرصتی برای تعامل و ایجاد ارتباط مستقیم با مخاطبان و طرفداران ایجاد کرده است. این افراد از طریق پست‌، ویدئو، نظرات و دیگر محتواهایی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کنند، ارتباط نزدیک‌تری با هواداران خود دارند. این فضای مجازی به این افراد امکان می‌دهد تا نظرات، ایده‌ها و فعالیت‌های خود را به‌طور مستقیم با مخاطبان خود به اشتراک بگذارند و از این راه با جامعه و هواداران خود در ارتباط بمانند.

آگهی متنی در همه صفحات

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.