رپورتاژ: رازهایی درباره خرید یخچال فریزر، ساید بای ساید و ماشین لباسشویی که فروشندگان دوست ندارند شما بدانید

ما به عنوان نمایندگی مجاز تعمیرات ساید بای ساید در تهران و نمایندگی مجاز تعمیرات ماشین لباسشویی در تهران میخواهیم تخصص و تجربه سالها کار و تحقیقات خود را در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی و تعمیر و خرید یخچال فریزر به شما انتقال دهیم یکی از ابزار هایی که قطعا در هر خانه ای وجود دارد و ضروری به نظر می رسد، یخچال فریزر است. وسیله ای مهم و حیاتی برای هر خانه و خانواده ای. حتما می دانید خرید اینن ابزار مهم و حیاتی چندان هم ساده نیست و شما باید دقت زیادی را به خرج دهید تا بتوانید یک محصول با کیفیت و قابلیت های مناسب خانواده خود بیابید. از آنجا که اغلب افراد در انتخاب نوع یخچال با مشکل مواجه هستند قصد داریم در این راهنمای خرید به بررسی تفاوت ها و ویژگی های یخچال های معمولی و ساید بای ساید بپردازیم و به شما کمک نماییم تا مناسب با تعداد و جمعیت خانواده تان بهترین انتخاب را داشته باشید.

12-20-2016-6-51-56-pm

در صورتی که بودجه بالایی را برای خرید یک یخچال کنار نگذاشته اید و تنها کارایی و دوام دستگاه برای شما اهمیت دارد بهترین انتخاب یک یخچال معمولی است که می توانید مناسب با بودجه خود در ابعاد و مارک های مختلف آن را پیدا کنید. یخچال های معمولی بسیاری با مارک های مختلف مانند تعمیرگاه مجاز ماشین لبساسشویی زیمنس تولید می شوند و نمونه های داخلی آن ها علاوه بر کیفیت عالی ساخت قیمت بسیارر  مناسبی نیز دارند.

در چه مواقعی به خرید یک یخچال ساید بای ساید فکر کنیم؟

12-20-2016-6-53-18-pm

در صورتی که هیچ محدودیتی در زمینه بودجه خرید یخچال ندارید بهترین انتخاب برای شما یک ساید بای ساید است که علاوه بر ابعاد بزرگ تکنولوژی و فناوری های آینده نگران آن شما را تا سال ها از خرید یخچال جدید بی نیاز خواهد نمود و همچنین دارای خدمات پس ار فروش خوبی باشد مانند نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید ویرپول  این دسته از یخچال ها اغلب برای جهیزیه عروس و خانواده های پر جمعیت توصیه می شود. نکتهه ای که توجه به آن ضروری به نظر می رسد این است که این دسته از یخچال ها در قیمت پایه ۵ میلیون تومان و تا رده هایی بالا تر از ۲۰۰ میلیون تومان در بازار موجود هستند.

نکته: یخچال های دوقلو دسته ای جداگانه از یخچال ها هستند که علی رغم شباهت بسیار زیاد به ساید بای ساید ها تنها بخشی از امکانات آن ها را دارا هستند. البته این دسته از یخچال ها برای خانواده های پر جمعیت و بزرگ بسیار مناسب و کاربردی هستند اما از دسته ساید بای ساید جدا بوده و دسته ای جدا برای خود دارند.

بهترین برند های ساید بای ساید موجود در بازار کدامند؟

بهترین شرکت‌ های تولید کننده: ال‌جی، بوش، بنتلی، بکو، بلومبرگ، سامسونگ، دوو، هاردستون، هایسنس و همچنین شرکت‌ های داخلی مانند اسنوا، پارس و هیمالیا از تولید کنندگان برتر یخچال ساید بای ساید هستند.

و همچنین بهترین شرکت های ارایه دهنده خدمات پس از فروش در تهران عبارتند از نمایندگی مجاز تعمیرات ساید بای ساید ال جی ، نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید فریجیدر ، نمایندگی مجاز تعمیرات لباسشویی بوش ، تعمیرگاه مجاز ماشین لباسشویی اریستون ، نمایندگی مجاز تعمیرات ماشین لباسشویی بکو ،

در زمان خرید یک یخچال به چه مواردی توجه کنیم؟

رنگ بندی بسیار مهم است.

رنگ بندی یخچال ها در تفاوت قیمت آنها تاثیر دارد. رنگ سفید ارزان ترین رنگ بوده و در رده ی بعدی نقره ای یا سیلور قرار دارد که علاوه بر مدرن تر نشان دادن وسیله قیمت بیشتری نیز دارد. در زمان خرید وسایل آشپزخانه توجه به یک دست بودن رنگ آن ها اهمیت بسیاری دارد.

پیش از خرید یخچال ابعاد آن را با ابعاد آشپزخانه مقایسه نمایید.

12-20-2016-6-54-17-pm

پیش از خرید یخچال حتما ابعاد محلی که برای آن در نظر گرفته اید را اندازه بگیرید زیرا در آپارتمان های امروزی همواره مشکل کمبود جا وجود دارد و این مشکل می تواند بعدا برایتان دردسر ساز شود. همچنین در صورتی که ابعاد یخچال بیش از اندازه بزرگ است قطعا در زمان جابه جایی و انتقال آن به مشکلاتی خواهید خورد.

توجه به مصرف انرژی و بازدهی دستگاه را در اولویت قرار دهید.

در زمان خرید یخچال حتما به برچسب انرژی و رده آن توجه نموده و یخچالی انتخاب کنید که علاوه بر مصرف کم برق کارایی مطلوبی را از خود ارائه دهد. همچنین می توانید با انتخاب یخچال های دوست دار محیط زیست از خرید یخچال هایی که گاز های گلخانه ای (CFC) تولید می کنند جلوگیری نمایید.

تجمل گرایی ممنوع!

12-20-2016-6-55-15-pm

در زمان خرید یخچال بیش از هر چیز به کارایی و امکانات یخچال مورد نظر خود توجه نمایید و به تجملات و ویژگی های انحصاری آن کاری نداشته باشید. به عنوان مثال خرید یخچال هایی با درب فرانسوی در بازه قیمتی ۸ تا ۲۰ میلیون تومان برای یک زوج جوان هیچ لزومی ندارد!

توصیه هایی برای خرید یک یخچال مناسب و کارآمد برای جهیزیه

همانطور که گفتیم یک یخچال ساید بای ساید برای زوج های جوان می تواند بسیار مناسب باشد زیرا در چند سال آینده خیال شما را از یخچال تان راحت خواهد نمود. اما در صورتی که قصد دارید اقتصادی تر عمل کنید و کمتر پول خود را صرف خرید یخچال نمایید خرید یخچال فریزر های دو قلو و یا خرید یک یخچال و فریز معمولی می تواند برای شما مناسب باشد.

12-20-2016-6-56-01-pm

نتیجه‌گیری نهایی

به عنوان آخرین توصیه باید بگوییم در صورتی که هزینه کمتری برای حرید یخچال کنار گذاشته اید بهترین انتخاب برای شما یک یخچال معمولی و یا دوقلوی بسیار باکیفیت است. زیرا با بودجه ای که شما برای خرید چنین یخچالی کنار می گذارید قطعا ضعیف ترین مارک های ساید بای ساید نصیبتان خواهد شد بنابراین عاقلانه ترین کار خرید یک محصول با کیفیت است نه یک ساید بای ساید که شاید اصلی ترین تفاوت آن یک یخ ساز باشد!

اما در صورتی که می توانید بودجه بیشتری را برای خرید یخچال کنار بگذارید حتما به فکر یک ساید بای ساید با کیفیت باشید زیرا این ابزار ضروری هرچه با تکنولوژی بهتری خریداری شود در آینده کمتر نیاز به تعویض آن خواهید داشت.

همچنین شما میتوانید در صورتی که با مشکل برای تعمیز ماشین لباسشویی خود مواجه شدید  به نمایندگی مجاز مرکزی ماشین لباسشویی ااگ یا  تعمیرگاه مجاز لباسشویی مدیا یا نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال سایذ بای ساید جنرال الکتریک مراجعه کنید

توجه داشته باشید که شما در هر نقطه از تهران که باشید میتوانید برای تعمیرات تخصصی یخچال فریزر ، تعمیرات و سرویس کولر گازی ، تعمیرات مجاز ماشین لباسشویی با ما تماس بگیرید.

راه های ارتباط با تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی

راه های ارتباط با ما :

خدمات مشتریان : 88304434

تعمیرگاه مرکزی : 88304435

شمال تهران : 22639783   ::    غرب تهران : 44038946

شرق تهران : 77586288   ::    غرب تهران : 36606190


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

نقشه واقعی جهان: این نقشه‌های هوشمندانه، اندازه واقعی کشورهای روی کره زمین را نشان می‌دهند

وقتی به نقشه جهان نگاه می کنید، منطقی است که فرض کنید گرینلند و آفریقا از نظر اندازه مشابه هستند. اما در واقعیت، قاره آفریقا 14 برابر وسعت خشکی یخی شمال است.با احتساب تعدادی از جزایر فراساحلی، مساحت کل گرینلند 2.16 میلیون کیلومتر مربع…

کودکی که از کتابخانه عمومی شهر می‌خواستند بیرون بیندازندش، اما فضانورد شد!

دو برادر به نام‌ها رونالد (چپ) و کارل مک نیر (راست) با 10 ماه اختلاف در جنوب جدا شده به دنیا آمدند. این دو در دوران کودکی تا بزرگسالی جدایی‌ناپذیر بودند.در سال 1959، رونالد مک نیر 9 ساله به یک کتابخانه عمومی در لیک سیتی در کارولینای…

تنهاترین درخت جهان در کجاست؟

در جزیره دورأفتاده کمپبل، واقع در بیش از ۶۰۰ کیلومتری جنوب  نیوزلند، صنوبر منفرد سیتکا روییده که به عنوان تنهاترین درخت روی زمین شناخته شده است.نزدیکترین درخت نزدیک به آن آن بیش از ۲۲۰ کیلومتر دورتر، در جزایر اوکلند است، در حالی که…

کلاژهای کاغذی زیبای مینیمال از شخصیت‌های سینمایی مشهور

اینکه بتوانی به صورت خلاصه و مختصر و مفید با هنر خودت، مفهومی را برسانی، هر بسیار جالبی است. حالا تصور کنید که با برش چند کاغذ رنگی و کنار هم نهادت انها، یغنی کلاژ کاغذی بشود، شخصیت‌های مهم سینمایی را بازسازی کرد.این کاری است که مارگارت…

10 عکس بسیار زیبا از درخت – انتخاب شده از عکاسان خلاق

درخت‌ها زندگی‌بخش زمین و مایه زیبایی آن هستند. انسان‌ها هزاران سال است که آنها بهره می‌برند و تا توانسته‌اند پهنه زمین برخوردار از زیبایی‌شان را کمتر و کمتر کرده‌اند. درختان متنوع با شکل و آرایش متفاوت ریشه، تنه، شاخه‌ها و برگ‌ها، چشم‌نواز…

خانه کوچک هم می‌تواند محل زندگی شادی باشد، اگر چیدمان هوشمند و به‌روز در آن استفاده شده باشد

کسانی که در کودکی در خانه‌های بزرگ زندگی کرده‌اند، چندان میانه‌ای با خانه‌های آپارتمانی ۵۰ - ۶۰ متری که این روزها آنها را هم به سختی می‌شود خرید، ندارند. اما تصور کنید که ساخت و سازها متفاوت بودند و کسی به فکر مصرف‌کننده جوان کم‌درآمد بود و…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

نظرات بسته شده است.