سیستم‌عامل iOS 11 منتشر شد؛ چه دستگاه‌هایی به‌روزرسانی می‌شوند و چگونه نسخه جدید را دانلود و نصب کنیم؟

7

همان‌طور که اپل وعده کرده بود؛ از ۱۹ سپتامبر (ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه‌ سه‌شنبه ۲۸ شهریور) نسخه یازدهم سیستم‌عامل موبایل iOS به طور رسمی منتشر شد.

اپل iOS 11 را در کنفرانس WWDS 2017 معرفی کرد و نسبت به نسخه‌های قبلی چندین ویژگی جدید و پیشرفته مانند Control Center، سیستم‌فایل جدید Files، صدای سیری طبیعی‌تر، فیلترهای جدید عکاسی، قابلیت‌های جدیدی در اپل موزیک و اپل استور و سرویس نقشه اپل دارد.

تغییرات نسخه جدید iOS به قدری هستند که برای کاربران کاملا مشهود و قابل لمس خواهد بود. دستگاه‌هایی که بتوانند به iOS 11 به‌روزرسانی کنند؛ قادر خواهند بود از قابلیت‌های واقعیت افزوده اپل استفاده کنند و از امکانات جدید دوربین‌های آیفون برای ثبت تصاویر با کیفیت بالاتر سود ببرند.

چه دستگاه‌هایی می‌توانند به iOS 11 به‌روزرسانی کنند؟

در تصویر زیر می‌توان فهرست تمام دستگاه‌های سازگار با iOS 11 را مشاهده کرد. از آیفون 5s به بالا تا آیفون X که اخیرا معرفی شده است. البته؛ آیفون‌های جدید معرفی شده به طور پیش‌فرض iOS 11 را استفاده می‌کنند و نیازی به به‌روزرسانی ندارند.

آی‌پد مینی ۲ و مدل‌های جدیدتر آی‌پد، آی‌پاد تاچ و آی‌پاد نسل ششم همگی می‌توانند iOS 11 را نصب و اجرا کنند.

چگونه iOS 11 را دریافت و نصب کنیم؟

از امروز سیستم‌عامل iOS 11 در دسترس کاربران قرار دارد. اگر یکی از دستگاه‌های اپل سازگار با این سیستم‌عامل را دارید؛ می‌توانید از مسیر Settings->General->Software Update برای دریافت نسخه جدید اقدام کنید.

البته، بهتر است قبل از به‌روزرسانی از دستگاه خود یک نسخه به‌روزرسانی روی آی‌تونز بگیرید تا در هنگام نصب iOS 11 در صورت بروز خطا یا مشکلی؛ بتوانید دوباره به دیتای خود دسترسی داشته باشید. بهتر است به طور دستی اقدام به گرفتن یک نسخه به‌روزرسانی کنید و متکی به نسخه‌های به‌روزرسانی خودکار آی‌تونز نباشید.

برای گرفتن نسخه پشتیبان روی آی‌تونز؛ ابتدا آخرین نسخه آی‌تونز دستگاه آیفون، آی‌پد و آی‌پاد را نصب یا به‌روزرسانی کنید.

از مسیر iTunes -> Check For Updates می‌توانید آخرین به‌روزرسانی را دریافت و نصب کنید.

اکنون؛ وارد نرم‌افزار آی‌تونز شده و وارد بخش backups شوید. در اینجا می‌توانید دستی یک نسخه پشتیبان تهیه یا از پشتیبان‌گیری رمزنگاری شده استفاده کنید.

پس از پشتیبان‌گیری از کل اطلاعات روی دستگاه؛ می‌توانید دانلود و نصب iOS 11 را آغاز کنید. بهتر است شارژ دستگاه شما کامل باشد و از یک اتصال وای‌فای خوب و البته زمان کافی برای به‌روزرسانی و نصب برخوردار باشید.

به‌زودی درباره قابلیت‌های جدید iOS 11 بیشتر خواهیم نوشت و اولین کارهایی که پس از نصب باید انجام دهید را مرور می‌کنیم. پس با سایت یک پزشک همراه باشید تا با هم از سیستم‌عامل موبایل جدید اپل لذت ببریم.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

بهترین کتاب های علمی تخیلی برای پرورش تخیل شما |۶۴ اثر خواندنی

تهیه فهرستی از آثار علمی تخیلی که در ایران ترجمه و منتشر شده باشند و محبوب باشند، دشوار است. کلا وقتی فهرست می‌کنیم هدف ما ترغیب خواننده به بیشتر خواندن است و نه اینکه ادعا کنیم چیز کاملی درست کرده‌ایم.پس این شما و شماری از محبوب‌ترین…

اگر قرار بود در طراحی بدنه و اجزای داخلی خودروها، فرهنگ و هنر هر کشور در نظر گرفته می‌شد

طراحی خودرو فرآیند پیچیده ای است که شامل عوامل مختلفی است تا اطمینان حاصل شود که محصول نهایی& ایمن، کارآمد , زیباست و نیازها و خواسته های مصرف کنندگان را برآورده می کند. فاکتورهای زیر برای مثال موثرند:ایمنی: ایمنی در طراحی خودرو از…

عکس‌های بسیار جالبی از روز‌های اولیه هوانوردی، دهه‌های 1890-1930

در اواخر قرن 19 و اوایل قرن 20، جهان شاهد تغییر ژرفی در فناوری شد. رویاپردازانی مانند برادران رایت، اتو لیلینتال و آلبرتو سانتوس-دومونت که با میل سیری ناپذیر برای تسخیر قلمرو‌های ناشناخته پرواز می‌کوشیدند، با جسارت و عزم تزلزل ناپذیر داستان…

آیا ماری آنتوانت واقعاً گفته بود مردمی که در قطحی نان هستند، کیک بخورند؟! حقیقت درباره یکی از…

این یکی از بدنام‌کننده‌ترین داستان‌های تاریخ است: روایت این است که ملکه ماری آنتوانت وقتی شنید که دهقانان فرانسوی آنقدر فقیر شده‌اند که توانایی خرید نان ندارند، پاسخ داد: "بگذارید کیک بخورند." این افسانه برای قرن‌ها نقل شده است و به این…

چرا غذاها در کتاب‌های مصور و انیمیشن‌ها اینقدر اشتها برانگیزند؟!

دوران کودکی خودم را که به یاد می‌آورم، یاد کتاب‌های داستان مصور می‌افتم که در بعضی از صفحات آن عکس میزهای پر از غذا درج شده بود. نقاشی‌های آنقد آنقدر خوب بودند که تصور می‌کردم میوه‌ها و مرغ و بوقلمون و سوسیس فرنگی‌ها مسلما باید کیفیت…

معماری‌هایی که واقعا شایسته تحسین هستند و ستایش هنری ما را برمی‌انگیزند

تناسب اجزا، انحناها، هماهنگی با فرهنگ و شرایط اقلیمی، عظمت، رنگ‌ها یا نشانه‌های قدمتی که ما را به خلسه‌های پر از تخیل می‌برند، هر کدام از اینها ممکن است یک عمارت را شاخص و برجسته کنند.در این پست بناهایی را با هم مرور می‌کنیم که هر یک از…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / نهال بادام / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /Hannover messe 2024 /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /جارو استخری /میکروبلیدینگ / اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /
7 نظرات
  1. مرتضی امینی می گوید

    “از آیفون ۵x به بالا تا آیفون X که اخیرا معرفی شده است. ”
    آیفون ۵s صحیح است

  2. A می گوید

    دکتر. چقدر سایتت آبکی شده، سادش بخیر یک زمانی تنها منبع اطلاعات کامپیوتری من بود این یک پزشک ولی الان…
    این همه دیگران را نصیحت کردی ولی خودت به دام افتادی

    1. علیرضا مجیدی می گوید

      مطلب متناسب با بازار مصرف باید آماده بشود. دقیقا خواننده‌ها و کاربران اینترنت فقط «ادعای» اهمیت به مطالب خوب را دارند و به این نتیجه رسیده‌ایم عملا هیچ احترامی برای مطالب با دقت آماده شده قائل نیستند، پس چرا باید وقت خود را تلف کنیم؟
      البته مسلما در سایت در کنار مطالب خبری، مطالب ژرف هم منتشر می‌شوند، اما باز هم خوانندگان آنقدر سرشان به مطالب سطحی سیاسی تلگرامی و یا مطالب زرد گرم است که اصلا تمرکزی برای خواندن مطالب طولانی ندارند.
      منتهای تمرکز خواننده‌های سابق هم 300 – 400 کلمه بیشتر نیست.
      باقی مسائل فقط ادعا است.
      ضمن اینکه عرضه iOS جدید قطعا خبر بسیار مهمی است و به باور من از خبر آی‌فون X هم نتیجه عملی‌تری برای ما در بردارد.
      در پی این خبر ما مطلب کاملی در مورد ویژگی خوب iOS هم آماده کرده بودیم که این مطلب را حتما وقت نداشتید بخوانید یا «نخواستید» ببینید.

      1. A می گوید

        دکتر حتی الان هم دیکثگر اون صبوری رو‌ در پاسخ دادن نمیبینم، حرفهاتون کاملا صحیح است من هم از تلگرام و اینستاگرام فرار کرده امولی یک پزشک از سالهای پیش برای من نقشی رو داشت که دانستنیها توی دوران بچگی برام داشت، من باز هم به اینجا سر میزنم، اما این همه تبلیغات و مقالات کپی پیست شده قطعا برازنده ی نام یک پزشک نیست.
        و باز هم اعتراف میکنم که همچنان بهترین هستید

  3. paya می گوید

    من اپدیت کردم سرعت گوشی فرقی نکرده فقط از مرکز سنترش سر در نمی یارم.

  4. یونیتی می گوید

    از سایت حرفه ای و کاملتون ممنونم و از راهنمایی هاتون خیلی استفاده میکنم.

  5. بی نام می گوید

    ios خیلی بهتر از اندروید شده

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5