اپل تصاویر و رندرهای متناقضی از طراحی آیفون X منتشر کرده که باعث سردرگمی مردم شدند

0

اپل از همان ساعت اول رونمایی آیفون X بابت طراحی آن مورد انتقاد قرار گرفت و هرچه به زمان عرضه رسمی این اسمارت‌فون انقلابی نزدیک‌تر می‌شویم؛ اشتباهات یا تناقض‌های بیشتری به چشم می‌خورد.

در مطلبی همان روزهای ابتدایی پس از معرفی آیفون X؛ به یک ضعف بزرگ طراحی این گوشی اشاره کردیم و گفتیم لبه بالایی این گوشی به خاطر استفاده از چندین سنسور در بخش وسط وارد نمایشگر شده و در حالت‌های تصاویر واید یا فیلم‌های نمایش افقی مانعی بر سر مشاهده کامل صفحه‌نمایش است. این مطلب را می‌توانید اینجا بخوانید.

اما در روزهای اخیر چندین عکس دیگر از آیفون X در سایت‌های مختلف منتشر شده است که باز هم اشتباه‌های دیگر اپل در طراحی آیفون X یا نحوه کار iOS 11 روی آن و حتا رندرهای معرفی آیفون X را نشان می‌دهد و باعث تعجب و سردرگمی همگان شده است.

اولین عکس مربوط به مستندات human interface guidelines  اپل برای معرفی ویژگی‌های جدید iOS 11 به توسعه‌دهنده‌گان تجهیزات این شرکت است. چند روز پیش؛ عکس ابتدایی و شروع این مستندات به صورت زیر بود که سروصدای زیادی به پا کرد:

همان‌طور که مشاهده می‌کنید؛ در آیفون X سمت چپ ساعت بزرگ روی صفحه‌نمایش قفل شده عدد ۱:۳۴ را نشان می‌دهد در حالی که در گوشه سمت چپ بالای نمایشگر ساعت عدد ۹:۴۱ را نشان می‌دهد. در عکس‌های دو آیفون X بعدی نیز ساعت ۹:۴۱ است. چطور چنین چیزی آن هم در آیفون‌های اپل وجود دارد؟ آیا اشکال و اشتباه بزرگی در طراحی آیفون X و iOS 11 وجود دارد؟

اپل پس از چند روز دست به کار شد و با تغییر این تصویر؛ رندر دیگری از آیفون X را برای جایگزینی آن انتخاب کرد تا دیگر ساعتی در گوشه بالا سمت چپ صفحه‌نمایش نشان داده نشود. عکس جدید جایگزین شده توسط اپل را در زیر مشاهده می‌کنید:

حالا سوال بزرگ دیگری مطرح می‌شود: بالاخره در آیفون X آن گوشه بالا سمت چپ چه اطلاعاتی نمایش داده می‌شود؟ ساعت یا نشان اپراتور موبایل یا هیچ‌چیز؟!

در تصاویری که از مراسم رونمایی آیفون X داریم؛ یکی همانند تصاویر جدید اپل است و خبری از عدد نمایشگر ساعت یا نام اپراتور موبایل نیست ولی در تصویر دیگر باز هم ساعت نشان داده شده است.

در حالی که پیش از رونمایی آیفون X گمانه‌زنی‌ها از حذف نمایش نام اپراتورهای موبایل حکایت داشت ولی برخی تصاویر و رندرها باز هم نام اپراتور موبایل را نشان می‌دهند.

اختلاف در تصاویر و ویدیوهای منتشر شده از آیفون X توسط اپل و اختلاف در رندرهایی که روی وب در دسترس است؛ همه را درباره اطلاعات نمایش داده در گوشه بالا سمت چپ آیفون X سردرگم کرده است.

یک احتمال این است که در صفحه خانگی خبری از عدد ساعت در آن گوشه محل دعوا نباشد ولی در صفحات بعدی ساعت نمایش داده می‌شود. همین‌طور؛ روی برخی از گوشی‌های آیفون قفل شده توسط اپراتورها، نام حامل مخابراتی نمایش داده شود.

یک احتمال دیگر هم به ناسازگاری نسخه اول iOS 11 با طراحی آیفون X تمرکز دارد که شاید در نسخه‌های بعدی این سیستم‌عامل و تا زمان عرضه رسمی این گوشی؛ تمامی این اختلاف‌ها و ناسازگاری‌ها برطرف شوند.

از اپل بعید به نظر می‌رسد به این موارد جزیی و بسیار ریز طراحی، دقت نکرده باشد و مثلا خودش هم نداند که چه اطلاعاتی باید در آن گوشه بالا سمت چپ نمایش داده شود. برخی از تصاویر رندر آیفون X اشتباهاتی دارند که اپل کم‌کم در پی اصلاح آن‌ها است ولی باز هم بی‌دلیل نیستند و شاید خبر از بازنگری‌های چندین باره در طراحی آیفون X به مرور زمان بدهند. در تصویر اول اشتباه اپل، صفحه خانگی آیفون X بیشتر قبل از رونمایی این گوشی در سایت‌ها دست به دست شد و در عکس بعدی اصلاح شده همان آیفون X رونمایی شده را می‌بینیم.

به هر حال، باید آیفون X به طور رسمی به دست ما برسد تا ببینیم آن گوشه بالا صفحه‌نمایش چه خبر است و چه چیزی می‌بینیم. شاید این‌طوری جذابیت این اسمارت‌فون هزار دلاری هم بیشتر بشود و انتظارها برای دیدن‌اش هیجان‌افزا باشد!

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

اگر این شخصیت‌های سینمایی و تلویزیونی به صورت گربه تصور می‌شدند

این کاری است با هوش مصنوعی انجام آن نستا ساده شده است. اما به یاد دارم که در سالیان دور برای همانند نشان دادن برخی سگ‌ها با شخصیت‌ها انسانی خاص، عکاس و روتوش کار چه زحمتی کشیده بود و این سری عکس‌ها را در شماره ظاهرا نوروزی یک شماره مجله…

چیزهای کوچکی که مایه دلخوشی، سرگرمی یا تعجب یا تفریح می‌شوند – گالری عکس

دلخوشی‌ها در زندگی بسیارند. دلخوشی می‌تواند خانه بزرگ، ماشین لوکس، شغلی دلخواه، تماشای فیلم در آخر روز خسته‌کنندهt یک کتاب تازه، معاشرتی روح‌افزا باشد یا حتی چیزهایی کوچک‌تر مانند دیدن زمین یخ‌زده در اول صبح زمستان و شکسته شدن لایه نازک یخ…

10 شهید دنیای فناوری!

هر کدام از ابزارها و دستگاه‌هایی که ما در زندگی عادی خود از آنها استفاده می‌کنیم، ثمره تلاش‌های بی‌وقفه دانشمندان و افراد زیادی بوده‌اند. اگر فداکاری، ریسک‌پذیری، شهامت و ماجراجویی این افراد نبود، ما هیچ کدام از این فناوری‌ها و ابزارها را…

روسای جمهوری آمریکا به صورت تصاویر خیالی شبیه گیم‌های رل پلیینگ ژاپنی!

توجه: تصاویر را میدجرنی ساخته و سازنده ظاهرا فارغ از سمت و سوی سیاسی و فقط یک نوع بیان هنری دست به این کار زده است.جو بایدن:دونالد ترامپ:باراک اوباما:جورج دبلیو بوش:بیل کلینتون:جورج بوش پدر:…

عکس‌های تاریخی که با دیدن آنها درمی‌مانیم که آنها واقعا در گذشته گرفته شده‌اند یا در یک آینده بهتر و…

گذشته بهتر بود یا آینده. این یک سوال باستانی است. معمولا ما تصور می‌کنیم که ترجیح دادن گذشته، تنها یک حس نوستالژیک خام است. چیزی که بن‌مایه فیلم نیمه‌شب در پاریس هم بود.اما گاهی ما پیش خودمان فکر می‌کنیم که این ترجیح و دوست داشتن، شاید…

قسمت دیگری از عکس‌های تاریخی کمتر دیده شده‌اند و نگرش جدیدی نسبت به تاریخ در ما ایجاد می‌کنند

عکس‌های تاریخی بسیار هستند. برخی از آنها از فرط تکرارِ دیگر روتین می‌شوند و نکته جدیدی به ما نمی‌افزایند. متاسفانه برخی از آنها در بایگانی‌های فراموش می‌شوندو کسی متوجه نکته‌شان نمی‌شود و به تدریج نابود می‌شوند و برخی هم کمتر از بقیه بها…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / نهال بادام / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /Hannover messe 2024 /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /جارو استخری /میکروبلیدینگ / اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5