اپل برای جام جهانی تجهیز شد: افزوده شدن بخش جام جهانی به سیری، اپ‌استور و سرویس‌های دیگر

0

در حالت عادی اگر سوال ورزشی از سیری اپل بپرسید؛ با احتمال متوسط به بالایی می‌تواند پاسخ شما را بدهد.

اما امروز اپل به مناسبت شروع جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، بخش جدیدی به دستیار صوتی خود اضافه کرد تا از جام جهانی به طور کامل در سیری پشتیبانی شود.

اپل امروز طی یک اطلاعیه عمومی از پشتیبانی جام جهانی در سرویس‌ها و دستگاه‌های مختلف خود خبر داد. اپل می‌گوید هم‌اکنون سیری می‌تواند به سوالات کاربران درباره جام جهانی به طور کامل و صحیح جواب دهد.

مثلا کاربران می‌توانند از سیری سوال کنند بازی فرانسه و استرالیا چه ساعتی انجام می‌شود یا نتیجه آن چه شد. همین‌طور، می‌توانند درباره بازیکنان یک تیم مثلا انگلیس از سیری سوال کنند. این قابلیت سیری در ۲۶ کشور از جمله امریکا فعال و در دسترس خواهد بود.

علاوه بر سیری، اپل یک بخش جدید در اپ‌استور راه‌اندازی کرده تا اپلیکیشن‌ها و بازی‌های مرتبط به فوتبال و جام جهانی را به طور ویژه در آن‌جا قرار دهد. این بخش قرار است حال و هوای اپ‌استور را فوتبالی و جام جهانی کند.

در بخش ویژه جام جهانی اپ‌استور، اپلیکیشن‌هایی برای عکاسی بهتر در این رویداد پیشنهاد می‌شود یا اینکه قرار است آموزش‌هایی به خبرنگاران، عکاسان و تماشاچیان داده شود.

بسته ویژه اپل برای جام جهانی

اپل در اطلاعیه‌اش تاکید می‌کند این بخش جدید ویژه جام جهانی اپ‌استور از طریق دستگاه‌ها و سرویس‌های مختلف این شرکت مانند اپلیکیشن Apple TV روی آیفون، آیپد و تلویزیون اپل تی‌وی هم در دسترس قرار می‌گیرد.

اپلیکیشن خبرخوان اپل نیوز نیز سعی می‌کند آخرین اخبار، تصاویر، زمان‌بندی مسابقات، تحلیل‌های کارشناسی و انواع محتواهای دیگر را درباره بازی‌های جام جهانی ۲۰۱۸ در اختیار کاربران قرار دهد.

اپل موزیک قرار است ۳۲ پلی‌لیست جدید به مناسبت جام جهانی رونمایی کند تا کاربران بتوانند موزیک‌هایی با موضوع فوتبال گوش کنند.

کار دیگر اپل، انتشار مجموعه آموزش‌ها و فایل‌های صوتی به نام The Beautiful Game در Apple Podcasts و Apple Books برای عموم مردم است تا از فرصت جام جهانی استفاده بیشتری کنند و اطلاعات خودشان در موضوع‌های مختلف را ارتفا دهند یا مهارت‌های جدیدی یاد بگیرند.

در نهایت، اپل اپلیکیشن Clips خود را برای جام جهانی به‌روزرسانی کرده است. در نسخه جدید Clips شاهد انیمشن‌ها و استیکر، برچسب‌‌ها و پوسترهایی با موضوع جام جهانی و قابل تغییر و دستکاری هستیم.

اپل با ارایه این مجموعه از سرویس‌ها و محتواهای ویژه جام جهانی قصد دارد کاربران دستگاه‌های iOS کمتر علاقه‌مند به فوتبال و ورزش را نیز با جام جهانی همراه کند و فضای شور و شوق موجود در روسیه را به فضای مجازی بکشاند.

منبع: + و +


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

عکس های هوایی تام هگن از باغ های زیتون اسپانیا – الگوهای زیبای مواج و سنت‌های قدیمی

به مدت هزاران سال، اسپانیا به دلیل آب و هوای مدیترانه‌ای، تابستان‌های طولانی و گرم و دمای معتدل زمستانی، در تولید زیتون پیشرو بوده است. میوه‌های زیتون که در آب نمک نگهداری می‌شوند و یا آسیاب می‌شوند تا روغن‌های طبیعی از آنها استخراج شوند،…

یک عکاس از هوش مصنوعی برای تصور اینکه شخصیت‌ها و سلبریتی‌های تاریخی امروز چه شکلی می‌شدند، استفاده…

یک عکاس از هوش مصنوعی (AI) استفاده کرده است تا تصور کند شخصیت‌های تاریخی مانند آل کاپون، بنجامین فرانکلین و شارون تیت اگر امروز به دنیا می‌آمدند چه شکلی بودند.این عکاس به نام آلپر یسیلاتس که در استانبول ترکیه زندگی می‌کند، پرتره های فوق…

کلاژهای کاغذی زیبای مینیمال از شخصیت‌های سینمایی مشهور

اینکه بتوانی به صورت خلاصه و مختصر و مفید با هنر خودت، مفهومی را برسانی، هر بسیار جالبی است. حالا تصور کنید که با برش چند کاغذ رنگی و کنار هم نهادت انها، یغنی کلاژ کاغذی بشود، شخصیت‌های مهم سینمایی را بازسازی کرد.این کاری است که مارگارت…

عکس‌های ساده‌ای که به خاطر پرسپکتیو و زاویه دید، گیج‌کننده و تفکربرانگیز شده‌اند!

زاویه دید خیلی مهم است. این موضوع در زندگی هم صادق است. ما گاهی عادت نگاه کردن از یک زاویه دید خاص و گسترده نکردن نگاه خود را پیدا می‌کنیم و در نتیجه برداشت خیلی عجیبی از چیزهای ساده می‌کنیم. این طوری می‌شود که کارهایمان اشتباه از آب…

تصاویر طبقه‌بندی شدن پنتاگون البته «تخیلی» و حاصل میدجرنی از بازیابی یوفوها و برنامه‌ مهندسی معکوس…

بشقاب پرنده مخفف عبارت Unidentified Flying Object است. به هر شیء یا پدیده‌ای اطلاق می‌شود که در آسمان مشاهده شود و به راحتی قابل شناسایی یا توضیح نباشد. بشقاب پرنده‌ها اغلب با ادعا‌های مربوط به فضاپیما‌های فرازمینی مرتبط هستند، اما می‌توان…

جشن ۷۵۰ سالگی برلین در آلمان شرقی و رژه رایانه‌های قابل حمل

در سال ۱۹۸۷، برلین ۷۵۰مین سالگرد تأسیس خود را جشن گرفت و شهر پر از هیجان بود. دولت کمونیستی آلمان شرقی، که در آن زمان بر نیمه شرقی شهر حکومت می‌کرد، می‌خواست این مناسبت را با رژه بزرگی که دستاورد‌های کشور را به نمایش می‌گذاشت، جشن بگیرد.…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.