ویوو Apex 2019 یک گوشی 5G تمام عیار با سنسور اثر انگشت تمام صفحه و ۱۲۸ گیگابایت رم است

0

شرکت ویوو سال گذشته از اسمارت‌فون آینده‌نگرانه و مفهومی نام برد که دوربین سلفی آن بسیار شبیه به گوشی معروف Nex است.

اکنون و در حالی‌که کمتر از یک ماه به برگزاری کنفرانس جهانی موبایل در بارسلونا باقی مانده است؛ اطلاعات بیشتری از گوشی Apex 2019 منتشر شده است.

می‌دانیم ویوو این اسمارت‌فون پیشگام خود را در MWC 2019 رونمایی می‌کند ولی احتمالا ورود آن به بازار تا سال ۲۰۲۰ به تاخیر بیفتد.

انتظار داریم طراحی ظاهری Apex 2019 متفاوت با گوشی Nex این شرکت باشد. حداقل در پیاده‌سازی دوربین سلفی جهنده حتما تغییراتی را شاهد خواهیم بود.

باز هم یک گوشی بدون قاب و حاشیه می‌بینیم که هیچ دکمه فیزیکی یا درگاهی ندارد. درست خواندید؛ نه خبری از جک هدفون روی این گوشی هست و از درگاه USB-C برای شارژ آن دارید.

احتمالا شارژ آن بی‌سیم و از طریق قاب فلزی پشت گوشی انجام شود. یک طراحی کاملا مینیمالیستی با شیشه‌های خمیده «Super Unibody»

Apex 2019 اولین گوشی 5G شرکت ویوو خواهد بود. تقریبا مطمئن هستیم که از مودم کوالکام X50 بهره می‌گیرد.

به گفته خود ویوو، با استفاده از این مودم در فضای کلی گوشی ۲۰ درصد صرفه‌جویی می‌شود که می‌تواند برای دیگر اجزای شبکه‌های 5G استفاده شود؛ بدون اینکه اندازه و طراحی گوشی تغییر کند.

پردازنده مرکزی و اصلی این گوشی هم کوالکام اسنپدراگون ۸۵۵ است. پردازنده‌ای که روی پرچم‌دارهای سال ۲۰۱۹ خواهیم دید و هنوز تراشه‌ای بالاتر از آن برای صنعت موبایل معرفی نشده است.

همراه با این پردازنده، شاهد استفاده از ۱۲ گیگابایت رم و حافظه ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایتی هستیم.

اسمارت‌فونی کاملا جاه‌طلبانه برای تسخیر آینده

در پشت گوشی، یک سیستم دوربین دوگانه دیده می‌شود. در پنل جلویی هم احتمالا فقط یک دوربین سلفی به سبک گوشی Nex شاهد هستیم. اطلاعات زیادی درباره مشخصات این دروبین‌ها هنوز منتشر نشده است.

ویوو دوست دارد مردم روی قابلیت‌های نوآورانه و کاربردی دیگر این گوشی تمرکز کنند و به دنبال چندین دوربین روی یک اسمارت‌فون نباشند.

مثلا، ویوو از یک سنسور اثر انگشت تمام صفحه زیر نمایشگر Apex 2019 استفاده کرده است تا کاربران با فشار دادن هر بخشی از صفحه‌نمایش، سریعا قفل گوشی را باز کنند.

ویوو مدعی اسن این سنسور تمام صفحه‌نمایش را پوشش می‌دهد ولی بعید است واقعا این‌طور باشد و حدس ما پوشش دادن یک سوم اصلی یا نصف مرکزی آن است.

اگر شرکت ویوو توانسته باشد سنسور اثر انگشتی زیر تمام صفحه‌نمایش گوشی نصب کند؛ اولین شرکتی است که از فناوری «full-display fingerprint scanning» استفاده می‌کند.

این فناوری پر سروصدا می‌تواند دیگر رقبا را غلغلک دهد و به چالش بکشاند. به‌خصوص رقبایی مانند شیائومی، اوپو، هواوی و دیگر گوشی‌سازهای چینی که مدعی این بازار هستند.

استفاده از فناوری «body soundcasting» می‌تواند غافل‌گیری بعدی اسمارت‌فون ویوو Apex 2019 باشد که بلندگوهای گوشی براساس ارتعاش‌های بدنه دستگاه کار می‌کنند و فناوری به مراتب آینده‌نگرانه‌تر از بلندگوهای جداگانه امروزی است.

همان‌طور که اشاره شد؛ گوشی جاه‌طلبانه آینده ویوو ماه آینده در مراسم MWC 2019 رونمایی می‌شود و جواب بسیاری از ابهامات و پرسش‌ها داده خواهد شد.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

250 فیلم برتر imdb به همراه معرفی و خلاصه و بررسی آنها + 23 فیلمی که حیف بود در این فهرست نباشند

مسلم است که آرای IMDB به خصوص از دید فیلم‌بین‌های حرفه‌ای فقط چیزی نسبی برای پی بردن به محبوبیت نسبی فیلم‌ها هستند. چه بسیارند فیلم‌هایی که نمره بالای 7 دارند، اما ارزش واقعی‌شان خیلی کمتر است و چه بسیارند فیلم‌هایی که آدم درمی‌ماند چرا…

تصاویر و لطایفی در مورد زندگی در اروپای شرقی

اروپای شرقی هنوز سنت‌های خاص خود را دارد و هنوز به اندازه بخش غربی مدرن نشده است و فرهنگ خاص خود را داراست.به همین خاطر ممکن است ما برخی از روندهای آنجا احساس نزدیکی کنیم.به تصاویر زیر بنگرید:آکوامن بعد از 2 هفته در بلغارستان…

عکس‌های بسیار جالبی از روز‌های اولیه هوانوردی، دهه‌های 1890-1930

در اواخر قرن 19 و اوایل قرن 20، جهان شاهد تغییر ژرفی در فناوری شد. رویاپردازانی مانند برادران رایت، اتو لیلینتال و آلبرتو سانتوس-دومونت که با میل سیری ناپذیر برای تسخیر قلمرو‌های ناشناخته پرواز می‌کوشیدند، با جسارت و عزم تزلزل ناپذیر داستان…

پرتره خانواده‌های روتین از کشورهای مختلف به کمک هوش مصنوعی ایجاد شد

هوش مصنوعی مدتی است که ما را شگفت زده کرده است. اخیراً با قابلیت‌های هوش مصنوعی در ساخت متون و درک زبان طبیعی برای پاسخ به بسیاری از سؤالات میزان تعجب ما پیشتر شده است.س از ChatGPT،  مایکروسافت هوش مصنوعی خود را همراه با مرورگر Edge و…

عملیات گانرساید: حمله نروژ به تاسیسات آب سنگین نازی‌ها که آنها را از بمب اتمی محروم کرد

سرهنگ ارتش سلطنتی نروژ، لیف ترونستاد، پس از تحویل کپسول‌های انتحاری، به سربازانش اطلاع داد: «نمی‌توانم به شما بگویم که چرا این مأموریت اینقدر مهم است، اما اگر موفق شوید، برای صد سال در خاطره نروژ زنده خواهد ماند.»با این حال، این…

داستان تکامل اتاق خواب‌ها از دوران انسان‌های اولیه تا اتاق‌ خواب‌های هوشمند + گالری عکس

تکامل اتاق خواب‌ها تحت تأثیر عوامل مختلفی از جمله تغییرات فرهنگی، فناوری و اجتماعی قرار گرفته است. با گذشت زمان، اتاق خواب‌ها از فضا‌های خواب ساده به پناهگاه‌ها و آسایشگاه‌های چند منظوره و شخصی تبدیل شده‌اند.مروزی کوتاه بر تکامل آنها:…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.