ال‌جی V50 ThinQ اولین گوشی 5G بازار ایالات متحده خواهد بود

0

گوشی‌های 5G جدیدترین موج صنعت موبایل هستند. همه می‌دانیم که در سال ۲۰۱۹ چند گوشی 5G روانه بازار می‌شود ولی کدام برند موفق خواهد شد اولین گوشی 5G را در معرض خرید مردم قرار دهد؟

سامسونگ، هواوی و وان‌پلاس گوشی‌های 5G خود را آماده کردند و در رویداد MWC 2019 یا ماه مارس رونمایی می‌کنند ولی اخبار جدید منتشر شده نشان می‌دهد ال‌جی اولین گوشی 5G را در بازار امریکا خواهد فروخت.

مانند همیشه، ایوان بلاس، یک تصویر تازه منتشر کرده و مدعی است متعلق به گوشی LG V50 ThinQ است.

جانشین V40 ThinQ یکی از اولین اسمارت‌فون‌هایی است که به سریع‌ترین شبکه ارتباطی ممکن در جهان متصل می‌شود و خریداران آن می‌توانند جزو اولین کاربران 5G باشند.

احتمالا ال‌جی وی ۵۰ تینکیو در کنفرانس خبری ۲۴ فوریه این شرکت معرفی و بالافاصله هم در بازار عرضه شود.

اگرچه زمان زیادی تا رونمایی از این گوشی باقی نمانده است ولی اطلاعات بسیار کمی پیرامون آن داریم. تصویر منتشر شده به ما می‌گوید یک لوگوی 5G زرد رنگ در پشت و نوار وضعیت جلو خواهیم دید.

افزون بر این، شاهد سه لنز دوربین در پنل پشتی هستیم. براساس اطلاعات  V40 ThinQ، می‌توانیم حدس بزنیم این دوربین سه‌گانه شامل یک لنز معمولی، لنز واید و لنز تله است.

یک تغییر زیباشناختی در دوربین اصلی ال‌جی وی ۵۰ تینکیو، هم سطح شدن لنزها با بدنه گوشی است و دیگر شاهد برآمدگی آن‌ها نیستیم.

آن‌طور که عکس جدید منتشر شده از V50 ThinQ نشان می‌دهد؛ دوربین‌ سلفی هم یک دوربین دوگانه و احتمالا شبیه به دوربین V40 ThinQ خواهد بود. یک دوربین ۸ مگاپیکسل استاندارد برای سلفی و یک دوربین ۵ مگاپیکسل اولتراواید.

پرسش اصلی: قیمت V50 ThinQ چند است؟

نکته جالب، حسگر اثر انگشت در بدنه پشتی گوشی است. پس، ال‌جی از رقبای خود عقب افتاده و سراغ سنسور اثر انگشت زیر صفحه‌نمایش نرفته است.

برند ویوو اولین گوشی با سنسور اثر انگشت زیر صفحه‌نمایش را عرضه کرد و پس از آن برندهای وان‌پلاس و هواوی در اواخر سال ۲۰۱۸ گوشی‌های خود را با این ویژگی عرضه کردند.

سامسونگ از این ویژگی در گلکسی اس ۱۰ استفاده کرده است که در تاریخ ۲۰ فوریه معرفی می‌شود.

سایت Android Authority اعتقاد دارد گوشی وی ۵۰ تینکیو از یک باتری ۴ هزار میلی‌آمپرساعتی سود می‌برد که حدودا ۲۱ درصد بزرگ‌تر از باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی در V40 است.

باتری بزرگ‌تر برای گوشی‌های 5G یک ضرورت است چون مودم‌های این دستگا‌ه‌ها مصرف انرژی زیادی خواهند داشت.

آخرین نکته‌ای که می‌توان از تصویر منتشر شده توسط ایوان بلاس برای V50 ThinQ استنباط کرد؛ عرضه این گوشی توسط اپراتور اسپرینت است.

چهارمین اپراتور بزرگ ایالات متحده و تنها اپراتوری که AT&T را متهم به دروغ‌گویی و دغل‌بازی با نام تجاری 5GE می‌کند. اسپرینت اعتقاد دارد AT&T یک شبکه 5G واقعی راه‌اندازی نکرده است.

بزرگ‌ترین ابهام و سوال درباره گوشی جدید ال‌جی، قیمت آن است. یک گوشی 5G چقدر گران‌تر از یک گوشی 4G LTE است؟

وان‌پلاس می‌خواهد گوشی 5G خود را ۳۰۰ دلار گران‌تر از گوشی‌های 4G LTE روانه بازار کند. آیا ال‌جی هم این قاعده را رعایت خواهد کرد یا هزینه بیشتری را از مردم برای 5G طلب می‌کند؟

مطمئنا اسمارت‌فون‌های 5G در شروع کار ارزان قیمت نخواهند بود!

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

بازسازی چهره شاعران ایرانی به کمک هوش مصنوعی Midjourney (میدجرنی)

چه کسی می‌داند مولدهای متن به عکس هوش مصنوعی در آینده به کدام سمت خواهند رفت. به نظر من روز به روز پیشرفته‌تر و متنوع‌تر می‌شوند.امروز داشتم فکر می‌کردم گاهی لازم می‌شود که شما باری تصویرسازی بهتر به جای توصیف متنی، ترکیبی از توصیف متنی…

روسای جمهوری آمریکا به صورت تصاویر خیالی شبیه گیم‌های رل پلیینگ ژاپنی!

توجه: تصاویر را میدجرنی ساخته و سازنده ظاهرا فارغ از سمت و سوی سیاسی و فقط یک نوع بیان هنری دست به این کار زده است.جو بایدن:دونالد ترامپ:باراک اوباما:جورج دبلیو بوش:بیل کلینتون:جورج بوش پدر:…

هلند کشور لاله‌ها – توضیحات + گالری عکس زیبا

هلند به خاطر مزارع خیره‌کننده لاله‌ که گردشگران را از سرتاسر جهان جذب می‌کند، مشهور است. این مزارع به ویژه در فصل بهار، معمولاً از اواخر مارس تا اوایل اردیبهشت، سرزنده و زیبا هستند.مزارع لاله عمدتاً در منطقه‌ای به نام "Bollenstreek"…

عکس‌های بسیار جالبی از روز‌های اولیه هوانوردی، دهه‌های 1890-1930

در اواخر قرن 19 و اوایل قرن 20، جهان شاهد تغییر ژرفی در فناوری شد. رویاپردازانی مانند برادران رایت، اتو لیلینتال و آلبرتو سانتوس-دومونت که با میل سیری ناپذیر برای تسخیر قلمرو‌های ناشناخته پرواز می‌کوشیدند، با جسارت و عزم تزلزل ناپذیر داستان…

اگر ابرقهرمانان‌ها و شرورهای فیلم‌ها و کامیک‌ها در دوره ویکتوریا می‌زیستند!

عصر ویکتوریا دوره‌ای از تاریخ بریتانیا بود که از سال 1837 تا 1901 همزمان با سلطنت ملکه ویکتوریا بریتانیا ادامه یافت. این دوره، دوره تغییرات اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی قابل توجهی بود که نه تنها بریتانیا، بلکه سایر نقاط جهان را عمیقاً…

تنهاترین درخت جهان در کجاست؟

در جزیره دورأفتاده کمپبل، واقع در بیش از ۶۰۰ کیلومتری جنوب  نیوزلند، صنوبر منفرد سیتکا روییده که به عنوان تنهاترین درخت روی زمین شناخته شده است.نزدیکترین درخت نزدیک به آن آن بیش از ۲۲۰ کیلومتر دورتر، در جزایر اوکلند است، در حالی که…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.