تصاویر نمایشگرهای گوشی‌های گوگل پیکسل ۳ و ۳ ایکس‌ال منتشر شدند: سیستم تشخیص چهره و صفحه‌نمایش notch

0

گوشی گوگل پیکسل ۲ فروش خوبی دارند و هنوز جزو پرچم‌داران بازار محسوب می‌شوند.

به همین خاطر، در ماه‌های اخیر شایعات بسیار کمی درباره نسل بعدی اسمارت‌فون‌های گوگل پیکسل شنیدیم تا اینکه دیروز انتشار چندین عکس از صفحه‌نمایش و محافظ صفحه‌نمایش این گوشی‌ها؛ دوباره همه توجه‌ها را به سوی گوشی‌های پیکسل کشاند.

ابتدا بن گسکین عکسی روی توییتر منتشر کرد و مدعی شد تصاویر گوگل پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس‌ال هستند.

در ادامه، تصاویری از محافظ صفحه‌نمایش این گوشی‌ها روی سایت weibo منتشر شد که ویژگی‌های بیشتری را لو دادند و اگر واقعا محافظ‌های صفحه‌نمایش نسل بعدی اسمارت‌فون‌های گوگل باشند؛ باز هم شاهد صفحه‌نمایش notch هستیم.

اپل در آیفون X برای اولین بار صفحه‌نمایش notch را استفاده کرد و علی‌رغم انتقادات زیادی که از این طراحی صورت گرفت و نارضایتی برخی کاربران را به همراه داشت؛ با خیل گوشی‌های اندرویدی روبرو شدیم که صفحه‌نمایش notch دارند.

گفته می‌شود گوگل در اندروید P از صفحه‌نمایش notch پشتیبانی کرده است. بنابراین؛ دور از انتظار نیست که این شرکت هم نسل بعدی گوگل پیکسل‌ها را با بریدگی صفحه‌نمایش روانه بازار کند.

تصاویر نشان می‌دهند که همانند گذشته؛ گوگل پیکسل ۳ کوچک‌تر از پیکسل ۳ ایکس‌ال است و البته از صفحه‌نمایش notch خبری نیست.

احتمالا سیستم تشخیص چهره سه بعدی

گوگل پیکسل ۳ ایکس‌ال طراحی بسیار مشابه با پیکسل ۳ دارد ولی از صفحه‌نمایش notch و احتمالا بلندگوهای قدرتمندی در جلو سود می‌برد. تصاویر نشان می‌دهند که حسگرهای محیطی و دوربین جلویی نیز در بخش بالایی گوشی تعبیه شده‌اند.

احتمالا گوگل از یک دوربین دوگانه تشخیص چهره در جلو اسنفاده خواهد کرد. تصویر منتشر شده از محافظ صفحه‌نمایش این گوشی چنین پیامی را به ما می‌رساند؛ به جز اینکه یک حسگر دیگر باشد.

اگر گوگل واقعا از سیستم تشخیص چهره سه بعدی استفاده کرده باشد؛ اولین گوشی اندرویدی است که به این ویژگی مجهز شده و می‌تواند آیفون X اپل را به چالش بکشاند.

همچنین، تصاویر نشان می‌دهند هر دو گوشی بدون حاشیه طراحی شدند و جز در نوار بالای صفحه‌نمایش، به نظر می‌رسد در دیگر اجزای طراحی مشابه هم باشند.

همان‌طور که گفتیم، اطلاعات زیادی درباره گوشی‌های سری ۳ پیکسل منتشر نشده و به تنهایی از روی تصاویر دو صفحه‌نمایش این گوشی‌ها هم نمی‌توان قضاوت کرد و اطلاعات موثقی داد.

انتظار داریم گوگل از نسل جدید اسمارت‌فون‌هایش در مراسم ماه اکبر رونمایی کند. هنوز تا آن زمان ۵ ماه فاصله داریم و مطمئنا شاهد تصاویر لو رفته و اطلاعات فاش شده بیشتری درباره این گوشی‌ها خواهیم بود.

منبع: + و +


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

درخت‌هایی که با شیواترین زبان می‌گویند: می‌خواهم زنده بمانم!

درخت‌ها از 370 میلیون سال پیش بر روی کره زمین بوده‌اند و گرچه ما انسان‌ها با همه امکانات خود سعی در از بین بردن آنها داریم، آنها تا جایی که می‌توانند مقاومت می‌کنند.برآورد می‌شود که روی زمین علیرغم همه جفاهایی که ما به طبیعت وارد…

فهرست فیلم های برتر سال ۲۰۲۲ با استفاده از امتیازبندی جوایز اصلی اهدا شده در جشنواره های مطرح

فهرست فیلم های برتر سال ۲۰۲۲ با استفاده از اطلاعات زیر تدوین شده است:۱-جوایز اصلی اهدا شده در جشنواره های مطرحی چون کن، ونیز، برلین، ساندنس و...۲- جوایز انجمن های منتقدانی چون نیویورک، لس آنجلس، واشنگتن دی.سی و...۳-فهرست فیلم…

مرگبارترین روز در تاریخ، چه روزی بود و چطور رخ داد؟

انسان‌های راه‌های زیادی برای کشتن هم در طول تاریخ ابداع کرده‌اند: سلاح‌های هسته‌ای و زیستی ، بمب‌های آتش‌زا، گلوله‌ها، سرنیزه‌ها، ایجاد قحطی عمدی و ...کاملا قطعی نیست، اما طبق بسیاری از روایت‌ها مرگبارترین روز در تاریخ بشر در واقع نتیجه…

شوخی با مجسمه‌ها – وقتی حال مردم خوش است!

شوخی و طنز هم حال و هوای خاص خودش را می‌طلبد. مردم اگر از نظر پیشبینی شرایط اقتصادی آینده و وضعیت رفاه اکنون، آرامش و اطمینان خاطر لازم را داشته باشند و اگر بتوانند خود مقوله فرهنگ و اخلاق و دانش خود را ارتقا بدهند، شرایظ ظاهری و باطنی دیگر…

Fotomat: یادآوری غرفه‌های پردازش عکس دهه 1980 آمریکا که با خودرو از کنار آنها می‌گذشتند و فیلم‌…

در دوران قبل از عکاسی دیجیتال و آپلود آسان عکس‌ها (در این دومی شک دارم که فعلا در ایران ساده باشد!)، یک راه حل جذاب و نوآورانه برای ظاهر کردن فیلم‌های آنالوگ وجود داشت:  Fotomat.در طول دهه 1980، این غرفه‌های پردازش عکس در سراسر آمریکا،…

سری جدیدی از عکس‌های جذاب مقایسه‌ای زمان قدیم و جدید مکان‌ها و شهرها

عکس‌های «قبل و بعد» یا عکس‌های یک مکان بعد از گذشت زمان مدید، به چند دلیل جالب از آب درمی‌آیند:دگرگونی دیداری: انسان‌ها به طور طبیعی به سمت تغییرات و دگرگونی‌های بصری گرایش دارند. عکس‌های قبل و بعد تصویری واضح و قابل توجه از پیشرفت،…
آگهی متنی در همه صفحات

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.