سرانجام توییتر اجازه داد به ریتوییت‌ها فایل گیف‌ اضافه کنید

0

توییتر روز دوشنبه اعلام کرد کاربران موبایل می‌توانند از این پس در ریتوییت‌های خود از فایل‌های گیف استفاده کنند.

بنابراین، شما دیگر مجبور نیستید برای انتقال احساسات خود دنبال کلمات و جملات مناسب باشید و با انگشت تایپ کنید. کافی است گیف مناسب را پیدا و به ریتوییت اضافه کنید.

توییتر در بیانیه خود که در اختیار رسانه‌ها قرار داده است؛ اعلام می‌کند در ریتوییت‌ها می‌توان از عکس، فیلم و فایل‌های گیف استفاده کرد. تمام این محتواها قابل افزودن به ریتوییت‌ها هستند تا مردم بهتر و سریع‌تر بتوانند افکار، ذهنیات، احساسات و نظرات‌شان را به اشتراک بگذارند.

توییتر به طور شفافی اشاره می‌کند: «وقتی می‌خواهید با فرد دیگری مکالمه کنید ولی نمی‌توانید کلمات مناسبی بیابید؛ از گیف‌ها استفاده کنید.»

این قابلیت جدید فقط برای کاربران موبایل اندروید، iOS و نسخه وب اپلیکیشن موبایل در دسترس است و هنوز روی نسخه دسکتاپ توییتر اعمال نشده است. توییتر می‌گوید ممکن است این قابلیت برای همه کاربران در یک زمان فعال و قابل استفاده نباشد ولی به مرور و در چند روز آینده در دسترس همه کاربران قرار می‌گیرد.

به‌روزرسانی کوچک؛ تاثیری بزرگ

اگرچه این به‌روزرسانی کوچک توییتر شاید اتفاق و تغییر بزرگی نباشد ولی کاربران این شبکه اجتماعی مدت‌ها است منتظرش هستند. مکالمات و گفت‌وگوهای کاربران در سال‌های اخیر از متن به سوی عکس، استیکر، ایموجی و گیف حرکت کرده است و کاربران نیاز داشتند فایل‌های متحرکی در ریتوییت‌های خود استفاده کنند.

افزون بر این، به‌روزرسانی کوچک اخیر توییتر می‌تواند در تغییر چهره تایم‌لاین‌ها بسیار تاثیرگذار باشد و شاهد متن کمتر و گیف‌های متحرک بیشتری باشیم که قطعا شادابی و مشارکت بیشتر کاربران را در پی خواهد داشت.

توییتر اعلام کرد این به‌روزرسانی کوچک حاصل همکاری چندین تیم و کار تیمی بسیار سطح بالایی است. چون نیازمند تغییراتی در ساختار خود توییت، تایم‌لاین و همین‌طور ویژگی‌هایی برای نمایش یکسان و متقارن برای همه کاربران بودند.

تیم کاری این ویژگی در توییت‌های خود بسیار هیجان‌زده نشان داده و ابراز خوشحالی کردند که موفق شدند یکی از خواسته‌های کاربران این شبکه اجتماعی را برآورده کنند.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

مجموعه‌ای از «توتورو»های دست‌ساز در ستایش نماد استودیو جیبلی

تعدادی «توتورو»ی شکم گرد نمادین در انیمه My Neighbor Totoro از استودیو جیبلی به عنوان بخشی از مجموعه وسیعی از مجموعه‌ جدید کلکسیونی است که به احترام این شرکت رویاساز ساخته شده.این مجموعه که توسط تیم‌هایی از صنعتگران همکار ناکاگاوا…

روش‌های بد نشستن روی صندلی و شیوه نشستن سالم روی صندلی در محیط کار

در موقعیت‌های مختلف یا در هنگام خستگی، روش‌های مختلفی برای نشستن روی صندلی از سوی ما استفاده می‌شود که برای بدن مفید نیستند. برخی از این موارد عبارتند از:خم شدن روی صندلی: وقتی روی صندلی خمیده می‌شوید، ستون فقرات شما به درستی حمایت…

ژاک شارل: کسی که اولین بالون هیدروژنی تاریخ را به پرواز درآورد

در 4 ژوئن 1783، برادران مون‌گلفیه اولین بار یک بالون هوای گرم را در جنوب فرانسه به نمایش گذاشتند. این بالون که از گونی محکمی پوشیده شده با کاغذ ساخته شده بود و تا نزدیک به 2 کیلومتر بالا رفت و به مدت 10 دقیقه در هوا باقی ماند.خبر موفقیت…

انگار این شخصیت‌های تاریخی و اسطوره‌ای همین الان عکس گرفته‌اند! استفاده از هوش مصنوعی برای بازسازی…

ما بسیاری از شخصیت‌های تاریخی را تنها به صورت طراحی‌های محو و مجسمه‌ها و سردیس‌ها را دیده‌ایم. حالا تصور کنید که این شخصیت‌ها دوباره زنده می‌شدند و با آرایش صورت و مو و ریش امروزی و لباس‌های مدرن به عکاسخانه می‌رفتند.این کاری است که یک…

چیزهای کوچکی که مایه دلخوشی، سرگرمی یا تعجب یا تفریح می‌شوند – گالری عکس

دلخوشی‌ها در زندگی بسیارند. دلخوشی می‌تواند خانه بزرگ، ماشین لوکس، شغلی دلخواه، تماشای فیلم در آخر روز خسته‌کنندهt یک کتاب تازه، معاشرتی روح‌افزا باشد یا حتی چیزهایی کوچک‌تر مانند دیدن زمین یخ‌زده در اول صبح زمستان و شکسته شدن لایه نازک یخ…

بال‌های پرنده نورثروپ: کاوشی در هواپیمای XB-۳۵ افسانه‌ای با عکس‌های کمتر دیده شده

نورتروپ XB-۳۵ گواهی‌ای بر روح پرشهامت نوآوری در صنعت هوانوردی در اوایل دهه ۱۹۴۰ بود.XB-۳۵ که توسط شرکت نورتروپ Northrop با همکاری نیروی هوایی ارتش ایالات متحده توسعه یافت، یک هواپیمای آزمایشی بود که مرز‌های مهندسی هوانوردی را جابجا کرد.…
آگهی متنی در همه صفحات

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.