ماوس جدید MX Anywhere 3 لاجیتک برای کار در خانه ایده‌آل است و ۷۰ روز بدون شارژ کار می‌کند

1

ماوس‌های سری MX Anywhere لاجیتک جمع‌وجور و دارای مشخصات خلوتی بوده ولی تقریبا روی هر سطحی قابل استفاده هستند. این ماوس‌های برای کار در خانه یا مصارف قابل حمل ایده‌آل هستند.

شرکت لاجیتک از آخرین مدل این سری ماوس‌ها به نام MX Anywhere 3 رونمایی کرده است؛ یک ماوس بی‌سیم کامپکت برای همه دستگاه‌ها از جمله کاربران مک!

این ماوس از برخی ویژگی‌ها و عناصر ماوس‌های رده بالای سری MX Master لاجیتک برخودار است ولی از طراحی و سخت‌افزاری خلوت و سبک و ساده سود می‌برد.

برای مثال، از ویژگی و فناوری «MagSpeed Electromagnetic» بهره می‌برد که در اسکرول کردن، دقت و سرعت کاربر را به طرز چشمگیری افزایش می‌دهد. با این فناوری می‌توان روی پیکسل‌های خاصی متوقف شد یا هزار خط را در عرض یک ثانیه پیمایش کرد.

قابلیت کار روی شیشه و هر سطح دیگری

همان‌طور که از نام این ماوس مشخص است؛ MX Anywhere 3 می‌تواند روی هر سطحی کار کرده و قابلیت ردیابی خود را حفظ کند. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد در هر مکانی از خانه یا در بیرون از خانه، از میزکار و سطوح صاف تا کاناپه و کتاب و سطوح چوبی از این ماوس استفاده کنند.

همانند ماوس‌های سری MX Master می‌توان از این ماوس لاجیتک روی سطوح شیشه‌ای هم بهره برد. طراحی ارگونومیک این ماوس هم یک ویژگی کلیدی بسیار مهم است چون کاملا متناسب با فرم دست انسان طراحی شده و بدنه سیلیکونی آن بسیار نرم بوده و حس بهتری در هنگام لمس به دست می‌دهد.

لاجیتک می‌گوید این محصول نه تنها کامپک بود که برای سفر مناسب است؛ بلکه بدنه محکم و مقاومی برای مصارف روزانه دارد تا در برابر ضربات، فشارها، افتادن از سطوحی روی زمین یا حتی قطرات آب آسیبی نبیند.

مدل کل بخش خلاقیت و بهره‌وری لاجیتک می‌گوید این ماوس برای دست‌های کوچک طراحی شده و بسیار راحت است. طوری طراحی شده تا در هر زمان و هر مکانی بتوانید کارهای خودتان را انجام دهید.

شارژدهی ۷۰ روزه

دقیقا همانند برادر بزرگ‌تر خود، MX Master 3 مخصوص مک، ماوس MX Anywhere 3 نیز از ارتباطات USB-C برای شارژ شدن بهره می‌برد؛ ویژگی که کاربران مک و آیپد پرو دوست دارند.

با یک دقیقه شارژ سریع این دستگاه می‌توان تا سه ساعت از آن استفاده کرد ولی هنگامی که به طور کامل شارژ شود؛ ۷۰ روز دوام می‌آورد.

همانند دیگر لوازم جانبی شرکت لاجیتک، این ماوس را می‌توان حداکثر به ۳ دستگاه از طریق بلوتوث یا دانگل Unifying USB وصل کرد. سوییچ میان این دستگاه‌ها از طریق کلید بالای ماوس امکان‌پذیر است.

یک ماوس دوست‌داشتنی برای کاربران دستگاه‌های مختلف مک از دسکتاپ‌ها و مک‌بوک‌ها گرفته تا آیپدها هستند. دارای کنترل Flow cross-computer برای کپی محتواهایی مانند متن‌ها و تصاویر بین چندین دستگاه به طور ساده‌ است.

با نرم‌افزار MX Anywhere 3 می‌توان کلیدهای ماوس را برنامه‌ریزی کرد و پروفایل‌های خاصی برای عملکرد آن‌ها مشخص نمود. از این طریق، کاربران مک می‌توانند کلیدهای میانبر یا کارهای خاصی برای چندوظیفه‌گی و گردش بهتر کارها تعریف کنند.

این ماوس برای مک‌های دارای سیستم‌عامل macOS 10.15 و بالاتر و سیستم‌عامل iPadOS 13.4 به بالا عرضه شده است. به‌ویژه‌، اینکه می‌توان تصور کرد این ماوس چقدر خوب با تبلت‌های دارای سیستم‌عامل iPadOS جفت شود و تجربه کاربری بالاتری به نمایش بگذارد.

با قیمت ۷۹.۹۹ دلار روی سایت لاجیتک به فروش می‌رسد و البته سایت‌های خرده‌فروشی دیگری مانند بست بی و آمازون هم فروش آن را آغاز کردند.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

نقشه واقعی جهان: این نقشه‌های هوشمندانه، اندازه واقعی کشورهای روی کره زمین را نشان می‌دهند

وقتی به نقشه جهان نگاه می کنید، منطقی است که فرض کنید گرینلند و آفریقا از نظر اندازه مشابه هستند. اما در واقعیت، قاره آفریقا 14 برابر وسعت خشکی یخی شمال است.با احتساب تعدادی از جزایر فراساحلی، مساحت کل گرینلند 2.16 میلیون کیلومتر مربع…

این هنرمند با استفاده از هوش مصنوعی جمعی از ثروتمندترین آدم‌های جهان را در قالب آدم‌های فقیر تصور…

هنرمند هندی از هوش مصنوعی برای تولید تصاویری از ثروتمندترین و شناخته شده‌ترین افراد جهان - از بیل گیتس گرفته تا دونالد ترامپ - استفاده می‌کند تا تصور کند که اگر فقیر بودند چه شکلی می‌شدند.اگر آنها لباس‌های ژنده پوش پوشیده و در یک محله…

سری جدیدی از عکس‌های جذاب مقایسه‌ای زمان قدیم و جدید مکان‌ها و شهرها

عکس‌های «قبل و بعد» یا عکس‌های یک مکان بعد از گذشت زمان مدید، به چند دلیل جالب از آب درمی‌آیند:دگرگونی دیداری: انسان‌ها به طور طبیعی به سمت تغییرات و دگرگونی‌های بصری گرایش دارند. عکس‌های قبل و بعد تصویری واضح و قابل توجه از پیشرفت،…

عکس‌های جالبی از ساخت و سازها و اقدامات معماری نافرجام

مجموعه زیر به ظاهر مفرح یا حتی خنده‌دار است اما هر یک گویای نبود نقشه، مغز طراح یا ذهنی است که به صورت ساده کار را در ذهن شبیه‌‌سازی کند.مشابه این جمله مشهور را که عیب برنامه، در حین انجام آن بیرون می‌آید را در عمرمان زیاد شنیده‌ایم و…

رهبران شرکت‌ها و کشورها در قالب افراد بی‌خانمان- چه کسی می‌داند اگر جبر جغرافیایی و اکوسیستم نبود،…

اگر پدر زیستی استیو جابز او را در یک سناریویی تخیلی به سوریه می‌برد، استیو جابز چه سرنوشتی پیدا می‌کرد؟ یک کارمند؟ یک مدیر رده میانی؟ یکی از انبوه کشته‌های جنگ داخلی این کشور؟بدیهی است که اکوسیستم مناسب و شرایط اقتصادی و یک آبشار…

منتخبی از تصاویر تاریخی کمتر دیده شده

با اینکه دسترسی به مستندهای خوب این روزها خیلی زیاد شده و به سبب وجود اینترنت (یا شبحی از اینترنت!) ما عکس تاریخی بسیار زیاد می‌بینیم (و می‌توانیم حدس بزنیم که که کئام عکس‌های معاصر روزی تبدیل به عکس تاریخی خواهند شد)، اما باز هم حجم…
آگهی متنی در همه صفحات
1 نظر
  1. مریم می گوید

    خیلی خوبه حدود2 میلیون تومان قیمتش است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.