ماوس جدید MX Anywhere 3 لاجیتک برای کار در خانه ایده‌آل است و ۷۰ روز بدون شارژ کار می‌کند

1

ماوس‌های سری MX Anywhere لاجیتک جمع‌وجور و دارای مشخصات خلوتی بوده ولی تقریبا روی هر سطحی قابل استفاده هستند. این ماوس‌های برای کار در خانه یا مصارف قابل حمل ایده‌آل هستند.

شرکت لاجیتک از آخرین مدل این سری ماوس‌ها به نام MX Anywhere 3 رونمایی کرده است؛ یک ماوس بی‌سیم کامپکت برای همه دستگاه‌ها از جمله کاربران مک!

این ماوس از برخی ویژگی‌ها و عناصر ماوس‌های رده بالای سری MX Master لاجیتک برخودار است ولی از طراحی و سخت‌افزاری خلوت و سبک و ساده سود می‌برد.

برای مثال، از ویژگی و فناوری «MagSpeed Electromagnetic» بهره می‌برد که در اسکرول کردن، دقت و سرعت کاربر را به طرز چشمگیری افزایش می‌دهد. با این فناوری می‌توان روی پیکسل‌های خاصی متوقف شد یا هزار خط را در عرض یک ثانیه پیمایش کرد.

قابلیت کار روی شیشه و هر سطح دیگری

همان‌طور که از نام این ماوس مشخص است؛ MX Anywhere 3 می‌تواند روی هر سطحی کار کرده و قابلیت ردیابی خود را حفظ کند. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد در هر مکانی از خانه یا در بیرون از خانه، از میزکار و سطوح صاف تا کاناپه و کتاب و سطوح چوبی از این ماوس استفاده کنند.

همانند ماوس‌های سری MX Master می‌توان از این ماوس لاجیتک روی سطوح شیشه‌ای هم بهره برد. طراحی ارگونومیک این ماوس هم یک ویژگی کلیدی بسیار مهم است چون کاملا متناسب با فرم دست انسان طراحی شده و بدنه سیلیکونی آن بسیار نرم بوده و حس بهتری در هنگام لمس به دست می‌دهد.

لاجیتک می‌گوید این محصول نه تنها کامپک بود که برای سفر مناسب است؛ بلکه بدنه محکم و مقاومی برای مصارف روزانه دارد تا در برابر ضربات، فشارها، افتادن از سطوحی روی زمین یا حتی قطرات آب آسیبی نبیند.

مدل کل بخش خلاقیت و بهره‌وری لاجیتک می‌گوید این ماوس برای دست‌های کوچک طراحی شده و بسیار راحت است. طوری طراحی شده تا در هر زمان و هر مکانی بتوانید کارهای خودتان را انجام دهید.

شارژدهی ۷۰ روزه

دقیقا همانند برادر بزرگ‌تر خود، MX Master 3 مخصوص مک، ماوس MX Anywhere 3 نیز از ارتباطات USB-C برای شارژ شدن بهره می‌برد؛ ویژگی که کاربران مک و آیپد پرو دوست دارند.

با یک دقیقه شارژ سریع این دستگاه می‌توان تا سه ساعت از آن استفاده کرد ولی هنگامی که به طور کامل شارژ شود؛ ۷۰ روز دوام می‌آورد.

همانند دیگر لوازم جانبی شرکت لاجیتک، این ماوس را می‌توان حداکثر به ۳ دستگاه از طریق بلوتوث یا دانگل Unifying USB وصل کرد. سوییچ میان این دستگاه‌ها از طریق کلید بالای ماوس امکان‌پذیر است.

یک ماوس دوست‌داشتنی برای کاربران دستگاه‌های مختلف مک از دسکتاپ‌ها و مک‌بوک‌ها گرفته تا آیپدها هستند. دارای کنترل Flow cross-computer برای کپی محتواهایی مانند متن‌ها و تصاویر بین چندین دستگاه به طور ساده‌ است.

با نرم‌افزار MX Anywhere 3 می‌توان کلیدهای ماوس را برنامه‌ریزی کرد و پروفایل‌های خاصی برای عملکرد آن‌ها مشخص نمود. از این طریق، کاربران مک می‌توانند کلیدهای میانبر یا کارهای خاصی برای چندوظیفه‌گی و گردش بهتر کارها تعریف کنند.

این ماوس برای مک‌های دارای سیستم‌عامل macOS 10.15 و بالاتر و سیستم‌عامل iPadOS 13.4 به بالا عرضه شده است. به‌ویژه‌، اینکه می‌توان تصور کرد این ماوس چقدر خوب با تبلت‌های دارای سیستم‌عامل iPadOS جفت شود و تجربه کاربری بالاتری به نمایش بگذارد.

با قیمت ۷۹.۹۹ دلار روی سایت لاجیتک به فروش می‌رسد و البته سایت‌های خرده‌فروشی دیگری مانند بست بی و آمازون هم فروش آن را آغاز کردند.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

خوشمزه‌ترین غذاها در کشورهای مختلف دنیا از دید میدجرنی

ذائقه مردم کشورهای مخالف متناسب با فرهنگ و مواد غذایی اولیه در دسترس به میزان زیادی با هم متفاوت است تا آن حد که گاه باعث شگفتی ما می‌شود که چطور به خوردن این غذاها می‌شود فکر کرد. اما به صورت متناسب ممکن است برخی غذاهای ما هم برای شهروندان…

یک عکاس از هوش مصنوعی برای تصور اینکه شخصیت‌ها و سلبریتی‌های تاریخی امروز چه شکلی می‌شدند، استفاده…

یک عکاس از هوش مصنوعی (AI) استفاده کرده است تا تصور کند شخصیت‌های تاریخی مانند آل کاپون، بنجامین فرانکلین و شارون تیت اگر امروز به دنیا می‌آمدند چه شکلی بودند.این عکاس به نام آلپر یسیلاتس که در استانبول ترکیه زندگی می‌کند، پرتره های فوق…

مجموعه‌ای از تصاویر هراس‌آور، عجیب با به اصطلاح نفرین‌شده!

برای قسمتی از شگفتی یا ترس خودمان از پیرامون یا عکس‌ها نمی‌شود توضیح صریح ارائه کرد. احتمالا منشا این ترس‌ها به تدریج در سیناپس‌های مغزی ما از هزاران سال پیش یه یادگار گذاشته شده.آدم فکر می‌کند اگر قرار باشد برنامه هوش مصنوعی ایجاد شود…

تصور کنید که در یک دنیای تخیلی، هری پاتر را استودیو جیبلی می‌ساخت

استودیو جیبلی یک استودیوی مشهور انیمیشن‌سازی ژاپنی است که به دلیل سبک هنری متمایز، داستان‌سرایی پر از تخیل و انیمیشن‌های هیجان‌انگیزش مشهور است. استودیو جیبلی که توسط هایائو میازاکی و ایسائو تاکاهاتا تأسیس شد، تعدادی از محبوب‌ترین فیلم‌های…

خوشمزه‌ترین غذاهای کشورهای مختلف دنیا از دید میدجرنی- قسمت دوم

در قسمت دوم خوشمزه‌ترین غذاهای کشورهای مختلف ما باز غذاهای لذیذ و گاه عجیبی از کشورهای مختلف می‌بینیم. این تصاویر توسط میدجرنی با اطلاعاتی که به آن داده‌اند، بازسازی شده‌اند.قسمت اول این پست را در اینجا ببینید.شیلیبلژیک:…

چگونه ترانه Careless Whisper جورج مایکل موفق‌ترین موسیقی دوره حرفه‌ای او شد

برای پنجمین سال متوالی، ترانه‌ای که جورج مایکل در سال 1984 خوانده بود به عنوان آهنگ مورد علاقه بریتانیا انتخاب شد. این رتبه بندی بر اساس نظرسنجی Smooth Radio به دست آمد که بر اساس آن این ترانه 32000 رای به دست آورد. ترانه این سوپراستار فقید…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /
1 نظر
  1. مریم می گوید

    خیلی خوبه حدود2 میلیون تومان قیمتش است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5