لنوو از سبک‌ترین لپ‌تاپ خود برای کار در خانه و ویدئو کنفرانس رونمایی کرد

1

لنوو از چندین محصول جدید خود از جمله لپ‌تاپ بسیار سبک ThinkPad X1 Nano، لپ‌تاپ تاشو ThinkPad X1 Fold و لپ‌تاپ‌های بازطراحی شده ThinkBook برای کار در خانه رونمایی کرد.

لپ‌تاپ تینک‌پد ایکس ۱ نانو با وزنی ۱.۹۹ پوند یا زیر یک کیلوگرم (دقیقا ۹۶۲ گرم)، سبک‌ترین لپ‌تاپ لنوو در تاریخ این شرکت محسوب می‌شود. علاوه بر وزن پایین، نازکی بسیار زیبای این لپ‌تاپ هم چشم‌نواز است. این وزن لپ‌تاپ اجازه می‌دهد برای مصارف قابل حمل بسیار مناسب باشد.

همچنین، لپ‌تاپ ThinkPad X1 Nano اولین محصول این شرکت با پردازنده پلتفرم Evo اینتل محسوب می‌شود. لپ‌تاپ‌های دارای نشان Evo دو ویژگی مهم و تضمین شده توسط اینتل دارند؛ سرعت بازگشت از حالت استندبای و یک روز کامل دوام باتری!

این لپ‌تاپ با پردازنده‌های سیلیکونی نسل یازدهم اینتل به همراه کارت گرافیک Iris Xe بهره برده و دارای صفحه‌نمایش ۱۳ اینچی 2K با نسبت تصویر ۱۶:۱۰ و صدای دالبی ویژن است.

 

لنوو می‌گوید این لپ‌تاپ بازدهی ۲۰ درصد بیشتر از تینگ‌پد نسل پیشین در کارهای آفیس و سرعتی ۲ برابر در استریم بازی‌های ویدئویی دارد. این لپ‌تاپ به طور پیش‌فرض با ویندوز ۱۰ پرو یا لینوکس اوبونتو وارد بازار می‌شود و دارای مدل 5G برای کسب‌وکارهای همیشه در حال حرکت و سفر یا کار در هر مکانی است.

تا ۱۶ گیگابایت حافظه رم روی این لپ‌تاپ می‌نشیند و از درایوهای SSD با ظرفیت حداکثر ۱ ترابایت NVMe برخوردار است.

از دیگر مشخصات لپ‌تاپ جدید لنوو می‌توان به تراشه شبکه بی‌سیم AX201 اینتل برای وای‌فای ۶، جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری، دو درگاه تاندربولت ۴، باتری ۴۸ وات ساعت و شارژر Type-C با قدرت ۶۵ وات اشاره کرد.

قابلیت بلندگوی دالبی اتم این لپ‌تاپ از یک میکروفون ۳۶۰ درجه سود می‌برد تا برای مصارف ویدئو کنفرانس کیفیت صدای بسیار بالایی بدهد.

لنوو گفت نسخه وای‌فای این لپ‌تاپ فعال وارد بازار نخواهد شد و تمرکز روی فروش نسخه‌های 5G تینک‌پد ایکس ۱ نانو است. قیمت این لپ‌تاپ از ۱۳۹۹ دلار آغاز می‌شود.

لپ‌تاپ تاشو و تینک‌بوک

این شرکت چینی به جز لپ‌تاپ ThinkPad X1 Nano از یک لپ‌تاپ تاشو به نام ThinkPad X1 Fold و چندین مدل لپ‌تاپ بازطراحی و ارتقایافته ThinkBook نیز رونمایی کرد.

لپ‌تاپ‌های ThinkBook جدید این شرکت برای کار در خانه بسیار مناسب هستند و همگی از پلتفرم Evo اینتل پشتیبانی می‌کنند. این لپ‌تاپ‌ها در دو مدل ThinkBook 15 Gen 2 و ThinkBook 13s Gen 2 با پردازنده‌های Tiger Lake نسل یازدهم عرضه می‌شوند و قابلیت‌هایی دارند که برای مصارف ویدئو کنفرانس، کارهای تیمی و در حال حرکت بسیار مناسب به نظر می‌رسند.

لنوو حتی در این سری از لپ‌تاپ‌های خود چندین مدل با پلتفرم پردازنده‌های AMD عرضه کرده است تا بالاترین تنوع در بازار را برای طیف‌های مختلف کاربران ایجاد کند.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

مجموعه دیگری از عکس‌های تاریخی کمتر دیده شده را با هم مرور کنیم

هر چقدر عکس‌های تاریخی را با هم مرور کنیم، کم است. همان طور که قبلا هم نوشته بودم احتمالا بیشتر این عکس‌ها اگر در دوره خود در نشریه‌ای منتشر می‌شدند، خیلی عادی به نظر می‌رسیدند، اما حالا بعد از گذشت دهه‌ها یا حدود یک قرن، برای ما عجیب و…

خوشمزه‌ترین غذاهای کشورهای مختلف دنیا از دید میدجرنی- قسمت دوم

در قسمت دوم خوشمزه‌ترین غذاهای کشورهای مختلف ما باز غذاهای لذیذ و گاه عجیبی از کشورهای مختلف می‌بینیم. این تصاویر توسط میدجرنی با اطلاعاتی که به آن داده‌اند، بازسازی شده‌اند.قسمت اول این پست را در اینجا ببینید.شیلیبلژیک:…

ابر تورم آلمان در سال 1923 چه بر سر مردم آورد؟

به زمانی می‌رویم که یک آلمانی طبقه متوسط، ​​میلیاردها مارک در جیب خود حمل می‌کرد اما هنوز نمی‌توانست چیزی بخرد. یک قرص نان 200 میلیارد مارک قیمت داشت.با حقوق بازنشستگی یک هفته‌ای حتی یک فنجان قهوه را نمی‌شد خرید. سقوط آزاد ادامه داشت و…

آیا واقعا سرم حقیقت وجود دارد؟ چطور کار می‌کند؟

انسان‌ها از زمان امپراتوری روم می‌دانستند که ما در حالی که تحت تأثیر چیزی باشیم، صادقانه‌تر و راحت‌تر سخن میٰ‌گوییم. این همان جایی است که ایده  اصطلاح «سرم حقیقت» از آن سرچشمه می‌گیرد.سرم حقیقت به تعدادی از داروهای تغییر دهنده ذهن اشاره…

آیا چهره‌های مشهور، فرازمینی و بیگانه هستند؟! چرا چنین چیزهایی در شبکه‌های اجتماعی رواج می‌یابد +…

امروز صبح دوست گرانقدری ویدئویی از آنجلینا جولی را از یک صفحه اینستاگرام برای من فرستاد. در این ویدیو که ظاهرا از یک مصاحبه او انتخاب شده بود، روی چشم‌های او زوم می‌شد و این نکته القا می‌شد که چشمان او غیرطبیعی هستند و قرنیه و عنبیه او…

دستمال‌های پارچه‌ای برای پنهان کردن نقشه فرار در زمان جنگ جهانی دوم

جورجینا کنیوندر جنگ جهانی دوم، نقشه‌های سرّی روی دستمال‌های جیبی چاپ می‌شد تا نیروهای متّفقین در پشت خطوط دشمن بتوانند از آنها استفاده کنند. گرامی داشتن دستمال‌های پارچه‌ای کهنه پدر ‌همسرم شاید به نظر کاری ناخوشایند باشد اما در دل آنها…
آگهی متنی در همه صفحات
1 نظر
  1. علی می گوید

    با دلار 30 تومنی فقط میشه تماشا کرد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.