این پروژکتور به گیمرها اجازه می‌دهد همزمان دو تصویر متفاوت روی یک صفحه‌نمایش ببینند

0

هر ساله در نمایشگاه CES چندین مدل پروژکتور جدید رونمایی می‌شود اما امسال استارتاپ MirraViz از گجتی پرده‌برداری کرد که شاید جذاب‌ترین پروژکتور این نمایشگاه باشد.

این شرکت استارتاپی ساکت منطقه کالیفرنیا یک گجت یا پروژکتور به نام MultiView Screen ساخته است که در دل خودش دو پروژکتور دیگر دارد.

هریک از این پروژکتورها می‌توانند یک تصویر متفاوت با دیگری را روی پرده یا صفحه‌نمایش بیندازند و دو کاربر می‌توانند با زاویه‌های مختلف؛ دو تصویر را به طور همزمان روی یک صفحه‌نمایش مشاهده کنند.

کاربرد ساده این پروژکتور برای گیمرهایی است که می‌خواهند دو بازی متفاوت را روی یک نمایشگر انجام دهند. همچنین؛ تصور کنید دو نفر بخواهند دو فیلم را با هم روی یک تلویزیون تماشا کنند.

جذاب ولی گران‌قیمت

پروژکتور MultiView Screen از فناوری بازتاب نور روی سطح بازتابگر یا قاعده فیزیکی «پس بازتاب» استفاده می‌کند تا دو تصویر همزمان روی یک صفحه‌نمایش دیده شود.

«پس بازتاب» به زبان ساده یعنی یک تصویر را در زاویه درستی به روی یک صفحه تابانده و دوباره آن را به سوی منبع بازتاب دهید. این فناوری باعث می‌شود فردی که در زاویه درستی قرار گرفته است، بتواند یک تصویر را به طور کامل مشاهده کند اما تصویر دوم غیرقابل‌رویت باشد.

استارتاپ MirraViz اعتقاد دارد صاحبان مشاغل و کسب‌وکارها، گیمرها، اعضای خانواده و شرکت‌های تبلیغاتی می‌توانند مشتری پروژکتورش باشند.

دو گیمر می‌توانند از یک تجربه محلی و اختصاصی برای خود از یک بازی لذت ببرند و دیگر نیازی به چندین مانیتور یا صفحه‌نمایش و تقسیم‌بندی آن‌ها ندارند. دو عضو یک خانواده نیز می‌توانند به تماشای هم‌زمان سریال‌ها یا فیلم‌های دلخواه خود بنشینند بدون اینکه مزاحم دیگری باشند.

به همراه پروژکتور MultiView Screen باید چندین لنز DLP با کیفیت نیز خریداری و نصب شود تا بازتابش نورها و افکت‌ها به خوبی انجام شود.

یک پروژکتور MultiView Screen به همراه لنزهای DLP حدودا ۲ هزار دلار به فروش می‌رسد. قیمت پروژکتور به تنهایی ۵۰۰ دلار است.

البته؛ شرکت MirraViz برای گیمرها یک طرح قرار داده که سیستم صوتی قدرتمند و یک صندلی گیمینگ نیز به بسته قبلی افزوده شده و به قیمت ۳ هزار دلار به فروش می‌رسد.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

آیا سیگار الکترونیکی ایمن‌تر و سالم‌تر از سیگار معمولی است؟

در انگلستان، هم‌زمان با مبارزه با سیگار کشیدن جوانان، سیگارهای الکترونیکی به عنوان بخشی از تلاش‌های دولت برای کمک به مردم برای ترک سیگار تبلیغ می‌شوند. ما به اینکه چرا در مورد این دستگاه‌ها دو نظر بسیار متفاوت وجود دارد، نگاهی می‌اندازیم.…

روجلدهای قدیمی مجله‌های کیهان بچه‌ها

کیهان بچه‌ها مجله‌ای بود که در دوران کودکی می‌خریدیم. برای من کیهان بچه‌ها بوی نان می‌دهد! چون پدرم همیشه بعد از رفتن نانوایی؛ نان‌ها را لای مجله می‌گذاشت و وقتی به خانه می‌آمد من دوان دوان می‌رفتم و مجله را از او می‌گرفتم.منابع…

اگر نسخه پنجابی سریال بریکینگ بد ساخته می‌شد!

بریکینگ بد یک سریال تلویزیونی درام تلویزیونی بسیار محبوب آمریکایی است که از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۳ از شبکه AMC پخش می‌شد. این سریال توسط وینس گیلیگان ساخته شد و برایان کرانستون در نقش والتر وایت، معلم شیمی دبیرستانی که به سرطان ریه مبتلا است و…

نقاشی‌هایی که به بالاترین رقم‌ها قیمت‌گذاری و فروخته شده‌اند

در اینجا می خواهیم لیستی از گران‌ترین نقاشی هایی که در بازار حراجی‌ها به فروش رسیده اند را با هم مرور کنیم. البته هر لحظه امکان تغییر این لیست و جایگزینی نقاشی های دیگری وجود دارد ولی در آن صورت هم می توان نقاشی های زیر را جزء گرانترین های…

تنهاترین درخت جهان در کجاست؟

در جزیره دورأفتاده کمپبل، واقع در بیش از ۶۰۰ کیلومتری جنوب  نیوزلند، صنوبر منفرد سیتکا روییده که به عنوان تنهاترین درخت روی زمین شناخته شده است.نزدیکترین درخت نزدیک به آن آن بیش از ۲۲۰ کیلومتر دورتر، در جزایر اوکلند است، در حالی که…

روجلدهای خاطره‌انگیز مجموعه کتاب های طلایی که کودکی‌مان را رنگی می‌کردند!

عبدالرحیم جعفری، پایه گذار انتشارات امیرکبیر و کتاب های طلایی، است. او ۱۲ آبان ۱۲۹۸ در تهران زاده شد. عبدالرحیم جعفری در سال ۱۳۲۸ انتشارات امیرکبیر را پایه گذاشت. و در سال ۱۳۴۰ انتشار مجموعه ی کتابهای طلائی را آغاز کرد. کتابهای طلایی مجموعه…
آگهی متنی در همه صفحات

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.