مایکروسافت بابت خرید آی‌دیوایس‌ها و وسایل اندرویدی از شما و معاوضه آنها با گوشی‌ ویندوزی یا سرفیس، تا حدود 350 دلار اعتبار به شما می‌دهد!

7

هفته پیش اعلام شد که مایکروسافت قرار است، هر دستگاه آی‌پد را حدود 200 دلار بخرد و به صورت دقیق‌تر 200 دلار اعتبار به دارندگان آی‌پد بدهد، تا آنها سرفیس را جاشین آی‌پد کنند. اما حالا برنامه جالب‌تری از سوی این شرک اعلام شده است، قرار است مایکروسافت با همکاری شرکتی به نام Clover Wireless که کارش بازیافت وسایل و تجهیزات الکترونیک است، در یک برنامه خرید و معاوضه، گوشی و تبلت‌های اندرویدی، آی‌دیوایس‌ها یا گوشی‌های بلک‌بری را از کاربران بخرد و در ازای آن تا حدود 350 دلار اعتبار به کاربران برای خرید سرفیس یا گوشی ویندوزی بدهد.

09-19-2013 06-51-37 PM

هر فرد می‌تواند بیش از یک وسیله هم به فروش برساند. گوشی‌ها و تبلت‌ها قدیمی باز خواهند شد، از قطعات سالم آنها استفاده خواهد شد و فلزات ارزشمند آنها ذوب خواهد شد تا از آنها برای ساخت تجهیرات جدید استفاده شود.

برای اینکه ببینید در این برنامه در ازای هر وسیله چقدر به شما پرداخت می‌شود به اینجا بروید.

برای مثال در ازای یک آی‌فون 5 سالم 64 گیگ، 265 دلار داده خواهد شد و در ازای یک گلکسی اس 4 سالم 64 گیگ، 275 دلار، در ازای یک آی‌پد نسل 4 سالم 64 گیگ هم 380 دلار داده خواهد شد.

09-19-2013 06-51-54 PM

معلوم نیست که عملا چقدر از این برنامه استقبال شود ولی به گمان این برنامه‌ها به جای بیشتر کردن کاربران وسایل ویندوزی، به نوعی به برند مایکروسافت صدمه می‌زنند، چون برداشت کلی یک ناظر خارجی این است که این شرکت در موضع ضعف، سعی می‌کند با دادن مشوق به کاربران اپل و وسایل اندرویدی، آنها را مشتاق به استفاده از وسایل ویندوزی کند، در صورتی که راهبرد کلان یک شرکت موفق باید این باشد که مشتری‌ها برای خرید آپدیت سخت‌افزاری بعدی، پشت در فروشگاه صف بکشند، یعنی همان کاری که اپل موقع فروش آی‌فون و سامسونگ موقع فروش گوشی‌های سری گلکسی موفق به انجام دادنش می‌شود!

09-19-2013 06-52-36 PM

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

عکس‌هایی از طراحی‌های داخلی و خارجی بسیار زیبا و بی‌نظیر

طراحی‌های داخلی و خارجی هم این روزها بسیار تکراری شده‌اند و فاکتورهایی مانند هزینه مواد، هزینه طراح و تخیل او و انتظارات سطح پایین کارفرماها از نظر کاربرد یا زیبایی‌شناسی آنها باعث می‌شوند که شاهد طراحی‌های تقریبا همسان در مجموع باشیم.…

۲۰ برنده عکاسی از طبیعت در سال ۲۰۲۲ در مسابقه عکاسی IPA

جوایز بین المللی عکاسی (IPA) در سال 2022 بار دیگر از مجموعه‌ای خیره کننده از عکس های طبیعت پرده‌برداری کرد که قلب و ذهن بینندگان در سراسر جهان را تسخیر کرده است. این تصاویر برنده استثنایی ما را به قلمروهای مسحورکننده طبیعت منتقل می‌کنند،…

اگر نئاتدرتال‌ها بر انسان‌های به اصطلاح خردمند غلبه می‌کردند، شاید اینها ستاره‌های سینماهای آنها…

سوابق فسیلی نشان می‌دهد که نئاندرتال‌ها در حدود 40000 تا 30000 سال پیش از سوابق باستان‌شناسی ناپدید شدند، اگر در برخی مکان‌ها ممکن است تا حدود 28000 سال پیش  زنده مانده باشند.نئاندرتال‌ها گونه‌ای از انسان‌های باستانی بودند که تا زمان…

این هنرمند با خلاقیت‌های خوب خیابان‌های پر از کسالت و یکنواختی را زیبا کرده و یک لحظه لبخند بر لب…

خیابان‌های پر از سر و صدا و چهره‌های خمو، خیابان‌هایی با تزئینات و پیام‌های فوق‌العاده تکراری، خیابان‌هایی که زحمت با شادی‌های اندک مردم شریک می‌شوند و مردم را یک آن با هم می‌کنند. این است توصیف شاید بدبینانه خیابان‌های ما.ما واقعیت این…

خوشمزه‌ترین غذاهای کشورهای مختلف دنیا از دید میدجرنی- قسمت دوم

در قسمت دوم خوشمزه‌ترین غذاهای کشورهای مختلف ما باز غذاهای لذیذ و گاه عجیبی از کشورهای مختلف می‌بینیم. این تصاویر توسط میدجرنی با اطلاعاتی که به آن داده‌اند، بازسازی شده‌اند.قسمت اول این پست را در اینجا ببینید.شیلیبلژیک:…

جالب و گاهی خنده‌دار: آدم‌هایی که خیلی شبیه تابلو یک آگهی کنارشان هستند!

گاهی شباهت آدم‌ها به هم عجیب به نظر می‌رسند. حالا در نظر بگیرید که کاملا تصادفی اشخاصی در کنار تابلویی یا آگهی دیواری ایستاده باشند و چهره آنها به یکی از شخصیت‌های تابلو یا آگهی شباعت زیادی داشته باشد یا اصلا فرد افزونه‌ای برای مفهوم تبلیغ…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /
7 نظرات
  1. سینا می گوید

    اتفاقا من فکر میکنم که اگه مایکروسافت تو این زمینه موفق بشه، هم برای خودش خوبه، هم برای محیط زیست و از قضا با این هم مخالفم که خریدارا جلوی در فروشگاه صف بکشن.
    این کار نشانه ای از یک جور توسعه نیافتگی فکریه (حالا هر اسمی روش بزارید: گیک بودن، هیجان داشتن، فن بوی بودن و…). اصولا اینکه مردم با هر محصول جدیدی فوری برن جلوی در فروشگاه و جنس نو رو بخرن، ممکنه برای کسب و کار شرکت ها خوب باشه، اما هم نوعی ضربه و آسیب به محیط زیسته، هم نمود گسترش تب مصرف گرایی افسار گسیختست.
    واژه ای که من برای این کار به کار می برم «تاسف بار»ه. شاید در نگاه بازار این طور صف کشیدن خیلی خوب و دلچسب باشه (همون Good for business) اما هم از دیدگاه انسانی و هم اخلاقی، رقت باره.

    1. احمد می گوید

      به نظر من مایکروسافت نیتش خیر نیست!
      اگه به فکر محیط زیست بود این لپ تاپ من با وزن حدود سه کیلو رو بازیافت میکرد، چند تا گوشی جدید میشد باهاش تولید کرد. من امتحان کردم گوشی های قدیمی نوکیا هیچ امتیازی ندارن همین الان کلی سری n در کشور ما بی استفاده مونده تو کشوها.
      اگه می خواست به محیط زیست کمک کنه نباید امتیازبندی به این شکل داشته باشه اینجوری عقده ای بازی دراورده
      به قول دکتر ” چون برداشت کلی یک ناظر خارجی این است که این شرکت در موضع ضعف، سعی می‌کند با دادن مشوق به کاربران اپل و وسایل اندرویدی، آنها را مشتاق به استفاده از وسایل ویندوزی کند”

      1. سینا می گوید

        ما چه کار به نیت مایکروسافت داریم؟! من هم نگفتم که نیت مایکروسافت خیره! مگه نیت گوگل و یاهو و فیسبوک خیره؟ اصلا خیر معنی نداره. این یه بازاره و همه دنبال سودشونن. اما همین تلاش برای سود بیشتر خوبه طوری هدایت و حمایت بشه که انسان ها رو هم به موجودات بهتری تبدیل کنه، نه به یک مشت موجود مصرف کننده و هم محیط زیست رو نجات بده. مایکروسافت با این کار میتونه کمک کنه به بازیافت محصولات الکترونیکی که خیلی خوبه. حالا با هر نیتی.
        اصلا این حرف شما که نیت مایکروسافت خیر نیست، خودش کلی جالب توجهه! مگه مایکروسافت میخواد با فروش (اصلا قالب کردن!) گوشیهاش به مردم، همه ما رو به روبات تبدیل کنه؟! یا مثلا میخواد دنیا رو تسخیر کنه همه مارو بفرسته اردوگاه های کار اجباری؟! شر مقابل این خیر (که میگید نیتش نیست)، چیه؟!
        من اصلا میگم که اپل و سامسونگ و اچ تی سی و اچ پی و دل و لنوو و… اینها هم بیان همین طرحو پیشنهاد بدن؛ با شریرانه ترین اهداف ممکن! مگه اوج این شرارت چیه؟! اینکه سود بیشتری بکنن؟ این شرارته؟! 😀
        خیلی از سرویس هایی بینظیری که امروز داریم ازشون استفاده میکنیم، در واقع از همون نیت های ناخیر سر برآوردن. نیت اونها مهم نیست. مهم نتیجه نهایی ایه که بدست میاد (البته این جمله رو مطلق نگفتم. وارد بحث اخلاقی موضوع نیت و نتیجه کار نشید.).

        1. احمد می گوید

          جمله اول کنایه بود سینای عزیز! بهتر بود این کنایه رو به قول فرنگیا در کانتکست (زمینه) این سایت تحلیل میکردین تا سوء تفاهم پیش نیاد. البته متوجه حساسیت شما هستم برخی از کاربرا (که خوشبختانه در این سایت بسیار کم هستن) نظراتی در حوزه های بی ربط به موضوع سایت ها میدن.
          منظور من این بود که اگه ماکروسافت رو این قضیه حامی محیط زیست بودن تاکید بیشتری میکرد این پروژه هم سر و صدایی بیشتری میکرد و به نفع خودشم بود. این جوری به نفع خریدار و محیط زیست و خود شرکت ماکروسافت بود. دیگه لازم نبود خودشم تبلیغات زیادی بکنه، فعالان محیط زیست مجانی براش تبلیغات میکردن.شاید در آینده شرکتای دیگه رو مجبور میکردن تا مسئولیت محصولاتشونو بعد از خرابی یا کهنگی بپذیرند.
          ماکروسافت میتونست برای امتیازدهی محصولات یه الگوریتم دیگه تعریف میکرد که اینقدر تابلو نباشه که میخواد با شرکتای دیگه کل بندازه. مرتضی دو نظر پایینتر پیشنهاد بهتری رو داده.
          با تشکر فراوان از دقت نظر شما

  2. محمد می گوید

    با اجازهٔ دکتر
    باگ عجیب ios 7 باعث امکان اشتراک گذاری تصاویر بدون باز کردن قفل صفحه میشه
    http://codesign.ir/blog/?p=42

  3. مرتضی می گوید

    با اینکه احترام زیادی برای مایکرسافت قائلم و یه جورایی فن بوی مایکروسافت به حساب میام؛ خیلی مسخره هست اینکارش.
    الان آیپد ۲ فول رو داره ۶۰۰ تومن بر میداره؛ من به جای اینکار اون رو میدم به یه دانشجو یا گیک ای که پول نداره بخره، بعدش میرم یه سرفیس میخرم.
    چه کاریه که یه آیدیوایس بدرد بخور رو مفت بدم بازیافت….

  4. فرشاد می گوید

    خیلی خوب بود اگه شرکتهای بزرگ این کار رو در مورد محصولات خودشون انجام میدادند. حداقل برای بازیافت مواد و کمک به محیط زیست.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5