معرفی کتاب قوانین قدرت ، نوشته رابرت گرین

39

حضور در یک کتابفروشی و ورق زدن کتاب‌ها، همیشه این فایده را دارد که احتمال آشنایی شما با کتاب‌ها و نویسنده‌های ناآشنا، اما خوب بسیار بالا می‌رود.

امروز روی ویترین یک کتابفروشی، چشمم به کتاب قوانین قدرت افتاد، اول فکر کردم که کتاب تئوریک سیاسی باید باشد، اما وقتی که کتاب را ورق زدم متوجه شدم کتابی است بسیار جذاب و خواندنی، حاوی ترفندهایی برای زندگی، مدیریت و کار گروهی.

بیشتر ماها بعد از یکی دو دهه کار گروهی، کار در یک شرکت یا مدیریت یک مجموعه کوچک و بزرگ، با آزمون و خطا، ترفندهایی را یاد می‌گیریم، مثلا یاد می‌گیریم با چه تیپ‌های شخصیتی حشر و نشر نکنیم، چطور از توانایی هر فرد به نفع خود استفاده کنیم، چطور دیگران را ترغیب کنیم تا در جهت منافع جمعی و ما کار کنند، چطور خلاقیت خود را افزایش دهیم و چطور منفور بالادست خود نشویم!

شاید خود ما هم متوجه یادگیری تدریجی این نکات و ترفندها نشویم، اما این تجارب را می‌شود آموخت.

کتاب قوانین قدرت، با زبانی ساده و شیوا و در قالب حکایت‌های نغز تاریخی، تلاش می‌کند، این نکات را به آموزش بدهد.

این کتاب، از آن نوع کتاب‌هایی است که شما می‌توانید خیلی راحت، هر شب یک فصلش را بخوانید، بدون اینکه خسته شوید.

در هر فصل این کتاب، یک نکته به شما آموزش داده می‌شود. کتاب شباهتی به پندنامه‌های تاریخی یا کتاب‌های انتزاعی مدیریت ندارد، در هر فصل این دروس در قالب یک داستان و یک حکایت تاریخی جذاب به شما گوشزد می‌شود.

جالب است که در این کتاب که آن را «رابرت گرین» نوشته و محمدرضا آل یاسین به فارسی ترجمه کرده است، حکایت معروف شاگرد و مربی کشتی گلستان سعدی و یا حکایت حمله مغول‌ها به ایران در زمان محمد خوارزمشاه را هم می‌توانید بخوانید!

علاوه بر این شخصیت‌های معروف در کتاب قوانین قدرت کم نیستند: ناپلئون بناپارت، کریستف کلمب، لویی چهاردهم، هایلاسلاسی، ایوان مخوف، بیسمارک، جولیوس سزار، دانته، ماری آنتوانت، توماس کرامول یا مائو تسه تونگ.


بریده‌ای از کتاب:

قانون اول: هرگز مقام بالادست را تحت‌الشعاع قرا ندهید!

همیشه طوری عمل کنید که افراد بالادست نسبت به شما احساس برتری کنند. اگر قصد دارید آنان را به خویشتن متوجه ساخته و در دلشان نفوذ کنید، در نشان دادن قابلیت‌هایتان زیاده‌روی نکنید. این کار با القاء ترس و ناامنی در آنان نتیجه معکوس به بار می‌آورد. برای هموار کردن راه پیشرفت و اعتلای خویش طوری رفتار کنید که رؤسای شما قابل‌تر از آنچه هستند به نظر برسند. رویدادی را برایتان تعریف می‌کنم که اهمیت این اصل را نشان می‌دهد:

نیکولاس فاگت -وزیر دارایی لویی چهاردهم-مردی سخاوتمند و تجمل‌گرا بود. به مناسبت‌های مختلف ضیافت‌های اشرافی راه می‌انداخت و با انواع اطعمه و موسیقی و شعر از میهمانان پذیرایی می‌کرد. به علاوه به خاطر هوش و زیرکی نزد شاه، مقام و منزلتی ویژه داشت. چندان که پس از مرگ جولز مازارین -نخست وزیر- همه گمان می‌کردند لویی او را به این منصب می‌گمارد. در صورتی که شاه تصمیم گرفت، مقام نخست‌وزیری را برای همیشه لغو کند. این اقدام و کارهای دیگر حکایت از آن داشت که فاگت از چشم شاه افتاده و چون گذشته به او نظر ندارد.

فاگت:

11-11-2013 9-13-00 PM

به همین دلیل تصمیم گرفت به افتخار شاه، ضیافتی بسیار مجلل و بی‌نظیر برپا کرده تا شاید دوباره به دل او راه پیدا کند.

شاخص‌ترین نجبای اروپا و بزرگ‌ترین مغزهای متفکر نظیر لاروشه فوکالد و مادام دسوین به این ضیافت، دعوت شدند. مولیر به مناسبت این جشن، نمایشنامه‌ای نوشت که در پایان جشن روی صحنه رفت و خودش نیز در آن نقشی ایفا کرد. میهمانی با یک شام هفت‌مرحله‌ای اشرافی مرکب از غذاهای متنوع شرقی، که هرگز کسی نظیرش را تا به آن روز ندیده بود، آغاز شد. بعد از صرف شام برنامه‌های متنوعی در باغ‌های قصر به اجرا درآمد. زمین‌ها و فواره‌ها و نورپردازی‌ها، جلوه‌ای زیبا و خاطره‌انگیز آفریده بود.

لویی چهاردهم:

11-11-2013 9-15-48 PM

فاگت شخصا شاه جوان را در میان بسترهای گل، آبراهه‌ها و مراسم آتش‌بازی و تماشای مولیر، همراهی کرد. ضیافت تا پاسی از نیمه‌شب ادامه یافت و یاد و خاطره‌ای به‌یادماندنی در ذهن میهمانان بر جای گذاشت. همه بر این باور بودند که این مراسم حیرت‌انگیزترین رویدادی بود که تا به آن روز در آن حضور داشتند.

عکس‌هایی از کاخ Vaux-le-Vicomte فاگت:

11-11-2013 9-10-06 PM

11-11-2013 9-09-46 PM

11-11-2013 9-08-52 PM

11-11-2013 9-08-33 PM

صبح روز بعد، فاگت توسط پیشکار ارشد شاه دستگیر و سه ماه بعد به جرم اختلاس از خزانه دولت محاکمه شد. در صورتی که بیشتر اختلاس‌ها او به خاطر شاه و با مجوز او صورت گرفته بود. فاگت پس از صدور حکم به دورافتاده‌ترین زندان فرانسه، در بالای کوه پیرنه، تبعید و بیست سال باقی عمرش را در زندانی انفرادی با تلخکامی سپری کرد.

لابد می‌پرسید که اشتباه مهلک فاگت چه بود که چنین تاوان سنگینی را به دنبال داشت. لویی چهاردهم ملقب به شاه خورشید مردی به غایت مغرور و متکبر بود و همواره انتظار داشت کانون توجه همه قرار گیرد. او تشنه حیثیت و بزرگی بود و تنها افرادی که بر این نقطه ضعف او تأثیر می‌گذاشتند، می‌توانستند با او کنار بیایند و محبوب وی واقع شوند، لویی برای جانشینی فاگت، کالبرت را که به ناخن‌خشکی و برگزاری ساده‌ترین میهمانی‌ها شهرت داشت، برگزید. کالبرت تضمین کرد که پول‌های برداشت‌شده از خزانه دولت را به طور مستقیم در اختیار لویی قرار دهد. لویی پس از دریافت این پول، قصر باشکوه ورسای را که بسیار مجلل‌تر از قصر فاگت بود، بنا کرد و برای این منظور از همان معماران، طراحان و تزیین‌کنندگان بهره برد و در آنجا ضیافت‌های اشرافی‌تر از فاگت برگزار کرد.

عکس‌هایی از کاخ ورسای:

11-11-2013 9-22-11 PM

11-11-2013 9-19-06 PM

11-11-2013 9-18-36 PM

در شب میهمانی، فاگت برای نشان دادن ارادات و فداکاری‌اش نسبت به شاه، گل‌آرایی‌ها، آذین‌بندی‌ها و نمادهای دیدنی دیگر را که به افتخار او برپا کرده بود، به وی نشان داد. او دچار این پندار باطل بود که شکوه و جلال این ضیافت، او را نزد شاه عزیرتر کرده و با تأکید بر حسن سلیقه و ارتباط‌ش با افراد ذی‌نفوذ، وی را برای کسب مقام نخست‌وزیری شایبسته و برازنده، جلوه می‌دهد. غافل از اینکه  مناظر دیدنی و لبخندهای حاکی از قدردانی میهمانان از نظر لویی، حکایت از آن داشت که میهمانان بیشتر مجذوب وزیر دارایی شاه شده‌اند تا خود شاه.

شاه پس از آگاهی از این نکته که ثروت و قدرت فاگت، موقعیت او را تحت الشعاع قرار داده است به شدت دچار آشفتگی، ایهام و احساس ناایمنی شد.


کتاب قوانین قدرت را انتشارت آبانا در 272 صفحه با قیمت 12 هزار تومان منتشر کرده است.‌

کتاب قوانین قدرت

این کتاب را می‌توانید به صورت آنلاین از اینجا یا اینجا بخرید.

این کتاب در سال 1998 نوشته شده است و با 1.2 میلیون نسخه فروش، تنها در آمریکا، یکی از پرفروش‌های آمریکا بوده است. (مقایسه کنید با شمارگان چاپ هزار نسخه‌ای در ایران تا پی به تفاوت بازار کتاب در ایران و آمریکا ببرید!!)


معرفی کتابکتاب‌های خواندنی  را با سایت « یک پزشک » دنبال کنید.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

داستان گنبد بتنی در جزایر مارشال که پر از زباله‌های مرگبار هسته‌ای است

یک گنبد بتنی یا اصطلاحا Runit Dome بین سال‌های 1977 و 1980 به منظور مهار زباله‌های رادیواکتیو حاصل از آزمایش‌های هسته‌ای جنگ سرد آمریکا ساخته شد. اما شروع به ترک خوردن کرده است.جزایر مارشال یک کشور جزیره‌ای زیبا است که در اقیانوس آرام…

تصاویر تخیلی از سلبریتی‌ها در حال خواب – اما چرا اصلا می‌خوابیم؟!

خواب یک فرآیند فیزیولوژیک اساسی است که برای عملکرد صحیح بدن و ذهن ما ضروری است. اگرچه هدف دقیق خواب به طور کامل شناخته نشده است، دانشمندان چندین نظریه برای توضیح اینکه چرا ما می‌خوابیم ارائه کرده‌اند.  برخی از دلایل اصلی مهم بودن خواب:…

نوستالژی: سیر در لوازم التحریر قدیمی

لوازم التحریر زمان کودکی ما نه کیفیت لازم را داشتند (به جز استثنائاتی) و نه تنوع کافی را. خوبی‌اش این بود که ما اصلا نمی‌دانستیم که لوازم التحریر با کیفیت عالی‌تری هم وجود دارد و فاصله فقیر و غنی در مدارس آنقدرها هم زیاد نبود. یعنی تقریبا…

مهم نیست این تابستان چقدر گرم است، برهنه نخوابید! مشکلات سلامتی بی‌لباس خوابیدن

بر اساس تحقیقات یک شرکت فروش تشک آنلاین به نام Casper حدود ۲۸.۵ درصد از آمریکایی‌های گفته‌اند که هر شب، هفتگی، ماهانه یا هر چند وقت یکبار برهنه می‌خوابند. اما ۷۱.۵ درصد دیگر گفتند که همیشه با لباس می‌خوابند.واضح است که برهنه خوابیدن…

داستان واقعی اسکینر: روانشناس مشهور دهه ۱۹۴۰- آیا او واقعا دخترش را در داخل یک جعبه برای آزمایشاتش…

بوروس فردریک اسکینر معروف به بی‌اف اسکینر یک روانشناس، رفتارشناس، نویسنده، مخترع و فیلسوف اجتماعی آمریکایی بود. او در ۲۰ مارس ۱۹۰۴ در Susquehanna در پنسیلوانیا به دنیا آمد و در ۱۸ اوت ۱۹۹۰ در کمبریج، ماساچوست درگذشت.اسکینر بیشتر به خاطر…

آیا ماری آنتوانت واقعاً گفته بود مردمی که در قطحی نان هستند، کیک بخورند؟! حقیقت درباره یکی از…

این یکی از بدنام‌کننده‌ترین داستان‌های تاریخ است: روایت این است که ملکه ماری آنتوانت وقتی شنید که دهقانان فرانسوی آنقدر فقیر شده‌اند که توانایی خرید نان ندارند، پاسخ داد: "بگذارید کیک بخورند." این افسانه برای قرن‌ها نقل شده است و به این…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / نهال بادام / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /Hannover messe 2024 /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /جارو استخری /میکروبلیدینگ / اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /
39 نظرات
  1. فرشاد می گوید

    خیلی وقت بود پست های معرفی کتاب نداشتید. ممنون، وسوسه کننده‌ست!

  2. ثریا می گوید

    دوست دارم همش بیام اینجا قسمت معرفی کتابو برمو خودم ببرم به یه دنیای دوس داشتنی خودم
    از الفاظی که درباره کتاب خریدن و کتاب خوندن ذکر میکنید لذت میبرم .انگار خودم الان تویه کتابفروشی هستم دارم کتاب جدید ورق میزنم
    حتما این کتاب میخرم
    درود بر شما بخاطر اینکه بعضی ها مثل منو با اینهمه مشغله کاری و زندگی با دنیای کتاب اشتی میدید
    با تشکر

  3. مینو می گوید

    آقای دکتر مرسی به خاطر این کتاب. و اگه ممکنه معرفی کتاب رو بیشتر کنید.

  4. حسین می گوید

    عالی بود

    مخصوصا متن برگزیده

    حتما تهیه میشه . ممنون

  5. امیررضا می گوید

    نسخه اصلی کتاب 48 قانون داره ، چند سال پیش یه ترجمه اومد ازش که 24تا قانونش را داشت فقط ! این کتاب چند قانون داره دکتر ؟

    1. علیرضا مجیدی می گوید

      عجب! باید دید کدام قوانین حذف شده!http://en.wikipedia.org/wiki/The_48_Laws_of_Power این ترجمه 35 قانون داره.

      1. Roham می گوید

        آقای مجیدی اگر اشتباه نکنم، ترجمه حال این کتاب ۳۸ تا از قوانین ترجمه کردن، و در بازار برای فروش گذاشتن.

      2. امیررضا می گوید

        اگر فهمیدید کدومشونه ما را هم بی نصیب نزارید .
        در ضمن رابرت گرین یک کتاب دیگه داره به اسم هنر اغواگری که این یکی عمراً به فارسی ترجمه بشه.

    2. احسان می گوید

      کم و زیاد کردن حجم کتاب، دست کاری متن، تغییر اسم و … در بازار کتاب کشور خیلی رایجه. یکی از جالب ترین اتفاقاتی که برای خودم افتاده این بود که توی یک روز دو کتاب از آسیموف خریدم به نام های “سیاره مجکوم به نابودی” و “ماموریت فراموش شده” . توی خونه متوجه شدم هر دو کتاب ، ترجمه داستان “جریان هایی از فضا” هستند.

      یک بار کتاب توان بی پایان آنتونی رابینز را که دو ناشر مختلف چاپ کرده بودن با هم مقایسه کردم(آقای آل یاسین هم مترجم یکی از کتاب ها بود) ضمن این که حجم یکی از ترجمه ها نصف حجم ترجمه دیگه هم نبود ، توی هر کدوم از کتاب ها مطالبی بود که توی اون یکی نبود!

  6. ستار . م می گوید

    درود بر شما آقای دکتر
    من پست های مربوط به معرفی کتاب شما را خیلی دوست دارم و امیدوارم از این دست نوشته ها را بیشتر کنید.
    کاش نسخه‌های الکترونیکی این کتاب‌ها هم عرضه می‌شد.متاسفانه کانون‌های نشر کتاب در ایران هنوز بسیار سنتی عمل می‌کنند.

  7. نادر می گوید

    دکی یه فکری واسه اپلیکیشن اندرویدت بردار خرابه گل پسر

  8. احسان می گوید

    سلام

    “این کتاب در سال ۱۹۹۸ نوشته شده است و با ۱٫۲ میلیون نسخه فروش، تنها در آمریکا، یکی از پرفروش‌های آمریکا بوده است. (مقایسه کنید با شمارگان چاپ هزار نسخه‌ای در ایران تا پی به تفاوت بازار کتاب در ایران و آمریکا ببرید!!)”

    و سال انتشار کتاب در اینجا و آمریکا را با هم مقایسه کنید تا متوجه بشید در دنیای پرشتاب امروز چقدر از اون ها عقب هستیم. برایان تریسی سال ها پیش در یکی از کتاباش به مدیرها توصیه می کنه اگه مجله های نخونده ی مربوط به مدیریت و اقتصاد دارید که مربوط به شش ماه پیش یا بیش تر هستن، همه‌شون را دور بریزید چون احتمالا تا الآن نظریاتشون قدیمی و از رده خارج شده.

    اما در مورد بخشی از کتاب که این جا نوشتید میشه به نمونه های داخلی هم اشاره کرد . افرادی مثل ابومسلم خراسانی ، خاندان برمکیان ، فضل ابن سهل وزیر ایرانی مامون عباسی ، خواجه نظام الملک وزیر ملکشاه سلجوقی و … کسانی هستند که به خاطر تحت الشعاع قرار دادن پادشاه و ایجاد احساس خطر در اون ، جان خودشون را از دست دادن

  9. Roham می گوید

    با تعاریف شما، کتابی بسیار عالی برای مطالعه به نظر می رسه. بسیار سپاسگزارم که تجربه های مختلفتان از زندگی را با ما به اشتراک می گذارید.
    حتی اگر این تجربه لذت یک مطالعه باشد.

  10. Roham می گوید

    در ضمن لینک دانلود کتاب ۴۸ قانون قدرت به زبان اصلی

    لینک دانلود کتاب:
    http://bookos.org/book/1131234/1fc800
    http://www.booktolearn.com/?p=2361

  11. علیرضا شیری می گوید

    دکتر جان، متن انگلیسیش را براتون بفرستم ؟
    اخیرا هم کتابی از رابرت گرین گرفتم به اسم 48 LAWS OF MASTERING

    1. علیرضا مجیدی می گوید

      منون، یکی از دوستان لینک داد، دانلود کردم.

  12. مونا یزدانی می گوید

    آقای مجیدی، با توجه به اینکه متن اصلی 48 قانون هست ولی متن این کتاب 38 تا، آیا همچنان ارزش خریدن دارد؟
    ممنون میشم اگر پاسخم رو بدید چون امروز ظهر میخوام کتاب رو بخرم.
    آیا این کتاب همچنان ارزش خواندن دارد؟

    1. علیرضا مجیدی می گوید

      بله، گمان نکنید کتاب‌های دیگه‌ای هم که می‌خونید خلاصه و تعدیل نمی‌شن!

      1. مونا یزدانی می گوید

        سپاسگزارم.

  13. محمد می گوید

    فکر میکنم این کتاب رو بیشتر باید یک کتاب تاریخی دونست تا یک کتاب درباره علم مدیریت!

  14. پژمان می گوید

    سلام جناب مجیدی
    من نمیدونم که بقیه قوانین و حکایتهای این کتاب هم مثل همین یکی هستند یا نه، ولی این موردی که اینجا آوردید در واقع همون “چاپلوسی” و “تملق” هست که متاسفانه در فرهنگ ما خیلی رایج است. ای کاش یک حکایت دیگه رو مثال میزدید. برای من که اصلا جالب نبود

  15. حسین می گوید

    امیدوارم باز هم این مدل کتاب ها را معرفی کنید.

  16. کورش می گوید

    ذکتر جان ممنون از معرفی تون این بخش وبلاگت یکی از بهترین بخش هاست.
    راستی ای کاش باز هم داستان علمی تخیلی بذارید.

  17. شهاب الدین می گوید

    کتاب جالبی است. البته من از خواندن مطالب روانشناسی لذت نمی‌برم اما داستان لویی برایم جالب بود. پس بهتر است بگویم داستان جالبی بود. هرچند می‌دانم که از خواندن این داستان‌ها چندان عبرت نمی‌گیرم و باز به همان منوال سابق رفتار خواهم کرد.

  18. mina می گوید

    سلام
    ممنون دکتر به خاطر معرفی کتاب و به خاطر کنجکاوی که اون روز پشت ویترین به خرج دادین . اگه اون روز به حساب سیاسی بودن کتاب یا فقط عنوانش از جلوی کتابفروشی می گذشتین و یا …….. الان این همه آدم یه کتاب خونده تو کتابخونشون نداشتن . کاش حواسمون به نگاهمون باشه به خاطر خودمون و دیگران . می خرمش دکتر حتی اگه کمتر از 38 قانون هم داشته باشه می خرمش . ممنون از شما و همه خواننده گان این کتاب خوب .

  19. ت.ا می گوید

    کتاب را در همان روزی که معرفی کردید خریدم. متاسفانه تا حدی از خرید آن پشیمان شدم چون
    اول اینکه فکر کردم عکسهایی که در این پست گذاشته اید متعلق به خود کتاب است در حالی که کتاب عکس که ندارد هیچی کیفیت چاپ بسیار نامطلوبی هم دارد. غلطهای تایپی بسیار زیادی در کتاب هست و …
    ـ بعد از گرفتن کتاب به زبان اصلی انگلیسی و مقایسه با ترجمه کتاب متوجه شدم که ترجمه کتاب بسیار مغشوش و ناقص است به طوری که عملا مترجم به متن کتاب پایبند نبوده و در بسیاری از جاهای کتاب بدون دلیل واضح و مشخصی حذف و جرح و تعدیل کرده است. به عنوان مثال در قانون دوم اصلا از بهره برداری از دشمن صحبتی نشده است و در اصل نیمی از این قانون به کل حذف شده است
    ـ قیمت کتاب نسبت به کیفیت و حجم آن بسیار بالاست و در مقایسه اصلا به این قیمت نمی ارزد.
    به هر حال از معرفی این کتاب ممنونم.

  20. مجتبی می گوید

    ممنون از کتاب خوبی که معرفی کردید.
    بعضی قوانین این کتاب واقعاً زندگی بخش هستند و می تونند موجب تعامل بهتر انسان ها در هر رده ای بشوند. باز هم ممنون.

  21. ت.ا می گوید

    یک مطلب را هم فراموش کردم بگویم اینکه اصولا بیشتر مثالها و داستانهای کتاب داستانهای حیوانات و تمثیلهای قدیمی، غیر واقعی و بچگانه است. تا روایتهای تاریخی، مستند و جذاب

  22. آرش می گوید

    ممنون از کتابی که معرفی کردید ولی چاپ بسیار بدی دارد

  23. ehsan می گوید

    ممنون و تشکر ولی قیمت ها واقعا کمر شکن شدن.کتاب های تازه و نو تو سبد خریدم به شدت پایین اومده.

  24. میلاد می گوید

    طرح پشت جلد کتاب هم نوشته 48 laws of power ولی 35 قانون بیشتر ترجمه نشده.حد اقل نکردن طرح پشت جلد رو عوض کنند.

  25. سید می گوید

    با اینکه من این کتاب رو نخریدم و نخواهم خرید ولی خیلی ممنونم بابت معرفی کتاب
    از خوندن این جور پست ها لذت می برم.
    خیلی ممنون می شم که در آینده باز هم مثل گذشته به معرفی کتاب یک نگاهی داشته باشید

  26. طراحی دکوراسیون داخلی می گوید

    هیچ رئیسی دوست نداره زیر دستش بالاتر از خودش به نظر بیاد و لوئی هم از این قاعده مستثنی نبوده
    کتاب جالبی بود.

  27. ثریا می گوید

    با سلام
    من این کتابو خریدم و خیلی خوشحالم.چون یکی از بهترین کتابهایی هستش که در عمرم خوندم.به نظر من دوستان شاید داستانهارو بچگانه فرض کنند ولی اصل موضوع کتاب بسیار اموزنده اس.در این مدتی که از شیوه های این کتاب استفاده کردم احساس میکنم بر شرایط زندگی و اطرافم و همچنین رفتار با دیگران اعم از خانواده و دوست و غریبه احاطه بیشتری دارم.یه جورایی کم کم دارم احساس قدرت از دست رفته ام رو دوباره پیدا میکنم.سر یه مسایلی تو زندگی خیلی سرخورده شده بودم ولی این کتاب بدجوری حالمو عوض کرد
    ممنون دکتر

  28. مهدی می گوید

    هاها….
    به زبان اصلیشو دانلود کردم…..دکتر جان 1000 تا لایک داری….امروز فیلم کتاب دزد رو به اتفاق همسرم دیدیم و کلی حال کردیم….زنم گفت اینو از کجا پیدا کردی؟؟ گفتم از سایت یک پزشک……..
    کارت درسته…..یه دنیا تشکر.

  29. رضا می گوید

    سلام. کتاب فوق العاده هست. مهمترین مزیت کتاب اینه که تجارب فوق العاده ارزشمندی برای جوانها با مسئولیت های سنگین داره. من در یک مجموعه بسیار بزرگ صنعتی کار میکنم با بیش از 16هزار نفر پرسنل. وقتی اخلاق, رفتار و کردار آدم های مسن رو زیر نظر میگیرم تمام این قوانین رو درک میکنم. هر چی از این کتاب بگم کم گفتم.

  30. محمد می گوید

    کتاب 48 قانون قدرت رو علی اصغر مسدد به طور کامل و بدون سانسور ترجمه کرده و انتشارات نوید سال 85 منتشر کرد که در زمان کوتاهی نایاب شد و اجازه ی تجدید چاپ هم بهش داده نشد.این کتاب از بهترین کتابهاییه که یک نفر میتونه داشته باشه.

  31. سلمان می گوید

    اگرچه از هیچ بهتره، اما کتاب (های) ترجمه آل یاسین متاسفانه علاوه بر 35 قانون به جای 48 تا، تبدیل جنسیت! شخصیت ها(که شاید به خاطر ممیزی بوده)، کیفیت بسیار پایین تر از انتظار دارند؛ ترجمه های بعضا نادرست، حذف ها و تغییرات ، صفحه بندی ناهمخوان با اصل کتاب و…. پیشنهاد می کنم ترجمه مسدد را پیدا کنید شاید بهتر باشد؛ اگر کتاب انگلیسی را بخوانید که عالی است

  32. فرهاد می گوید

    خداروشکر انگلیسیمون فوله وگر نه اینا جای ماه و خورشیدم عوض میکنن خب برادر من شما به چه حقی میای دس میبری تو کتاب مردم همه رو گمراه میکنی . خدایی عوض اینکه برید پول بریزید تو جیب اینا یکبار هم که شده بشینید با قدرت زبان یاد بگیرید تا هم خرج الکی نکنید هم علم بدون دسکاری رسه دستتون

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5