گردو نماینده ESET شد

9

بسیاری از ما می‌دانیم که باید برنامه ای سیستم و یا گوشی خود داشته باشیم. اما موقعی که پای عمل وسط می آید، اکثر افراد در انتخاب آنتی ویروس مناسب دچار مشکل می شوند یا کلا ترجیح می‌دهند با ویروس ها و هکر ها زندگی مسالمت آمیزی داشته باشند! برخی گمان می‌کنند چون کارشان ساده و در حد چک کردن ایمیل و بازدید از چند سایت معتبر خبری است، تهدیدی متوجه‌شان نیست لذا رغبتی برای نصب یک آنتی‌ویروس کارآمد پیدا نمی‌کنند. برخی‌ هم در روزهای نخست نصب ویندوز و یا خرید یک گوشی هوشمند یک آنتی‌ویروس برروی آن نصب می‌کنند ولی بعدا، از به‌روز کردن آن غفلت می‌کنند.تجربه نشان داده است که تهدید ویروس‌ها و هکرهای رایانه ای، کاربر آماتور یا حرفه ای نمی‌شناسد و می‌توانند همه را مورد حمله قرار بدهند، اطلاعاتشان را تخریب یا سرقت کنند، به سیستم آنها آسیب برساند و خیلی مشکلات دیگر برای کاربران بی دفاع ایجاد کنند.

در این میان، محصولات شرکت ESET که با نام Nod32 هم شناخته می شود، سال‌هاست در بازار کشورمان جزو محبوب‌ترین محصولات امنیتی هستند. دلیل این موضوع علاوه بر آپدیت‌های کم حجم و پر سرعت، برنامه‌ی سبکی است که در عین محافظت از سیستم رایانه، هیچ خللی در عملکرد سریع و قوی آن ایجاد نمی‌کند و کمترین مزاحمتی هم برای کاربران ندارد.آنتی ویروس و فایروال این شرکت همیشه جزو برترین‌های بازار جهانی بوده است و در جدیدترین رتبه‌بندی سایت معتبر av-test.org جزو 10 برنامه امنیتی برتر قرار گرفته است.

معرفی گردو به عنوان نماینده رسمی در سایت ESET
شرکت ESET،  نمایندگان رسمی فروش خود در ایران را رسما در بخش پارتنرهای خود در این لینک معرفی نمود و شرکت گردو نیز به عنوان نماینده مستقیم فروش آنلاین محصولات این شرکت، معرفی شده است.

چرا باید از گردو لایسنس اریجینال بخریم؟

در حال حاضر آنتی ویروس ناد32 و محصول قویتر این شرکت یعنی ESET Smart Security توسط شرکتهای مختلفی در بازار ایران با نام اریجینال به فروش می رسد که اکثر این محصولات تاییدیه شرکت ESET برای فروش در ایران را ندارند و سریال بسیاری از این محصولات بعد از مدتی بلاک می شوند و دیگر امکان آپدیت را نخواهند داشت.با توجه به این مسائل بخش خاورمیانه شرکت ESET تصمیم گرفت محصولات خود را به صورت مستقیم و آنلاین در ایران به فروش برساند. در حال حاضر گردو به عنوان اولین و تنها نماینده رسمی فروش آنلاین محصولات شرکت ESET در ایران، لایسنس محصولات امنیتی این شرکت را به صورت کاملاً اریجینال و با پشتیبانی رسمی شرکت ESET به صورت آنلاین به فروش می‌رساند. خرید و دریافت لایسنس به صورت کاملاً اتوماتیک و به صورت مستقیم از سایت ESET صورت می‌گیرد و گردو به عنوان نماینده رسمی، برای تایید دریافت مبلغ در این پروسه دخالت دارد. کلیه محصولات اریجینال و دارای پشتیبانی رسمی از سوی ESET هستند و قادرید برای حل مشکلات خود مستقیماً با این شرکت نیز تماس بگیرید.

چه محصولاتی به صورت اریجینال توسط گردو عرضه می شود؟

در حال حاضر می توانید لایسنس های آنتی ویروس ناد۳۲و ESET Smart Security که علاوه بر آنتی ویروس شامل فایروال و برنامه ضد سرقت هم هست و همچنین آنتی‌ویروس موبایل مخصوص گوشیهای هوشمند (اندروید و ویندوز فون) را مستقیما از گردو تهیه کنید. هرکدام از لایسنسها را می توانید به صورت یکساله و یا دوساله و برای یک تا ۲۴ کاربر خریداری نمایید.مثلا با خرید یک محصول دوساله ۸کاربره، قادر خواهید بود از این محصول، برروی هشت سیستم تا دوسال استفاده نمایید.

چطور با لایسنس اریجینال می توانم جلوی سرقت نوت بوک خود را بگیرم؟

با خرید لایسنس اریجینال ESET Smart Security و فعالسازی بخش ضد سرقت آن با نام Anti-Theft در هرزمانی که نوت بوک شما به سرقت رفت، به محض اتصال آن به اینترنت، مکان آن و همچنین عکسهایی که با دوربین جلوی نوت‌بوک از سارق گرفته شده، برای شما ارسال می‌شود.

5-13-2015 7-02-53 PM

چطور لایسنس اریجینال آنتی ویروسهای ESET را بخریم؟

برای خرید تنها کافیست وارد بخش لایسنس سایت گردو به آدرس gerdoo.net/antivirus شوید و پس از انتخاب محصول با قابلیت آپدیت یک ساله یا دو ساله و سپس تعداد کاربران، اطلاعات درخواستی را وارد کنید. در این مرحله به درگاه پرداخت بانکی منتقل می‌شوید و با وارد کردن اطلاعات کارت خود و پرداخت مبلغ، به سایت ما باز می‌گردید. اکنون 3 ایمیل و یک SMS دریافت کرده‌اید. دو ایمیل از طرف شرکت گردو شامل اطلاعاتِ پرداخت Username و Password برای رجیسترکردن آنتی ویروس و یک ایمیل از طرف شرکت ESET به نام شما و شامل همان Username و Password و توضیحات تکمیلی شرکت به زبان انگلیسی و یک SMS هم شامل اطلاعات یوزرنیم و پسورد.
زمان شروع دوره یک یا دو ساله، درست از لحظه خرید محصول، توسط شرکت ESET محاسبه می‌شود. همچنین در ایمیلی که خود شرکت ESET برایتان می‌فرستد نیز تاریخ اتمام دوره قید شده است.

باید خاطر نشان کنیم که در طول مدت فعال بودن لایسنس، شرکت گردو همانند همیشه حامی و پشتیبان کاربران ایرانی در داخل کشور خواهد بود ولی علاوه بر آن کلیه محصولات خریداری شده، اریجینال و دارای پشتیبانی رسمی از سوی ESET خاورمیانه هستند و قادرید برای حل مشکلات خود مستقیماً با آنها نیز تماس بگیرید.

بسته نرم افزار کی به دستم می‌رسد؟

در این شیوه خرید و همان‌گونه که در ایمیل شرکت ESET هم ذکر شده است، محصول فیزیکی برای شما ارسال نمی‌شود و فقط Username و Password در اختیارتان قرار می‌گیرد که باید پس از دانلود نرم‌افزار و نصب و اجرا، اطلاعات ارائه شده را در آن وارد نمایید.حجم محصولات ESET برای دانلود کم و در حدود 60 مگابایت است و شما با دانلود مستقیم آنتی ویروس از سایت ESET و از طریق لینکی که در ایمیل برای شما ارسال شده، می‌توانید مطمئن باشید علاوه بر نسخه اصلی، به آخرین نسخه از نرم افزار هم دسترسی دارید .

وقتی مدت عضویتم به پایان رسید چه کنم؟

پس از اتمام دوره یک یا دو ساله، می‌توانید با ورود به همان سایتی که خرید را انجام داده‌اید (gerdoo.net/antivirus) و مراجعه به بخش «تمدید»، جهت تمدید اعتبار لایسنس خود اقدام نمایید. توجه داشته باشید که مبلغ تمدید اعتبار، از مبلغ خرید اولیه در حدود 30 درصد کمتر است بنابراین با قیمت بسیار کمتری می توانید در سال بعد از آنتی ویروس خود استفاده نمایید.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

صخره‌های عجیب فنلاندی موسوم به کوماکیوی – هزاران سال تعادل و مبارزه با جاذبه

کوماکیوی Kummakivi یک کلمه فنلاندی است که در انگلیسی به معنی "سنگ عجیب" است. این کلمه اغلب برای توصیف نوعی تشکیل سنگ که شکلی عجیب یا غیرعادی دارد استفاده می‌شود. این نوع سنگ‌ها در سرتاسر فنلاند یافت می‌شوند و به دلیل ظاهر منحصر به فردشان…

عکس‌های پراکنده جالب که دقایقی شما را سرگرم خواهند کرد

این ساعت آفتابی زمان را به صورت دیجیتالی نشان می‌دهدکریم عبدالجبار و مربی جان وودن : هرگز فراموش نکنید که چه کسی به شما کمک کرده و باعث پیشرفت شما شده.فقط به دقت نگاه کنیدآتش نشانان آمریکایی در حال خاموش کردن آتش در…

سرژ ورونوف: پزشکی که بیضه‌های میمون‌ها را به مردها پیوند می‌زد تا آنها را جوان کند!

یکی از پر شورترین ارائه‌ها و سخنرانی‌ها در کنگره بین‌المللی جراحان در لندن در سال 1923 توسط جراح فرانسوی متولد روسیه به نام سرژ ورونوف انجام شد.سه سال پیش‌تر، ورونوف با آزمایش‌های بحث‌برانگیز پیوند غده‌ که به ادعای خودش آدم‌ها را چند…

به نظرتان کدام شغل‌ها بیش از آنچه که لایقشان است، درآمد دارند؟!

بسته به فرهنگ هر کشور و شرایط سیاسی و اقتصادی هر ناحیه پاسخ به این سوال هم متغییر است.اما چرا ما برخی‌ها را از این نظر همیشه در رادار خود داریم و بعضی‌ها را نه.واقعیت این است که برخی اصلا چراغ خاموش حرکت می‌کنند و در رادار ما نیستند…

عکس‌هایی از حوادث ناگوار که با کمی «احتیاط» و عقل قابل پیشگیری‌اند

گاهی ما در کارهایمان به اصطلاح از خلاقیت استفاده می‌کنیم یا سعی می‌کنیم کاری را بدون اینکه وسایل لازمش را داشته باشیم با چیزهای بی‌ربط، در زمان کم، تمام کنیم. خب راستش گاهی شانس می‌آوریم و پز می‌دهیم که خلاقیت داشته‌ایم، اما خیلی وقت‌ها…

شوخی با بناهای معروف و عجائب معماری دنیا یا میدجرنی – گمشده در ترجمه!

کاریکاتور شخصیت‌های مشهور را بسیار کشیده‌اند و دیده‌ایم، اما کشیدن کاریکاتور بناهای معروف زحمت بیشتری دارد. اما میدجرنی می‌تواند این زحمت را بسیار کمتر کند.کاربر شبکه اجتماعی دریت به نام mossymayn به تازگی این کار را کرده است:دروازه…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /
9 نظرات
  1. فرشاد می گوید

    یادش بخیر یه زمانی (بخونید هنوزم 😛 ) کلی نرم‌افزار کرک شده و لایسنس هک شده توی دی‌وی‌دی های گردو پیدا میکردیم! تبریک میگم بلخره سربه‌راه شد 😀 (شوخی بود. وگرنه گردو کارش درسته)

  2. Mahyar می گوید

    از شما بعیده همچین مطلبی
    چه نماینده ای؟؟
    اگه رسمیه چرا سایت ESET حرفی ازش نزده؟؟
    اگر غیر رسمیه چه فرقی با بقیه شرکت ها داره؟؟

    1. Mahyar می گوید

      درضمن برای ویندوزفون هیچ آنتی ویروسی وجود نداره
      نسخه ESET برای ویندوز موبایل میباشد که نسل قبلی پلتفرم مایکروسافت برای موبایل هست

  3. امير می گوید

    مهیار جان به خود eset ایمیل بزنید گردو را نماینده رسمی معرفی خواهند کرد .
    فرقش با بقیه اینه تو ایران لایسنس اصلی نیست یا سرور خودشون هست یا لایسنس از کشورهای دیگه مثل هند که شرکت eset اونها رو بتدریج بلاک میکنه.
    در حال حاضر تنها مسیر دسترسی به لایسنس ناد در ایران سایت گردو هست.

  4. mehdi می گوید

    به نظرم تو این قحطی این محصولات با نماینگی داخلی،واسه خودش نوبری می تونه باشه.
    سپاس جناب دکتر!

  5. محمد می گوید

    چه جالب . یکی از بزرگان فروش نرم افزارهای کرک و نسخه های غیر قانونی حالا شده دایه عزیز تر از مادر و اسمی میشه نماینده فروش قانونی. حالا فقط بجای یک کرک رایگان قراره قیمت بالاتری از ما بگیره همین . چیزی تغییر نکرده.

  6. امین می گوید

    صورت مسئله رو عوض کنیم : از ویندوز استفاده نکنید (اگه میشه البته).

    + https://fa.wikipedia.org/wiki/%D9%86%D8%B1%D9%85%E2%80%8C%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%D8%B1_%D8%A2%D8%B2%D8%A7%D8%AF

  7. امین می گوید

    کنار هم قرار گرفتن گردو و اورجینال خیلی مضحک هست. کسی که خودش همه ی نرم افزار هارو کرک میکنه و عرضه میکنه و با تمام وقاهت پشت بسته اش مینویسه: حق کپی رایت محفوض! اینبار اومده از نرم افزار اورجینال حمایت میکنه. احتمالا فردا پس فردام میگه : من eset و ساختم ! خلاصه اینکه من هرگز پول توو جیب این گردو و گردو ها نمیریزم چون حداقل انقدر جراتندارد بنویسنند: حق کپی رایت رعایت نشده!

  8. ا ر ف می گوید

    انتی ویروس ناد رتبه اش از 18به بعد. شما هرماه لیست انتی ویروس های برتر جهان رو چک کنید. نسخه رایگان اویرا Avira را امتحان کنید.5ساله استفاده میکنم بدون هیچ مشکلی.قبلش هم AVGاستفاده میکردم . تحریممون کرد رفتم سراغ اویرا وتا الان برای 30 نفر نصب کردم همه راضی اند .ناد بیخودی وفقط در ایران مشهوره.البته یکبار مقام اورده 8سال پیش فقط یک ماه اول یاسوم شده .OK????؟؟؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5