مهارت‌هایی که به ساز شما می‌رقصند!

3

هر یک از ما در زمینه‌های خاصی مهارت و استعداد داریم. یک نفر نقاش خوبی است، یکی در حوزه موسیقی تبحر دارد، آن دیگری خوره رایانه است، شخصی دیگر در ورزش ژیمناستیک تخصص دارد و …
شاید شما هم مثل من دوست داشته باشید دور و برتان پر از آدم‌های متخصص باشد تا هر وقت نیازی به تخصص آنها داشتید، شما را همراهی کنند. حتی قبل آنی که شما مساله‌ای را مطرح کنید، پیشنهاداتی برایتان داشته باشند!

گرچه در روزگاران قدیم تنها سلاطین و پادشاهان تاحدودی می‌توانستند به این آرزو دست یابند، اما به شما مژده می‌دهم که هم اینک شما با تایپ آدرس www.AnjamMidam.com در آدرس‌بار مرورگرتان و ورود به سایت انجام میدم می‌توانید از مهارت‌های هزاران متخصص ایرانی بهره‌مند شوید.
انجام میدم نام نخستین بازار خرید و فروش آنلاین خدمات در ایران است که توانسته است در مدت بیش از یک سال فعالیت خود هزاران جوان با استعداد را به سمت خود جذب کند. شما نیز با عضویت در این سایت می‌توانید از خدمات و مهارت‌های کاربران متخصص سایت برخوردار شوید و حتی از استعدادهای خود برای کسب درآمد در انجام میدم استفاده کنید.

استفاده از انجام میدم بسیار آسان است و کافی است خدماتی که نیاز دارید را در آن جستجو کنید.

خدمات همه تن حریف!

در حال حاضر انجام میدم بیش از 100 دسته و زیردسته دارد که می‌توانید لیست دسته‌ها را ببینید. شما می‌توانید با توجه به نیازی که دارید کاره‌ی مورد نیاز خود را پیدا کنید (در انجام میدم «کاره» به همان خدمات ارائه شده گفته می‌شود؛ کاره یعنی کار + مه = کار ارزشمند).

همین حالا به لیست کارهایی که قرار است در آینده انجام دهید فکر کنید. نظر شما در مورد برون‌سپاری این فعالیت‌ها و سپردن آنها به دیگران چیست؟

اگر قرار است برای یکی از دروس این ترم تحصیلی‌تان مقاله‌ای آماده کنید، بهتر است به دسته‌ی نگارش و ترجمه و یا حتی دسته‌ی درس و مشق دانشگاه بروید و نگاهی به کاره‌های آن بیاندازید.

اگر نیاز دارید کسی دستی به سر و روی قالب وبلاگ شخصی‌تان بکشد، شاید بهتر باشد نگاهی به کاره‌های دسته‌ی وبسایت و وبلاگ بیاندازید، احتمالا آنجا چند کاره‌ی دیگر هم بیابید که به درد وبلاگ‌تان بخورد!

اوه! در لیست کارهایتان یک روز خاص را می‌بینم که قرار است در آن روز برای کسی هدیه ای‌ بخرید! در سایت انجام میدم دسته‌ای با عنوان هدیه وجود دارد که حتما باید سری به آن بزنید؛ شاید هم دسته‌ی مناسبت‌ها به کارتان بیاید! دسته‌ای هم وجود دارد با عنوان چیزهای باحال و عجیب و غریب که کاره‌های باحال زیادی در آن ثبت شده است.

7-29-2015 8-18-10 AM

 هزینه‌ی اندک برای هر کاره!

شما با سفارش هر کاره در انجام میدم می‌توانید در هزینه‌های خود صرفه جویی کنید. آنچه باعث می‌شود کاره‌ها قیمت پایینی داشته باشند، علاقه‌ی فروشندگان خدمات به انجام کاره‌ها و رقابتی است که بین فروشندگان وجود دارد.

راستی خود شما هم می‌توانید تنها با انجام دادن کارهایی که به آن علاقه دارید در انجام میدم کسب درآمد کنید!

7-29-2015 8-19-43 AM

فروشندگان معتبر و ضمانت کیفیت!

شاید برایتان سوال ایجاد شود که از کجا بفهمیم افرادی که خدمات خود را در انجام میدم ارائه می‌دهند واقعا حرفه‌ای هستند و کاری که برایمان انجام می‌دهند با کیفیت است؟ پاسخ دو کلمه است: خیال‌تان راحت! فروشنده تنها زمانی هزینه خدمات را دریافت خواهد کرد که شما از کار انجام شده راضی باشید و تحویل آن را تأیید کنید. اگر کاره‌ای که سفارش داده‌اید به‌نحو احسن انجام نشد، می‌توانید به راحتی درخواست اصلاح سفارش را بدهید و یا حتی سفارش خود را لغو کنید تا هزینه‌ی پرداختی به حساب شما برگشت داده می‌شود.

7-29-2015 8-18-41 AM

از این‌ها گذشته شما قبل از سفارش می‌توانید نظرات مشتریان قبلی را در انتهای صفحه‌ی توضیحات آن مشاهده کنید. میزان رضایت مشتریان از کارهای انجام شده‌ی فروشنده نیز در ستون سمت چپ صفحه توضیحات کاره وجود دارد که به صورت درصدی میزان رضایت از فروشنده را نشان می‌دهد. از طرفی دیگر فروشندگان با توجه به سوابق کاری خود در سطوح کاربری مختلف (سطح عادی – سطح یک – سطح دو – سطح سه ) قرار می‌گیرند.

بنابراین با خیالی آسوده، می‌توانید در «انجام میدم»‌ از خرید امن و راحت خدمات لذت ببرید.

راستی! اگر تا 18 مرداد در «انجام میدم» خرید بکنید، امکان دارد که برنده‌ی خوش‌شانس یک آیفون 6 پلاس (جایزه‌ی طرح رمضانی انجام میدم) شما باشید. پس زودتر دست‌به کار شید.

 7-29-2015 8-08-50 AM


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

چند بار می توانید یک تکه کاغذ را از وسط تا کنید؟

به راحتی می‌توان یک تکه کاغذ را یک، دو بار یا حتی سه یا چهار بار از وسط تا کرد. اما بیشترین تعداد دفعاتی که یک تکه کاغذ را می‌توان از وسط تا کرد چقدر است؟بر اساس یک ادعای رایج، یک ورق کاغذ را نمی‌توان بیش از هفت بار از وسط تا کرد. اما…

10 عکس بسیار زیبا از درخت – انتخاب شده از عکاسان خلاق

درخت‌ها زندگی‌بخش زمین و مایه زیبایی آن هستند. انسان‌ها هزاران سال است که آنها بهره می‌برند و تا توانسته‌اند پهنه زمین برخوردار از زیبایی‌شان را کمتر و کمتر کرده‌اند. درختان متنوع با شکل و آرایش متفاوت ریشه، تنه، شاخه‌ها و برگ‌ها، چشم‌نواز…

تنهاترین درخت جهان در کجاست؟

در جزیره دورأفتاده کمپبل، واقع در بیش از ۶۰۰ کیلومتری جنوب  نیوزلند، صنوبر منفرد سیتکا روییده که به عنوان تنهاترین درخت روی زمین شناخته شده است.نزدیکترین درخت نزدیک به آن آن بیش از ۲۲۰ کیلومتر دورتر، در جزایر اوکلند است، در حالی که…

عکس‌هایی از طراحی‌های داخلی و خارجی بسیار زیبا و بی‌نظیر

طراحی‌های داخلی و خارجی هم این روزها بسیار تکراری شده‌اند و فاکتورهایی مانند هزینه مواد، هزینه طراح و تخیل او و انتظارات سطح پایین کارفرماها از نظر کاربرد یا زیبایی‌شناسی آنها باعث می‌شوند که شاهد طراحی‌های تقریبا همسان در مجموع باشیم.…

مردان خوش‌لباس و خوش‌تیپ سال‌ها و دهه‌های آینده احتمالا چه لباس و آرایش موی سر و صورتی خواهند داشت

پیشبینی مد بسیار دشوار است. در داستان‌های علمی تخیلی گاهی چیزهایی در مورد آنها می‌خوانیم. مثلا سرهای تراشیده شده‌ای که جواهرات بر فرق سر دوخته شده‌اند یا خالکوبی‌ها.اما با توجه به تغییرات اقلیمی و درگیری‌ها و وسایل فناورانه‌ای که در حال…

چگونه طولانی مدت درس بخوانیم و کمتر خسته شویم؟

مطالعه برای ساعات طولانی می‌تواند چالش برانگیز باشد، اما چندین راهبرد وجود دارد که می‌توانید برای کمک به حفظ تمرکز و جلوگیری از خستگی از آن‌ها استفاده کنید:استراحت کنید: هر 45 تا 50 دقیقه یک بار استراحت کنید تا مغز خود را شارژ کرده و از…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /
3 نظرات
  1. حامد می گوید

    کپی کاری از سایت fivver.com به شیوه ایرانی

  2. mehdi می گوید

    در مورد این سایت و فعالیت های آن

  3. سوران می گوید

    خب سایت پونیشا که خیلی وقته هست. مزیت این یا قابلیت های بیشترش نسبت به پونیشا چیه؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.