تشدید نگرانی‌ها از کمبود آیفون X در بازار: تنها سه میلیون گوشی برای فروش در ماه نوامبر آماده می‌شود

1

سایت KGI گزارش داده است تا سوم نوامبر که عرضه رسمی آیفون X آغاز می‌شود؛ احتمالا ۲ الی ۳ میلیون گوشی آماده فروش باشد. در حالی که اپل همیشه در هفته اول فروش آیفون پرچم‌دار خود؛ ۱۰ میلیون گوشی فروخته است.

آیفون‌های سری ۸ وارد بازار شدند و در حال فروش هستند اما همه نگاه‌ها به آیفون X است. در این چند ماه؛ خبرها و گزارش‌های زیادی نشان دادند اپل در آماده‌سازی و تولید گوشی‌های آیفون X با مشکل روبرو است.

طراحی این گوشی به طور کامل با آیفون‌های قبلی متفاوت شده است. برد مدار چاپی آن از فناوری‌ها و پیچیدگی‌های طراحی منحصربه‌فردی مانند استفاده از آنتن‌های موبایل‌ها سود می‌برد. دوربین واید و پروژکتور نقطه‌ای مادون قرمز دیگر اجزایی هستند که در آیفون جدید به چشم می‌خوردند و اپل برای تامین آن‌ها دچار مشکل شده است.

سایت‌های متعددی گزارش دادند اپل در تولید و تامین قطعات آیفون X مشکل دارد. برخی سایت‌های از سنسور سه بعدی به عنوان محصول گلوگاه تولید آیفون X نام می‌برند اما سایت KGI به پروژکتور نقطه‌ای و برد مدار چاپی اشاره می‌کند و می‌گوید قطعات دیگر زمان تولید کوتاه‌تری دارند و تعداد بیشتری ازشان به دست اپل می‌رسد.

مینگ چی کو؛ تحلیل‌گر نام آشنای سایت KGI می‌گوید برد مدار چاپی آیفون X بسیار حساس و خاص است چون باید برای آنتن‌های گوشی به دقت طراحی شود و انواع آزمایش‌های مورد نیاز برای تاییدیه را بگذراند.

اپل با یکی از تامین‌کنندگان عمده خود به نام Murata قرار گذاشته بود، تعداد زیادی PCB برای او آماده کند اما این شرکت نتوانست درخواست‌های اپل را به موقع بدهد. به همین خاطر؛ یکی دیگر از تامین‌کنندگان برد آیفون X کار طراحی و تولید PCB را آغاز کرده است که احتمالا به ماه‌های اول پس از عرضه این گوشی برسند.

سایت KGI گزارش می‌دهد مشکلات مربوط به تولید پروژکتور نقطه‌ای آیفون X حل شده و از این قطعه به تعداد نیاز دست اپل می‌رسد.

نگرانی‌ها از بابت کمبود گوشی آیفون X در بازار طی روزها و هفته‌های اول از آن رو است که همیشه آیفون‌های پرچم‌دار اپل در هفته اول فروش بسیار بالا و بعضا ۱۰ میلیونی داشتند.

با گزارش‌های فراوانی که درباره تامین قطعات آیفون X منتشر شده است؛ احتمالا خریداران این گوشی در روزهای ابتدایی عرضه آن به مشکل برخورد کرده و باید منتظر بمانند. همین‌طور؛ فروشگاه‌های خرده‌فروشی آیفون X نیز در تامین درخواست‌های خریداران معطل می‌شوند.

البته؛ سایت KGI برآورد می‌کند با شروع ماه نوامبر؛ برخی از مشکلات تولید قطعات آیفون X از جمله PCB رفع شده و سرعت تولید و مونتاژ این گوشی افزایش یابد. با این حال؛ تصور نمی‌شود بیشتر از ۳ میلیون گوشی برای هفته اول آماده فروش باشند.

پیش‌بینی می‌شود؛ اپل در فصل آخر سال؛ ۲۵ الی ۳۰ میلیون آیفون بفروشد در حالی که همیشه در این بازه زمانی ۳۰ الی ۳۵ میلیون گوشی فروخته است. اما به نظر می‌رسد، فصل اول سال ۲۰۱۸ افزایش فروش ۵۰ درصدی را تجربه کند.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

بیماری‌ها و مشکلات روانی می‌توانند به مانند همین غول‌های تصور شده توسط میدجرنی باشند، اما می‌توان…

تا وقتی کسی مبتلا به یک مشکل روانپزشکی نشده باشد یا آشنا و فامیلی نداشته باشد که مبتلا به شکل جدی آنها باشد، نمی‌داند که چقدر روی کیفیت زندگی تاثیرگذار هستند. کسی که افسردگی ندارد، تعجب می‌کند که مثلا چطور کسی از قدم زدن یا غذای خوب یا…

اگر این سلبریتی‌ها تا به امروز زنده بودند …

عوامل مختلفی روی طول عمر انسان‌ها تاثیر می‌گذارد. سبک زندگی، تعذیه سالم، ورزش، پیشگیری از بیماری‌ها، پرهیز از مصرف مواد، خواب و آسایش کافی، ژنتیک، هشیاری برای پیشگیری از حوادث.اما به هر حال طول عمر برخی از انسان‌ها کوتاه‌تر از امید به…

هنرمندی با این تصاویر جالب پیش چشم ما مجسم کرده که اگر 10 بنای تاریخی و اسطوره‌ای معروف، سالم و…

یکی از جالب‌ترین چیز‌ها در مورد مطالعه تاریخ، یادگیری چیز‌های شگفت‌انگیزی است که نیاکان ما ایجاد کرده‌اند. اما برخی از یادگارهای آنها از بین رفته‌اند و فقط ویرانه‌های آنها باقی هستند و در مواردی همین ویرانه‌ها هم نیستند و فقط توصیف‌های متنی…

تصاویر طبقه‌بندی شدن پنتاگون البته «تخیلی» و حاصل میدجرنی از بازیابی یوفوها و برنامه‌ مهندسی معکوس…

بشقاب پرنده مخفف عبارت Unidentified Flying Object است. به هر شیء یا پدیده‌ای اطلاق می‌شود که در آسمان مشاهده شود و به راحتی قابل شناسایی یا توضیح نباشد. بشقاب پرنده‌ها اغلب با ادعا‌های مربوط به فضاپیما‌های فرازمینی مرتبط هستند، اما می‌توان…

یادآوری داستان تصویر تولیدشده زنی که در اینترنت وحشت آفرید و تفسیر کنونی آن ماجرا در عصر انفجار…

او در جایی بیرون است و در جهان موازی احتمالا به کمین شما نشسته. تنها کاری که باید انجام دهید تا او را به وجود بیاورید این است که دستور درست را در یک تولید‌کننده تصویر هوش مصنوعی تایپ کنید!مانند یک طلسم دیجیتالی، کلمات شما مانند یک «ورد…

تصور واقعیت دگرگون به کمک میدجرنی – گالری عکس

تاریخ دگرگون یک ژانر جذاب است که به بررسی چگونگی تغییر مسیر تاریخ در صورت رخ دادن برخی رویداد‌های کلیدی به گونه‌ای متفاوت می‌پردازد.یک تغییر جزئی یا یک واگرایی عمده می‌تواند تخیل ما را به کار بیندازد تا آینده‌ای کاملا متفاوت که الان جزو…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /
1 نظر
  1. علیرضا مهرجردی می گوید

    تشدید نگرانی ها از کمبودِ چیچی؟
    آب شیرین ؟ هوای پاک؟ غذای کافی برای بخش عمده ی جمعیت جهان؟؟
    مسخره ها!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.