راهنمای «جدید» و مرحله به مرحله ساختن اکانت در آی‌تونز (اپل آی‌دی) Apple ID

0

پس از تغییرات جدید در آی‌تونز، راهنمای ساختن اپل‌آیدی (همراه با تصویر) را آپدیت کردیم تا در صورت نداشتن کارت اعتباری به مشکلی برنخورید.

مرحله‌ی اول: تغییر آی‌پی (IP)

پیش از شروع ساختن اپل‌آیدی، مطمئن شوید که حتما به ابزار تغییر آی‌پی وصل هستید و تمامی مراحل را از روی کامپیوتر خود ( سیستم‌عامل مک یا ویندوز ) انجام دهید.

مرحله‌ی دوم: دانلود و نصب آی‌تونز (iTunes)

در این مرحله شما باید برنامه‌ی «آی‌تونز» “iTunes” را بر روی کامپیوتر مک و یا ویندوز خود نصب کنید. از طریق این لینک می‌توانید آخرین نسخه‌ی آی‌تونز را بر روی کامپیوترتان ( مک و یا ویندوز ) نصب کنید. پس از رفتن به لینک، سیستم‌عامل شما به‌طور خودکار شناسایی شده و با کلیک بر روی Download، دانلود آی‌تونز شروع خواهد شد. پس از اتمام دانلود، این نرم‌افزار را نصب کنید.


مرحله‌ی سوم:‌ بخش Store آی‌تونز

الف) در این مرحله پس از اجرای آی‌تونز، بخش Music را (مانند تصویر بالا) پیدا کنید و بعد روی دکمه‌ی Store کلیک کنید. سپس از قسمت Music Quick Links (مانند تصویر بالا) بر روی Account کلیک کنید.


ب) پس از انجام مرحله‌ی الف، از آنجایی که اپل‌آی دی ندارید، تصویر زیر را خواهید دید. سپس برای ساختن اپل‌آیدی جدید روی Create New Apple ID کلیک کنید.

مرحله‌ی چهارم: اطلاعات شخصی

در این مرحله باید اطلاعات شخصی خود را برای ساختن اپل‌آیدی وارد کنید. در صفحه‌ای که خواهید دید مراحل زیر را انجام دهید. حتما اطلاعاتی که در این صفحه وارد می‌کنید، به خاطر بسپارید. بعد از ساختن اپل‌آیدی برای رفتن به اپ‌استور به آنها احتیاج پیدا خواهید کرد.

۱-  ایمیل و رمزعبور: ایمیل معتبر خود را در قسمت Email وارد کنید. این ایمیل باید مورد‌استفاده‌ی شما باشد تا پس از ساختن اپل‌آیدی بتوانید ایمیل دریافتی از شرکت اپل را تایید کنید. هم‌چنین این ایمیل پس از ساختن اپل‌آیدی، نام کاربری شما (Username) برای ورود به اپ‌استور خواهد بود.

۱.۱-رمز‌عبور: در قسمت Password، رمزعبوری که حداقل شامل ۸ حرف است انتخاب کرده و به خاطر بسپارید.

۱.۲-تایید رمز‌عبور: در قسمت Verify Password، رمزعبور انتخابی خود را دوباره وارد کنید.

۲- انتخاب کانادا به عنوان کشور:‌ در این مرحله اگر کارت اعتباری ندارید،‌ کشور کانادا را انتخاب کنید. پس از تغییرهای جدید آی‌تیونز اگر شما کشور دیگری به جز کانادا را انتخاب کنید باید به اجبار کارت اعتباری خود را نیز وارد کنید. برای اینکه گزینه‌ی ساختن اپل‌آیدی بدون کارت اعتباری برای شما فعال باشد، حتما کشور کانادا را انتخاب کنید.

۳- برای موافقت با مفاد امنیتی و  شرایط استفاده از اپل این قسمت را باید تیک بزنید. در غیر این صورت امکان ساخت اپل‌آیدی را نخواهید داشت.

۴- بر روی Continue کلیک کنید.

در صفحه‌ی بعد همان طور که در تصویر زیر می‌بینید باید اطلاعات بیشتری را برای ساختن اپل‌آیدی وارد کنید. (حتما اطلاعاتی که در این صفحه وارد می‌کنید، به خاطر بسپارید. بعد از ساختن اپل‌آیدی برای رفتن به اپ‌استور به آنها احتیاج پیدا خواهید کرد)

۵– اسم و فامیل: در این قسمت باید یکی از گزینه‌ها را از قسمت Title انتخاب کنید. و بعد در قسمت First Name نام کوچک خود را به انگلیسی و در قسمت Last Name نام خانوادگی خود را به انگلیسی بنویسید.

۶- تاریخ تولد: در اینجا تاریخ تولد خود به میلادی را وارد کنید. برای تبدیل تاریخ شمسی به میلادی از لینک زیر کمک بگیرید:‌ http://www.time.ir/

۷- انتخاب سوال‌های امنیتی: در این قسمت سه سوال امنیتی از سوال‌های موجود را انتخاب کنید و جواب هر سوال را در مستطیل جلوی آن بنویسید. ( حتما سوال‌ها و جواب‌ها را به خاطر بسپارید. در صورت فراموش کردن رمزعبور و برای بازیابی آن به این سوال‌ها و جواب‌ها احتیاج خواهید داشت.)

۸- دریافت خبرهای اپل: اگر مایل به دریافت خبرهای اپل در رابطه با نرم‌افزارها،‌محصولات و خدمات جدید هستید، این قسمت را تیک بزنید.

۹- در این قسمت پس از پر کردن و به‌خاطر سپردن اطلاعات ( و یا ذخیره در جایی امن)، بر روی Continue کلیک کنید.


مرحله‌‌ی پنجم: اطلاعات پرداخت و آدرس

ر این صفحه، قبل از هر چیز مطمئن شوید که به ابزار تغییر آ‌ی‌پی (IP) و یا همان فیلترشکن وصل هستید( درصورت امکان به آی‌پی کانادا وصل شوید). آسان‌ترین راه دریافت این ابزارها، مراجعه به روبات تلگرام پس‌کوچه به آدرس t.me/paskoochehbot است.

پس از تغییر آی‌پی، مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید.

۱- در قسمت Payment Method، گزینه‌ی None را انتخاب کنید.

۲- Billing Address:

الف) در قسمت First Name، نام کوچک خود را وارد کنید.

ب) در قسمت Last Name، نام خانوادگی خود را وارد کنید.

ج) در مستطیل‌های بعدی باید آدرس پستی خارج از ایران را وارد کنید. در تصویر بعدی دو آدرس پیشنهادی برای شما نوشته‌ایم که می‌توانید آن‌ها رو در قسمت‌های موردنظر وارد کنید. به‌طور مثال برای اولین آدرس، در قسمت Street بنویسید: W Georgia St و در Apt بنویسید 350 و …

۳- پس از وارد کردن آدرس، بر روی Continue در پایین صفحه کلیک کنید.

مرحله‌ی ششم: تایید ایمیل

در این مرحله، ساختن اپل‌آیدی به پایان رسیده و باید ایمیل تاییدی را از اپل دریافت کرده باشید. به ایمیل خود بروید و ایمیل ارسالی از طرف اپل را -که نمونه‌ی آن را در تصویر زیر می‌بینید- باز کنید.

در ایمیل ارسالی – همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید- بر روی Verify Now کلیک کنید.

در این مرحله شما به وبسایت اپل هدایت خواهید شد و در صفحه‌ای که خواهید دید -مانند تصویر زیر- ایمیل و رمزعبور اپل‌آیدی خود را وارد کنید و بر روی Continue کلیک کنید.

در قسمت Verify Email Address، اگر تیک سبز را می‌بینید به‌معنای فعال شدن اپل‌آیدی شماست و می‌توانید بر روی Done کلیک کنید.

استفاده از اپل‌آیدی

پس از طی تمامی این مراحل، با استفاده از ایمیل و رمزعبور اپل‌آیدی‌تان از روی موبایل خود برنامه‌های مورد احتیاج خود را دانلود کنید.

 


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

اگر سلبریتی‌های کنونی در دوران ویکتوریایی می‌زیستند …

پس از ویلیام چهارم، که خود جانشین جرج چهارم بود، در ۱۸۳۷، ملکه ویکتوریای ۱۸ساله به تخت نشست. دوران ۶۴سالهٔ سلطنت او در تاریخ انگلستان به «عصر ویکتوریا» شهرت دارد، که همزمان با به‌اوج‌رسیدن گسترهٔ امپراتوری بریتانیا در سطح جهان بود.اما…

توهم کوتارد: آنهایی که تصور می‌کنند مدتهاست مرده‌اند!

«می‌اندیشم پس هستم»  Cogito, ergo sum با این حال همه کسانی که می‌اندیشند با این باور دکارت موافق نیستند.محتوای تفکر برخی از افراد مبتلا به یک اختلال عصبی روانپزشکی نادر، معروف به سندرم کوتارد، به جای اینکه به حس بودن منجر شود، به احساس…

به نظرتان کدام شغل‌ها بیش از آنچه که لایقشان است، درآمد دارند؟!

بسته به فرهنگ هر کشور و شرایط سیاسی و اقتصادی هر ناحیه پاسخ به این سوال هم متغییر است.اما چرا ما برخی‌ها را از این نظر همیشه در رادار خود داریم و بعضی‌ها را نه.واقعیت این است که برخی اصلا چراغ خاموش حرکت می‌کنند و در رادار ما نیستند…

حجم‌ها و مجسمه‌های زیبا ساخته شده با صفحات کتاب‌های قدیمی

ما انسان‌ها استفاد تخیل هستیم، اما در موارد معدودی این تخیل‌های خود را به صورت نقاشی یا حجم، زنده می‌کنیم و در معرض تماشای دیگران قرار می‌دهیم.اِما تیلور، هنرمند مقیم بریتانیا، این تجربه را در مجسمه‌هایی از جنس کتاب به صورت باورنکردنی…

عکس‌هایی از زیباترین کتابخانه‌های دنیا

کتابخانه‌ها باید مظهر فرهنگ و هنر هر کشوری باشند. ساختمان ایمن و بزرگ، منظره تالار کتابخوانی، نوع چینش کتاب‌ها و تحویل آنها به کتابخوان‌ها، داشتن اینترنت آزاد و پرسرعت، حفاظت از نسخه‌های خطی و اسناد باارزش، آزاد بودن کتابخانه در حد امکان…

اگر این سلبریتی‌ها تا به امروز زنده بودند …

عوامل مختلفی روی طول عمر انسان‌ها تاثیر می‌گذارد. سبک زندگی، تعذیه سالم، ورزش، پیشگیری از بیماری‌ها، پرهیز از مصرف مواد، خواب و آسایش کافی، ژنتیک، هشیاری برای پیشگیری از حوادث.اما به هر حال طول عمر برخی از انسان‌ها کوتاه‌تر از امید به…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.