بهترین تلویزیون‌های نمایشگاه CES 2018: هوشمندتر، زیباتر و بزرگ‌تر

0

همانند سال‌های اخیر، تلویزیون‌ها بخشی از اخبار و توجه نمایشگاه CES را به خود جلب کرده بودند.

هر شرکت با چندین مدل تلویزیون عموما بزرگ‌تر و فناوری‌های خاصی پا به CES گذاشت؛ به‌طوری‌که شما می‌توانید برای هر تلویزیون از یک فناوری نام ببرید و آن را با فناوری‌های دیگر تلویزیون‌ها مقایسه کنید.

اما تلویزیون‌هایی که قرار است طی یک سال آینده وارد بازار شوند؛ چه ویژگی‌ها یا امکانات قابل توجهی دارند؟ نمی‌خواهیم درباره پیکسل بیشتر یا اپلیکیشن‌ها صحبت کنیم.

اولین انتظاری که از یک تلویزیون می‌رود؛ کیفیت نمایش بهتر است. همه تلویزیون‌های رونمایی شده در نمایشگاه CES نمی‌توانند «بهترین» باشند یا شما نمی‌توانید همه را خریداری کنید بلکه فقط می‌توانید در یک سال، یک تلویزیون بخرید. پس؛ باید به سراغ انتخاب یک تلویزیون برویم.

اولد ال‌جی باز هم بهترین در دنیا

دلایل زیادی وجود دارد که از فناوری OLED ال‌جی به عنوان برترین فناوری نام ببریم و برای چهارمین سال متوالی، این شرکت را برنده رقابت نفس‌گیر تلویزیون‌ها در میدان‌گاه CES بدانیم. کیفیت تصاویر در همه‌ جای تلویزیون بی‌نظیر و بسیار بالا است.

به لطف پیکسل‌های self-illuminating، تمام پیکسل‌های سفید و به‌خصوص سیاه رنگ واقعی خود را نشان می‌دهند و زنده هستند.

امسال، ال‌جی تمرکز ارتقای تلویزیون‌های خود را روی بهبود پردازش‌ها، کنترل بیشتر صدا و در برخی از مدل‌ها، پشتیبانی از ویدیوهای با نرخ ۱۲۰ فریم در ثانیه قرار داده بود. طبیعی است که این مدل‌ها از قیمت بسیار بالایی برخوردار باشند ولی امیدواریم که در میانه سال؛ ارزان‌تر شوند.

چندین فناوری نوین سامسونگ در یک بازار

سامسونگ در سال ۲۰۱۸ می‌خواهد با چند استراتژی و فناوری وارد بازار تلویزیون بشود و هنوز معلوم نیست کدام‌یک، پیشانی و برگ برنده این شرکت کره‌ای هستند.

این شرکت یک تلویزیون دیواری با فناوری MicroLED و رزولوشن 8K عرضه کرد که شگفت‌انگیز به نظر می‌آید اما قیمت آن بسیار بالا است و تصور خرید و حتا موفقیت آن در بازار سخت است.

سامسونگ امسال روی دستیار صوتی دیجیتالی Bixby روی تلویزیون‌ها بسیار مانور داده و قرار است با کمک اپلیکیشن SmartThings، تلویزیون‌ها را به یک هاب مرکزی برای خانه‌های هوشمند و سخت‌افزارهای دیگر تبدیل کند.

همین‌طور، سامسونگ در نمایشگاه CES به دنبال اثبات برتری فناوری کوانتوم دات LCD خود بود. این شرکت می‌گوید این فناوری می‌تواند اولد 4K را هم شکست بدهد و تصاویر آن کیفیتی بالاتر دارند.

سامسونگ روی Dolby Vision نیز تبلیغات زیادی می‌کند و فرمت +HDR10 را به عنوان یک استاندارد بی‌رقیب برای سال ۲۰۱۸ معرفی کرده است. سامسونگ برای موفقیت در بازار با Warner Bros نیز همکاری می‌کند و اگر کمی قیمت‌ها را شکسته و ارزان‌تر کند؛ شاید در بازار تلویزیون‌های هوشمند موفق باشد.

تلویزیون 8K شارپ

اگر جزو کاربرانی هستید که می‌خواهند بالاترین تلویزیون از نظر دقت تصویر را خریداری کنند، پنل 8K شارپ اگرچه جدید نبود ولی برای اولین بار است که از نزدیک مورد ارزیابی و بررسی قرار می‌گیرد و نتیجه خیره‌کننده است.

مطلقا هیچ محتوایی برای نمایش روی یک تلویزیون 8K وجود ندارد ولی از ویژگی‌هایی مانند سینک کردن چهار درگاه HDMI برای اتصال با کابل سود می‌برد. این تلویزیون فعلا فقط در کشور ژاپن عرضه می‌شود.

تلویزیون‌های لیزری 4K هایسنس

اگر بخواهیم با اغماض، ویدیوپروژکتورها را هم جزو بازار تلویزیون حساب کنیم؛ شرکت هایسنس و فناوری انحصاری و منحصربه‌فردش را نباید فراموش کرد. این شرکت در سال گذشته از تلویزیون‌ لیزری ۱۰۰ اینچی 4K رونمایی کرد که برای رده تلویزیونی ۷۵ اینچ به بالا یک رقیب سرسخت بود.

حالا در نمایشگاه CES از مدل ۱۵۰ اینچی این فناوری و تلویزیون (Laser TV) با موتور لیزر نوری اختصاصی رونمایی شده که تصاویر روشن و زیبایی بدون افزودن سخت‌افزار جدیدی نسبت به مدل قبلی به دست می‌دهد.

این فناوری هایسنس شامل یک پنل، ویدیوپروژکتور، بلندگوها و ساندبارهایی است که می‌توانند یک مدیاسنتر واقعی را راه‌اندازی کنند. تصاویر این تلویزیون HDR با روشنایی ۳ هزار لومنی و طول عمر ۲۰ زهرا ساعتی هستند.

یک باکس نیز همراه این تلویزیون عرضه می‌شود که برای پخش و استریم سریال‌های تلویزیونی از روی اینترنت است و با کابل USB یا HDMI نیز به تلویزیون متصل می‌شود.

تلویزیون‌های اقتصادی 4K تی‌سی‌ال

اگر به دنبال خرید یک تلویزیون 4K با قیمت نسبتا مناسب هستید؛ سری P شرکت تی‌سی‌ال را پیشنهاد می‌کنیم. این شرکت چند مدل از این تلویزیون‌ها را در سال ۲۰۱۷ معرفی کرده و در نمایشگاه CES دوباره چند مدل جدید رونمایی کرد.

این تلویزیون‌ها با دستیار صوتی الکسا و گوگل اسیستنت سازگاری دارند و سری‌های ۵ و ۶ آن‌ها به پلتفرم سیستم صوتی Roku نیز مجهز شدند.

شاید نتوان گفت که تلویزیون‌های تی‌سی‌ال رقیبی برای تلویزیون‌های ال‌جی یا سامسونگ و بقیه رده‌ بالاها هستند ولی یک گزینه مقرون‌به‌صرفه برای اتاق‌های نشیمن محسوب می‌شوند.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

10 عکس بسیار زیبا از درخت – انتخاب شده از عکاسان خلاق

درخت‌ها زندگی‌بخش زمین و مایه زیبایی آن هستند. انسان‌ها هزاران سال است که آنها بهره می‌برند و تا توانسته‌اند پهنه زمین برخوردار از زیبایی‌شان را کمتر و کمتر کرده‌اند. درختان متنوع با شکل و آرایش متفاوت ریشه، تنه، شاخه‌ها و برگ‌ها، چشم‌نواز…

مجموعه‌ای از تصاویر هراس‌آور، عجیب با به اصطلاح نفرین‌شده!

برای قسمتی از شگفتی یا ترس خودمان از پیرامون یا عکس‌ها نمی‌شود توضیح صریح ارائه کرد. احتمالا منشا این ترس‌ها به تدریج در سیناپس‌های مغزی ما از هزاران سال پیش یه یادگار گذاشته شده.آدم فکر می‌کند اگر قرار باشد برنامه هوش مصنوعی ایجاد شود…

حجم‌ها و مجسمه‌های زیبا ساخته شده با صفحات کتاب‌های قدیمی

ما انسان‌ها استفاد تخیل هستیم، اما در موارد معدودی این تخیل‌های خود را به صورت نقاشی یا حجم، زنده می‌کنیم و در معرض تماشای دیگران قرار می‌دهیم.اِما تیلور، هنرمند مقیم بریتانیا، این تجربه را در مجسمه‌هایی از جنس کتاب به صورت باورنکردنی…

عکس‌های دلپذیر این سلبریتی‌ها با میدجرنی نسخه پنج و این دستور ایجاد شده که شما هم می‌توانید از آن…

تصور کنید که بخواهید عکس‌هایی از شمار قابل توجهی از سلبریتی‌ها داشته باشید که همه در حال انجام یک کار واحد هستند، آن هم در یک شرایط نوری یکسان.در شرایط عادی که نمی‌شود به همه‌شان دیکته کرد که ژست مورد نظر ما را بگیرند. اما هوش مصنوعی…

عکس‌هایی از ترسناک‌ترین ساختمان‌های دنیا – آلبوم عکس

چرا برخی از ساختمان‌ها و خانه‌ها خیلی ترسناک به نظر می‌رسند. اینها دسته از سکونت‌گاه‌ها طیف گسترده‌ای دارند:- آنهایی که سایه روشن شب ترسناک‌شان می‌کند و هنگام روز یک ساختمان تقریبا عادی هستند.- آنهایی که مدت‌ها متروک مانده‌اند و…

محصولات رادیواکتیوی که در قرن بیستم در قالب کالاهای مصرفی عادی به مردم فروخته می‌شدند

پیش از درک خطراتی که قرار گرفتن در معرض تابش‌های رادیواکتیو برای انسان به همراه دارد، مردم و حتی دانشمندان می‌پنداشتند که مواد رادیواکتیو ترکیبات جالبی برای درخشان و نورانی کردن اشیا هستند. در ادامه چند مورد از عجیب‌ترین کاربردهای مواد…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5